1.ο Με πήρε η κοπέλα τηλέφωνο από την cosmote για προσφορά ίντερνετ στο σταθερό. Και ρωτάω την κοπέλα: γνωρίζεται σε…
Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:
Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεχτη μια εβδομάδας αναμονής και βλέπουμε
”Τήλ έξυπηρετησης δεν σηκώνουν 30’ αναμονή και ποτέ δεν σηκώσανε
2 παραγγελίες άφαντες ως τώρα πληρωμένες και οι δυο
Αν μπορούσα να βάλω 0 αστέρια θα έβαζα. Απαράδεκτη καθυστέρηση δέματος χωρίς κάποια ενημέρωση. Τηλέφωνο δεν σηκώνει κανείς σε κανένα κατάστημα της συγκεκριμένης μεταφορικής.
”Με τον κωδικό αποστολής η εταιρεία δεν αναγράφει σε ποίο σημείο της Αθήνας έχει φτάσει ώστε να το παραλάβω μόνος μου από εκεί. Ότι χειρότερο σε μεταφορική.
Αν υπήρχε η επιλογή να συμπληρώσω 0 αστέρια, θα το έκανα. Προσπαθώ να μιλήσω με εκπρόσωπο για το κατάστημα στην Αβέρωφ από τις 12:30. “Είστε σε γραμμή προτεραιότητας” και δεν το σηκώνει ποτέ κανένας. Έχω βάλει 3 διαφορετικά άτομα και καλούν μήπως και σταθεί κάποιος τυχερός. Η ηλεκτρονική ενημέρωση στην “αναζήτηση αποστολής” κολλημένη εδώ και 2 μέρες στο ίδιο σημείο. Ό,τι χειρότερο υπάρχει σε εταιρεία courier. Λες και παραδίδουν τζάμπα. Για οποιαδήποτε παραγγελία θες να κάνεις, πρέπει πρώτα να επικοινωνείς να δεις με τι εταιρεία courier συνεργάζονται και αν πρόκειται για την Γενική Ταχυδρομική, να μην μπαίνεις καν στον κόπο να παραγγέλνεις.
”Πηγαίνεις στο κατάστημα να παραλάβεις την αποστολή κι αρνούνται να την αναζητήσουν, ισχυριζόμενοι πως είναι ακαταχώρητη. Μετά από ημέρες, ζητούν εκβιαστικά επιπλέον χρήματα για να την παραδώσουν στο σπίτι. Τότε, με τα επιπλέον χρήματα, βρίσκουν την αποστολή που δεν έβρισκαν. Αυτή η συμπεριφορά πως να χαρακτηρίζεται;
”Πήγα στο κατάστημα Γενικής Ταχυδρομικής που βρίσκεται στο Μέτσοβο… Αρχικά το κατάστημα δεν διαθέτει POS… Δεύτερον, πήγα στο κατάστημα να στείλω ένα δέμα… Μου ειπε η υπάλληλος πως θα πάρει το δεμα την επόμενη ημέρα στο κατάστημα Ιωαννίνων να το ζυγίσουν διότι το κατάστημα Μετσόβου δεν έχει ζυγαριά… Δηλαδή θα έπρεπε να περιμένω μια μέρα να πάνε το δέμα στα Ιωάννινα να το ζυγίσουν, να με πάρουν τηλέφωνο και να με ρωτήσουν αν θέλω τελικά να το στείλω με το ποσό που θα μου πουν…. Κι αν οχι να περιμένω να μου ξανα φέρουν το δεμα πισω…. Απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!
”Έχω χάσει τα ίχνη του πακέτου μου, εδώ και 10 ημέρες. Δεν απαντούν στα τηλεφωνήματα ούτε στα emails που έχω στείλει. Μεγαλο λάθος από τη μεριά των εταιριών που εμπιστεύονται τη Γενική Ταχυδρομική για τη μεταφορα των εμπορευμάτων τους.
”Απαράδεκτοι!!!!
Υ.Γ. Γιατί αλήθεια, είναι απενεργοποιημένες οι αξιολογήσεις από την επίσημη ιστοσελίδα τους στη μηχανή αναζήτησης Google????
