Απαράδεκτοι!!!!!! Εξυπηρέτηση 0
Προσπαθώ εδώ και μία εβδομάδα να βγάλω άκρη με ένα παλιό υπόλοιπο που υποτίθεται πως υπάρχει και δεν μπορώ να μιλήσω με υπάλληλο, συν του ότι όταν προσπαθώ με το “πανέξυπνο” AI του chat τους δεν βγάζω άκρη. Τη μία φορά που απάντησε υπάλληλος μου είπε πως θα στείλει στο email μου τα παραστατικά πληρωμών και ακόμα περιμένω….. εδώ και μία εβδομάδα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Κάναμε αίτηση για οικιακο ιντερνετ παρόχου Cosmote σε τοπικό κατάστημα Γερμανού σε συνδεδεμένη πολυκατοικία, και τρεις μηνες μετα απλά δεν το συνδέσαν ποτέ και δεν υπήρχε κανενας ορίζοντας να το συνδέσουν όσες φορές και αν ρωτήσαμε. Πάντα λέγανε τηλεφωνικά οτι κλιμακώνουν τις επικοινωνίες, οτι θα επικοινωνήσουν μαζί μας, και απλά μας αγνόησαν.
Η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατων . Υποτίθεται ότι μια τέτοια εταιρία σου προσφέρει καλύτερη ποιότητα ζωής με το ίντερνετ ΜΟΝΟ αυτό δεν κάνει… Ένα μήνα να περιμένω να έρθει ο τεχνικός να μου συνδέσει το ίντερνετ και κάθε φορά έχει πέσει το συστήμα ή κάποιος να λέει ότι δεν προλαβαίνει να έρθει,αχρηστοι το λιγότερο και για ενα μηνα να μην εχει το σπιτι σου ΟΥΤΕ ιντερνετ ΟΥΤΕ σημα να μην μπορεις να επικοινωνήσεις με κανεναν. Να μην μπορω να ΕΡΓΑΣΤΩ λογο του οτι δεν εχω ιντερνετ. Ντροπη
Αποφασισα να αλλαξω παροχο και να ερθω στη κοσμοτε, εχοντας ακουσει απο ολους καλα λογια. Εδω ερχομαι εγω να σας ανοιξω τα ματια. Πηγα και εκανα την αιτηση απο φυσικο καταστημα, για συμβολαιο 2 χρονων, φοιτητικο πακετο, και υπεγραψα. Μου ειπαν η ενεργοποιηση γινεται συντομα εντος εβδομαδας. Με καλεσαν μετα απο 4 μερες για ραντεβου. Κλεισαμε 8-9 το πρωι, ηρθε εβαλε ο μηχανικος την οπτικη ινα και εφυγε επειδη δεν εκαναν ενεργοποιησεις. Υστερα ξανα κλεισαμε ραντεβου για μεσημερι, τελικα δεν ηρθαν, και κλεισαμε και 3ο και παλι περιμενω. Ειστε τραγικοι. Ειμαι φοιτητρια και ειμαι 1 μηνα χωρις ιντερνετ και σας περιμενω ακομα. Δουλευω μεσω ιντερνετ οταν ειμαι σπιτι και μετανιωνω πολυ που ηρθα σε εσας. Ακαταλληλοι.
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση!εδώ κ 20 μέρες ζητάω μεταφορά σταθερού σε καινουρια διεύθυνση παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο κ δεν υπάρχει καμία μα καμία εξέλιξη.οι συνάδελφοι μεταξύ τους δε συνεννοούνται καθόλου,ο ένας σε πετάει μπαλάκι στον άλλο χωρίς να ενημερώνονται.σημερα μάλιστα σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους ένας εκπρόσωπος με ύφος κιόλας μου έκλεισε το τηλέφωνο.ο,τι χειρότερο πραγματικά.καθημερινη επικοινωνία να περιμένεις πόση ώρα για καμιά εξέλιξη του θέματος.
Καλώ από 5 Νοεμβρίου κ βρισκόμαστε στο 0.
