Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.27 από 394 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:

Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

394 κριτικές για “Γενική Ταχυδρομική

  1. δεν σηκώνουν το τηλέφωνο ή πρέπει να περιμένεις πολύ ώρα ή έχουν κατεβασμένο το ακουστικό ώστε να μην δέχονται κλείσεις. Δεν παραδίνουν ποτέ στην μέρα και ώρα που πρέπει. Σου στέλνουν μήνυμα ότι το χρεώθηκε Κούριερ και μετά ότι δεν μπόρεσε ο Κούριερ και εμείς περιμένουμε πότε θα μπορέσει ο κάθε Κούριερ και μας κλείνει και την επόμενη μέρα μέσα αν βέβαια θα έρθει.

  2. Μαρία Δ.

    Μόνο οι διανομείς είναι ευγενικοί Όλοι οι άλλοι στην επικοινωνία, μειλ, συνεννόηση κλπ επιεικώς ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ Για την περιοχή Πειραιά τουλάχιστον

  3. ΜΑΡΙΑΝΝΑ Π.

    Έχασαν το δεμα.Περίμενα δέμα από το κατάστημα Χαλκίδος 2 εβδομάδες.Περασα από το κατάστημα 2 φορές και μου είπαν ότι δεν μπορούν και κάνουν τίποτα.
    ΑΝΕΥΘΗΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.

  4. ΤΖΕΝΗ Κ.

    Ό,τι χειρότερο! ΜΑΚΡΙΑ
    —–00000 πιο κάτω δεν πάει
    Ποτέ δεν έχω παραλάβει, αντίθετα καταλήγω να πηγαίνω εγώ στο κατάστημα να παραλάβω, λόγω του μπάχαλου που συμβαίνει σε υτή την εταιρεία.
    Μετά σου λένε στήριξε τις ελληνικές εταιρείες… που να συναγωνιστούν DHL, UPS κλπ, που στέλνουν σε 24 ώρες από άλλη χώρα.
    Εδώ μιλάμε για 24 μέρες για αποστολές εντός Αθηνών.
    Ας μην αναφέρω δε την αναμον’η στο τηλέφωνό τους… 48′ χωρίς απάντηση, απλά έκλεισε η γραμμή, λογικό μετά από 1 ώρα

  5. Δημήτρης Λ.

    Έστειλα φάκελο την Τρίτη το πρωί και την Παρασκευή το πρωί δεν είχε παραδοθεί ακόμη και έψαχνα που βρισκόταν. Δεν υπάρχουν σχόλια.

  6. Ββ Β.

    Είναι που δεν υπάρχει 0…. αγένεια,ασχετοσυνη,ανικανοτητα και αδιαφορια

  7. Κωνσταντινα Α.

    Καλημέρα σας
    Έκανα παραγγελία από Σέρρες μεσημέρι και την επόμενη το πρωί το είχα ήδη.
    Άψογη εξυπηρέτηση με ενημέρωση συνεχής μέσω Viber και ταχύτητα !!!!!

  8. Είναι απλά μπάχαλο….

  9. Giorgos K.

    Ότι χειρότερο
    Δεν έφεραν ποτέ την παραγγελία. Πήρα τηλέφωνο και το σήκωσε, μετά από 2 ώρες και περίπου 60 προσπάθειες, ίσως η πιο αγενής υπάλληλος που έχω συναντήσει. Μου είπε «περάσαμε από το σπίτι σας και λείπατε»
    ΨΕΜΑΤΑ
    Ότι χειρότερο, ψεύτες, τεμπέληδες και απατεώνες

  10. Παντελής Α.

    Εδώ και μια εβδομάδα, στο track σύστημα της Γενικής Ταχυδρομικής λέει “Κατάσταση Αδυναμία παράδοσης – Δρομολόγηση Αποστολής”. Εγώ και η γυναίκα μου δουλεύουμε από το σπίτι. Είμαστε όλη μέρα στο σπίτι, και κυρίως τις ώρες που γράφει η Γενική ότι δεν μας βρήκε. Δυστυχώς αυτό το κάνει και η Γενική και η ΕΛΤΑ Courier κατά κόρον, και είναι και ο βασικός λόγος που έχουμε καταντήσει να ψωνίζουμε μόνο από το Skroutz Pus όπου μόλις γίνει αυτό με ένα Click ακυρώνουμε την παραγγελία και μας επιστρέφουν τα χρήματα μας.

    Παίρνω τηλέφωνο την Γενική αλλά δεν τους βρίσκω, δεν το σηκώνουν ποτέ. Και στο κατάστημα κάθε μέρα έχει τεράστια ουρά όπου δεν είμαι διατεθειμένος να περιμένω, πόσο μάλλον εφόσον έχω πληρώσει παράδοση στο σπίτι μου.

