Αίσχος και ντροπή.
Έρχεται υπάλληλος της εταιρείας (Πέμπτη) να παραδώσει την παραγγελία, δεν είχε να χαλάσει 50 ευρώ και φεύγει. Αποτέλεσμα; Αρχή της ταλαιπωρίας και των ψεμάτων.
1. Μας είπε θα έρθει την ίδια μέρα ή την επόμενη. Την ίδια ημέρα (Πέμπτη) δεν ήρθε.
2. Παίρνουμε τηλ. (Παρασκευή). Μας ενημερώνουν πως θα περάσουν την ίδια ημέρα (Παρασκευή). Ούτε Παρασκευή ήρθε.
3. Πάει Δευτέρα. Τίποτα. Παίρνουμε τηλ., μας λένε θα περάσουν Τρίτη.
4. Αναμονή και την Τρίτη. Τίποτα.
Παίρνουμε ξανά τηλ. (Τρίτη) κι αρχίζει η αγανάκτηση και ξεχειλίζει.
Ο υπεύθυνος αναφέρει τηλεφωνικά:
Ήρθαν δυο φορές, Πέμπτη και Παρασκευή. Τα στίγματα από τα φορτηγά αυτό δείχνουν.
Και αφού δεν βγάλαμε άκρη, η τηλεφωνήτρια μας είπε, ότι το πακέτο είναι στην εταιρεία και για να το πάρουμε να κλείσουμε ραντεβού.
Κύριοι ……:
1. Ο οδηγός ήρθε μόνο μια φορά (Πέμπτη).
2. Έχουμε πάρει άδεια από τη δουλειά μας, λόγω ασθένειας της συζύγου και 4 μέρες μας δουλεύετε.
3. Ελέγξτε τους υπαλλήλους σας και τα φορτηγά σας. Τα στίγματά σας δεν είναι σωστά. Κάτι γίνεται με τα συστήματά σας ή τους υπαλλήλους σας. Στο σπίτι υπάλληλος της εταιρείας εκτός της Πέμπτης, ΔΕΝ ΗΡΘΕ. Είμαστε όλοι την ημέρα εδώ. ΝΤΡΟΠΗ.
4. Πρέπει να αγανακτήσει ο πολίτης και να τον αποκαλείτε έμμεσα ψεύτη; ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ;
Εσείς είστε που λέτε ψέματα στους πολίτες, με το να γράφετε ψεύτικα στοιχεία στην “αναζήτηση αποστολών”.
Με το να μην σηκώνετε το τηλέφωνο όταν σας καλούν.
Με τα να λέτε πως αφήσατε σημείωμα, ενώ δεν έχετε έρθει.
Με το να λέτε πως στείλατε μήνυμα στο κινητό. ΑΙΣΧΟΣ.
Αίσχος και ντροπή.
Έρχεται υπάλληλος της εταιρείας (Πέμπτη) να παραδώσει την παραγγελία, δεν είχε να χαλάσει 50 ευρώ και φεύγει. Αποτέλεσμα; Αρχή της ταλαιπωρίας και των ψεμάτων.
1. Μας είπε θα έρθει την ίδια μέρα ή την επόμενη. Την ίδια ημέρα (Πέμπτη) δεν ήρθε.
2. Παίρνουμε τηλ. (Παρασκευή). Μας ενημερώνουν πως θα περάσουν την ίδια ημέρα (Παρασκευή). Ούτε Παρασκευή ήρθε.
3. Πάει Δευτέρα. Τίποτα. Παίρνουμε τηλ., μας λένε θα περάσουν Τρίτη.
4. Αναμονή και την Τρίτη. Τίποτα.
Παίρνουμε ξανά τηλ. (Τρίτη) κι αρχίζει η αγανάκτηση και ξεχειλίζει.
Ο υπεύθυνος αναφέρει τηλεφωνικά:
Ήρθαν δυο φορές, Πέμπτη και Παρασκευή. Τα στίγματα από τα φορτηγά αυτό δείχνουν.
Και αφού δεν βγάλαμε άκρη, η τηλεφωνήτρια μας είπε, ότι το πακέτο είναι στην εταιρεία και για να το πάρουμε να κλείσουμε ραντεβού.
Κύριοι ……:
1. Ο οδηγός ήρθε μόνο μια φορά (Πέμπτη).
2. Έχουμε πάρει άδεια από τη δουλειά μας, λόγω ασθένειας της συζύγου και 4 μέρες μας δουλεύετε.
3. Ελέγξτε τους υπαλλήλους σας και τα φορτηγά σας. Τα στίγματά σας δεν είναι σωστά. Κάτι γίνεται με τα συστήματά σας ή τους υπαλλήλους σας. Στο σπίτι υπάλληλος της εταιρείας εκτός της Πέμπτης, ΔΕΝ ΗΡΘΕ. Είμαστε όλοι την ημέρα εδώ. ΝΤΡΟΠΗ.
4. Πρέπει να αγανακτήσει ο πολίτης και να τον αποκαλείτε έμμεσα ψεύτη; ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ;
Εσείς είστε που λέτε ψέματα στους πολίτες, με το να γράφετε ψεύτικα στοιχεία στην “αναζήτηση αποστολών”.
”Με το να μην σηκώνετε το τηλέφωνο όταν σας καλούν.
Με τα να λέτε πως αφήσατε σημείωμα, ενώ δεν έχετε έρθει.
Με το να λέτε πως στείλατε μήνυμα στο κινητό. ΑΙΣΧΟΣ.