Cosmote Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.48 από 390 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Cosmote:

Ένας κόσμος, καλύτερος για όλους.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

390 κριτικές για “Cosmote

  1. Αναστασιος Κ.

    Είστε απαράδεκτοι σαν εταιρεία ξαφνικά ανακοινώσατε στις έξτρα sim κάρτες 40 γιγα από απεριόριστο

  2. Ζαχαρίας Δ.

    Άψογη εξυπηρέτηση από την κοπέλα στο τηλέφωνο.. Διαθέσιμη να με βοηθήσει σε οποιαδήποτε απορία και να βοηθήσει σε ότι χρειαζόμουν!! Άψογη Φένια Π.
    Ζαχαρίας Δημητρουλόπουλος

  3. αθλιοι κοροιδευουν”””’

  4. Απαράδεκτη εκανα αίτηση μεταφοράς από νόβα 22 Αυγούστου είπαν σε 14 μέρες.εχουμε 26 Σεπτεμβρίου και ακόμα…στο δε τεχνικό τμήμα βγαίνει ρομπότ και σε σπάει τα νεύρα. Με λίγα λόγια δεν μπορείς να συνεννοηθεις.

  5. Παρθενα Δ.

    Απαράδεκτη στην εξυπηρέτηση πελατών

  6. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Κ.

    8,5 χρόνια πληρώνω για internet και internet δεν έχω!!
    Άλλαξα 3 router, μπήκε και οπτική ίνα μεσα στο σπίτι και πάλι τα ίδια!!Κλείνει το router στα κακά καθούμενα. Κλεινει το online και telephony.
    Δεν ξέρω τι να κανω, για χιλιοστή φορά έκλεισα ραντεβού με εξωτερικό συνεργάτη τους( αυτή την φορά θα πληρωσω). Η γραμμή τηλεφώνου είναι καινούρια, όταν μπήκε η οπτική ινα αλλάχτηκαν όλα.Τίποτα….σαν εταιρεία άχρηστη ,με προσωπικό άσχετο. !!!!!!

  7. Lena P.

    Κακοπληρωμένοι υπάλληλοι τελειόφοιτοι λυκείου μαξ με υφάκι.Πηγα για εξαργύρωση επιδότησης στο κατάστημα παπαφη 130 θέλοντας κάτι πολύ συγκεκριμένο (Apple Watch se 40 mm) αφού πρώτα έχω τηλεφωνήσει κ μ έχουν πει ότι μπορώ να εξαργυρώσω την επιδότηση όπως επιθυμώ.Με «εξυπηρέτησε» αρχικά ένα παιδάκι μαξ 20-25 χρόνων που προφανώς δεν ήξερε κ ρώτησε συνάδελφο.Αφου με υφάκι μ είπαν ότι δεν γίνεται να αγοράσω ότι θέλω κ ο υπάλληλος π μίλησα τηλεφωνικώς με πληροφόρησε λάθος,το μόνο π μπορούσαν να κάνουν είναι να το παραγγείλουν από την αποθήκη κ όταν έρθει να δοκιμάσουμε αν γίνεται και το δεχθεί το σύστημα να το αγοράσω χρησιμοποιώντας την επιδότηση.Με τα πολλά δεν υπήρχε κανένα Apple Watch διαθέσιμο κ δεν μπορούσαν να παραγγείλουν κανένα μοντέλο από την αποθήκη τους.Μακρια.Δεν θα ανανεώσω ξανά.

  8. Γεωργία Κ.

    Το λιγότερο που σκέφτομαι να πω είναι απαράδεκτοι.Οσον αφορά την τηλεφωνική επικοινωνία και εξυπηρέτηση.Προ ολίγου επικοινώνησαν μαζί μου προκειμένου να μου πουν για προσφορά, όταν τους απάντησα ότι είμαι σε άλλο πάροχο με πολύ πιο χαμηλό κόστος υπηρεσιών η απάντηση ήταν πολύ ωραία καλά κάνετε και μου το έκλεισαν πριν προλάβω να πω οτιδήποτε.Αν αυτό είναι επιθετικό μάρκετινγκ τί να πω.. Συγχαρητήρια

  9. Tag V.

    Δεν υπαρχει χειρότερη εταιρεια. Υποσχονται αλλα και αν συμφωνήσεις κανουν άλλα. Επισης κανενας ουτε στο sales, ουτε στους τεχνικους εχει ιδεα από αποκατάσταση των βλαβων τους και την επιλυση προβλήματων. Η πορεία ειναι απο τον έναν στον αλλον και αν μιλησεις μα πολλους που ειανι εξειδικευμενη στο ίδιο αντικειμένο δεν έχουν ιδέα. Ο καθένας υποστηρίζει ότι θέλει. Ειλικρινά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΞΤΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.