  11. Νικολ Ν.

    Δεν απαντουν σε ΚΑΝΕΝΑ τηλέφωνο, ούτε σε μειλ. Και καλά έβαλαν ταμπελάκι «απών» ενώ ήμουν σπίτι και δεν χτύπησε κανένα κουδούνι. Έχουν το δέμα μου εδώ και 5 μέρες και δεν τους βρίσκω πουθενά .

  12. E L Derventza D.

    αν βγάλετε συμπέρασμα πείτε το και μένα….
    ανικανοι απλά

    πορεία αποστολής
    κατάσταση
    δημιουργία ετικέτας αποστολής
    τοποθεσία
    αποστολεασ
    ημερομηνία
    παρασκευή, 14/06/2024
    ώρα
    09:25
    κατάσταση
    αναχώρηση από σημείο εξυπηρέτησης
    τοποθεσία
    sofia
    ημερομηνία
    δευτέρα, 17/06/2024
    ώρα
    12:01
    κατάσταση
    άφιξη σε κέντρο διαμετακόμισης
    τοποθεσία
    αθηνα
    ημερομηνία
    τρίτη, 18/06/2024
    ώρα
    05:23
    κατάσταση
    άφιξη σε κέντρο διαμετακόμισης
    τοποθεσία
    αθηνα
    ημερομηνία
    τετάρτη, 19/06/2024
    ώρα
    11:30
    κατάσταση
    άφιξη σε κέντρο διαμετακόμισης
    τοποθεσία
    αθηνα
    ημερομηνία
    παρασκευή, 21/06/2024
    ώρα
    11:54
    κατάσταση
    αναχώρηση από κέντρο διαμετακόμισης
    τοποθεσία
    αθηνα
    ημερομηνία
    τρίτη, 25/06/2024
    ώρα
    19:55
    κατάσταση
    αναχώρηση από κέντρο διαμετακόμισης
    τοποθεσία
    santanski
    ημερομηνία
    πέμπτη, 27/06/2024
    ώρα
    09:19
    κατάσταση
    άφιξη σε σημείο εξυπηρέτησης
    τοποθεσία
    sofia
    ημερομηνία
    πέμπτη, 27/06/2024
    ώρα
    15:35
    κατάσταση
    καταχώριση στοιχείων παράδοσης
    τοποθεσία
    sofia
    ημερομηνία
    πέμπτη, 27/06/2024
    ώρα
    16:21
    κατάσταση
    δρομολόγηση σε άλλο σημείο εξυπηρέτησης
    τοποθεσία
    sofia
    ημερομηνία
    πέμπτη, 27/06/2024
    ώρα
    16:22
    κατάσταση
    (ακύρωση προηγούμενου)
    τοποθεσία
    sofia
    ημερομηνία
    πέμπτη, 27/06/2024
    ώρα
    17:00
    κατάσταση
    επιστροφή στον αρχικό αποστολέα
    τοποθεσία
    sofia
    ημερομηνία
    πέμπτη, 27/06/2024
    ώρα
    17:01

  13. Γεωργία Τ.

    Παρέλαβα ένα κινητό μετά από 2εβδομαδες… παρέλαβαν από Περιστέρι για Αίγινα και το έστειλαν Αστυπάλαια…. Καμία ενημέρωση από την εταιρεία και όταν επιτέλους παρέλαβα πλήρωσα και τα μεταφορικά…Σαν εταιρεία δεν ζήτησαν ένα συγνώμη και ρωτώ πόση υπομονή να έχει ένας πελάτης?
    Υ. Γ. Αναφέρομαι γενικά στην εταιρεία και δεν θέλω να θίξω το συγκεκριμένο Κατάστημα τηε περιοχής μου που δεν ευθύνεται κιόλας για το λάθος.

  14. George K.

    Δε σηκωνουν ποτε τηλεφωνο

  15. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ Π.

    Φερτε πισω το ενα αστέρι που σας εβαλα είσαστε σε ολα απαραδεκτοι ΔΕΝ ξανα δεχωμε δεμα απο τη Κολοταιρια σας

  16. Ζωη Μ.

    Αν υπήρχε το μηδέν , αυτό θα έβαζα. Δυστυχώς παραδίδουν επιλεκτικά.
    Έβαλα ημερομηνία αποστολής , όχι ημερομηνία που με εξυπηρέτησε, γιατί από 13 ιουνιου δεν το έχει φέρει ακόμη. Ενώ από το ίδιο κατάστημα της γενικής μου έφερε από Νότος χωρίς να μου φέρει την παραγγελία που ήταν στο καταστήσουν επί μερες

  17. Βασιλης Τ.

