Απαράδεκτη και ανύπαρκτη εξυπηρέτηση… Προσπαθώ 3 μέρες τώρα να μιλήσω με εκπρωσοπο του 13888 με έχουν μόνιμα στην αναμονή και πότε δεν το σηκώνει κανεις να με εξυπηρετήσει… Απαράδεκτη και εννοείτε πως θα αλλάξω εταιρία..
Είμαι χρόνια στην cosmote εγώ και όλη μ η οικογένεια , είμαι παρά πολύ απογοητευμένη , δεν σηκώνουν τηλέφωνα , με παίρνουν κάθε τόσο να μου κάνουν προσφορά και επιμένουν όταν λέω πως δεν θέλω . Έχω μετακομίσει με συγκάτοικο και περιμενω ποσο καιρό να μου συνδέσουν το Ίντερνετ της κοπελας στο νέο σπίτι , πληρώνει το Ίντερνετ τώρα έναν μήνα χωρίς να έχουμε καν ! Σήμερα το ραντεβού με τον τεχνικό ήταν από 8:30 μέχρι 12:00 έχει πάει 14:30 και ακόμα μου λέει έρχεται ! Έχουμε και δουλειές ! Έλεος απλά
Από τότε που αλλάξαμε την 50αρα plus χαλκού σε οπτικές ίνες γυρίσαμε στην εποχή των σπηλαίων. Άπειρα τηλεφωνήματα χωρίς να βρεθεί καμία άκρη. Λαγκαρισμα, αποσυνδέσεις, φρικη
Και ενα αστέρι είναι πολύ που βάζω.. Απλά η χειρότερη εταιρεία.. Την πάτησα και πήγα στην cosmote όλες τις συνδέσεις μου. ΚΑΜΙΑ εξυπηρέτηση ανύπαρκτη όταν έχεις κάποιο πρόβλημα. Χάλια σήμα, πολλά πρόβλημα με το ίντερνετ.. Έχω παρει 200φοες δεν απαντάει κανένας στα τηλέφωνα όπως και στα email και στα μηνύματα. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ ΑΠΛΑ
Για την μη αποστολή του έντυπου λογαριασμού μείον 1€ το κατάργησαν & χρεώνουν τον ηλεκτρονικό κανονικά.Δηλαδή πάμε πάλι πίσω.
Επίσης με το internet μας χρεώνουν 50 mb και δεν έχουμε πάνω από 25-28
Σήμερα Παρασκευή από το απόγευμα (ίσως και νωρίτερα) δεν έχω ίντερνετ και προφανώς ούτε τηλέφωνο. Η απάντηση από τις βλάβες είναι ότι θα αξιολογηθεί την ΤΡΙΤΗ και ότι απλά λυπάται!!! Πέντε ολόκληρες μέρες!!! Έφυγα από τη VODAFONE με 50άρα γραμμή για 100άρα cosmote για καλύτερα και πριν από το συμβάν ήταν απλώς το ίδιο. Μετά από αυτό δεν έχω λόγια να περιγράψω την απογοήτευση. Φυσικά κι έχω μετανοιώσει για την αλλαγή. ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ στα διαφημιστικά τρικ.
Μόνο για γέλια! Αρχές Αυγούστου κάναμε αίτηση για μεταφορά οπτικής ίνας λόγω μετακόμισης. Αρχές Σεπτεμβρίου κ μετά από δική μας πίεση για ενημέρωση, μας απάντησαν ότι η σύνδεση για οπτική ίνα στη νέα διεύθυνση δεν επιδοτείται. Ζητήσαμε να γίνει σύνδεση για 24αρα γραμμή κ μέχρι σήμερα μας έχουν γραμμένους κανονικά. Φυσικά η χρέωση για οπτική, ίντερνετ κ τηλεόραση τρέχει κανονικά αυτούς τους 2 μήνες. Ευτυχώς υπάρχει ανταγωνισμός, με καλύτερες τιμές κ ΑΜΕΣΗ εξυπηρέτηση.!!!
Πραγματικά ντροπή ! Προσπαθώ 4 μέρες να βγάλω άκρη με την επιδότηση κινητού και την ανανέωση του προγράμματος μου ! Πλήρη αδιαφορία ! Περιμένω να τελειώσει το συμβόλαιο μου σε 2 μήνες και να αλλάξω πάροχο και εγώ και η οικογένεια μου !
