E-shop Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.28 από 199 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για E-shop:

Το e-shop.gr ιδρύθηκε το 1998 και αποτελεί το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα! Με περισσότερα από 200.000 προϊόντα στο e-shop.gr το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα προσφέρει λύσεις για κάθε είδους ανάγκες! Συγκεκριμένα, διαθέτει ολοκληρωμένα συστήματα υπολογιστών με το σήμα Innovator™ καθώς και ότι άλλο χρειάζεται ο καταναλωτής από hardware, software, περιφερειακά, ήχο και εικόνα, κινητή τηλεφωνία, βιβλία, παιχνίδια, εργαλεία, συσκευές θέρμανσης και πολλές ακόμα ηλεκτρικές συσκευές.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

199 κριτικές για “E-shop

  1. Ανθη Σ.

    Παρήγγειλα προ 15 νθημερου σκληρό δίσκο Samsung που ήταν σε απόθεμα και θυμήθηκαν να με ενημερώσουν ότι δεν υπάρχει μετά από 15 μέρες ενώ μέσα σε αυτό το διάστημα ανέβηκε η τιμή του κατά 20 ευρώ! Απαράδεκτοι! Κάκιστη διαχείρηση, αφερέγγυοι! Εκτός Τούτου με παρέπεμψαν σε άλλο προϊόν άσχετο που είχαν στοκ ! Παραπλάνηση καταναλωτικού κοινού θα το λέγα και όχι ενδιαφέρον !! Δεν θα τους προτιμήσω ποτέ ξανά!

  2. Υπα Α.

    Παρηγγειλα 4/12 6 τεμαχια Καθαριστικων….
    Πληρωνουμε +0, 50€ για εκτελεση παραγγελιας
    Και ακομα δεν εχω παραλαβει
    Πολυ κακη εξυπηρετηση
    Θεωρω πως ειναι η τελευταία φορα ποθ το χρησιμοποιω

  3. Χυτηρογλου Γ.

    Παρέλαβα σπασμένο εσωτερικό δίσκο αξίας 70 ευρώ και φυσικά το ρίχνουν σε κακή χρήση. Τους ενημέρωσα ότι ο σκληρός είναι σπασμένος από την αρχή και μου είπαν ότι θα αλλαχθεί. Από τότε έχουν περάσει σχεδόν δύο μήνες έχω μιλήσει με τρεις διαφορετικούς ανθρώπους ο καθένας έλεγε ότι ήθελε και τελικά φταίω εγώ που πουλάνε σπασμένα προϊόντα. Ζήτησα πολλές φορές να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, γιατί όπως είπαν εκείνοι είναι απλοί υπάλληλοι και φυσικά κανείς δεν επικοινωνεί. Έστειλα mail στο τμήμα δημοσίων σχέσεων και φυσικά κανείς δεν απάντησε.τωρα έχω αρχίσει τις νομικές διαδικασίες για εξώδικο και εν συνεχεία ότι άλλο χρειαστεί.αποφύγετε το κατάστημα αυτό δεν έχουν μπέσα και δεν μπορείς να βρεις καμία άκρη αν τύχει κάτι.

  4. Manolis V.

    Εάν μου το περιέγραφαν δεν θα το πίστευα. Παραγγέλνω μια ηλεκτρική σκούπα πριν περίπου τρεις εβδομάδες. Η εξέλιξη της παραγγελίας μου δείχνει στις 24/11 ότι είναι στο κατάστημα Αγ. Παρασκευής και λαμβάνω και αντίστοιχο μήνυμα στο viber. Πηγαίνω να την πάρω και μου λένε ότι είναι στο Μενίδι (κεντρικά) και ότι το μήνυμα είναι λάθος. Από τις 27/11 έως και σήμερα 2/12 η εξέλιξη της παραγγελίας μου αναφέρει “Η Παραγγελία σας προωθείται στο Υποκατάστημα Αγίας Παρασκευής”, στο Υποκ/μα μου λένε ότι είναι στο Μενίδι και στα κεντρικά που τηλεφώνησα μου είπαν ότι επιστρέφει στην …Πολωνία από όπου την προμηθεύτηκαν γιατί λέει ..δεν πήγα να την παραλάβω!! Το κερασάκι στην τούρτα: κράτησαν τα στοιχεία μου να το ψάξουν και ακόμα περιμένω ενημέρωση. Δεν θα μπω στον πειρασμό να χαρακτηρίσω την ποιότητα υπηρεσιών της εν λόγω εταιρίας. Εάν τα στελέχη που έχουν την ευθύνη δεν ντρέπονται για αυτήν την εικόνα τότε δεν έχει καμία αξία ότι και να τους πει ο πελάτης.