  10. Φωτεινή Π.

    Λέγομαι Φωτεινή Πολίτη. Σήμερα 28/9/2024 τηλεφώνησα στις τεχνικές υπηρεσίες Cosmote για να με βοηθήσουν να αλλάξουμε το καινούργιο router και να το συνδέσουμε με το ups και να του αλλάξουμε όνομα για να το αναγνωρίζουμε.
    Στο τηλέφωνο που έκανα στις τεχνικές υπηρεσίες απάντησε ο κύριος ΒΑΣΊΛΗΣ Τ
    Ο χρόνος που διέθεσε για μας η ευγένεια του η υπομονή του οι επιστημονική του κατάρτιση πάνω στο θέμα αυτό ήτανε το λιγότερο καταπληκτική μπορώ να πω, πολύ ενημερωμένος άνθρωπος πολύ ευγενικός μας έλεισε όλες τις απορίες και μας βοήθησε να συνδέσουμε τα τηλέφωνα μας και την τηλεόρασή μας με το νέο router που πήραμε.
    Δεν έχω λόγια να πω για τον κύριο Τ και για την ευγένειά του και την υπομονή του Και μιλάω για ένα νέο άνθρωπο που στην εποχή μας σπάνια συναντάς τέτοιον εξυπηρετικό άνθρωπο

  11. Δημητρης Π.

    Ολα χαλια τους πηρα τηλεφωνο χτες το βραδι για προβλημα στο ιντερνετ μου ειπαν η γραμμη ειναι ενταξει και σημερα το πρωι ανυπαρκτο το ιντερνετ.

  12. Ασημινα Ζ.

    Απαράδεκτη η εταιρεία σε όλα
    Το 1 αστέρι γιατί δεν μπορώ να βάλω παρακατω

  13. Sp M.

    Απαράδεκτοι. 20 ημέρες μετά την αίτηση αλλαγής από ADSL σε VDSL , έχοντας κάνει όλες τις απαραίτητες διαδικασίες από email συναίνεσης, να πάω πίσω εξοπλισμό, να εξοφλησω λογ. , να συνδέσω το νέο ρουτερ κτλ…
    Τα έχω κάνει όλα και απλά περιμένω σαν χαζός να μου κάνουν την χάρη. Έχω μιλήσει 4 φορές μεσο τσατ και στην κυριολεξία με κοροϊδευουν, έχω παρει 2 φορές στο 13888 περιμένοντας αναμονή 30 λεπτά και το αποτέλεσμα ήταν να μην αλλάξει κάτι. Να μου λένε για δήθεν προτεραιότητα. Το αποτέλεσμα είναι στο cosmote app μετά από έναν μήνα σχεδόν να έχει κολλήσει η αίτηση στο επεξεργασία και τίποτα να μην γίνεται. Στο chat δν μου απαντάει πια κανένας. ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Σήμερα μου έστειλαν και διπλό λογαριασμό από 30 έγινε 60 και τίποτα δεν άλλαξε. Ευχομαι τα χειρότερα

  14. Ιωαννης Μ.

    Εγω προσωπικα πιο ανεκπαιδευτους υπαλληλους και χωρις γνωσεις δεν εχω ξαναδει σε επιχειρηση.
    Μονο στο δημοσιο κατι παρομοιους.
    Δηλαδη αν μας κρινει καποιος ξενος οργανισμος σαν υπηρεσιες τηλεφωνιας…
    Θα πεσει απ τα σύννεφα .
    Πραγματικα κακες υπηρεσιες.
    Θεωρώ οτι υποσαχαριες χωρες εχουν πιο καταρτισμενους υπαλληλους13

  15. ΒΑΣΊΛΗΣ Δ.

    31,20 στην αναμονή του 13888. Κανένας δεν απάντησε. Άθλιοι. Άχρηστα υπολείμματα ανθρώπων.

  16. Γεωργιος Μ.

    Είναι απαράδεκτο να σε έχουν πάνω από μια ώρα στην αναμονή.ντροπη σας!

  17. ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α.

    Επτά ημέρες περιμένω σύνδεση cosmote tv και ακόμα τίποτε. Κάθε μέρα τηλέφωνο και η απάντηση είναι το προωθούμε στο ανάλογο τμήμα.

  18. Επί εννέα μήνες και μετά από δύο καταγγελίες στον συνήγορο του καταναλωτή, η εταιρεία συνεχίζει να διακόπτει την σύνδεση, να την επαναφέρει – αφού ο καταναλωτής αφιερώσει ώρες κυριολεκτικά στο 13888 – ζητώντας συγγνώμη και διαβεβαιώνοντας ότι το σφάλμα τους (του Ιανουαρίου 2024) θα λυθεί πάραυτα. Βρίσκω πιθανό οι άνθρωποι που έχουν την ευθύνη για αυτή την κατάσταση, να την συντηρούν σκόπιμα – καθώς, εξελικτικά, δεν είναι δυνατόν βιολογικός οργανισμός να εμφανίζει τόσο υψηλό επίπεδο ανικανότητας.