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!!!!Εχουμε κανει αιτηση για νεα συνδεση απο 21/9/23,μας κλεινουν ραντεβου για 29/9,μας το ακυρωνουν οι τεχνικοι και απο τοτε το χαος!!!!!Ειμαστε χωρις σταθερο και ιντερνετ και δεν ξερουμε ποτε θα γινει νεα συνδεση.Κατα τα αλλα αξιοπιστη εταιρεια!!!!!Μονο οι πιο ακριβοι ξερετε να ειστε!!!!!!!
Απαράδεκτη! Έχουμε μείνει χωρίς ίντερνετ 4 μέρες τώρα, τους τηλεφωνούμε συνεχείς και η απάντηση τους είναι να κάνουμε hotspot!!
Όλοι μας λένε πως θα μας τηλεφωνήσει τεχνικός και δεν έχει γίνει τίποτα! Δεν μου έχει ξανασυμβεί ποτέ κάτι παρόμοιο σε άλλη εταιρεία, δεν τη συστήνω καθόλου!!!!!
Καλησπέρα σας ήρθα στην εταιρεία σας για καλύτερη αλλά διαπιστώθηκε ότι είναι η χειρότερη από 6 Απριλίου μέχρι 21 Απριλίου να μην έχω τηλέφωνο και ίντερνετ είμαι καταστήμα και Πάσχα εδιωχνα κόσμο δεν δούλευα το μηχάνημα καρτών… λυπάμαι είστε η χειρότερη……
πολυ ασχημο σημα..Συνεχεια επανεκινησεις το ρουτερ ενω ειχα εποικινωνησει απειρες φορες με τεχνικους και καθε φορα μου ελεγαν τα ιδια μεχρι που εμφανιζοταν το ιδιο προβλημα μετα απο λιγο καιρο…ειχα 24αρα γραμμη και εποιανα 13-14 που κανονικα δεν θα επρεπε να ειναι τοσο λιγο..και γενικα προβληματα που μου εμφανιζε ανα τακτα χρονικα διαστηματα
απαράδεκτη στην Αρτέμιδα μόνιμο πρόβλημα με το ίντερνετ καλύτερα πηγαίνετε σε αλλη εταιρεία πραγματικά Απαράδεκτοι,
για αυτό θα φύγουμε και εμείς τελείωσε δεν ξανά ασχολούμαι με την cosmote
Απαράδεκτη, 20 μέρες για μία φορητότητα κινητού!
52 λεπτά στην αναμονή στην εξυπηρέτηση πελατών και καμία απάντηση!!
Εφυγα από τη Nova για καλύτερη μοίρα αλλά μάταια!!
Απλά αποφύγετε τους!!
Απαράδεκτοι! Περιμένουμε 2,30 μήνες για το Ίντερνετ και για το σταθερό! Κάναμε την μεταφορά για το σταθερό και για το Ίντερνετ και για οπτική. Ήρθε ο τεχνικός πριν 1 μήνα ενώ είμασταν διακοπές και μας είπε ότι θα κανονίσουμε νέο ραντεβού και πριν 3 ημέρες δηλαδή πριν επιστρέψουμε πήραμε τηλέφωνο το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και μας είπαν ότι μέσα στην εβδομάδα θα μας πάρουν τηλέφωνο για νέο ραντεβού και δεν μας πήραν καθόλου τηλεφώνου τους είχαμε πάρει εμείς πάλι. Στις 3 Ιουλίου 2023 μετακομίσαμε σε καινούργιο σπίτι. Την επόμενη μέρα ήρθε ένας τεχνικός της COSMOTE και είπαμε σε αυτόν τον τεχνικό που ήρθε ότι κάναμε την αίτηση για την οπτική ίνα και μας είπε όχι δεν την κάνατε την αίτηση για την οπτική ίνα! Απαράδεκτοι εντελώς! Πριν 2 μέρες πήραμε τηλέφωνο πάλι στην COSMOTE και πάλι μας είπαν ότι θα μας ενημερώσουν άμεσα για την εξέλιξη του τηλεφώνου και για το Ίντερνετ και πάλι δεν μας ενημέρωσαν! Πολλές καθυστερήσεις!!