  5. Απαράδεκτοι. Σε προϊόντα άμεσα διαθέσιμα, μετά από δέκα ημέρες, η παραγγελία είναι στην συγκέντρωση προϊόντων, αγένεια και αδιαφορία στην τηλεφωνική επικοινωνία.
    Όχι, βρε παιδιά. Γιατί;
    Υπάρχουν σαφώς καλύτερα καταστήματα.
    Ποτέ ξανά!!!

  6. Είναι άθλιοι.. κανένα ενδιαφέρον.. περίμεναν 14 μέρες και δεν με έπερναν τηλέφωνο να με ενημερώσουν.. παρήγγειλα κουζίνα και πλυντήριο,την κουζίνα δεν την είχαν και μετά από 14 μέρες τους πήρα τηλ να δω αν τα συγκέντρωσαν και μου λέμε (θα σας περνάμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν υπάρχει να διαλέξετε κάποια άλλη.) Επίτηδες κι εγώ τους άφησα 14 μέρες γιατί έκανα παραγγελιά 2000€ είχα πάρει 2 μεγάλες τηλεοράσεις με βάσεις. Συν ότι μου ζητούσαν 67 ευρώ επιπλέων να μου τα παραδοσουν σε δύσβατη περιοχή ενώ τα πλήρωσα μια φορά..17 μέρες σήμερα και ακόμα περιμένω τις τηλεοράσεις… Φυσικά την κουζίνα με το πλυντήριο τα ακύρωσα και περιμένω τα λεφτά μου..όλα τα υπόλοιπα 16η μέρα έχουν ξεκινήσει από Αθήνα .. δεν ξανά αγοράζω ούτε καρφίτσα .. είναι άχρηστοι!!

  7. Δημήτρης Σ.

    Απαράδεκτος χρόνος παράδοσης και κανένα ενδιαφέρον

  8. Xεταίων Π.

    Eιναι πλέον μια εβδομάδα που η παραγγελία μου βρίσκεται ακόμα σε στάδιο “Συγκεντρωσης προϊόντων”. Στο τηλέφωνο το σηκώνουν σπάνια και όταν το σηκώνουν δεν υπάρχει απάντηση για το αν θα έρθει ή οχι. Πήρα κάτι σε προσφορά και όχι μόνο δεν ήρθε αλλα τώρα δεν υπάρχει και σε άλλο κατάστημα. Γενικά όχι καλύτερο απο σκρουτζομάγαζο ή κυλικείο στο Ρομίλντα.

  9. Vasilis A.

    Είχα την εντύπωση ότι είναι καλό site αλλά όχι παιδιά τελευταία έχει γίνει ότι νανε , διαθεσιμότητα σε οθόνη κάνω την αγορά δεν έρχεται ποτέ , περνώ τηλ 3 μέρα Μ λένε θα σας πάρουμε τηλ σήμερα για το πότε θα φύγει από εμάς δεν Μ περνούν ποτέ , ακύρωσα την παραγγελία εν τέλει, και ούτος η άλλος είναι τσιμπημενα στης τιμές και δεν θα προτιμήσω ξανά αυτούς σαν εταιρεία , απογοητεύτηκα αρκετά

  10. Αγορασα με την πιστωτικη μου καρτα μια τηλεόραση LG 55 ιντσών στα 475€.Η τιμη ηταν παρα πολυ καλη σε σχέση με τα άλλα καταστήματα ηλεκτρονικων, υπερβολικά καλα θα έλεγα! Εκεί ακριβώς είναι το θέμα. Απο την 1/11 ως και τις 22/11 δεν είχα καμια ενημέρωση για την παραλαβη της αγοράς μου και μονο μετα απο επιμονες τηλεφωνικες προσπάθειες μου ανακοινώθηκε οτι δεν υπάρχει η τηλεόραση γιατί εξαντλήθηκε… Κακιστη αντιμετώπιση τοσο απο το τμημα πωλησεων οσο και απο το λογιστήριο μετα για τις διαδικασίες επιστροφής των χρημάτων μου. Εν ολίγοις το eshop πασαρε ως προσφορά-κραχτη μια τηλεόραση η οποία μπορεί και να μην υπηρχε, εξαπατοντας το αγοραστικο κοινο και επι 22 ημερες με ειχε οχι μονο στο περιμενε χωρίς καμία ενημέρωση αλλά και χωρίς ενα συγγνώμη με μια αντιπρόταση που να ικανοποιήσει εστω την ταλαιπωρία. Ποτέ ξανα αγορά απο το συγκεκριμένο καταστημα αν και ήμουν χρόνια πελατης…

  11. Malakas M.

    Οτι χειροτερο μην παρετε τεπο κατι απο αυτο το μαγαζι!!!!!

  12. Καλλιόπη Τ.

