Cosmote Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.5 από 432 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Cosmote:

Ένας κόσμος, καλύτερος για όλους.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

432 κριτικές για “Cosmote

  1. Ματινα Κ.

    Το ιντερνετ δεν λειτουργεί καθόλου

  2. Ηλίας Κ.

    Τριτοκοσμική θα έλεγα λίαν επιεικώς….Μας άφησαν ως κατάστημα στο έλεος του κυρίου για βλάβη από 20-11-23 έως και σήμερα με ένα ίντερνετ να σέρνεται.Τοσες μέρες χωρίς pos και ταμειακή και οι πελάτες έφευγαν εννοείται!! Απαράδεκτοι και ανεπαρκείς ως εταιρεία τηλεπικοινωνιών!

  3. Κατερίνα Κ.

    Απαράδεκτη και ανεπαρκής εξυπηρέτηση, μη τήρηση των συμφωνηθέντων, ελαττωματική παροχή υπηρεσιών.
    Υπόψη! Υποβολή αναφοράς
    https://www.synigoroskatanaloti.gr/el

  4. Δημήτριος Τ.

    Απαράδεκτη τελείως με όλοι τη σημασία της λέξεως . Απαράδεκτο να απαιτούν να πληρώνεις στην ώρα σου τους λογαριασμούς να είσαι σωστός απέναντι τους και αν θέλεις κάτι από την εξυπηρέτηση πελατών 13888 να είσαι σε αναμονή μιάμιση ώρα και ακόμα τώρα που μιλάμε να μην το εχουνε σηκώσει ακόμα. Γελοίοι εκεί στην κοσμοτε. Θα την αλλάξω σύντομα .

  5. Γεωργία Α.

    Η χειρότερη εταιρεία εβερ!!!! Απαράδεκτοι το λιγότερο, έβαλα ένα πακέτο με 33€ κ ο πρώτος λογαριασμός ήρθε στα 117 κ το μόνο που είχαν να μου πουν ήταν ότι έχει γίνει το γνωστό «συστημικό λάθος» και ότι θα μου αποχρεώσουν στον επόμενο λογαριασμό ένα ποσο των 40€. Και όταν τους ρώτησα το υπόλοιπο 10 τι είναι (33+33=66) (117-40=77) μου είπαν πως πρόκειται για ΦΠΑ, χωρίς να έχω καμία ενημέρωση τέτοια όταν εγώ έκανα το συμβόλαιο μου. Έπειτα απο 1 μήνα επικοινωνίας με τον κάθε υπαλληλακο εκεί μέσα κατάφερα να ακυρώσω το συμβόλαιο μου, όμως για να γίνει αποδεχτο το αίτημα κ να προχωρήσει πρέπει να πληρώσω το ποσό αυτό μου είπαν (ποσό το οποίο είναι λάθος!) και ο επόμενος λογαριασμός θα έρθει εκκαθαριστικός, με μείον το λάθος ποσό και συν την ποινή της ακύρωσης συμβολαίου, ας γελάσω, τα συμπεράσματα δικά σας παιδιά.. θα τα δώσω για πρώτη και τελευταία φορά να ξεμπερδευω με αυτούς και ΑΝΤΕ γεια!!!!! Νόβα και πάλι νόβα!!!

  6. Ου μπλέξεις καμία διάθεση για εξυπηρέτηση.
    Θα περιμένω απλά να λήξει το συμβόλαιο μου.

  7. Αν μπορούσα θα έβαζα και 0 αστεράκια, απαράδεκτοι. Εννοειται ότι τα βραβεία εξυπηρέτησης δεν είναι αυτά που μοιράζουν οι εταιρείες μεταξύ τους ή αγοράζουν αλλά αυτά που τους δίνουν οι καταναλωτές. Σε προηγμένες φυσικά χώρες που τον καταναλωτή τον σέβονται, όχι εδώ.

  8. Μαρία Σ.

    Εδώ και 2 μήνες προσπαθώ να ξεκαθαρίσω τι μου έχουν κάνει με τον αριθμό μου!!!!
    Ενώ με εξαπάτησαν, προσπαθώντας να μου πουλήσουν ένα πρόγραμμα και ενώ δεν υπέγραψα πουθενά μου έκλεισαν τον αριθμό μου χωρίς καμιά προειδοποίηση!!!!!!!
    Ενώ επισκέφθηκα 2 καταστήματα της Cosmote και ενώ με διαβεβαίωναν ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα τελικά μου μπλοκαραν τον αριθμό μου !!!!!
    Προσπαθώντας να δω τι συμβαίνει εδώ και 1 μήνα παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση της Cosmote και ο ένας υπάλληλος με συνδέει με άλλον με ατελείωτες ώρες αναμονής και πουθενά κανείς να με εξυπηρετήσει!!!!
    Κάθε φορά πρέπει να λέω την ιστορία από την αρχή και κανένας υπεύθυνος πουθενά!!!!!!
    Απατεώνες!!!!!
    Μας πρήζουν μέχρι να κάνουν την δουλειά τους και μετά εξαφανίζονται !!!!!
    Θα επανέλθω με ονοματεπώνυμα……

  9. Αικατερινη Β.

