οτι χειροτερο να ψωνιζεισ απο εταιριεσ απροσωπεσ με παντελη αισθηση ενσυναισθησησ ντροπη αγορασθηκε κλιματιστικο απο υπ/μα σπατων μεταφερθηκε την 18/07/25…
E-shop Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για E-shop:
Το e-shop.gr ιδρύθηκε το 1998 και αποτελεί το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα! Με περισσότερα από 200.000 προϊόντα στο e-shop.gr το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα προσφέρει λύσεις για κάθε είδους ανάγκες! Συγκεκριμένα, διαθέτει ολοκληρωμένα συστήματα υπολογιστών με το σήμα Innovator™ καθώς και ότι άλλο χρειάζεται ο καταναλωτής από hardware, software, περιφερειακά, ήχο και εικόνα, κινητή τηλεφωνία, βιβλία, παιχνίδια, εργαλεία, συσκευές θέρμανσης και πολλές ακόμα ηλεκτρικές συσκευές.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Έπρεπε να είχα διαβάσει τις αξιολογήσεις πριν προβώ σε παραγγελία υλικού, το οποίο αποδείχτηκε προβληματικό. Το έστειλα για επισκευή όπως μου είπαν στο τοπικό κατάστημα, και μετά από 20 μέρες(!) δεν το έχουν κοιτάξει ακόμη! Η απάντηση είναι φόρτος εργασίας!! Τέλος πάντων, το πάθημα να μας γίνει μάθημα και η επόμενοι πιθανοί πελάτες ας προσέξουν ιδιαίτερα! (Πάντως ομολογώ ότι είχα και άλλες παλαιότερες αγορές από το site με ικανοποιητική εξυπηρέτηση, ίσως τελευταία κάτι άλλο συμβαίνει)
”Μετά από μια εβδομάδα αναμονή με ενημέρωσαν πως το προϊόν δεν ήταν διαθέσιμο
”Στις 13/07/2024 αγοράστηκε ένα κλιματιστικό arielli 12000 btu. Κατά την εγκατάσταση από εξειδικευμένο τεχνικό , διαπιστώθηκε ότι η εσωτερική μονάδα έχει διαρροή φρεον. Στις 28/07/2024 ενημέρωσα δια ζώσης το κατάστημα της Άρτας για τη βλάβη και υπέβαλαν αναφορά προς το αρμόδιο τμήμα. Υστέρα από επανειλημμένα τηλέφωνα προς το κεντρικό τμήμα αλλά και φυσικής παρουσίας μου 3 φορές στο κατάστημα της Άρτας , σήμερα 23/09/2024 δεν έχω λάβει καμία ενημέρωση ούτε επίσκεψη από εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
”Απαράδεκτοι!!!!! Πόσο χρόνο επιτέλους θέλει ο τεχνικός τους για έναν απλό έλεγχο; Πάνε για κλείσιμο μάλλον και δεν τους νοιάζει. Τεσπα, μόλις κλείσουμε μήνα αναμονής θα πέσει και η ανάλογη καταγγελία εκεί που πρέπει.
”Απαραδεκτη εξυπηρέτηση. Το προϊόν άργησε δέκα πέντε μέρες.
”Έλεγε τρεις εργάσιμες.
Ούτε ένα συγνώμη
Το τελευταίο έτος οι καθυστερήσεις είναι στον θεό! Παραγγέλνω συχνά usb επειδή είμαι φωτογράφος και παραδίδω τις δουλειές μου . 20 μέρες πέρασαν για προϊόν που ήταν διαθέσιμο όταν το παρήγγειλα. Στην επικοινωνία μαζί τους μου είπαν μετά από 10 μέρες ότι δεν είναι διαθέσιμο και ότι θα παραλάβουν σε 2 μέρες . Τους κάλεσα την τρίτη και μου είπαν πάλι ότι θα παραλάβουν σε δύο μέρες . Παρόλα αυτά ξέρουν να προσθέτουν 50 λεπτά έξτρα χρέωση εξυπηρέτησης.
