Η παράδοση, σύμφωνα με το μήνυμά της εταιρείας στο Viber, ήταν να γίνει σήμερα 2 Μαΐου 2025 μεταξύ 09.30 και 17.30. Αφού δεν ήρθαν ποτέ και δεν είχα και καμιά επικοινωνία από τον διανομέα και μετά από 2 τηλεφωνικές προσπάθειες μου με αναμονή 20 λεπτών έκαστη, ηρθα εγω στην εταιρεία για να παραλάβω. Το cherry on the top ειναι πως στο tracking system, έγραψε ο διανομέας “επικοινωνία με πελάτη” κάτι που δεν έγινε ποτέ. Το μόνο θετικό, η ευγένεια των κοριτσιών στο γκισέ που προθυμοποιηθηκαν να με εξυπηρετησουν και δε φταίνε σε κάτι.
Η παράδοση, σύμφωνα με το μήνυμά της εταιρείας στο Viber, ήταν να γίνει σήμερα 2 Μαΐου 2025 μεταξύ 09.30 και 17.30. Αφού δεν ήρθαν ποτέ και δεν είχα και καμιά επικοινωνία από τον διανομέα και μετά από 2 τηλεφωνικές προσπάθειες μου με αναμονή 20 λεπτών έκαστη, ηρθα εγω στην εταιρεία για να παραλάβω. Το cherry on the top ειναι πως στο tracking system, έγραψε ο διανομέας “επικοινωνία με πελάτη” κάτι που δεν έγινε ποτέ. Το μόνο θετικό, η ευγένεια των κοριτσιών στο γκισέ που προθυμοποιηθηκαν να με εξυπηρετησουν και δε φταίνε σε κάτι.
”