    Εξυπηρέτηση με αναμονή πάνω από μια ώρα, δεν μπορεί να λέγεται εξυπηρετηση.

  10. Πήρα τρείς φορές και την τελευταία μάλιστα μου το κλείσατε! Μηδέν εξυπηρετήσει!!!

  11. Δημήτρης Σ.

    Ενω είμαι αρχαίος και πιστός πελάτης τους για ενα 2ευρω δεν μου έδωσαν το πλήρες πακέτο για την cosmote-tv… ε οχι δεν σας το δίνω !!! εννοείται οτι έπρεπε να μου το δώσετε ΔΩΡΕΑΝ και οχι να ζητάτε ενα 2ευρω…τώρα μετά απο “πάσα” εκπροσώπου που μίλησα αρχικά μαζί του τώρα είμαι σε αναμονή 45 λεπτά με το γνωστό επαναλαμβανόμενο τραγουδάκι και συνεχίζω σχετικά με πακέτο που έλαβα ελλιπές στο whatsup μου.
    Καλό είναι να κερδίζεις διαρκώς και να ανακοινώνεις τα υπέρογκα κέρδη σου κάθε χρόνο αλλά για να δείξεις “καλός” δώσε και τίποτε κύριε κοσμοτέ!!!
    Τελικά το έκλεισα φιατί βαρέθηκα μετα απο 49 λεπτά αναμονής συγχαρητήρια !!!

  12. Βασίλειος Φ.

    Απαράδεκτοι τίποτα παραπάνω μια ώρα στην αναμονή σύνολο τρεις κλήσεις για να με εξυπηρετήσουν ακόμα που μιλάμε τίποτα θα έπρεπε να ντρέπεστε που αφήνετε τους καταναλωτές σας να έχουν πρόβλημα και εσείς να τους αφήνετε στο ακουστικό…. Ξεφτίλες του κέρατα… Από κάτω ημερομηνία που λέει αλλάξτε το κάντε το ημερομηνία που δεν σας εξυπηρέτησε η εταιρεία…. 😡😡😡

  13. Γιώργος Ν.

    Αναμονή πάνω από ένα μήνα για αποκατάσταση βλάβης σταθερής τηλεφωνίας!! Κι ακόμα περιμένουμε. Όλα αυτά, λίγα χιλιόμετρα από το κέντρο της Αθήνας!

  14. Theodosios K.

    Παρα τα προβλήματα που έχω στην ενδοχώρα του νόμου Ηρακλείου , που διαμένω , λόγω ασθενούς σήματος δικτύου και προβλημάτων στην δορυφορική λήψη προγραμμάτων tv , η εξυπηρέτηση και η ευγένεια του υπαλλήλου που με εξυπηρέτησε σήμερα 4.11.23 ήταν ειλικρινα άψογη . Θα έλεγα τελεια από κάθε άποψη . Ευχαριστώ

  15. ΓΙΑΝΝΗΣ Ε.

    απαραδεκτοι!
    μασ εχουν αφησει 1 εβδομαδα χωρισ internet και τηλεφωνο λογω του οτι εχουμε ζητησει φορητοτητα απο αλλο παροχο και ενω εχω μιλησει με περιπου 1ο εκπροσωπουσ, ο καθε ενασ μου λεει και κατι αλλο.
    εμαθα τελικα απο καποιον επροσωπο τησ εταρειασ οτι η ολη διαδικασια φορητοτητασ παιρνει 14 μερεσ που φυσικα δεν ειχε επικοινωνηθει εξ’ αρχησ! και μαλιστα ειχαν σαν δικαιολογια οτι φταιει ο προηγουμενοσ παροχοσ που μασ εκοψε τισ παροχεσ νωριτερα, κατι που δεν ισχυει, γιατι επικοινωνησα μαζι τουσ και ειχαν αποδεκτει την αλλαγη απο την αρχη.
    αν δεν ειχα συγκεκριμενο λογο που ηθελα να φυγω πραγματικα θα το ακυρωνα.

  16. βλαχοcosmote το χειροτερο wi-fi

  17. Παναγιώτης Ρ.

    Το tools otenet είναι μακράν το χειρότερο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Το χρησιμοποιούσα χρόνια και έχω χάσει συνεντεύξεις για δουλειές , προθεσμίες δήλωσης μαθημάτων, υποβολή στοιχείων κλπ. Μιλάμε γενικότερα για μια εταιρεία που παραπαίει τα τελευταία χρόνια με τα χειρότερα λογισμικά και ανύπαρκτη τεχνική υποστήριξη.

  18. ΒΑΓΓΕΛΗΣ Τ.