    Σε παραπλανούν με τις φωτογραφίες του site, άλλο παραγγέλνεις κι άλλο παραλαμβάνεις. Συγκεκριμένα παρήγγειλα το MIDI KEYBOARD ARTURIA MINILAB 3 (MSC.100250) το οποίο στη φωτογραφία είναι μαύρο και τελικά μου έστειλαν λευκό, μέχρι και ο ίδιος ο υπάλληλος που μίλησα μου παραδέχτηκε ότι η φωτογραφία είναι κάπως παραπλανητική. Όταν ζήτησα λοιπόν
    να γίνει επιστροφή του προϊόντος, γιατί εγώ το ήθελα σε μαύρο, κι επιστροφή χρημάτων, η πληρωμή έγινε με μετρητά, μου είπαν ναι αλλά θα περιμένεις μέχρι να γίνει έλεγχος και έγκριση για την επιστροφή. Δηλαδή για δικό τους λάθος σου δεσμεύουν τα χρήματα περίπου μία εβδομάδα. Εγώ προσωπικά δεν θα ξανακάνω αγορά από τη συγκεκριμένη εταιρεία γιατί άλλα βλέπεις και άλλα παραλαμβάνεις…

  13. Κωνστανινα Π.

    Γνωριζω το παιδι που λεει ο Γιάννης ειναι απιστευτο του έστειλαν σπασμένη τηλεόραση κ δν του κανουν αντικατασταση η επιστροφη χρηματων τιποτα . Ειναι άθλιοι

  14. Ιωαννης Λ.

    Οτι χειροτερο υπαρχει . Φιλος μου παρέλαβε σπασμένη τηλεόραση και δεν του κανουν αντικατασταση .την ανοιξε ο άνθρωπος μετα απο 20 μερες λογω οτι έλειπε με την δουλεια του και δν το δέχονται . Τραγικοι

  15. Μυρων Π.

    Ήθελα να παραγγείλω μία κάρτα γραφικών (για δουλειά και όχι για gaming) και ο χρόνος είχε σημασία. Στο e-shop έγραφε (και ακόμα γράφει) χρόνος παράδοσης 4-7 εργάσιμες μέρες. Το λέει ξεκάθαρα και όχι κατ’εκτίμηση που μου έλεγε η υπάλληλος όταν πήρα για παράπονα. Οπότε παράγγειλα και ας μην ήταν το φθηνότερο την 7800 xt με αριθμο παραγγελίας 231009165600946659144 στα 627 ευρω στις 9/10/2023. Όταν πέρασαν 8 εργάσιμες και δεν είχα καμία ενημέρωση κάλεσα και μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν και θα με καλέσουν. Φυσικά δεν με κάλεσαν και ξαναπήρα την επόμενη μέρα. Μία κοπέλα με ύφος “πλαζέ” μου είπε οτι δεν ευθύνονται αυτοί και ότι περιμένουν τον προμηθευτή και δεν φταίνε σε τίποτα αυτοί… εγω φυσικά τους ειπα ότι δεν με ενδιαφέρει αφού αυτοι γραφουν ξεκάθαρα παράδοση σε 4-7 εργάσιμες και τουλάχιστον αν μπορεί να μου πει ποσο καιρο θα παρει ακόμα. Να ξέρω θα είναι σε 2 σε 5 ή σε 30 μέρες και μου λεει πως να ξέρω , δεν εξαρτάται από εμας…. Κάπως έτσι ακύρωσα την παραγγελία και έχασα 2 πολύτιμες βδομάδες. Η κόπελα ήταν του στυλ να ακυρωσω την παραγγελία σου να μας αφήσεις ήσυχους και δεν τρέχει τίποτα. Δεν ξέρω τι ήταν χειρότερο, το ότι δεν εχουν ιδεα με τα προιοντα και ποσο καιρο χρειάζονται να τα στείλουν και που βρίσκονται ή η “εξυπηρέτηση” πελατών που σου λένε “ασε μας ρε φιλε τωρα, θα έρθει όταν έρθει” .

  16. ΣΠΥΡΟΣ Α.

    οτι χειροτερο εχω δει σε καταστημα…απορω πωσ εχει πελατεσ .
    αγορα ονλινε ενα καλωδιο και μου εστειλαν αλλο. οταν πειρα τηλ για αλλαγη …..μου ειπαν εχετε υπογρψει ψηφιακα …δεν μασ απασχολει. υπαρχει κανενασ εισαγγελεασ να βαλει μια ταξη σε αυτο το χαοσ που καλειται ελλαδα????????????????????????????????

  17. Γεώργιος Ρ.