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση το 13888.Ζητας εκπρόσωπο και έχεις την κασέτα να σε ρωτάει τι θες. Εκπρόσωπο λες και ξαναλές και μιλάς σε ντουβάρι.Οταν κάποιος ζητά εκπρόσωπο έχει λόγο. Θέλω να μιλησω με εκπρόσωπο ….εκπρόσωπο εκπρόσωπο….έλεος
Ότι χειρότερο εδώ και τρεις μήνες δεν έχουμε σήμα ούτε στο κινητό ούτε στο ίντερνετ μάλιστα στο κέντρο της Αθήνας παίρνουμε καθημερινά στο 13888 άσχετοι εντελώς άλλα ο ένας άλλα ο άλλος ντροπή θα αλλάξουμε εταιρεία
3 μέρες χωρίς ίντερνετ και τηλεφωνο, σε επιχείρηση που παρεχει εξ αποστάσεως υπηρεσίες, με ανακοίνωση ότι η βλάβη θα αποκατασταθεί εντός της ημέρας, γενικά και αόριστα, τα τηλέφωνα τους να απαντούν μετά από 15 λεπτά ή και ποτέ. Πλήρης ομηρεια για τους χρήστες, πλήρης αδιαφορία από αυτούς. Θέλουν και ρήτρα αν λύσεις το συμβόλαιο!
Ότι και να πεις λίγο θα ει αι με τους απατεώνες μου δεσμευσανε το voucher της οπτικής αφού κάνανε αιτηση χωρίς την έγκριση μου ότι να ναι κατάστημα Πάτρας στην παναχαικη
Σήμερα το πρωί μου ζητήθηκε από τράπεζα για δουλειά μου ένα απλό αντίγραφο του λογαριασμού μου σε φυσική μορφή. Δεν διαθέτω εκτυπωτή και πήγα στο κατάστημα στη Μικράς Ασίας στο Γουδί. Η μόνη ειρωνική απάντηση που πήρα για μία δουλειά 2 δευτερολεπτων είναι ότι θα έπρεπε να είχα εκτυπωτή!! Έχω ακούσει και από άλλους ότι τουλάχιστον στο εν λόγω υποκατάστημα αν δεν αγοράσεις κάτι δεν θα εξυπηρετηθείς.
Ότι χειρότερο !και εννοείται αναφέρομαι στους απαράδεκτους τεχνικούς ! Τα παιδιά στο κατάστημα της ρόδου ήταν *καλα* !!
Περίμενα ένα μήνα για νέα σύνδεση επειδή άλλαξα σπίτι και στον ένα μήνα ακριβώς π πήγα να δω τι συμβαίνει μ απαντάνε το απλό δεν θα γίνει ποτέ η σύνδεση και θα περίμενε πάντα χωρίς να έρθει κάποιος !για κάποιο τεχνικό θέμα χωρίς να με ενημερώσει κανείς !ευτυχώς δεν πλήρωσα τπτ !άπαραδεχτοι ήμουν δέκα χρόνια ! Ντροπή ! Και να πληρώσω παραπάνω για να βάλω κάτι άλλο δεν κατάλαβα ή να έρθει ένας τεχνίκος και να πληρώσω στην αρχή 70€ Τι να πω ρεζίλια ! ντροπή !!ένα μήνα χωρίς καμία εξήγηση ! Ούτε ένα τηλεφωνώ δηλαδή αν δεν κατέβαινα κάτω θα περίμενα πόσο καιρό !!
Η επικοινωνία με την εταιρεία (με κάποιον εκπρόσωπο) είναι εξαιρετικά δύσκολη. Αν έχεις What’s up θα πρέπει να την πληρώσεις.
Τα αυτοματοποιημένα μηνύματα με αυτό που αποκαλεί chat μπορεί να απαντήσει σε ελάχιστα τυποποιημένα ζητήματα τα οποία μπορεί να λύσεις και μόνος μόνη με ελάχιστες γνώσεις χειρισμού του σχετικού app.
Είναι απαράδεκτο για εταιρεία επικοινωνίας να δυσχεραίνει την επικοινωνία με τους πελάτες της.
Είναι ότι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ έχω συναντήσει στη ζωή μου!!!!!
Περιμένω εδώ και ενάμιση μήνα να γίνει η σύνδεση μου. Έχω γίνει μπαζλάκι μεταξύ εξωτερικού συνεργείου, cosmote και καταστήματος Cosmote ρίχνοντας ευθύνες ο ένας στον άλλον!!!
