Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.26 από 424 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:

Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

424 κριτικές για “Γενική Ταχυδρομική

  1. ΕΥΑ Λ.

    Παραλαβή από κατάστημα Κρήνης με πληρωμή – δεν είχαν ρέστα και το pos δεν δούλευε…….η λύση που έδωσαν “ελάτε άλλη μέρα με το ακριβές αντίτιμο”. Δεν χρειάζεται να σχολιάσω τίποτα – απλά τους έκανα δώρο μια κρέμα προσώπου!!

  2. Είμαι τόσο εκνευρισμένη και τόσο ευχαριστημένη ταυτόχρονα.
    Περιμένω ένα δέμα εδώ και ένα μήνα από το εξωτερικό εννοείτε πληρωμένο.
    Το δεμα φτάνει στις 13/2/2024 στην γενική της Χαλκίδας.
    Ποτέ κανένας δεν με κάλεσε για να παραλάβω,ούτε έλαβα κάποιο μήνυμα.
    Στο κατάστημα της Χαλκίδας επίσης δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο.Ολες οι προσπάθειες για επικοινωνία ώστε να δω για ποιο λόγο δεν έχω παραλάβει ακόμη έπεφταν στο κενό.
    Επιτέλους σήμερα 20/2/2024 σηκώνουν το τηλέφωνο για να μου απαντήσουν πως το δέμα μου έφυγε εχθές για να επιστρέψει πίσω επειδή δήλωσα εγώ άρνηση παραλαβής.
    Βγήκα εκτός εαυτού,να έχω ένα δέμα πληρωμένο ένα μήνα πριν,να μην με έχει καλέσει κάνεις και να μου απαντάνε με ψέματα.
    Η υπάλληλος από την γενική της Χαλκίδας,τραγική τουλάχιστον.
    Να μιλήσω με το κατάστημα του εξωτερικού ώστε να μου το ξαναστείλουν.Αυτο είχε να μου πει χωρίς να την ενδιαφέρει τίποτα,καμία προσπάθεια να εξυπηρετήσει η να μου πει αν μπορώ να κάνω κάτι ώστε να προλάβουν το δέμα να μην ταξιδέψει.
    Ευτυχώς μέσα στα νεύρα μου βλέποντας ότι το δέμα έχει φύγει για Καλοχώρι σκέφτομαι να καλέσω εκεί.
    Εκεί λοιπόν παιδιά η υπάλληλος που σήκωσε το τηλέφωνο ή Ελένη όπως μου απάντησε όταν την παρακάλεσα να μου πει το όνομα της,με σκλάβωσε.
    Απευθείας με τον αριθμό αποστολής επικοινώνησε με το σημείο που βρισκόταν το δέμα μου και ζήτησε να γυρίσει και πάλι πίσω σε εμένα.
    Με κάλεσε πίσω η ίδια χαρούμενη να με ενημερώσει πως το βρήκε και να.μου δώσει τον νέο αριθμό αποστολής.
    Άρα;;;
    Προφανώς την εταιρεία την κάνουν οι άνθρωποι της.
    Προσέχετε λοιπόν την Ελένη στο Καλοχώρι εσείς της γενικής ταχυδρομικής γιατί προφανώς αγαπάει την δουλειά της και τον πελάτη και αυτό σήμερα βοήθησε και εμένα αλλά και την εταιρεία από μια καταγγελία στον συνήγορο του Πολίτη.
    Τα 5 αστέρια λοιπόν για την Ελένη και μόνο.
    Γεμίστε τα καταστήματα σας με τέτοια κορίτσια και μόνο κερδισμένοι θα είστε.
    Ελένη αν ποτέ δεις την κριτική μου να ξέρεις πως σήμερα έφτιαξες σε κάποιον άνθρωπο την μέρα.
    Ακόμη και αν δεν τα κατάφερνες ,μόνο η καλη σου διάθεση να προσπαθήσεις εμένα με κάλυψε.
    Σε ευχαριστώ και πάλι.

  3. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Ο.

    Δυστυχώς δεν μπορώ να βάλω χαμηλότερη βαθμολογία. Εδώ και μια εβδομάδα περιμένω ένα δέμα. Και εδώ και μια βδομάδα απλά μου λένε ότι υπήρξε αποτυχία διανομής ενώ ούτε τηλέφωνο πήραν, ούτε κουδούνι, ούτε ένα μήνυμα. Απαντάνε σε email με καθυστέρηση τουλάχιστον εβδομάδας. Στο τηλέφωνο έχω κάτσει μέχρι 1 ώρα στην αναμονή χωρίς κανένας να το σηκώσει μέχρι που το έκλεισα ο ίδιος. Αισχρή εταιρεία μη αξία εμπιστοσύνης.