”βάζω 1 αστέρι γιατί δεν έχει 0 .είναι μάπα ότι παίρνετε και δεν τα καλύπτει η εγγύηση μετά .ξεφτίλες είναι άπλα σου απντ παρτω πίσω και δεν απντ άλλο
”Ότι χειρότερο έχω δει, εξυπηρέτηση χάλια , οι παραγγελίες αργούν 1 μήνα και αν πάρεις δυο πράγματα στα χρεώνουν σε διαφορετικό πακέτο
”Παρήγγειλα σκουπα ρομπότ η οποία χάλασε σε 7 μήνες. Την έστειλα στο service 1/7/24 από εκεί και πέρα η τύχη της αγνοούνταν για 2μιση μήνες ενω ειχα παρει πολλες φορες τηλ για να μαθω, εστειλα και mail, αλλα τζιφος. Πριν δύο μερες μου έστειλαν μηνυμα ότι η συσκευή είναι στο κατάστημα και θα ενημερωθω τηλεφωνικά για την παραλαβή στον χώρο μου. Αφού πέρασαν 2 μέρες πήρα τηλ 7-8 φορές στο κατάστημα για να δω τι γίνεται και δεν το σηκώναν, τελικά κάποια στιγμή αποφάσισαν να σηκώσουν τηλ και μου είπαν ότι θα το έστελναν την επόμενη μέρα (αν δεν ενοχλούσα δεν θα το έστελναν, δεν ήξεραν καν ότι ήταν στο καταστημα) τελικά πέρασα και το πήρα εγώ γιατί μου έσπασαν τα νεύρα δυόμιση μήνες ( 1/7/24 εως 10/9/24).ελπίζω τουλάχιστον να δουλεύει… Χειρότερη εξυπηρέτηση δεν έχω ξαναδεί πουθενά!
”Αυτο τωρα με την εξτρα χρέωση ανά παραγγελία τι εξυπνάδα ειναι;
”Κλειστε το .
Παρήγγειλα ελλειπτικό μηχάνημα και ήρθε ασυναρμολόγητο και με καθυστέρηση παρολο που έγραφε άμεσα διαθέσιμο και στην ίδια πόλη.
”Μιλάμε για βίδες βιδάκια όλα από την αρχή.
Τους είπα ότι θα έπρεπε να ενημερώνουν στην σελίδα τους ότι τα στέλνουν έτσι και ζήτησα αν υπάρχει κάποια υπηρεσία να έρθει να το στήσει διότι δεν είναι έπιπλο είναι μηχάνημα και είναι και βαρύ. Η απάντηση ήταν με θράσος ότι εφόσον δεν έγραφε ότι θα έρθει στημένο έπρεπε να φανταστώ ότι θα έρθει έτσι και ότι δεν έχουν υπηρεσία και επίσης αν θέλω να το επιστρέψω θα πληρώσω την μεταφορική. Τους είπα ότι ούτε καν το φαντάστηκα ότι θα έρθει σε αυτή την κατάσταση γιατί το παλιό είχε έρθει στημένο και μου είπαν ότι δεν είναι κατάστημα με μηχανήματα και έπρεπε να ρωτήσω. Κακή εξυπηρέτηση και καμια ενημέρωση για την παράδοση.
Ότι πιο τραγικό πλέον ! Ελαττωματικά προϊόντα συχνά και τα γυρνάς πίσω χωρίς καν τα δούνε και υπάρχει παντού καθυστέρηση !!! Ψ
”Κάποτε ήταν από τα καλύτερα για αγορές. Μεγάλη καθυστέρηση στην παραλαβή προϊόντων ακόμα και όταν είναι άμεσα διαθέσιμα. μεχρι και ενα μηνα καθυστέρηση χωρίς καν να ενημερωσουν.Εξυπηρέτηση ανύπαρκτη. Ίσως θέλουν να το διαλύσουν το μαγαζί. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ….
