3 μέρες χωρίς ίντερνετ και τηλεφωνο, σε επιχείρηση που παρεχει εξ αποστάσεως υπηρεσίες, με ανακοίνωση ότι η βλάβη θα αποκατασταθεί εντός της ημέρας, γενικά και αόριστα, τα τηλέφωνα τους να απαντούν μετά από 15 λεπτά ή και ποτέ. Πλήρης ομηρεια για τους χρήστες, πλήρης αδιαφορία από αυτούς. Θέλουν και ρήτρα αν λύσεις το συμβόλαιο!
3 μέρες χωρίς ίντερνετ και τηλεφωνο, σε επιχείρηση που παρεχει εξ αποστάσεως υπηρεσίες, με ανακοίνωση ότι η βλάβη θα αποκατασταθεί εντός της ημέρας, γενικά και αόριστα, τα τηλέφωνα τους να απαντούν μετά από 15 λεπτά ή και ποτέ. Πλήρης ομηρεια για τους χρήστες, πλήρης αδιαφορία από αυτούς. Θέλουν και ρήτρα αν λύσεις το συμβόλαιο!
”