Η Χειρότερη εταιρεία με ανύπαρκτο service. Πριν από ενάμιση μήνα περίπου έκανα το μεγάλο λάθος να μεταφέρω την γραμμή σταθερού τηλέφωνου από την Vodafone . Από τότε άρχισαν τα προβλήματα μου , πέφτει συνέχεια η γραμμή και το internet , και αυτοί αδιαφορούν στα δεκάδες τηλέφωνα που τους κάνω. Είδη κάνω ενέργειες για να ξαναγύρισω στην Vodafone.
Πέθανε ο πατέρας μου το 2013. Του είχα κινητό στο όνομα μου. Πλήρωσα τα πάντα και έκλεισα τον λογαριασμό και το τηλέφωνό φυσικά. 4 χρόνια μετά μου είπαν σε κατάστημα ότι χρωστάω €71. Ακόμα τρέχω με τους συχαμενους που επιμένουν ότι χρωσταω. Πώς έκλεισαν το κινητό αφού δεν πλήρωσα;;Μακριά μιλάμε για αλητεια!!
Πριν 1,5 μήνα μετά από προσφορά της COSMOTE προχώρησα στην αλλαγή της γραμμής μου, σε οπτικές ίνες
Στις 13.8.2023 (Κυριακή) επιστρέφοντας από τις διακοπές μου (δεν ξέρω αν το πρόβλημα ήταν από προηγούμενες ημέρες) διαπίστωσα ότι δεν έχω internet και κατ΄ επέκταση, τηλέφωνο , cosmote TV (το σημειώνω γιατί είναι διαφορετικοί οι λογαριασμοί)
Την Δευτέρα 14.8.2023 παίρνω τηλέφωνο την cosmote να δηλώσω την βλάβη και πραγματικά ο τεχνικός ήρθε άμεσα, για τον εσωτερικό έλεγχο στο router και διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα εκεί, αλλά ελέγχοντας το εξωτερικό καλώδιο (από την κολόνα προς το κουτί που έχει τοποθετηθεί στο σπίτι μου) μ΄ ενημέρωσε ότι είναι κομμένο στο σημείο της ένωσής του με το κουτί της κολόνας και πρέπει να έρθει άλλο συνεργείο για την αποκατάστασή του. Τις επόμενες 2 ημέρες (15-16/8/2023) μου ερχόντουσαν αυτοματοποιημένα μηνύματα ότι η βλάβη έχει δρομολογηθεί και είναι προς αποκατάσταση.
Την Παρασκευή 18.8.2023 και αφού η βλάβη δεν έχει αποκατασταθεί, επικοινωνώ εκ νέου και με ενημερώνουν ότι το προσπαθούν, επίσης τους αναφέρω ότι ο τεχνικός τους μ΄ ενημέρωσε ότι η βλάβη οφείλεται στο καλώδιο, τελικά μου απαντούν ότι δεν υπάρχει καλώδιο και το περιμένουν, η απάντηση μου βέβαια, σε αυτήν την γελοία δικαιολογία, ήταν να το κλείσουν το μαγαζί τους αφού προτρέπουν τον κόσμο στην αλλαγή των γραμμών, χωρίς να μπορούν να τις υποστηρίξουν
Εννοείτε ότι μέχρι την Τρίτη 22.8.2023 δεν είχε αλλάξει κάτι, ξαναπαίρνω τηλέφωνο (ξαναπεριγράφω το πρόβλημα του καλωδίου) και αυτή την φορά μου απαντούν ότι τα συνεργεία δουλεύουν συνεχώς (εξωτερικά Συνεργεία – εργολάβοι), αλλά όταν τους ζήτησα να μου δηλώσουν τις περιοχές που εργάζονται αφού 9 ημέρες δεν έχει περάσει κανείς από την περιοχή μας, μου απάντησαν ότι δεν έχουν gps στους τεχνικούς (άρα δεν υπάρχει κάποιο πλάνο για συγκεκριμένες ημερομηνίες που θα εργαστούν πχ στην Πεύκη, σε ποιο οικοδομικό τετράγωνο αλλά παίρνουν τις ρούγες και όπου τους βγάλει)
Την Παρασκευή το απόγευμα 25.8.2023 με παίρνουν τηλέφωνο να μου κλείσουν ραντεβού για Δευτέρα 28.8.2023. Την Δευτέρα λοιπόν με παίρνει τηλέφωνο ο τεχνικός (μου δήλωσε ότι είναι εξωτερικό συνεργείο) να μου πει ότι το καλώδιο στο κουτί της κολόνας είναι κομμένο και ότι δεν έχει μαζί του, για να το αντικαταστήσει , στην έκρηξή μου πως είναι δυνατόν να έχει έρθει χωρίς υλικά, αφού 15 ημέρες δηλώνω στην cosmote ποιο είναι το πρόβλημα, μου απαντάει ότι η cosmote απλά του δήλωσε βλάβη μόλις την Παρασκευή 25.8.2023 και χωρίς να αναφέρει το συγκεκριμένο πρόβλημα και θα περάσει ξανά την Τρίτη 29.8.2023 για να το αλλάξει.
