Απαράδεκτη συμπεριφορά των εκπροσώπων της για νέα ΣΥΝΔΕΣΗ τηλεφώνου με συνεχείς ταλαιπωρίες χωρίς ενημέρωση ραντεβού χωρίς να έρχονται και γενικά περιφρόνηση και απαξίωση του πελάτη.
Ο CEO παίρνει χαμπάρι για το τι γίνεται ιδιαίτερα με τους τεχνικούς;
Η παρακάτω ημερομηνία είναι η σημερινή όποτε μέχρι στιγμής ουδεμία ενέργεια…
Καμμία εξυπηρέτηση.
Απαράδεκτη συμπεριφορά των εκπροσώπων της για νέα ΣΥΝΔΕΣΗ τηλεφώνου με συνεχείς ταλαιπωρίες χωρίς ενημέρωση ραντεβού χωρίς να έρχονται και γενικά περιφρόνηση και απαξίωση του πελάτη.
”Ο CEO παίρνει χαμπάρι για το τι γίνεται ιδιαίτερα με τους τεχνικούς;
Η παρακάτω ημερομηνία είναι η σημερινή όποτε μέχρι στιγμής ουδεμία ενέργεια…
Καμμία εξυπηρέτηση.