Courier Center Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 2.84 από 810 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Courier Center:

Η COURIER CENTER είναι ένας ευέλικτος και ζωντανός οργανισμός με στόχο τη συνεχή εξέλιξή του. Παρακολουθώντας στενά τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και των τεχνολογιών, είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά. Στοχεύοντας στη διαφοροποίηση, παρέχουμε καινοτόμες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας. Άλλωστε, η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας. Για αυτό τον λόγο, είμαστε η μόνη ελληνική εταιρεία που παρέχει 24ωρη εξυπηρέτηση.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

810 κριτικές για “Courier Center

  1. Elli N.

    Έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη από την εξυπηρέτηση της Courier Center. Οι αποστολές μου έφτασαν στην ώρα τους και σε άριστη κατάσταση, ενώ όταν χρειάστηκε να επικοινωνήσω, η ανταπόκριση ήταν άμεση και ανθρώπινη. Είναι σπάνιο να νιώθεις ότι κάποιος όντως νοιάζεται — μπράβο τους!

  2. Katerina Papapostolou P.

    χειρότερη ολων εχουν παραλάβει απο 20/4/2025 ο μηνας εχει7/5/2025 και ακόμα δεν μου το εχουν φερει
    καμία επικοινωνία
    νομίζω οτι δεν υπάρχει αυτη η εταιρία μαλλον ειναι φαντασμα

  3. Γεωργίος Τ.

    Απαράδεκτοι!Δεν σηκώνουν τηλέφωνα,οι παραδόσεις αργούν…Και ενώ έχεις πληρώσει να στο φέρουν σου έρχεται μήνυμα να πας να παραλάβεις.ΤΡΑΓΙΚΟΙ!

  4. Γιαννης Π.

    Κι όμως βρέθηκε η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ courier!! Αργή. Δυσκολη στην επικοινωνία ..απρόσιτη…σαλιγκάρι κουριερ

  5. Νίκος Κ.

    Είμαι δυσαρεστημένος με την εταιρία.
    Σήμερα χρειάστηκε να τηλεφωνήσω στην εξυπηρέτηση πελατών και περίμενα περίπου 40 λεπτά. Όταν τελικά τους έστειλα στην εξυπηρέτηση μέσω messenger και τους το ανέφερα, πολύ απλά το αγνόησαν και απάντησαν κάτι μονολεκτικά σχετικά με τον αριθμό αποστολής, χωρίς καν να έχουν ρωτήσει τι θέλω.
    Ο αποστολέας του δέματος όταν ήρθε, έξυνε τα γεννητικά του όργανα όλη την ώρα και μετά έπιανε το δέμα μου και το στιλό με το οποίο ήθελε να υπογράψω για την παραλαβή. Την περασμένη φορά δεν μου ήρθε link αναδρομολόγησης της αποστολής μου, με συνέπεια να δημιουργείται πρόβλημα στην παραλαβή.
    Για όλα αυτά, θα βάλω δύο αστέρια και αυτό χαριστικά, επειδή είναι σχετικά καλοί ως προς τους χρόνους παράδοσης.

  6. ΣΕΡΑΦΕΙΜ Ε.

    Απαράδεκτη εταιρία, 2 μέρες είμαι σε αναμονή στο τηλέφωνο 45 λεπτά και δεν απαντάει κανένας εκπρόσωπος. Γελοίοι και απαράδεκτοι στην εξυπηρέτηση ΚΡΙΜΑ.

  7. Μαρια Σ.

    Δεν σηκώνουν ποτέ ρο τηλέφωνο.
    Λένε ψέματα ότι σου το έφεραν και έλειπες ενώ εσύ ήσουν στο σπίτι 8 ώρες να περιμένεις.
    Κανένα σεβασμό στον πελάτη που πληρώνει τις υπηρεσίες τους. Λυπάμαι πολύ.

  8. ΓΙΩΡΓΟΣ Δ.

    Απορία προς τις εταιρείες που συνεργάζονται μαζί σας: δεν διαβάζετε τις τόσες και τόσο αρνητικές κριτικές γι’ αυτή την εταιρεία κούριερ; Γιατί συνεχίζετε τη συνεργασία μαζί της και ταλαιπωρείτε και τους δικούς σας πελάτες; Τέτοιες παθογένειες αξίζει να τις πολεμούμε.

  9. Alla Costenco C.

    Πού είναι το δέμα μου;;;;;;;;;;;;; Βάζουν μουσική και πρέπει να την ακούω μια ώρα. Δεν υπάρχει επικοινωνία μαζί τους.!!!!!!!!

  10. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Σ.