  4. Mike S.

    Αίσχος και ντροπή.
    Έρχεται υπάλληλος της εταιρείας (Πέμπτη) να παραδώσει την παραγγελία, δεν είχε να χαλάσει 50 ευρώ και φεύγει. Αποτέλεσμα; Αρχή της ταλαιπωρίας και των ψεμάτων.
    1. Μας είπε θα έρθει την ίδια μέρα ή την επόμενη. Την ίδια ημέρα (Πέμπτη) δεν ήρθε.
    2. Παίρνουμε τηλ. (Παρασκευή). Μας ενημερώνουν πως θα περάσουν την ίδια ημέρα (Παρασκευή). Ούτε Παρασκευή ήρθε.
    3. Πάει Δευτέρα. Τίποτα. Παίρνουμε τηλ., μας λένε θα περάσουν Τρίτη.
    4. Αναμονή και την Τρίτη. Τίποτα.
    Παίρνουμε ξανά τηλ. (Τρίτη) κι αρχίζει η αγανάκτηση και ξεχειλίζει.

    Ο υπεύθυνος αναφέρει τηλεφωνικά:
    Ήρθαν δυο φορές, Πέμπτη και Παρασκευή. Τα στίγματα από τα φορτηγά αυτό δείχνουν.
    Και αφού δεν βγάλαμε άκρη, η τηλεφωνήτρια μας είπε, ότι το πακέτο είναι στην εταιρεία και για να το πάρουμε να κλείσουμε ραντεβού.

    Κύριοι ……:
    1. Ο οδηγός ήρθε μόνο μια φορά (Πέμπτη).
    2. Έχουμε πάρει άδεια από τη δουλειά μας, λόγω ασθένειας της συζύγου και 4 μέρες μας δουλεύετε.
    3. Ελέγξτε τους υπαλλήλους σας και τα φορτηγά σας. Τα στίγματά σας δεν είναι σωστά. Κάτι γίνεται με τα συστήματά σας ή τους υπαλλήλους σας. Στο σπίτι υπάλληλος της εταιρείας εκτός της Πέμπτης, ΔΕΝ ΗΡΘΕ. Είμαστε όλοι την ημέρα εδώ. ΝΤΡΟΠΗ.
    4. Πρέπει να αγανακτήσει ο πολίτης και να τον αποκαλείτε έμμεσα ψεύτη; ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ;

    Εσείς είστε που λέτε ψέματα στους πολίτες, με το να γράφετε ψεύτικα στοιχεία στην “αναζήτηση αποστολών”.
    Με το να μην σηκώνετε το τηλέφωνο όταν σας καλούν.
    Με τα να λέτε πως αφήσατε σημείωμα, ενώ δεν έχετε έρθει.
    Με το να λέτε πως στείλατε μήνυμα στο κινητό. ΑΙΣΧΟΣ.

  5. Απλά απαράδεκτοι έχουν δήθεν περάσει 2 φορές και μάλιστα είχαν την απαίτηση να τους περιμένω καθ όλο το ωράριο τους πότε θα αποφασίσουν να παραλάβουν το δέμα τους

  6. Stavros K.

    Γενικότερα ο κλάδος αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα αλλά η Γενική Ταχυδρομική είναι μακράν οi χειρότεροι! Ανύπαρκτο τηλεφωνικό κέντρο και η εξυπηρέτηση μηδενική, απλά ντροπή..

  7. Petros Spyriounis S.

    Απλα οτι χειροτερο. Δηθεν ηρθαν δυο φορες δηθεν αφησαν σημειωμα…. Ειμαι στο τηλεφωνο αναμονη 29 λεπτα και ακομη να απαντησουν. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ

  8. Στεφανία Μ.

    2 φορές περίμενα το δέμα και δεν ήρθαν πότε,ήμουν στο σπίτι και δεν φτάνει μόνο αυτό έχω βρέφος και δεν μπορώ να πηγαίνω να τα παραλαμβάνω,και αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι ότι πληρώνουμε για τις αποστολες και οι αποστολές δεν έρχονται.
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

  9. ΚΑΤΙΑΝΑ Λ.