    Ότι χειρότερο κρίμα τα λεφτά με τα πόδια πιο γρήγορα έρχονται

  18. Γιώργος Ν.

    Έχω μία απορία πώς Η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων σάς επιτρέπει με τέτοια σχόλια καί συμπεριφορά νά συνεχίζετε καί νά δουλεύετε έλεος κλείστε τό νά πάει στον αγύριστο

  19. Ερμής Π.

    Λένε πως κάναν προσπάθεια παράδοσης ενώ δεν έχουν περάσει καν! Έχω δύο κάμερες που εποπτεύω την είσοδο που το αποδεικνύουν αυτό συν το ότι είμαι εκεί και κάνεις δεν είχε χτυπήσει κανένα κουδούνι… Αυτό δεν είναι κάτι πού έτυχε μια φορά αλλά γίνεται πάντα όποτε έχω να λάβω δέμα από την συγκεκριμένη μεταφορική! Και να πεις ότι μένω σε κάποια δύσβατη περιοχή… μένω Γλυφάδα, Αττική…

  20. Απαράδεκτη εταιρεία και στην επικοινωνία που δεν απαντάει σχεδόν ποτέ και ένα απαντήσει μετά από μία ώρα αναμονή και στην παράδοση που είναι η τρίτη φορά που γράφουν ότι είμαι απών ενώ είμαι αμεα και δεν λείπω ποτέ δεν το σπίτι

  21. Φωτεινη Δ.

    Απαράδεκτοι. Γυρισαν το δεμα πισω , γιατί δεν ήταν άξιοι μεσα σε 10 μέρες να το φέρουν!!!! Τι άλλο να σχολιάσω…. Αν μπορουσα ουτε ενα αστέρι δεν θα έβαζα!

  22. Γεώργιος Β.

    Για τη περιοχή Ρόδου, είναι η καλύτερη.

  23. Σοφία Κ.

    Απαράδεκτη η εξυπηρέτηση του καταστήματος της Κατερίνης. Καθυστέρησαν δύο μέρες, ενώ με διαβεβαιωναν ότι το φέρνουν στις τηλεφωνικές μας επικοινωνίες και όταν ήρθε ο κουριερ δεν είχε ρέστα και μου ζήτησε να κατέβω να χαλάσω. Πήρε το δέμα πίσω ενώ είχα υπογράψει παραλαβή και ενώ ξαναεπικοινωνησα με το γραφείο αμέσως μετά, μου είπαν ότι θα μου το φέρουν την επόμενη μέρα. Φυσικά ακόμα δεν έχει έρθει. Σημειωτέον ότι η εταιρεία που το αγόρασα
    επικοινώνησε μαζί μου για να μάθει αν είμαι ευχαριστημενη από την αγορά.

  24. Ζιζι Μ.

    Μαίρη Σ είσαι πάρα πολύ λάθος και το ξέρεις . είσαι από αυτά τα άτομα που έχουν πενηντάρικο και πάνε σε περίπτερα ,σε πάγκους, σε μικρά μαγαζάκια που μόλις έχουν ανοίξει και έρχεσαι συ με την πενηνταρικούμπα και έχεις την απαίτηση να στο χαλάσουν με το μωρό παραμάσχαλα για έξτρα δικαιολογία… όχι φιλενάδα δεν πάει έτσι … μην ταλαιπωρείς ούτε τον κόσμο ούτε το μωράκι σου που δεν σου φταίνε σε τίποτα….

  25. Μαιρη Σαββα Σ.

    Παραλαβή πακέτου από κατάστημα σήμερα Μαρίας Χατζηκυριάκου 89 στον Πειραιά δεν εξυπηρετήθηκα δεν μπόρεσα ν πάρω τ πακέτο μου γιατί δεν είχε ν μου δώσει ρέστα από μετρητά άκουσον άκουσον !!!!!!! Απαράδεκτοι !!!!!!! Όπως κ η συμπεριφορά της εν λόγω κυρίας που εργάζεται εκεί ….πήγαινε ν χαλάσεις τ 50 ευρώ κ έλα Μ ακριβώς τ πόσον αυτή ήταν η απάντηση της!!!!!!! Παρένθεση είχα μαζί μου τ παιδί 4 ετών άσχετο απλώς τ αναφέρω….. Δεν είναι υποχρεωμένη ν έχει ν μου δώσει ρέστα αυτό μου απάντησε κ αν έχω κτλβ που έχω μπει…….αισχος!!!!!!!!!!!Γράφει κάπου η εταιρείας σας ότι ο πελάτης πρέπει ν κρατάει ακριβώς ποσό πληρωμής; Πάτε καλά;