    ότι χειρότερο υπάρχει σε εταιρεία courier. πήγα να παραλάβω στο αιγάλεω πακέτο που δεν εφεραν ποτε στην σαλαμινα.
    την ώρα που το έφερνε ένα υπάλληλος από την αποθήκη του πέφτει και το κλωτσάει μπροστά μου βρίζοντας χωρίς να ξέρει ότι είμαι εγώ ο παραλήπτης του λόγω κόσμου.
    το συμβαν εγινε σαββατο 03/04/2025 στην λ.κηφισού στο αιγάλεω. αν καποιοσ απο την διοικηση δει το σχολιο ασ δει το βιντεο (αν υπαρχει) γιατι εγινε μπροστα στην υποδοχη με 10-15 ατομα παροντα και ασ πραξει τα δεοντα.
    υγ. και όταν τον ρώτησα γιατί το κλωτσάς μου λέει τι σε νοιάζει ρε δικό σου είναι.

    ποτε μην χρησιμοποιησετε αυτη την εταιρεια courier
    ποτε ποτε ποτε

  11. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Τ.

    Απαράδεκτη Εξυπηρέτηση και Ασυνεπής Παράδοση

    ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Το πακέτο μου είναι 4 μέρες στο Αιγάλεω και η σελίδα αναγράφει ότι πρέπει να το παραλάβω ΕΓΩ από εκεί, ενώ μένω Σαλαμίνα! Παράλληλα, αναφέρεται ότι έχω λάβει SMS και Viber, αλλά δεν έχω λάβει τίποτα. Πουθενά δεν υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με υπάλληλο. Δεν απαντούν σε email, και το σύστημα παρακολούθησης είναι εντελώς αναξιόπιστο.

    Αυτή η κατάσταση είναι απαράδεκτη και δείχνει έλλειψη επαγγελματισμού και σεβασμού στους πελάτες. Προσοχή σε όσους σκέφτονται να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες τους, καθώς η εξυπηρέτηση είναι σχεδόν ανύπαρκτη.

    Μαλλον εταιρεια “βιτρινα”

  12. Γεώργιος Ε.

    Η παράδοση, σύμφωνα με το μήνυμά της εταιρείας στο Viber, ήταν να γίνει σήμερα 2 Μαΐου 2025 μεταξύ 09.30 και 17.30. Αφού δεν ήρθαν ποτέ και δεν είχα και καμιά επικοινωνία από τον διανομέα και μετά από 2 τηλεφωνικές προσπάθειες μου με αναμονή 20 λεπτών έκαστη, ηρθα εγω στην εταιρεία για να παραλάβω. Το cherry on the top ειναι πως στο tracking system, έγραψε ο διανομέας “επικοινωνία με πελάτη” κάτι που δεν έγινε ποτέ. Το μόνο θετικό, η ευγένεια των κοριτσιών στο γκισέ που προθυμοποιηθηκαν να με εξυπηρετησουν και δε φταίνε σε κάτι.

  13. Sisi M.

    Αν υπήρχε -10 θα το έβαζα.Προσωπικα δεν δίστασε να με τραμπουκίσει υπάλληλος τους αφού ΤΟΛΜΗΣΑ να τους αναφέρω τα λάθη τους.Λενε ψέματα ότι περνάνε και δεν βρίσκεται παραλήπτης, δεν σηκώνουν τηλέφωνα και με απείλησε υπάλληλος τους, αφού άλλαξα περιοχή για να παραλάβω το δέμα μου από την εταιρείας τους , ότι δεν θα μου δώσει το δέμα διότι τον ειρωνεύομουν.Μου φώναζε και με τραμπούκιζε από θέση ισχύος επειδή ΤΟΛΜΗΣΑ ξαναλέω να τους πω ότι είναι απαράδεκτοι .Η συγκεκριμένη εταιρεία μου το έχει κάνει κι άλλες φορές αυτό.Δεν μπαίνουν στον κόπο να πάρουν τηλέφωνο να δουν αν είσαι σπίτι αφού έρχονται για παράδοση πάρα μόνο σου στέλνουν από πριν ένα μήνυμα ότι θα παραδωσουν την τάδε μέρα από 9:30-3:00!!!!Συγγνώμη καμία φυσικά.Θεωρουν ότι είναι ολόσωστοι!!! Αίσχος!.

  14. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Λ.

    Οτι χειροτερο σε εταιρεια courier. Μηδενικη επικοινωνια και ποτε δεν παραδιδουν στην ωρα τους. Παντα στελνουν τα δεματα μου στον Αγ. Δημητριο ενω εγω μενω στην Καλλιθεα (Αττικη). Απαραδεκτοι.

  15. Εργίνα Φ.