Μακρυα!!!!
Είναι Ότι χειρότερο! Υποτίθεται ότι πληρώνω 29 € και δεν έχω ίντερνετ εδώ και ένα χρόνο που άλλαξα ταχύτητα για καλύτερη μάλιστα ,κόβεται όλη την ώρα! Είναι δύσκολη η
περιοχή μου αλλά με επιβεβαίωσαν πάρα πολλές φορές Για να μην αλλάξω πάροχο φυσικά ότι πλέον δεν θα έχω κανένα πρόβλημα και όμως αυτό δεν ισχύει γιατί δεν μπορώ να κάνω τίποτα με αυτό το ίντερνετ.. Εδώ και 2 ωρεσ προσπαθώ να φορτώσω ένα μικρό αρχείο και ταυτόχρονα τους παίρνω 3 φορεσ τηλέφωνο και το μόνο που λέει Είναι πως όλοι μιλάνε και μου το κλείνουν.Δεν συζητάω ότι για να μιλήσω απλά στο κινητό μου κλείνω το Wi-Fi γιατί διαφορετικά κόβεται η γραμμή.ουτε ότι κάνω επανεκκίνηση το ρουτερ 3 φορές την εβδομάδα σίγουρα κ άμα πιάσει ..όλα αυτά κ άλλα πολλά στη COSMOTE στο νούμερο ένα .. υποτίθεται .Κ η εφαρμογή ακόμα χειρότερη
Άψογη εξυπηρέτηση μου έλυσαν το πρόβλημα αμέσως!!Πολλα μπράβο και συγχαρητήρια στην Κυρία Μαριάνα Τ στην εξυπηρέτηση στο 13888!ήταν απίστευτα ευγενική και πρόθυμη!
Απαράδεκτο το γεγονός ότι πρέπει να μιλήσω πρώτα με το ρομποτάκι, που δεν καταλαβαίνει τι θέλω και αφού με έχουν χρεώσει για το τηλεφώνημα να μου πει ότι όλες οι γραμμές είναι απασχολημένες και να τηλεφωνήσω αργότερα.
Είναι ψεύτες μου είχαν πει τηλεφωνικός οτι θα έρθει συνεργάτης τους να δει το δίκτυο στο χώρο μου και μου είπαν οτι θα πληρώσει 25 ευρώ όταν θα έρθει να δει μόνο και εάν φτιάχνετε το πρόβλημα άμεσα μου λέει την τιμή και αν συμφωνώ το κάνει διαφορετικά πληρώνω μόνο τα 25 ευρώ ή στο δεύτερη σενάριο αν μου έκανε μια μελέτη για τον χορό μου θα μου κοστιζε μόνο 50 ευρώ στο σύνολο με την μελέτη,το αποτέλεσμα να με χρεώσουν 70 ευρώ χωρίς μελέτη
Απατεώνες. Εδώ και 40 μέρες δεν έχω καθόλου internet στο σπίτι μου μέσω δεδομένων κινητού.
έχω προπληρώσει για ένα έτος απεριόριστα όλα στη σύνδεσή μου στο κινητό και λόγω βλάβης κάλυψης δικτύου δεν μπορώ να συνδεθώ στο ίντερνετ.
έχω επικοινωνήσει πάνω από 10 φορές με την εξυπηρέτηση πελατών και πάντα ακούω την ίδια απάντηση γνωρίζουμε το πρόβλημα τη φροντίζουμε για την επίλυσή του (εδώ και 40 μέρες).
Νομίζω είναι υπερικτημημένη η εταιρεία και δεν ασχολούνται με τα προβλήματα των συνδρομητών.
προσέχετε που κάνετε συνδέσεις και κυρίως την after sales εξυπηρέτηση πελατών.
Τα χρήματα βγαίνουν δυσκολα
Καλησπέρα σε όλους.
