Επί εννέα μήνες και μετά από δύο καταγγελίες στον συνήγορο του καταναλωτή, η εταιρεία συνεχίζει να διακόπτει την σύνδεση, να την επαναφέρει – αφού ο καταναλωτής αφιερώσει ώρες κυριολεκτικά στο 13888 – ζητώντας συγγνώμη και διαβεβαιώνοντας ότι το σφάλμα τους (του Ιανουαρίου 2024) θα λυθεί πάραυτα. Βρίσκω πιθανό οι άνθρωποι που έχουν την ευθύνη για αυτή την κατάσταση, να την συντηρούν σκόπιμα – καθώς, εξελικτικά, δεν είναι δυνατόν βιολογικός οργανισμός να εμφανίζει τόσο υψηλό επίπεδο ανικανότητας.
Επί εννέα μήνες και μετά από δύο καταγγελίες στον συνήγορο του καταναλωτή, η εταιρεία συνεχίζει να διακόπτει την σύνδεση, να την επαναφέρει – αφού ο καταναλωτής αφιερώσει ώρες κυριολεκτικά στο 13888 – ζητώντας συγγνώμη και διαβεβαιώνοντας ότι το σφάλμα τους (του Ιανουαρίου 2024) θα λυθεί πάραυτα. Βρίσκω πιθανό οι άνθρωποι που έχουν την ευθύνη για αυτή την κατάσταση, να την συντηρούν σκόπιμα – καθώς, εξελικτικά, δεν είναι δυνατόν βιολογικός οργανισμός να εμφανίζει τόσο υψηλό επίπεδο ανικανότητας.
”