Εδώ θα ήθελα να σημειώσω τον τρόπο που έχει γίνει η εγκατάσταση
Aπό τον δρόμο υπογείως έχουν τραβήξει το καλώδιο και μέσα από κανάλι ανεβαίνει μέχρι του κουτί της cosmote που είναι τοποθετημένο πάνω στην κολόνα. Από εκεί φεύγει ένα πολύ λεπτό καλώδιο το πολύ 2mm για 10 m , εναέρια και εντελώς εκτεθειμένο αφού δεν βρίσκεται μέσα σε κάποιο κανάλι για να προστατεύεται από τα καιρικά φαινόμενα (αέρα-βροχή χιόνι) ή από κάποιο πουλί που θα καθίσει επάνω του. Στην αναφορά μου αυτή και ότι θα έπρεπε να είναι σε όλη του την διαδρομή μέσα σε κανάλι και περιφερειακά από την μάντρα ώστε να μην είναι στον αέρα, μου απάντησαν ότι τοποθετήθηκε με αυτόν τον τρόπο μετά την μελέτη που έκανε το αρμόδιο τμήμα (χωρίς να μου εξηγήσει αν είναι της cosmote ή του εργολάβου η μελέτη), το οξύμωρο είναι, ότι παρατηρώντας άλλες εγκαταστάσεις, σε παραπλήσια οικία του δικού μου είναι τοποθετημένο ακριβώς έτσι -σε κανάλι τοποθετημένο στο έδαφος και μετά στον τοίχο ώστε να μην αιωρείται- προφανώς δεν ήθελαν να καταναλώσουν παραπάνω καλώδιο?
Προσπαθώντας να βρω τον υπεύθυνο της μελέτης για να μπορέσω να επικοινωνήσω μαζί του, για την αλλαγή του τρόπου εγκατάστασης ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα στο μέλλον, η cosmote με ενημέρωσε ότι η μελέτη και εγκατάσταση έγινε από εργολάβο αλλά δεν μπορεί να μου δώσει το όνομα της εταιρείας και θα το διαβιβάσει στο τεχνικό τμήμα το οποίο και θα επικοινωνήσει μαζί μου πότε? Κάποτε? Τέσσερεις μέρες τώρα με παραπέμπουν από τμήμα σε τμήμα και ακόμη δεν έχω πάρει απάντηση
Απαράδεκτη και ανύπαρκτη εξυπηρέτηση… Προσπαθώ 3 μέρες τώρα να μιλήσω με εκπρωσοπο του 13888 με έχουν μόνιμα στην αναμονή και πότε δεν το σηκώνει κανεις να με εξυπηρετήσει… Απαράδεκτη και εννοείτε πως θα αλλάξω εταιρία..