Ζω στο εξωτερικό. Έρχομαι περιστασιακά Ελλάδα και ήθελα μια Ελληνική σύνδεση κινητού να χρησιμοποιώ όποτε έρχομαι. ’Ημουν λιγότερο από μήνα στο εξωτερικό. Σήμερα το πρωί πλήρωσα 15 euro στην Cosmote για ανανέωση υπολοίπου. 2GB μόνο αλλά τι να κάνουμε…
Το μεσημέρι είχα ξεμείνει από data με μηδενική χρήση.
Η δικαιολογία από το κατάστημα της Cosmote:
“Ναι έτσι γίνεται αυτό! Πρέπει να αγοράσετε νέο πακέτο”.
Όταν πληρώνω, περιμένω μια υπηρεσία και όχι κάποιον να μου πει ότι τα λεφτά μου έγιναν καπνός. Χρησιμοποιώ λοιπόν το ξένο νούμερο, μόνο για περίπτωση ανάγκης και αυτά τα 15 euros που μου κλέψατε είναι και τα τελευταία που θα δείτε από μένα.
Επιτέλους, μετά από Οδύσσεια 4 μηνών, με ανοικτά αιτήματά μου για να διακοπή της τηλεφωνικής γραμμης, και ενώ είχα μετακομίσει 4 μήνες από τον χώρο, συνέχιζα να χρεώνονται χωρίς να μου παρέχει κάποια τηλεφωνική υπηρεσία η Cosmote, η κα Μητ…άννη στο υποκατάστημα του Ελληνικού με εξυπηρέτησε. Με σύνδεσε τηλεφωνικά με την κατάλληλη υπηρεσία για να κλείσουν επιτέλους το αίτημα μου. Τώρα εκκρεμεί το αίτημα μου να μου επιστραφει η πληρωμή για υπηρεσίες που δεν μου δοθηκαν. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στις δυο! Ευγενέστατες!
Κανενα αστερι,οχι ενα. Ανυπαρκτη εξυπηρετηση πελατων,για κλωτσιες εντελως. Ειναι πιο ευκολο να κερδισεις το τζοκερ παρα να συνδεθεις με εκπροσωπο.
”Απαράδεκτοι!!!!!! Εξυπηρέτηση 0
”Προσπαθώ εδώ και μία εβδομάδα να βγάλω άκρη με ένα παλιό υπόλοιπο που υποτίθεται πως υπάρχει και δεν μπορώ να μιλήσω με υπάλληλο, συν του ότι όταν προσπαθώ με το “πανέξυπνο” AI του chat τους δεν βγάζω άκρη. Τη μία φορά που απάντησε υπάλληλος μου είπε πως θα στείλει στο email μου τα παραστατικά πληρωμών και ακόμα περιμένω….. εδώ και μία εβδομάδα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Κάναμε αίτηση για οικιακο ιντερνετ παρόχου Cosmote σε τοπικό κατάστημα Γερμανού σε συνδεδεμένη πολυκατοικία, και τρεις μηνες μετα απλά δεν το συνδέσαν ποτέ και δεν υπήρχε κανενας ορίζοντας να το συνδέσουν όσες φορές και αν ρωτήσαμε. Πάντα λέγανε τηλεφωνικά οτι κλιμακώνουν τις επικοινωνίες, οτι θα επικοινωνήσουν μαζί μας, και απλά μας αγνόησαν.
”Ακόμα περιμένω να με καλέσει ο προϊστάμενος από τις 10 Νοεμβρίου 2025. Το έχω ζητήσει ήδη 4 φορές.
