Αν υπήρχε η επιλογή να συμπληρώσω 0 αστέρια, θα το έκανα. Προσπαθώ να μιλήσω με εκπρόσωπο για το κατάστημα στην Αβέρωφ από τις 12:30. “Είστε σε γραμμή προτεραιότητας” και δεν το σηκώνει ποτέ κανένας. Έχω βάλει 3 διαφορετικά άτομα και καλούν μήπως και σταθεί κάποιος τυχερός. Η ηλεκτρονική ενημέρωση στην “αναζήτηση αποστολής” κολλημένη εδώ και 2 μέρες στο ίδιο σημείο. Ό,τι χειρότερο υπάρχει σε εταιρεία courier. Λες και παραδίδουν τζάμπα. Για οποιαδήποτε παραγγελία θες να κάνεις, πρέπει πρώτα να επικοινωνείς να δεις με τι εταιρεία courier συνεργάζονται και αν πρόκειται για την Γενική Ταχυδρομική, να μην μπαίνεις καν στον κόπο να παραγγέλνεις.
Αν υπήρχε η επιλογή να συμπληρώσω 0 αστέρια, θα το έκανα. Προσπαθώ να μιλήσω με εκπρόσωπο για το κατάστημα στην Αβέρωφ από τις 12:30. “Είστε σε γραμμή προτεραιότητας” και δεν το σηκώνει ποτέ κανένας. Έχω βάλει 3 διαφορετικά άτομα και καλούν μήπως και σταθεί κάποιος τυχερός. Η ηλεκτρονική ενημέρωση στην “αναζήτηση αποστολής” κολλημένη εδώ και 2 μέρες στο ίδιο σημείο. Ό,τι χειρότερο υπάρχει σε εταιρεία courier. Λες και παραδίδουν τζάμπα. Για οποιαδήποτε παραγγελία θες να κάνεις, πρέπει πρώτα να επικοινωνείς να δεις με τι εταιρεία courier συνεργάζονται και αν πρόκειται για την Γενική Ταχυδρομική, να μην μπαίνεις καν στον κόπο να παραγγέλνεις.
”