”Είμαι χρόνια στην cosmote εγώ και όλη μ η οικογένεια , είμαι παρά πολύ απογοητευμένη , δεν σηκώνουν τηλέφωνα , με παίρνουν κάθε τόσο να μου κάνουν προσφορά και επιμένουν όταν λέω πως δεν θέλω . Έχω μετακομίσει με συγκάτοικο και περιμενω ποσο καιρό να μου συνδέσουν το Ίντερνετ της κοπελας στο νέο σπίτι , πληρώνει το Ίντερνετ τώρα έναν μήνα χωρίς να έχουμε καν ! Σήμερα το ραντεβού με τον τεχνικό ήταν από 8:30 μέχρι 12:00 έχει πάει 14:30 και ακόμα μου λέει έρχεται ! Έχουμε και δουλειές ! Έλεος απλά
”Από τότε που αλλάξαμε την 50αρα plus χαλκού σε οπτικές ίνες γυρίσαμε στην εποχή των σπηλαίων. Άπειρα τηλεφωνήματα χωρίς να βρεθεί καμία άκρη. Λαγκαρισμα, αποσυνδέσεις, φρικη
”Και ενα αστέρι είναι πολύ που βάζω.. Απλά η χειρότερη εταιρεία.. Την πάτησα και πήγα στην cosmote όλες τις συνδέσεις μου. ΚΑΜΙΑ εξυπηρέτηση ανύπαρκτη όταν έχεις κάποιο πρόβλημα. Χάλια σήμα, πολλά πρόβλημα με το ίντερνετ.. Έχω παρει 200φοες δεν απαντάει κανένας στα τηλέφωνα όπως και στα email και στα μηνύματα. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ ΑΠΛΑ
”Για την μη αποστολή του έντυπου λογαριασμού μείον 1€ το κατάργησαν & χρεώνουν τον ηλεκτρονικό κανονικά.Δηλαδή πάμε πάλι πίσω.
”Επίσης με το internet μας χρεώνουν 50 mb και δεν έχουμε πάνω από 25-28
Η χειρότερη εταιρεία παροχής Ίντερνετ. Πέφτει ανά 10 λεπτά και κυριολεκτικά δεν μπορούμε να δουλέψουμε. Μακρυά.
”Πολύ κακή εξυπηρέτηση.
”Σήμερα Παρασκευή από το απόγευμα (ίσως και νωρίτερα) δεν έχω ίντερνετ και προφανώς ούτε τηλέφωνο. Η απάντηση από τις βλάβες είναι ότι θα αξιολογηθεί την ΤΡΙΤΗ και ότι απλά λυπάται!!! Πέντε ολόκληρες μέρες!!! Έφυγα από τη VODAFONE με 50άρα γραμμή για 100άρα cosmote για καλύτερα και πριν από το συμβάν ήταν απλώς το ίδιο. Μετά από αυτό δεν έχω λόγια να περιγράψω την απογοήτευση. Φυσικά κι έχω μετανοιώσει για την αλλαγή. ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ στα διαφημιστικά τρικ.
”Μόνο για γέλια! Αρχές Αυγούστου κάναμε αίτηση για μεταφορά οπτικής ίνας λόγω μετακόμισης. Αρχές Σεπτεμβρίου κ μετά από δική μας πίεση για ενημέρωση, μας απάντησαν ότι η σύνδεση για οπτική ίνα στη νέα διεύθυνση δεν επιδοτείται. Ζητήσαμε να γίνει σύνδεση για 24αρα γραμμή κ μέχρι σήμερα μας έχουν γραμμένους κανονικά. Φυσικά η χρέωση για οπτική, ίντερνετ κ τηλεόραση τρέχει κανονικά αυτούς τους 2 μήνες. Ευτυχώς υπάρχει ανταγωνισμός, με καλύτερες τιμές κ ΑΜΕΣΗ εξυπηρέτηση.!!!
”Πραγματικά ντροπή ! Προσπαθώ 4 μέρες να βγάλω άκρη με την επιδότηση κινητού και την ανανέωση του προγράμματος μου ! Πλήρη αδιαφορία ! Περιμένω να τελειώσει το συμβόλαιο μου σε 2 μήνες και να αλλάξω πάροχο και εγώ και η οικογένεια μου !
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!!!!Εχουμε κανει αιτηση για νεα συνδεση απο 21/9/23,μας κλεινουν ραντεβου για 29/9,μας το ακυρωνουν οι τεχνικοι και απο τοτε το χαος!!!!!Ειμαστε χωρις σταθερο και ιντερνετ και δεν ξερουμε ποτε θα γινει νεα συνδεση.Κατα τα αλλα αξιοπιστη εταιρεια!!!!!Μονο οι πιο ακριβοι ξερετε να ειστε!!!!!!!
”Απαραδεκτη η εταιρια με μη καταρτισμενο προσωπικο καθως δημιουργησαν βλαβη πηγαινοντας να κανουν νεα συνδεση και δεν την αποκαθιστουν!