”Η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατων . Υποτίθεται ότι μια τέτοια εταιρία σου προσφέρει καλύτερη ποιότητα ζωής με το ίντερνετ ΜΟΝΟ αυτό δεν κάνει… Ένα μήνα να περιμένω να έρθει ο τεχνικός να μου συνδέσει το ίντερνετ και κάθε φορά έχει πέσει το συστήμα ή κάποιος να λέει ότι δεν προλαβαίνει να έρθει,αχρηστοι το λιγότερο και για ενα μηνα να μην εχει το σπιτι σου ΟΥΤΕ ιντερνετ ΟΥΤΕ σημα να μην μπορεις να επικοινωνήσεις με κανεναν. Να μην μπορω να ΕΡΓΑΣΤΩ λογο του οτι δεν εχω ιντερνετ. Ντροπη
”Αποφασισα να αλλαξω παροχο και να ερθω στη κοσμοτε, εχοντας ακουσει απο ολους καλα λογια. Εδω ερχομαι εγω να σας ανοιξω τα ματια. Πηγα και εκανα την αιτηση απο φυσικο καταστημα, για συμβολαιο 2 χρονων, φοιτητικο πακετο, και υπεγραψα. Μου ειπαν η ενεργοποιηση γινεται συντομα εντος εβδομαδας. Με καλεσαν μετα απο 4 μερες για ραντεβου. Κλεισαμε 8-9 το πρωι, ηρθε εβαλε ο μηχανικος την οπτικη ινα και εφυγε επειδη δεν εκαναν ενεργοποιησεις. Υστερα ξανα κλεισαμε ραντεβου για μεσημερι, τελικα δεν ηρθαν, και κλεισαμε και 3ο και παλι περιμενω. Ειστε τραγικοι. Ειμαι φοιτητρια και ειμαι 1 μηνα χωρις ιντερνετ και σας περιμενω ακομα. Δουλευω μεσω ιντερνετ οταν ειμαι σπιτι και μετανιωνω πολυ που ηρθα σε εσας. Ακαταλληλοι.
”Ότι χειρότερο το ίντερνετ κολλάει μέρες παίρνουμε τηλέφωνο και δεν μας εξυπηρετούν, κλείστε την εταιρεία. Μου θέλετε και εταιρεία…
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση!εδώ κ 20 μέρες ζητάω μεταφορά σταθερού σε καινουρια διεύθυνση παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο κ δεν υπάρχει καμία μα καμία εξέλιξη.οι συνάδελφοι μεταξύ τους δε συνεννοούνται καθόλου,ο ένας σε πετάει μπαλάκι στον άλλο χωρίς να ενημερώνονται.σημερα μάλιστα σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους ένας εκπρόσωπος με ύφος κιόλας μου έκλεισε το τηλέφωνο.ο,τι χειρότερο πραγματικά.καθημερινη επικοινωνία να περιμένεις πόση ώρα για καμιά εξέλιξη του θέματος.
”Καλώ από 5 Νοεμβρίου κ βρισκόμαστε στο 0.
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση το 13888.Ζητας εκπρόσωπο και έχεις την κασέτα να σε ρωτάει τι θες. Εκπρόσωπο λες και ξαναλές και μιλάς σε ντουβάρι.Οταν κάποιος ζητά εκπρόσωπο έχει λόγο. Θέλω να μιλησω με εκπρόσωπο ….εκπρόσωπο εκπρόσωπο….έλεος
”Ότι χειρότερο εδώ και τρεις μήνες δεν έχουμε σήμα ούτε στο κινητό ούτε στο ίντερνετ μάλιστα στο κέντρο της Αθήνας παίρνουμε καθημερινά στο 13888 άσχετοι εντελώς άλλα ο ένας άλλα ο άλλος ντροπή θα αλλάξουμε εταιρεία
”3 μέρες χωρίς ίντερνετ και τηλεφωνο, σε επιχείρηση που παρεχει εξ αποστάσεως υπηρεσίες, με ανακοίνωση ότι η βλάβη θα αποκατασταθεί εντός της ημέρας, γενικά και αόριστα, τα τηλέφωνα τους να απαντούν μετά από 15 λεπτά ή και ποτέ. Πλήρης ομηρεια για τους χρήστες, πλήρης αδιαφορία από αυτούς. Θέλουν και ρήτρα αν λύσεις το συμβόλαιο!
”Ότι και να πεις λίγο θα ει αι με τους απατεώνες μου δεσμευσανε το voucher της οπτικής αφού κάνανε αιτηση χωρίς την έγκριση μου ότι να ναι κατάστημα Πάτρας στην παναχαικη
”Δεν έχω συναντήσει χειρότερο σήμα από τότε που έβαλα cosmote το ιντερνετ σέρνετε
”Σήμερα το πρωί μου ζητήθηκε από τράπεζα για δουλειά μου ένα απλό αντίγραφο του λογαριασμού μου σε φυσική μορφή. Δεν διαθέτω εκτυπωτή και πήγα στο κατάστημα στη Μικράς Ασίας στο Γουδί. Η μόνη ειρωνική απάντηση που πήρα για μία δουλειά 2 δευτερολεπτων είναι ότι θα έπρεπε να είχα εκτυπωτή!! Έχω ακούσει και από άλλους ότι τουλάχιστον στο εν λόγω υποκατάστημα αν δεν αγοράσεις κάτι δεν θα εξυπηρετηθείς.
”Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση.
”Ότι χειρότερο !και εννοείται αναφέρομαι στους απαράδεκτους τεχνικούς ! Τα παιδιά στο κατάστημα της ρόδου ήταν *καλα* !!
”Περίμενα ένα μήνα για νέα σύνδεση επειδή άλλαξα σπίτι και στον ένα μήνα ακριβώς π πήγα να δω τι συμβαίνει μ απαντάνε το απλό δεν θα γίνει ποτέ η σύνδεση και θα περίμενε πάντα χωρίς να έρθει κάποιος !για κάποιο τεχνικό θέμα χωρίς να με ενημερώσει κανείς !ευτυχώς δεν πλήρωσα τπτ !άπαραδεχτοι ήμουν δέκα χρόνια ! Ντροπή ! Και να πληρώσω παραπάνω για να βάλω κάτι άλλο δεν κατάλαβα ή να έρθει ένας τεχνίκος και να πληρώσω στην αρχή 70€ Τι να πω ρεζίλια ! ντροπή !!ένα μήνα χωρίς καμία εξήγηση ! Ούτε ένα τηλεφωνώ δηλαδή αν δεν κατέβαινα κάτω θα περίμενα πόσο καιρό !!
Η επικοινωνία με την εταιρεία (με κάποιον εκπρόσωπο) είναι εξαιρετικά δύσκολη. Αν έχεις What’s up θα πρέπει να την πληρώσεις.
”Τα αυτοματοποιημένα μηνύματα με αυτό που αποκαλεί chat μπορεί να απαντήσει σε ελάχιστα τυποποιημένα ζητήματα τα οποία μπορεί να λύσεις και μόνος μόνη με ελάχιστες γνώσεις χειρισμού του σχετικού app.
Είναι απαράδεκτο για εταιρεία επικοινωνίας να δυσχεραίνει την επικοινωνία με τους πελάτες της.
Είναι ότι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ έχω συναντήσει στη ζωή μου!!!!!
”Περιμένω εδώ και ενάμιση μήνα να γίνει η σύνδεση μου. Έχω γίνει μπαζλάκι μεταξύ εξωτερικού συνεργείου, cosmote και καταστήματος Cosmote ρίχνοντας ευθύνες ο ένας στον άλλον!!!
Μακρυα!!!!
Είναι Ότι χειρότερο! Υποτίθεται ότι πληρώνω 29 € και δεν έχω ίντερνετ εδώ και ένα χρόνο που άλλαξα ταχύτητα για καλύτερη μάλιστα ,κόβεται όλη την ώρα! Είναι δύσκολη η
”περιοχή μου αλλά με επιβεβαίωσαν πάρα πολλές φορές Για να μην αλλάξω πάροχο φυσικά ότι πλέον δεν θα έχω κανένα πρόβλημα και όμως αυτό δεν ισχύει γιατί δεν μπορώ να κάνω τίποτα με αυτό το ίντερνετ.. Εδώ και 2 ωρεσ προσπαθώ να φορτώσω ένα μικρό αρχείο και ταυτόχρονα τους παίρνω 3 φορεσ τηλέφωνο και το μόνο που λέει Είναι πως όλοι μιλάνε και μου το κλείνουν.Δεν συζητάω ότι για να μιλήσω απλά στο κινητό μου κλείνω το Wi-Fi γιατί διαφορετικά κόβεται η γραμμή.ουτε ότι κάνω επανεκκίνηση το ρουτερ 3 φορές την εβδομάδα σίγουρα κ άμα πιάσει ..όλα αυτά κ άλλα πολλά στη COSMOTE στο νούμερο ένα .. υποτίθεται .Κ η εφαρμογή ακόμα χειρότερη
Άψογη εξυπηρέτηση μου έλυσαν το πρόβλημα αμέσως!!Πολλα μπράβο και συγχαρητήρια στην Κυρία Μαριάνα Τ στην εξυπηρέτηση στο 13888!ήταν απίστευτα ευγενική και πρόθυμη!