    Ενα μικρο δέμα από επαρχια στην Ιταλία ήθελα να στείλω στο παιδί μου. Θα πήγαινε μέσω κεντρικών της Αθήνας.
    Ήθελαν 60€ για να παραδοθεί άμεσα ή 10€ για να παραδοθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών.
    Επέλεξα το δεύτερο.
    Μετά από 3 εβδομάδες μου τηλεφωνούν για να μου πουν ότι η διεύθυνση παράδοσης είναι λάθος και πως έπρεπε να δηλωσω ένα τηλέφωνο Ιταλίας.
    Πηγα αυτοπροσώπως στο κατάστημα πολύ εκνευρισμενη. Έγινε χαμός. Το πακέτο το έστειλαν Βόρεια Ιταλία ενώ ήταν να παραδοθεί στη Νότια Ιταλία (Νάπολη). Έστειλαν email μάλιστα για άμεση παραλαβή από την αποδέκτη. Σαν να λέμε, μένει το παιδι Κρήτη και το πακέτο το έστειλαν Αλεξανδρούπολη!!!!
    Θα μου έδιναν και ένα ιταλικό τηλέφωνο της courier για να μιλήσει μαζί τους η αποδέκτης.
    Ήμαστε σοβαροί????? Το παιδί μου τώρα μαθαίνει ιταλικά. Θα πάρει αυτή να συννενοηθει με τους Ιταλούς;;;;; δική τους δουλειά δεν είναι αυτή;;;
    Η διεύθυνση είναι σωστότατη και δεν μου ζήτησαν ποτέ τηλέφωνο Ιταλίας όταν τους πήγα το πακέτο.
    Είναι απαράδεκτοι και δεν ξέρουν τη δουλειά τους…..
    Είπα να μου επιστρέψουν το δέμα!!!! Ούτε ξέρω τι θα γίνει.
    Λυπάμαι πολύ που επέλεξα αυτή την ταχυδρομική εταιρία.

  10. Παναγιωτης Μ.

    Ότι χειρότερο. Γιατί επιτρέπει το κράτος να υπάρχουν αυτές οι εταιρείες;;

  11. Epsilon Y.

    Δεν φερνουν ποτε τιποτα , καθε μερα ενημερωνουν οτι θα ερθουν την επομενη και αν δε θες η δε γινεται να επιστρεψεις αυτο που πηρες τοτε απλα πας στις αποθηκες της , σε ασχετο σημειο απ αυτο που εισαι, και ψαχνεις να το βρεις
    Το τελευταιο το περιμενα δυο μηνες
    ΔΥΟ
    ΜΗΝΕΣ

  12. Νίκη Κ.

    Κρίμα που πρέπει να βάλω ένα αστέρι προκειμένου να γράψω κάτι. Γιατί ούτε αυτό δεν αξίζουν. Εννοείται ότι δεν θα έπρεπε καν να υπάρχει σαν μεταφορική! Σήμερα πήγα εγώ να παραλάβω τα δέματα μου και αντίκρισα μία τριτοκοσμικη εικόνα! Δέματα σε καρότσια μπροστά στο πεζοδρόμιο (μιλάμε ότι δεν υπήρχε χώρος να παρκάρεις από τον όγκο των δεμάτων) ουρά κόσμος να περιμένει τις κοπέλες που έβγαιναν να ψάξουν μαζί με τους αποθηκαριους! 4 αποθηκαριοι έξω να προσπαθούν να βγάλουν άκρη κοιτάζοντας απλά τα δέματα και κάνοντας κριτική ο ένας στον άλλον για την προχειρότητα της δουλειάς τους! Μία εκ των υπαλλήλων στον γκισέ να καπνίζει όσο περίμενε απάντηση για ένα θαμμένο πακέτο στο χάος της αποθήκης. Κόσμος να φεύγει επειδή τα πακέτα τους επιστράφηκαν στις εταιρείες, λόγω αδυναμίας των οδηγών να τα στείλουν και λόγω παρατεταμένης παραμονής αυτών στις αποθήκες τους! Βρώμικος χώρος μέσα που δεν τολμουσες ούτε για πλάκα να ακουμπήσεις το χέρι σου κάπου….απορώ ειλικρινά για το πώς υφίσταται ακόμα αυτή η μεταφορική!

  13. Παναγιώτης Π.