”Απαράδεκτη! Έχουμε μείνει χωρίς ίντερνετ 4 μέρες τώρα, τους τηλεφωνούμε συνεχείς και η απάντηση τους είναι να κάνουμε hotspot!!
”Όλοι μας λένε πως θα μας τηλεφωνήσει τεχνικός και δεν έχει γίνει τίποτα! Δεν μου έχει ξανασυμβεί ποτέ κάτι παρόμοιο σε άλλη εταιρεία, δεν τη συστήνω καθόλου!!!!!
Απαράδεκτοι..έχω πάρει 2 μέρες συνεχόμενα στα τηλέφωνα τους και δεν το σηκώνει κανείς και είμαστε στην αναμονή πάνω από 1 ώρα
”Καλησπέρα σας ήρθα στην εταιρεία σας για καλύτερη αλλά διαπιστώθηκε ότι είναι η χειρότερη από 6 Απριλίου μέχρι 21 Απριλίου να μην έχω τηλέφωνο και ίντερνετ είμαι καταστήμα και Πάσχα εδιωχνα κόσμο δεν δούλευα το μηχάνημα καρτών… λυπάμαι είστε η χειρότερη……
”Απαράδεκτη είμαστε στο εξωτερικό καλούμε μας έχουν στην αναμονή πάνω από 20 λεπτά κ δεν το σηκώνει κανεις
”Απαράδεκτοι .μια ωρα για να μιλήσεις με εκπρόσωπο .τραγικο .θελει μετά να λέγεται κ σοβαρή εταιρεία
”Αίσχος ντροπή κοροϊδία … Ουγκάντα και χειρότερα. Πότε θα ασχοληθεί κάποιος αρμόδιος επιτέλους. Ευρωπαϊκή χώρα χωρίς internet το 21ο αιώνα.
”πολυ ασχημο σημα..Συνεχεια επανεκινησεις το ρουτερ ενω ειχα εποικινωνησει απειρες φορες με τεχνικους και καθε φορα μου ελεγαν τα ιδια μεχρι που εμφανιζοταν το ιδιο προβλημα μετα απο λιγο καιρο…ειχα 24αρα γραμμη και εποιανα 13-14 που κανονικα δεν θα επρεπε να ειναι τοσο λιγο..και γενικα προβληματα που μου εμφανιζε ανα τακτα χρονικα διαστηματα
”απαράδεκτη στην Αρτέμιδα μόνιμο πρόβλημα με το ίντερνετ καλύτερα πηγαίνετε σε αλλη εταιρεία πραγματικά Απαράδεκτοι,
”για αυτό θα φύγουμε και εμείς τελείωσε δεν ξανά ασχολούμαι με την cosmote
Απαράδεκτη, 20 μέρες για μία φορητότητα κινητού!
”52 λεπτά στην αναμονή στην εξυπηρέτηση πελατών και καμία απάντηση!!
Εφυγα από τη Nova για καλύτερη μοίρα αλλά μάταια!!
Απλά αποφύγετε τους!!
Απαράδεκτοι! Περιμένουμε 2,30 μήνες για το Ίντερνετ και για το σταθερό! Κάναμε την μεταφορά για το σταθερό και για το Ίντερνετ και για οπτική. Ήρθε ο τεχνικός πριν 1 μήνα ενώ είμασταν διακοπές και μας είπε ότι θα κανονίσουμε νέο ραντεβού και πριν 3 ημέρες δηλαδή πριν επιστρέψουμε πήραμε τηλέφωνο το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και μας είπαν ότι μέσα στην εβδομάδα θα μας πάρουν τηλέφωνο για νέο ραντεβού και δεν μας πήραν καθόλου τηλεφώνου τους είχαμε πάρει εμείς πάλι. Στις 3 Ιουλίου 2023 μετακομίσαμε σε καινούργιο σπίτι. Την επόμενη μέρα ήρθε ένας τεχνικός της COSMOTE και είπαμε σε αυτόν τον τεχνικό που ήρθε ότι κάναμε την αίτηση για την οπτική ίνα και μας είπε όχι δεν την κάνατε την αίτηση για την οπτική ίνα! Απαράδεκτοι εντελώς! Πριν 2 μέρες πήραμε τηλέφωνο πάλι στην COSMOTE και πάλι μας είπαν ότι θα μας ενημερώσουν άμεσα για την εξέλιξη του τηλεφώνου και για το Ίντερνετ και πάλι δεν μας ενημέρωσαν! Πολλές καθυστερήσεις!!
