Εδώ και μια εβδομάδα, στο track σύστημα της Γενικής Ταχυδρομικής λέει “Κατάσταση Αδυναμία παράδοσης – Δρομολόγηση Αποστολής”. Εγώ και η γυναίκα μου δουλεύουμε από το σπίτι. Είμαστε όλη μέρα στο σπίτι, και κυρίως τις ώρες που γράφει η Γενική ότι δεν μας βρήκε. Δυστυχώς αυτό το κάνει και η Γενική και η ΕΛΤΑ Courier κατά κόρον, και είναι και ο βασικός λόγος που έχουμε καταντήσει να ψωνίζουμε μόνο από το Skroutz Pus όπου μόλις γίνει αυτό με ένα Click ακυρώνουμε την παραγγελία και μας επιστρέφουν τα χρήματα μας.
Παίρνω τηλέφωνο την Γενική αλλά δεν τους βρίσκω, δεν το σηκώνουν ποτέ. Και στο κατάστημα κάθε μέρα έχει τεράστια ουρά όπου δεν είμαι διατεθειμένος να περιμένω, πόσο μάλλον εφόσον έχω πληρώσει παράδοση στο σπίτι μου.
Εδώ και μια εβδομάδα, στο track σύστημα της Γενικής Ταχυδρομικής λέει “Κατάσταση Αδυναμία παράδοσης – Δρομολόγηση Αποστολής”. Εγώ και η γυναίκα μου δουλεύουμε από το σπίτι. Είμαστε όλη μέρα στο σπίτι, και κυρίως τις ώρες που γράφει η Γενική ότι δεν μας βρήκε. Δυστυχώς αυτό το κάνει και η Γενική και η ΕΛΤΑ Courier κατά κόρον, και είναι και ο βασικός λόγος που έχουμε καταντήσει να ψωνίζουμε μόνο από το Skroutz Pus όπου μόλις γίνει αυτό με ένα Click ακυρώνουμε την παραγγελία και μας επιστρέφουν τα χρήματα μας.
Παίρνω τηλέφωνο την Γενική αλλά δεν τους βρίσκω, δεν το σηκώνουν ποτέ. Και στο κατάστημα κάθε μέρα έχει τεράστια ουρά όπου δεν είμαι διατεθειμένος να περιμένω, πόσο μάλλον εφόσον έχω πληρώσει παράδοση στο σπίτι μου.
”