”Απαράδεκτο το γεγονός ότι πρέπει να μιλήσω πρώτα με το ρομποτάκι, που δεν καταλαβαίνει τι θέλω και αφού με έχουν χρεώσει για το τηλεφώνημα να μου πει ότι όλες οι γραμμές είναι απασχολημένες και να τηλεφωνήσω αργότερα.
”Είναι ψεύτες μου είχαν πει τηλεφωνικός οτι θα έρθει συνεργάτης τους να δει το δίκτυο στο χώρο μου και μου είπαν οτι θα πληρώσει 25 ευρώ όταν θα έρθει να δει μόνο και εάν φτιάχνετε το πρόβλημα άμεσα μου λέει την τιμή και αν συμφωνώ το κάνει διαφορετικά πληρώνω μόνο τα 25 ευρώ ή στο δεύτερη σενάριο αν μου έκανε μια μελέτη για τον χορό μου θα μου κοστιζε μόνο 50 ευρώ στο σύνολο με την μελέτη,το αποτέλεσμα να με χρεώσουν 70 ευρώ χωρίς μελέτη
”Απατεώνες. Εδώ και 40 μέρες δεν έχω καθόλου internet στο σπίτι μου μέσω δεδομένων κινητού.
”έχω προπληρώσει για ένα έτος απεριόριστα όλα στη σύνδεσή μου στο κινητό και λόγω βλάβης κάλυψης δικτύου δεν μπορώ να συνδεθώ στο ίντερνετ.
έχω επικοινωνήσει πάνω από 10 φορές με την εξυπηρέτηση πελατών και πάντα ακούω την ίδια απάντηση γνωρίζουμε το πρόβλημα τη φροντίζουμε για την επίλυσή του (εδώ και 40 μέρες).
Νομίζω είναι υπερικτημημένη η εταιρεία και δεν ασχολούνται με τα προβλήματα των συνδρομητών.
προσέχετε που κάνετε συνδέσεις και κυρίως την after sales εξυπηρέτηση πελατών.
Τα χρήματα βγαίνουν δυσκολα
Καλησπέρα σε όλους.
Ζω στο εξωτερικό. Έρχομαι περιστασιακά Ελλάδα και ήθελα μια Ελληνική σύνδεση κινητού να χρησιμοποιώ όποτε έρχομαι. ’Ημουν λιγότερο από μήνα στο εξωτερικό. Σήμερα το πρωί πλήρωσα 15 euro στην Cosmote για ανανέωση υπολοίπου. 2GB μόνο αλλά τι να κάνουμε…
Το μεσημέρι είχα ξεμείνει από data με μηδενική χρήση.
Η δικαιολογία από το κατάστημα της Cosmote:
“Ναι έτσι γίνεται αυτό! Πρέπει να αγοράσετε νέο πακέτο”.
Όταν πληρώνω, περιμένω μια υπηρεσία και όχι κάποιον να μου πει ότι τα λεφτά μου έγιναν καπνός. Χρησιμοποιώ λοιπόν το ξένο νούμερο, μόνο για περίπτωση ανάγκης και αυτά τα 15 euros που μου κλέψατε είναι και τα τελευταία που θα δείτε από μένα.
”Επιτέλους, μετά από Οδύσσεια 4 μηνών, με ανοικτά αιτήματά μου για να διακοπή της τηλεφωνικής γραμμης, και ενώ είχα μετακομίσει 4 μήνες από τον χώρο, συνέχιζα να χρεώνονται χωρίς να μου παρέχει κάποια τηλεφωνική υπηρεσία η Cosmote, η κα Μητ…άννη στο υποκατάστημα του Ελληνικού με εξυπηρέτησε. Με σύνδεσε τηλεφωνικά με την κατάλληλη υπηρεσία για να κλείσουν επιτέλους το αίτημα μου. Τώρα εκκρεμεί το αίτημα μου να μου επιστραφει η πληρωμή για υπηρεσίες που δεν μου δοθηκαν. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στις δυο! Ευγενέστατες!
”