έχει 5 αστέρια μείον να βάλω.Απαραδεκτοι,κλείστε τώρα,ένα δέμα από Κόρινθο για Αθήνα από 17/1 έχει παραδοση 23.Μια εβδομάδα.Με τα πόδια να το φέρνανε,λιγότερο θα έκαναν.Ντροπη τους.Εχασα το μεροκάματο μου,για να τους περιμένω σπίτι και δεν ήρθε κανείς.
”Μακράν οι χειρότεροι!!!!!! 16 λεπτά αναμονή κι ακόμα περιμένω να μιλήσω με εκπρόσωπο! Ηενημέρωση τους μιλάει για αδυναμία παράδοσης το Σαββατο 20/1 , ενώ βρισκόμουν στο χώρο, ουτε καν κουδουνι δεν χτυπησε κ καμία κλήση έστω όπως κάνουν όλοι!!!! Δεν νομίζω οτι ήρθαν απλά κοροϊδεύουν… όσο γράφω περιμένω ακόμα να μιλήσω!!!!
”Έχουν το δέμα μου εδώ και οχτώ ημέρες και δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα. Δεν ξέρω τι από τα δύο είναι πιο ενοχλητικό.
”Αν μπορούσα θα έβαζα και μείον αστέρια !η χειρότερη εταιρία
”Απαραδεκτη εξυπηρετηση. Το τηλεφωνικο κεντρο με τεραστια αναμονη και αδυναμια συνδεσης. Στο site του υποκαταστηματος Νικαιας λαθος τηλεφωνο. Το δεμα μου εφυγε απο Κοζανη 15/1 κι εφτασε Πειραια 16/1. 19/1 δεν το εχω λαβει ακομα και αναγκαστηκα να παω στο υποκαταστημα Νικαιας για να μου πουν οτι θα παραλαβω στις 22/1. Μου ηρθε απο skroutz μια ενημερωση αδυναμιας παραδοσης, στελνω στις 17/1 mail στην Γενικη Ταχυδρομικη που ζητουσα να παραλαβω απο Νικαια, ουδεποτε ηρθε απαντηση ουτε με mail, ουτε με sms ουτε με τηλεφωνο, ουτε οταν υποτιθεται οτι δεν με βρηκαν. Θεωρω σωστοτερο να ενημερωνετε τα συνεργαζομενα καταστηματα οτι οι μεταφορες γινονται με ρυθμους χελωνας.
”Μακράν οι χειρότεροι!!!!!! 16 λεπτά αναμονή κι ακόμα περιμένω να μιλήσω με εκπρόσωπο! Η παραγγελία μου έχει αποσταλεί την επομένη και οι κύριοι τρεις μέρες ακόμα να την φέρουν… Στο μεταξύ η ενημέρωση τους μιλάει για αδυναμία παράδοσης δύο συνεχόμενες ημέρες, ενώ βρισκόμαστε στο χώρο, καμία κλήση έστω όπως κάνουν όλοι, και καμία ειδοποίηση!!!! Δεν νομίζω οτι ήρθαν απλά κοροϊδεύουν… όσο γράφω περιμένω ακόμα να μιλήσω!!!!
”εξυπηρετηση. πολυ δυσκολη
”Η Γενική ταχυδρομική είναι ό, τι χειρότερο στον χώρο των τηλεμεταφορών. Κανονικά πρέπει να κλείσει. Απορώ πώς υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που την προτιμούν. Φανταστείτε ότι για να φθάσει ένα δέμα στη Ρόδο από το Χαλάνδρι, κάνει πέντε μέρες για να πάει στην Αθήνα και ποιός ξέρει πόσες μέρες για να πάει μετά στη Ρόδο! Καλύτερα να στέλνετε τα δέματά σας με το κανονικό ταχυδρομείο είναι και φθηνότερο και οπωσδήποτε πιο γρήγορο! Ας κλείσει πια αυτή η επιχείρηση για να μην την χρησιμοποιεί άθελά του ο κόσμος. Εννοείται ότι όποιος την έχει χρησιμοποιήσει δεν στέλνει πια τίποτα με αυτήν την εταιρεία.