    Κατοικώ στη Ν. Σμύρνη και έστειλαν το δέμα μου στον Άγ. Δημήτρη (Ηλιούπολη). Έκανα πάνω από 10 κλήσεις για να μιλήσω με εκπρόσωπο και απλώς δεν υπάρχει πρόσβαση. Κλείνει η γραμμή. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!

  16. ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Γ.

    Είστε απαράδεκτοι.Δεν παραδίδεται ποτέ στην ώρα σας.Οι ρυθμοί σας είναι πιο αργά και από χελώνα.Ασε που δεν μπορεί να επικοινωνήσει κανείς μαζί σας στο τηλ.Το αυτοματοποιημένο μήνυμα δεν λύνει κανένα από τα προβλήματα.Κλειστε το

  17. Γιώργος Λ.

    Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση! Το δέμα μου παραδόθηκε πολύ γρήγορα, νωρίτερα απ’ όσο περίμενα, και η εξυπηρέτηση ήταν άψογη. Οι άνθρωποι της εταιρείας ήταν ευγενέστατοι και πραγματικά ενδιαφέρθηκαν να με εντοπίσουν για να παραλάβω, κάτι που δείχνει επαγγελματισμό και σεβασμό προς τον πελάτη. Τέτοιες εταιρείες αξίζουν συγχαρητήρια – σίγουρα θα τους εμπιστευτώ ξανά στο μέλλον!

  18. Απλά δεν παρέλαβα ποτέ αισχροί

  19. Dimitrios S.

    Απαράδεκτοι, δεν παρέδωσαν για επανειλημμένη φορά στην ώρα τους, δεν απαντάνε σε μειλ και ούτε στο τηλέφωνο (όταν δεν το έχουν κατεβάσει) και βέβαια δεν γνωρίζουμε καν το πότε θα παραδώσουν

  20. ΧΡΗΣΤΟΣ Α.

    ενα μεγαλο ευχαριστω στον courier τησ σημερινης παραδωσης για την υπομονη του και την επιμονη του να κανη σωστανα την παραδωση..Σωστα την δουλεια του..ευγε αψογος…Να ειναι παντα καλα..τον ευχαριστω πολυ..ΧΡ.ΑΜ ΚΥΔΩΝΙΩΝ 1

  21. Ελένη Κ.

    Δεν απαντάνε στα τηλέφωνα. Ο κεντρικός αριθμος είναι αυτοματόποιημενος και δεν δινει την δυνατότητα συνομιλίας με υπάλληλο. Απορώ πως έχουν επιλέγει για συνεργασία με την αμερικανική πρεσβεία για την διανομή των διαβατηρίων με τις βίζες, δεδομένου του ανεπαρκούς επιπέδου υπηρεσιών.

  22. ΑΛΚΜΗΝΗ Μ.

    Αν υπήρχε 0 στα αστέρια αξιολόγησης τόσο θα άξιζε.
    ΜΗΔΕΝ

  23. ΝΙΑ Β.

    Απαράδεκτοι!!!!! Δεν σηκώνουν τηλέφωνα ούτε για αστειο!! Ουτε καν στα κεντρικα!! Αναγκαστικα και πήρα το μαγαζί που έκανα την παραγγελία για να τους εξηγήσω τι γίνεται. Απαράδεκτοι!!! 10 ημέρες το δέμα στα κεντρικα και εγω στο τηλέφωνο 30 και 35 λεπτα κάθε μερα να προσπαθησω να πιάσω γραμμή!Θα πάει πίσω το δέμα και θα λένε γιατί παραγγέλνετε αφου δεν τα παραλαμβάνετε οι άνθρωποι! ΈΛΕΟΣ ΡΕ!!! ΣΗΚΩΣΤΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!!!!

  24. Μαρία Β.

    Η εταιρεία αυτή είναι αδιανόητα απαράδεκτη!!!!
    Δεν απαντά ποτέ κανείς στα τηλέφωνα και δύο φορές που αναγκάστηκα να επικοινωνήσω με τα κεντρικά, οι τηλεφωνήτριες ήταν αγενέστατες και μάλιστα, τη μια φορά μου έκλεισαν και το τηλέφωνο!!
    Απορώ πως εξακολουθεί και λειτουργεί με τόσες καταγγελίες

  25. ΝΟΠΗ Μ.

    Δεν χτυπανε το κουδουνι και στελνουν μηνυμα οτι δεν μπόρεσαν να μας βρουν αν και ημασταν συνεχεια σπιτι και περιμεναμε την παραλαβη. Και μετα απο τρια τηλεφωνηματα το εφεραν και δεν το ανεβασαν καν στον οροφο αλλα το εβαλαν στο ασανσερ. Μηδεν επαγγελματισμος!!!!!