Μαρία Δ.


Review on Blue Star Ferries

  1. Μαρία Δ.

    Στο bs paros ο υπάλληλος που μαζεύει τα σκουπίδια από τους επιβάτες παίρνει τα πάντα χωρίς να ρώτησει, ακόμα κι όταν κοιμόμαστε. Απαράδεκτος
    2-3 στο προσωπικό είναι ευγενικοί στο μπαρ πχ και στο λογιστήριο Οι υπόλοιποι δεν αξίζουν τη δουλειά τους Βρίζουν πελάτες, φωνάζουν χωρίς λόγο και ειναι ειρωνικοι. Δεν έχω λόγια, πραγματικά για την κατάντια αυτή. Με τόσο ακριβά εισιτήρια δεν αξίζουμε τέτοια συμπεριφορά. Ντροπή

Review on Γενική Ταχυδρομική

  1. Μαρία Δ.

    Μόνο οι διανομείς είναι ευγενικοί Όλοι οι άλλοι στην επικοινωνία, μειλ, συνεννόηση κλπ επιεικώς ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ Για την περιοχή Πειραιά τουλάχιστον

Επικοινωνία