    Ωσεί “εταιρεία” , αδυνατεί να παραδώσει το πακέτο και ποιεί την νήσσαν. Για να φέρει πακέτο από το Ηράκλειο Κρήτης στην Αττική έχουν περάσει 4 μέρες και ακόμα τίποτε ( Το πακέτο έχει κολλήσει κάθε μέρα πηγαίνει από Χαλάνδρι – Αθήνα- σήμερα είναι στην Κάτω Κηφισιά και δε μπορεί να έλθει στην Πεύκη , πετάει έτσι ένα “inability to deliver” και καθάρισε). Πιο γρήγορα μου έρχονται πακέτα από το Λονδίνο. Απαράδεκτοι και υπερβολικά καλοπληρωμένοι για υπηρεσίες που αδυνατούν να διεκπεραιώσουν. Δεν πρόκειται να την ξαναχρησιμοποιήσω , είτε να ψωνίσω από καταστήματα που συνεργάζονται και αποστέλλουν με αυτή. ( Ημερομηνία παραγγελίας 29-1-2024.Ημερομηνία εξυπηρέτησης δεν υπάρχει αφού δε με έχει εξυπηρετήσει ακόμα.)

  14. Αλέκα Α.

    Ηστε απαράδεκτοι.Αργουν παρα πολυ να σταλούν τα δέματα.

  15. ΠΗΝΕΛΟΠΗ Κ.

    ψευδώς γράφει ότι έχει περάσει από το σημείο παράδοσης στην ηλεκτρονική αναζήτηση, δεν αφήνει σημείωμα, δεν σηκώνει ποτέ τηλέφωνα-περίμενα στην αναμονή 20 λεπτά και δεν εξυπηρετήθηκα ποτέ, ούτε έλαβα το δέμα, ευτυχώς που δεν είχα προπληρώσει

  16. Κατερίνα Ι.

    Με απογοήτευση διάβασα τα υπόλοιπα σχόλια και έχασα κάθε ελπίδα παράδοσης δέματος μου στη Σπερχειαδα.
    Το έστειλα 24/1/24 , πήγε Θεσσαλονίκη, έκατσε 2 μέρες, γύρισε στις 27/1/24 Λαμία, όπου κάθεται ως σήμερα 31/1/24. Έστειλα mail και μου απάντησαν ότι θα παραδοθεί “το συντομότερο δυνατόν “.
    Φυσικά δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα στη Λαμία, ούτε στον Ωρωπό απ όπου ξεκίνησε το δέμα!!!
    Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !!!!

  17. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Π.

    νομιζω οτι καλυτερο θα ηταν να κινηθουμε νομικα εναντιον τησ εν λογω “εταιρειασ” που κυριολεκτικα εμπαιζει τουσ πελατεσ τησ ενω πληρωνεται και βιοποριζεται απο αυτουσ. επωνυμα οι υπαλληλοι σε διαβεβαιωνουν τηλεφωνικα οτι η παραγγελια σου θα φτασει αυριο στο σημειο παραδοσησ και δεν φτανει ποτε!!! 30 λεπτα αναμονη για να μου κλεισουν το τηλεφωνο και 25 ημερεσ να φτασει το δεμα απο αττικη εντοσ αττικησ. να σημειωθει οτι απο τισ αποθηκεσ τουσ ειμαι 10 λεπτα με οχημα! κριμα! νομιζω θα πρεπει να ακυρωνουμε τισ παραγγελιεσ μαζικα!

  18. George C.

    Η εταιρία απλά εξαπατά συνεργάτες και πελάτες της.
    Κάνει το πλέον γνωστό κόλπο «αδυναμία παράδοσης» και στέλνει sms για να πας εσύ να πάρεις το δέμα, μπορεί να σε πάνε έτσι δέκα μέρες. Αν τους στείλεις email λέγοντας τους ότι το ξέρεις το κόλπο τους, μπορεί να σου φέρουν δέμα μετά από 15 μέρες.
    Δηλαδή πληρώνεται για να κάνει ο πελάτης τη δουλειά.
    Ξεκάθαρα απάτη, δεν θα χρησιμοποιηθεί ποτέ ξανά , όποτε τυχαία μου σταλεί κάτι με αυτό το τσίρκο, απλά θα ακυρώνω την παραγγελιά.

  19. Δημότης Δ.

