Είναι ψεύτες μου είχαν πει τηλεφωνικός οτι θα έρθει συνεργάτης τους να δει το δίκτυο στο χώρο μου και μου είπαν οτι θα πληρώσει 25 ευρώ όταν θα έρθει να δει μόνο και εάν φτιάχνετε το πρόβλημα άμεσα μου λέει την τιμή και αν συμφωνώ το κάνει διαφορετικά πληρώνω μόνο τα 25 ευρώ ή στο δεύτερη σενάριο αν μου έκανε μια μελέτη για τον χορό μου θα μου κοστιζε μόνο 50 ευρώ στο σύνολο με την μελέτη,το αποτέλεσμα να με χρεώσουν 70 ευρώ χωρίς μελέτη
Απατεώνες. Εδώ και 40 μέρες δεν έχω καθόλου internet στο σπίτι μου μέσω δεδομένων κινητού.
έχω προπληρώσει για ένα έτος απεριόριστα όλα στη σύνδεσή μου στο κινητό και λόγω βλάβης κάλυψης δικτύου δεν μπορώ να συνδεθώ στο ίντερνετ.
έχω επικοινωνήσει πάνω από 10 φορές με την εξυπηρέτηση πελατών και πάντα ακούω την ίδια απάντηση γνωρίζουμε το πρόβλημα τη φροντίζουμε για την επίλυσή του (εδώ και 40 μέρες).
Νομίζω είναι υπερικτημημένη η εταιρεία και δεν ασχολούνται με τα προβλήματα των συνδρομητών.
προσέχετε που κάνετε συνδέσεις και κυρίως την after sales εξυπηρέτηση πελατών.
Τα χρήματα βγαίνουν δυσκολα
Καλησπέρα σε όλους.
Ζω στο εξωτερικό. Έρχομαι περιστασιακά Ελλάδα και ήθελα μια Ελληνική σύνδεση κινητού να χρησιμοποιώ όποτε έρχομαι. ’Ημουν λιγότερο από μήνα στο εξωτερικό. Σήμερα το πρωί πλήρωσα 15 euro στην Cosmote για ανανέωση υπολοίπου. 2GB μόνο αλλά τι να κάνουμε…
Το μεσημέρι είχα ξεμείνει από data με μηδενική χρήση.
Η δικαιολογία από το κατάστημα της Cosmote:
“Ναι έτσι γίνεται αυτό! Πρέπει να αγοράσετε νέο πακέτο”.
Όταν πληρώνω, περιμένω μια υπηρεσία και όχι κάποιον να μου πει ότι τα λεφτά μου έγιναν καπνός. Χρησιμοποιώ λοιπόν το ξένο νούμερο, μόνο για περίπτωση ανάγκης και αυτά τα 15 euros που μου κλέψατε είναι και τα τελευταία που θα δείτε από μένα.
Επιτέλους, μετά από Οδύσσεια 4 μηνών, με ανοικτά αιτήματά μου για να διακοπή της τηλεφωνικής γραμμης, και ενώ είχα μετακομίσει 4 μήνες από τον χώρο, συνέχιζα να χρεώνονται χωρίς να μου παρέχει κάποια τηλεφωνική υπηρεσία η Cosmote, η κα Μητ…άννη στο υποκατάστημα του Ελληνικού με εξυπηρέτησε. Με σύνδεσε τηλεφωνικά με την κατάλληλη υπηρεσία για να κλείσουν επιτέλους το αίτημα μου. Τώρα εκκρεμεί το αίτημα μου να μου επιστραφει η πληρωμή για υπηρεσίες που δεν μου δοθηκαν. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στις δυο! Ευγενέστατες!
Είναι ψεύτες μου είχαν πει τηλεφωνικός οτι θα έρθει συνεργάτης τους να δει το δίκτυο στο χώρο μου και μου είπαν οτι θα πληρώσει 25 ευρώ όταν θα έρθει να δει μόνο και εάν φτιάχνετε το πρόβλημα άμεσα μου λέει την τιμή και αν συμφωνώ το κάνει διαφορετικά πληρώνω μόνο τα 25 ευρώ ή στο δεύτερη σενάριο αν μου έκανε μια μελέτη για τον χορό μου θα μου κοστιζε μόνο 50 ευρώ στο σύνολο με την μελέτη,το αποτέλεσμα να με χρεώσουν 70 ευρώ χωρίς μελέτη
”Απατεώνες. Εδώ και 40 μέρες δεν έχω καθόλου internet στο σπίτι μου μέσω δεδομένων κινητού.
”έχω προπληρώσει για ένα έτος απεριόριστα όλα στη σύνδεσή μου στο κινητό και λόγω βλάβης κάλυψης δικτύου δεν μπορώ να συνδεθώ στο ίντερνετ.
έχω επικοινωνήσει πάνω από 10 φορές με την εξυπηρέτηση πελατών και πάντα ακούω την ίδια απάντηση γνωρίζουμε το πρόβλημα τη φροντίζουμε για την επίλυσή του (εδώ και 40 μέρες).
Νομίζω είναι υπερικτημημένη η εταιρεία και δεν ασχολούνται με τα προβλήματα των συνδρομητών.
προσέχετε που κάνετε συνδέσεις και κυρίως την after sales εξυπηρέτηση πελατών.
Τα χρήματα βγαίνουν δυσκολα
Καλησπέρα σε όλους.
Ζω στο εξωτερικό. Έρχομαι περιστασιακά Ελλάδα και ήθελα μια Ελληνική σύνδεση κινητού να χρησιμοποιώ όποτε έρχομαι. ’Ημουν λιγότερο από μήνα στο εξωτερικό. Σήμερα το πρωί πλήρωσα 15 euro στην Cosmote για ανανέωση υπολοίπου. 2GB μόνο αλλά τι να κάνουμε…
Το μεσημέρι είχα ξεμείνει από data με μηδενική χρήση.
Η δικαιολογία από το κατάστημα της Cosmote:
“Ναι έτσι γίνεται αυτό! Πρέπει να αγοράσετε νέο πακέτο”.
Όταν πληρώνω, περιμένω μια υπηρεσία και όχι κάποιον να μου πει ότι τα λεφτά μου έγιναν καπνός. Χρησιμοποιώ λοιπόν το ξένο νούμερο, μόνο για περίπτωση ανάγκης και αυτά τα 15 euros που μου κλέψατε είναι και τα τελευταία που θα δείτε από μένα.
”Επιτέλους, μετά από Οδύσσεια 4 μηνών, με ανοικτά αιτήματά μου για να διακοπή της τηλεφωνικής γραμμης, και ενώ είχα μετακομίσει 4 μήνες από τον χώρο, συνέχιζα να χρεώνονται χωρίς να μου παρέχει κάποια τηλεφωνική υπηρεσία η Cosmote, η κα Μητ…άννη στο υποκατάστημα του Ελληνικού με εξυπηρέτησε. Με σύνδεσε τηλεφωνικά με την κατάλληλη υπηρεσία για να κλείσουν επιτέλους το αίτημα μου. Τώρα εκκρεμεί το αίτημα μου να μου επιστραφει η πληρωμή για υπηρεσίες που δεν μου δοθηκαν. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στις δυο! Ευγενέστατες!
”