    Παράγγειλα στις 7/9/23 ένα επεξεργαστή i5 με ημερομηνία παραλαβής στις 11/9/23 μαζί με μητρική και μνημη ram πληρώνοντας με πιστωτική κάρτα, κάθε μέρα κοροϊδία και ειμαστε απόγευμα 18/9/23 και ακόμα περιμένω…. Στις οχλήσεις άλλοι υπάλληλοι ευγενικοί και άλλοι κάφροι που δεν καταλαβαίνουν ότι με τα δικά μας λεφτά πληρώνονται…. Επιεικώς απαράδεκτο το E-shop…. ήμουν πελάτης χρόνια τέτοια κατάσταση πρωτόγνωρη, αλλά και τελευταία φορά πελάτης….

  18. Σπυρος Π.

    Ντροπή…. Παράγγειλα ολοκαίνουρια μητρική κάρτα Biostar και μου ήρθε ελαττωματική…οι 2 θύρες μνήμης δεν λειτουργούσαν και επί προσθετως για να μου γίνει επιστροφή χρημάτων ή να μου στείλουν άλλη χρειάζονται τουλάχιστον 2 βδομάδες…Ντροπή διότι χρειάζομαι τον υπολογιστή την δουλειά μου…σκρουτζ μόνο παιδια

  19. Λάμπρος Κ.

    Έχω παραγγείλει εδω και 2 εβδομάδες μια τσάντα σχολική και ένα μαουςπατ
    Έχω πάρει τηλέφωνα στο κατάστημα και εχω στειλει και ημειλ και τιποτα……
    Λόγο παι δεν είχα τσάντα να πάω διακοπές θα τα βάλω σε σακουλα.. … ειναι τελευταία φορά που παραγγέλνω…. και αν δεν μπορείτε πηγενετε να φτιάξετε κανένα ποπ κορνο

  20. Θέμης Χ.

    Έδωσα παραγγελία ένα χορτοκοπτικό την 08/08/2023, την 10/08/2023 το προϊόν από Αθήνα ήρθε Θεσσαλονίκη (Σταυρούποη) και την 11/08/2023 το έφερε ο courier Νίκος Π σπίτι μου, με πολύ ευγένεια. Ως εταιρία πολύ οργανωμένη, γρήγορη και εξυπηρετικοί υπάλληλοι. Όσο για το προϊόν θα δείξει ο χρόνος.

  21. Μανωλης Μ.

    Καλοι ειναι και ο νικος ο courier του e shop πολυ καλο παιδι.Μια φορα μονο με στενοχωρησαν διοτι τους πηρα τηλεφωνο και δεν μου εκαναν μια αλλαγη που ηθελα.ας ειναι.

  22. Χρηστος Κ.

    Απο 20 Ιουλίου η παραγγελία σήμερα 2 Αυγούστου και ακόμα περιμένω.

  23. Ιωάννης Χ.

    Ακόμα καί η λέξη εξυπηρέτηση η λέξη εγγύηση η λέξη αξιοπιστία ακούγονται τόσο αστείες όταν αναφερόμαστε σχετικά μέ τό e-shop.gr
    Προϊόν 20 ημερών μού διαλύθηκε στά χέρια.
    Μετά από κλήση στήν εταιρεία (λέμε τώρα καί κανένα ανέκδοτο) η απάντηση ήταν τόσο ΓΕΛΟΙΑ όσο καί τό ίδιο το μαγαζάκι τους.
    Δέν παρέχουμε εγγύηση στό προϊόν αυτό μόνο την στιγμή τής αγοράς άν έχει κάποιο πρόβλημα.
    Φυσικά έκανα ήδη καταγγελίες στό τμήμα εμπορίου καί στο ΙΝ.ΚΑ.
    Πρός γνώση πιθανών θυμάτων τους

  24. Μαρία Α.

    Δυστυχώς έκανα το λάθος να αγοράσω τηλεόραση. Χρειάστηκε να πάει στο service μετά από 18 μήνες. Έκανα το λάθος και τους εμπιστεύτηκα ότι θα την φτιάξουν την έστειλαν στην εταιρεία την παρέλαβα μετά από 1 μήνα με σπασμένο το ένα ποδαράκι. Περιμένω απάντηση…….. Θα ενημερώσουν το αρμόδιο τμήμα και θα μου απαντήσουν…….. Λυπάμαι πολύ για τα λεφτά που έδωσα…..

  25. Μιχαήλ Σ.

    Καλές τιμές γενικά.
    Καθυστέρηση στις αποστολές ακόμη και αν η κατάσταση του προϊόντος είναι “άμεσα διαθέσιμο”.

    Τελευταία παραγγελία στις 03/07/2023. Σήμερα 20/07/2023 και ακόμη περιμένω.
    Χρειάστηκε να επικοινωνήσω εγώ για να μου πουν ότι θα καθυστερήσουν.