”Απαράδεκτοι Όλοι ΤΟΥΣ .Δούλεμα ΣΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ .Κινητό οκτώ μηνών σταμάτησε να μπαίνει στο ίντερνετ, ολοκαίνουργιο, απείραχτο με αποδείξεις και μου λένε στρέβλωση πλακέτας….Αξία αγοράς κινητού 169€.Αξια αλλαγής πλακέτας 160€γιατι έτσι έκριναν αυτοί και η τεχνική εταιρεία που το έστειλαν.Καθαρα αστοχία υλικού.Εκανα καταγγελία στο αρμόδιο υπουργείο και πάλι τίποτα.Αρχειο μου λένε.Τωρα το έχω και το κοιτάω.Μακρια όσο τίποτα.Δεν σηκώνουν τηλέφωνα,δεν απαντούν στα mail.
”6/6 παρήγγειλα ένα κλιματιστικό,ήρθε ελλατωματικο ήρθε τεχνικός κ δήλωσε αντικατάσταση,29/7 σήμερα κ ακόμα τπτ …δύο μήνες να στάζουμε από τη ζέστη ….μακριά τους …επίσης έκανα καταγγελία στο υπουργείο ανάπτυξης εννοείτε το έχω κ πληρωμένο
”Παραγγελία κλιματιστικού με αμεση εξόφληση από 27 Ιουνίου και σήμερα 18/07/24 μετά από νέα επικοινωνία μου είπαν πως θα παραλάβω μετά τις 27 Ιουλίου.
”Κ το μόνο που κάνανε είναι να μου προτείνουν άλλο κλιματιστικό και να πληρώσω και επιπλέον χρήματα.
Το κατάστημα στην Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης είναι πολύ καλό πάρα πολύ εξυπηρετική υπάλληλοι ευγενική και ταχύτατη.
”Πήγα Δευτέρα με πρόβλημα σε ένα smart watch που είχα πάρει το παρέλαβαν για να πάει στο service την τρίτη μου απάντησαν θετικά και πιστωσαν αμέσως το ποσό στο λογαριασμό μου .
Την ίδια μέρα παρήγγειλα άλλο και την Τετάρτη το παρέλαβα πηγαίνοντας στο κατάστημα και πληρώντας την διαφορά .
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω εξυπηρετηθεί άλλη φορά τόσο άμεσα και ευγενικά .
Ευχαριστώ πολύ e shop .
Έκανα παραγγελία από το site έλεγε για E-shop point Γιαννιτσά εδώ και μια εβδομάδα Εγώ είμαι Έδεσσα αλλα δεν έχουν οδηγούς να τα φέρουν Απαράδεκτο μακριά από το Eshop.gr
”Απαράδεκτοι! όσα γράφουν στο site για τις παραδόσεις των προϊοντων είναι ψέματα! Περίμενα 2 εβδομάδες για το κλιματιστικό, δεν με ενημέρωνε κανείς και δεν απαντούσαν στα τηλέφωνα , αναγκάστηκα να ακυρώσω την αγορά.
”ΠΡΟΣΟΧΗ! Μην τυχόν αγοράσετε ελαττωματική ηλεκτρική/ηλεκτρονική συσκευή από την e-shop, οι τεχνικοί τής δε βρίσκουν ποτέ το ελάττωμα κι απλά πετάτε τα λεφτά σας. Εντελώς αναξιόπιστο ηλεκτρονικό κατάστημα. Μακριά!!!
”μακρια απο αυτο το καταστημα.
”JVC HA-NP35TBU OPEN-EAR WIRELESS BLUETOOTH EARPHONES BLACK 74,14 ευρω
”οτι πιο ακυρο εχω κανει σε αγορα . το δεξι ακουστικο χαλασε, δεν φορτιζει δεν κανει επαφη για 2η φορα σε 6 μηνες . την 1η φορα η αντικατασταση ηταν σχετικα γρηγορη ,αυτη την φορα περιμενω απο τον Μαιο ενημερωση για την πορεια του servise και ακομα το περιμενουν .
αρκετό χρόνο έχασα ήδη!
”Επέστρεψα οθόνη multi media μάρκας Digital iq mod RSB2365 γιατι ήταν ελατωμματικη ,έχουν περάσει 4 εβδομάδες κ όλοι κάνουν τους Κινέζους ότι δεν ξέρουν τίποτα κ δεν ενημέρωση,τι τηλ έκανα το email αδιαφορίa , καλύτερα κάντε άλλη αγορά κ φυσικά από αλλού !
”Ποτέ ξανά από αυτούς
”