”Ρε ανίκανοι αν δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε πείτε μας να έρθουμε να πάρουμε μόνοι μας τα δέματά μας. γενική ΚΑΡΚΙΝΙΚΗ
”Μια μεταφορική εταιρεία που πρέπει να κλείσει άμεσα είναι απαράδεκτη αντί επαγγελματίες Ένας υπεύθυνος κάποιος από την εποπτεία του κράτους Πρέπει να κλείσει αυτή την εταιρία άμεσα και τα παραρτήματα της ανά την Ελλάδα και ανά την Ευρώπη διότι έχουμε τραβήξει τα πάνδεινα Ανύπαρκτες υπηρεσίες ανύπαρκτα τηλεφωνικά κέντρα ουδείς υπεύθυνος Καλό κάθε επαγγελματία που χρησιμοποιεί την γενική ταχυδρομική να διακόψει άμεσα την συνεργασία μαζί της
”Ειλικρινά αν μπορούσα και δινόταν η δυνατότητα θα έβαζα και μείον στα αστέρια. Μέσα σε ένα μήνα στο κατάστημα της Κορίνθου είχα να παραλάβω δύο δέματα. Στο πρώτο δεν με πήραν καν τηλέφωνο κ το δέμα μου ήταν στο κατάστημα περίπου δέκα μέρες, επιπλέον η αγενεστατη μελαχρινή υπάλληλος της υποδοχής,απαίτησε με ύφος να έχω κατανόηση κ με κατηγόρησε ψευδώς ότι έχω λάβει μήνυμα μέσω viber κάτι που δεν έγινε ποτέ. Στο δεύτερο δέμα δε, επικαλούνται αδυναμία παράδοσης, ψευδώς για ακόμα μια φορά…το δηλώνουν κ στα κεντρικά στην παρακολούθηση για να μην φανεί η ανεπάρκεια τους. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά. Πριν λίγο πέρασα έξω από το κατάστημα γιατί δεν σήκωναν το τηλέφωνο. Κάθονταν κ οι δύο υπάλληλοι στην υποδοχή το τηλέφωνο χτυπούσε γιατί ήμουν έξω κ καλούσα κ πάλι δεν το σήκωναν. … Έστειλα μήνυμα στα κεντρικά και ούτε που ασχολήθηκε κανείς. Παίρνω στα κεντρικά τίποτα.Κλείστε το βρε παιδιά. ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ .ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ.
”Απλα απαράδεκτοι! Δεν σηκώνουν ποτε τηλ ειδικά στο γαλατσι κλεινει αμέσως η γραμμη
”Τηλεφωνο δεν σηκωνει κανενας
”Συμφωνα με το σαιτ στην ιδια πολη παραδοση σε 1 μερα……εχουν περασει 7.
Απαραδεκτοι ,η χειροτερη εταιρια.
Οταν και αν ποτε μπει προστιμο για την μη παραδοση στην ωρα τους …θα φαλιρισει απο τα προστιμα και μονο.
το πακετο μου ειναι καπου συμφωνα με το “tracking”, αλλα δεν ξερω που και περιμενει μια εβδομαδα σε αυτο το καπου. τηλεφωνα δε σηκωνουν για να μαθω που ειναι να παω εγω να το παρω.
”τεμπεληδεσ, λαμογια.
Από μέρα σε μέρα. Είμαι έτοιμη να ακυρώσω την παραγγελία μου. Δεν απαντούν στο τηλέφωνο και για κάτι που θα έκανε μια ημέρα έχουμε πια φτάσει στις 10 και δεν το έχω λάβει ακόμα. Απαράδεκτοι.
”οτι χειροτερο σε εξυπηρετηση…100 ωρεσ αναμονησ στα τηλ.και οταν φτανει η σειρα σου στ κλεινουν στα μουτρα!!! απαραδεκτοι ολοι εκει μεσα!!! γυρισα ενα δεμα και μου ζητουσαν και επιπλεον χρηματα χωρισ λογο!!!! 🤮🤮🤮🤮
”Γιατί την αφήνουν και λειτουργεί ακόμα ; Χωρίς καν να έρχονται για παράδοση γράφουν στο tracking αδυναμία παράδοσης. Στο τηλέφωνο φυσικά δεν απαντούν ποτέ, μία ώρα (κυριολεκτικά) σε αναμονή, χωρίς απάντηση.
”Εχω να παραλαβω δεμα μηνες… καθε φορα που εχω δεμα πρεπει να παω να το παρω απο το καταστημα! Μηπως δεν θα επρεπε να πληρωνω μεταφορικα;
”απαραδεκτεσ καθυστερησεισ και αντιμετωπη πελατειασ.
”