  19. Kostas K.

    5η μέρα χωρίς ίντερνετ και σταθερό περνάνε οπτική ίνα στο δρόμο και έχουν σκάψει και έχουν κόψει ότι καλώδιο υπήρχε από κάτω και σωλήνες νερού ήμαστε και χωρίς νερό έχω προβεί σε μήνυση και καταγγελία στο ΕΕΤΤ.

  20. Τάσος Δ.

    Το ένα αστέρι χαριστικά γιατί δεν γίνεται να βάλεις κανένα…28 λεπτά αναμονή; Τραγικοί απλά!

  21. Ρενα Α.

    50 λεπτά αναμονή και ακόμα περιμένω είσαστε απαράδεκτοι για αυτό θα φύγω. Εξυπηρέτηση μηδέν!!!

  22. Georgia C.

    Όλα άρχισαν με την μετακόμιση μου σε άλλο σπίτι ζήτησα μεταφορά γραμμής μέχρι να γίνει αυτό 3 εβδομάδες πέρασαν και δεν με ενημέρωσαν καν έπρεπε να παλέψω για να επικοινωνήσω μαζί τους κατάφερα μετά προγραμματίζουμε μέρα να έρθει ό τεχνικός λένε δεν υπάρχει διαθέσιμη θύρα ενώ ο ο προηγούμενος ένοικος είχε θύρα την οποία βγάλανε οπότε θα έπρεπε να μπορουν να βάλουν την δικια μου περνάει 1 μισή μήνας κάνω ακύρωση συμβόλαιου πάω στην Vodafone τα ίδια εχω μείνει χωρίς ίντερνετ εδώ και δύο μήνες τώρα θα κάνω οπτική ίνα μπας και γίνει πραγματικα ότι ποιο απαράδεκτο έχω ζήσει καμία βοήθεια από πουθενά

  23. AΔΑΜΑΝΤΙΑ Δ.

    εδω και τρεις μηνες συνεχεια προβλημα κοβεται το ιντερνετ οποτε δεν εχουμε ουτε tv . Καθε τρεις και λιγο τωρα απο εχτες παλι τα ιδια , ηρθε τεχνικος την προηγουμενη εβδομαδα και μας ειπε το θειικο οτι μαλλον βραχικυκλωνει η γραμμη να ερθει λεει ειδικος τεχνικος περνει 50 την ωρα , λαμογια δινω 104 ευρω το διμηνο για να μην μπορω να δω τηλεοραση, να μην μπορω να κανω δουλεια απο το σπιτι!!!! ενα αστερι και πολυ σας ειναι

  24. Eirini A.

    Κακιστη εξυπηρετηση . Ειμαστε εξι ημερες χωρις ιντερνετ και τηλεφωνο, στο κεντρο της πρωτευουσας και κανεις δεν ξερει ποτε θα αποκατασταθει το προβλημα. Και επιπλεον, οταν επικοινωνεις μαζι τους γραπτα ή οταν στελνουν μηνυμα, σου απαντουν στον ενικο, προφανως για να δειξουν μια επιπλαστη, φιλικη διαθεση (σαν να εισασταν γνωστοι απ το δημοτικο) ξεχνοντας πως στον πελατη η ευγενεια επιβαλλει να μιλας στον πληθυντικο. Οχι κυριοι δεν ειμαστε δεκαπενταχρονα να μας μιλατε στον ενικο. Αν και σκομη και στα δεκαπενταχρονια χρειαζεται σεβασμος. Ειναι απολυτως αγενες. Το ενα αστερι δας πεφτει πολυ!

  25. Μάνος Κ.

    Τραγικοί σε όλα. 2 εβδομάδες αίτημα για μεταφορά γραμμής. Υποτίθεται ότι σε 48 ώρες θα ειχε υλοποιηθεί. Πέρασαν 2 εβδομάδες, έκανα και μειλ με το πρόβλημα. Μετά από 15 μέρες και μια ώρα + αναμονή, μου απάντησε η κοπέλα ( ή μόνη που έκανε τουλάχιστον προσπάθεια να με εξυπηρετήσει)ότι ότι η αίτηση μου έχει ακυρωθεί. Αναζητώντας το λόγο, μου είπε ότι η 100ρα γραμμή του ίντερνετ, δεν γίνεται να μεταφερθεί ένα όροφο παραπάνω και θα πρέπει να διακόψουμε το συμβόλαιο και να τα κάνουμε όλα από την αρχή. Τουλάχιστον 15 μέρες διαδικασία ακόμα. Τραγικοί πραγματικά