    Η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει…Το ένα αστέρι που της βάζω ούτε καν το αξίζει.Από τις 25/09/2023 έχω αναφέρει ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το στaθερό και το internet και ακόμη το λύνουν..Όσες φορές έχω μιλήσει με την εξυπηρέτηση πελατών “καταγράφουν”το πρόβλημά μου(Πού άραγε το καταγράφουν;) προκειμένου να λυθεί..Φυσικά το λογαριασμό τον στέλνουν αυτούσιο χωρίς σεβασμό στον πελάτη..Έστειλα και e mail στην τεχνική υποστήριξη της εταιρείας προκειμένου να ενημερωθώ για το θέμα μου και ακόμη μου απαντάνε….Περιμένω πως και πως να λήξει το συμβόλαιό μου προκειμένου να φύγω από αυτή την “εταιρεία”…ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ COSMOTE….ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΚΡΙΑ…Άραγε οι Γερμανοί που είναι μέσα ξέρουν σε τι εταιρεία έχουν επενδύσει;;;¨Για κάτι τέτοιες εταιρείες θα πρέπει να υπάρχουν και αστέρια με μείον μπροστά…ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ COSMOTE ΥΠΟ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ

  19. Μαριάννα Τ.

    Μπράβο στα παιδιά στην εξυπηρέτηση πελατών στο13888. Ευχαριστώ την κοπέλα που με εξυπηρετησε πολύ ευγενικη

  20. Σπυριδούλα Κ.

    Ακριβές υπηρεσίες για αυτό που προσφέρουν

  21. Θεοδώρα Δ.

    Η εταιρεία cosmote είναι απαράδεκτη ως προς την εξυπηρέτηση. Ένα μικρό παράδειγμα: ενώ για οποιαδήποτε μικρή διαδικασία στέλνουν αμέτρητα sms, όταν ήταν να μου επιστρέψουν χρήματα λόγω διακοπής γραμμής και έναρξης νέου συμβολαίου (αναγκαστικά αφού η μεταφορά του παλιού μου τηλεφώνου δεν είχε πραγματοποιηθεί ούτε μετά από 2 μήνες αναμονή! εντός της ίδιας πόλης), αντί να με ειδοποιήσουν να πάρω πίσω τα χρήματα με συμψηφισμό στον νέο λογαριασμό, το έμαθα, μόνο όταν ρώτησα η ίδια, όταν έπρεπε αναγκαστικά να πάω σε κατάστημα για να επιστρέψω το παλιό μοντεμ, το οποίο ο τεχνικός που έφερε το καινούριο στο σπίτι δε μπορούσε να το πάρει! Λυπάμαι που έκανα συμβόλαιο και δεν ξέρω αν μπορώ να το σπάσω. Σε κάθε περίπτωση όταν λήξει για να αλλάξω πάροχο.

  22. Σπυρος Δ.

    Απαραδεκτη εταιρεια!!
    Επι 40 ημερες ειμαι χωρις σταθερο και ιντερνετ με εβαλαν να αλλαξω ρουτερ και καλωδιωση στο σπιτι και αποδειχθηκε οτι δεν φερνει σημα το δικο τους καλωδιο απ εξω!
    Πηρα μια εξτρα καρτα σιμ δεδομενων να κανω τη δουλεια μου και εδω και 48 ωρες δεν εχει ενεργοποιηθει. Στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση μου ειπαν να ξαναπαω στο καταστημα διοτι λεει θα ειναι στις εκκρεμοτητες!
    Δεν υπαρχουν λογια να περιγραφει ολο αυτο! Το απαραδεκτοι ειναι λιγο! Αν μπορειτε μακρια απο κοσμοτε!

  23. Ηλιας Α.

    η χειρότερη εταιρεία μακραν!
    προσπαθω εδω και ποσεσ μερεσ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών για προβλημα στο ρουτερ και απο αναμονη σε αναμονη με βαζουν.. στην καλυτερη μπορει να περιμενω και 1 ωρα χωρισ απαντηση και στην χειρότερη εχω περιμενει και 3 ωρεσ.. με αποτέλεσμα να μην μπορω να αλλαξω ρουτερ
    ντροπη σασ!

  24. Βρε τσοπαναρεοι,που τι μου φταίνε οι τσοπάνηδες,μια χαρά επάγγελμα είναι.
    Εσείς πάντως αντί για Ίντερνετ άντε να βοσκήσετε κάνα κατσίκι στα άγραφα,που μου μοστράρετε και high speed internet,και η ταχύτητες ανεβοκατεβαίνουν πιο γρήγορα και από ασανσέρ.
    Έλεος

  25. ΘΕΟΔΩΡΟΣ Π.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά των εκπροσώπων της για νέα ΣΥΝΔΕΣΗ τηλεφώνου με συνεχείς ταλαιπωρίες χωρίς ενημέρωση ραντεβού χωρίς να έρχονται και γενικά περιφρόνηση και απαξίωση του πελάτη.
    Ο CEO παίρνει χαμπάρι για το τι γίνεται ιδιαίτερα με τους τεχνικούς;
    Η παρακάτω ημερομηνία είναι η σημερινή όποτε μέχρι στιγμής ουδεμία ενέργεια…
    Καμμία εξυπηρέτηση.