    Αν μπορούσα,θα έβαζα μηδέν αξιολόγηση!!! Απορώ αν το βλέπουν οι ανώτεροι τους, στην Κω πάντως πρέπει να κλείσει!!! Να ξέρουμε πως δεν υπάρχουν. Είναι απαράδεκτοι! Δεν παίρνεις ποτέ το δέμα στην ώρα τους. Ήρθε μνμ να πάω να το πάρω, μου λέει λεν είναι δικό μας,είναι ΤΗΣ ACS,πάω, φυσικά δεν ήταν εκεί., μετά από μισή ώρα πάνω κάτω βρέθηκε το δεμα-ηταν και πληρωμένο- στην speedex.
    Άλλη μια φορά (φυσικά και έπρεπε να το φέρουν αλλα…) πάω να το πάρω, οδηγώντας μια ώρα και για 4 λεπτά με έβγαλαν έξω από το καταστιματα. Ενώ ήμουν μέσα ήδη.
    Το χρειαζόμουν την Κυριακή.και μου λέει ο εξυπνάκιας ” δεν πειράζει, θα ρθεις τη Δευτέρα”….
    Δεν σηκώνουν ποτέ τηλέφωνο!!!! Τα διαβάζει κανείς αυτά τα σχολεία???? Τι θα γεινει???
    Μονο θα Πληρώνουμε ???

  20. ΔΗΜΗΤΡΑ Χ.

    Απαράδεκτοι. Είμαστε εταιρεία με κωδικό. Δύο φορές μας έχουν εκθέσει. Δεν έχουν παραδώσει στους πελάτες μας τα αντικείμενα εντός Αθηνών. Μια εβδομάδα για να παραδώσουν δέμα εντός Αττικής. Κύρος κανένα. Δεν το σηκώνει κανείς.

  21. ΔΑΝΑΗ Φ.

    ειστε μακραν απαραδεκτοι. για δεμα που παραλαβατε εντοσ αθηνων στης 17/01/2024 και σημερα εχουμε 26/01/2024 που ακομη δεν εχω παραλαβει εντοσ αθηνων. το δεμα ερχεται απο την κινα φαινεται. κλειστε το μαγαζακι δεν κανετε για τιποτα, ουτε τηλεφωνα σηκωνετε ουτε απαντατε στα μεηλ.

  22. Απλά αν θες κάτι να φτάσει πολύ μα πολύ αργά ή και να μη φτάσει επιλέγεις αυτή την εταιρεία!

  23. Σάββας Α.

    απαράδεκτοι στισ μεταφορέσ 20 μέρεσ λάρισα αθηνά με τά ποδια να το πηγενα ποιο γρήγορα θα έφτανε

  24. Ελένη Κ.

    Είστε απαράδεκτοι.
    Υποτίθεται ότι προσπαθήσατε να παραδώσετε το αντικείμενο μου στο χώρο μου αλλά δεν με βρήκατε (αυτό προκύπτει μόνο από την αναζήτηση που έκανα). Ειδοποιητήριο όμως δεν αφήσατε που να αναγράφεται η ώρα που ήρθατε και το κατάστημα μας από το οποίο έγινε η προσπάθεια παράδοσης.
    Αντιθέτως στείλατε το παρακάτω μήνυμα:
    Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2106564237 ή στο email [email protected] για να κανονιστεί ραντεβού παράδοσης της αποστολής σας με αριθμό αποδεικτικού …………………….. Please contact us by phone 2106564237 or by email [email protected] to arrange a delivery appointment for your shipment with tracking number ………………………. https://www.taxydromiki.com/track/4812486932
    Στο τηλέφωνο που εμφανίζεται δεν απαντάτε ΠΟΤΕ.
    Το ίδιο και στο email.
    Για να ανακαλύψω σε ποιο κατάστημα βρίσκεται το αντικείμενό μου, έκανα βόλτες σε διάφορες περιοχές, καθώς στο πρώτο που πήγα της περιοχής μου δεν γνώριζε τίποτα αφού η αποστολή δεν εμφανιζόταν.
    Δηλαδή, πληρώνω για να παραλάβω το αντικείμενο μου στο χώρο μου και τελικά βρίσκομαι να το ξαναπληρώνω (βενζίνη και χρόνος πολύτιμος) για να το παραλάβω εγώ.
    Απλά είστε ότι νάναι….

  25. ΣΠΎΡΟΣ Μ.

    Μακράν η χειρότερη εταιρία ταχυμεταφορών σε ότι αφορά την περιοχή της Λαμίας .