”Η Χειρότερη εταιρεία με ανύπαρκτο service. Πριν από ενάμιση μήνα περίπου έκανα το μεγάλο λάθος να μεταφέρω την γραμμή σταθερού τηλέφωνου από την Vodafone . Από τότε άρχισαν τα προβλήματα μου , πέφτει συνέχεια η γραμμή και το internet , και αυτοί αδιαφορούν στα δεκάδες τηλέφωνα που τους κάνω. Είδη κάνω ενέργειες για να ξαναγύρισω στην Vodafone.
”Πέθανε ο πατέρας μου το 2013. Του είχα κινητό στο όνομα μου. Πλήρωσα τα πάντα και έκλεισα τον λογαριασμό και το τηλέφωνό φυσικά. 4 χρόνια μετά μου είπαν σε κατάστημα ότι χρωστάω €71. Ακόμα τρέχω με τους συχαμενους που επιμένουν ότι χρωσταω. Πώς έκλεισαν το κινητό αφού δεν πλήρωσα;;Μακριά μιλάμε για αλητεια!!
”Κ. Μορφονιού Πεύκη 29.8.2023
Τηλ.:69720.91003
Α.Φ.Μ. : 0.76420883
Προσοχή σε μελλοντικούς καταναλωτές οπτικών ινών
Πριν 1,5 μήνα μετά από προσφορά της COSMOTE προχώρησα στην αλλαγή της γραμμής μου, σε οπτικές ίνες
Στις 13.8.2023 (Κυριακή) επιστρέφοντας από τις διακοπές μου (δεν ξέρω αν το πρόβλημα ήταν από προηγούμενες ημέρες) διαπίστωσα ότι δεν έχω internet και κατ΄ επέκταση, τηλέφωνο , cosmote TV (το σημειώνω γιατί είναι διαφορετικοί οι λογαριασμοί)
Την Δευτέρα 14.8.2023 παίρνω τηλέφωνο την cosmote να δηλώσω την βλάβη και πραγματικά ο τεχνικός ήρθε άμεσα, για τον εσωτερικό έλεγχο στο router και διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα εκεί, αλλά ελέγχοντας το εξωτερικό καλώδιο (από την κολόνα προς το κουτί που έχει τοποθετηθεί στο σπίτι μου) μ΄ ενημέρωσε ότι είναι κομμένο στο σημείο της ένωσής του με το κουτί της κολόνας και πρέπει να έρθει άλλο συνεργείο για την αποκατάστασή του. Τις επόμενες 2 ημέρες (15-16/8/2023) μου ερχόντουσαν αυτοματοποιημένα μηνύματα ότι η βλάβη έχει δρομολογηθεί και είναι προς αποκατάσταση.
Την Παρασκευή 18.8.2023 και αφού η βλάβη δεν έχει αποκατασταθεί, επικοινωνώ εκ νέου και με ενημερώνουν ότι το προσπαθούν, επίσης τους αναφέρω ότι ο τεχνικός τους μ΄ ενημέρωσε ότι η βλάβη οφείλεται στο καλώδιο, τελικά μου απαντούν ότι δεν υπάρχει καλώδιο και το περιμένουν, η απάντηση μου βέβαια, σε αυτήν την γελοία δικαιολογία, ήταν να το κλείσουν το μαγαζί τους αφού προτρέπουν τον κόσμο στην αλλαγή των γραμμών, χωρίς να μπορούν να τις υποστηρίξουν
Εννοείτε ότι μέχρι την Τρίτη 22.8.2023 δεν είχε αλλάξει κάτι, ξαναπαίρνω τηλέφωνο (ξαναπεριγράφω το πρόβλημα του καλωδίου) και αυτή την φορά μου απαντούν ότι τα συνεργεία δουλεύουν συνεχώς (εξωτερικά Συνεργεία – εργολάβοι), αλλά όταν τους ζήτησα να μου δηλώσουν τις περιοχές που εργάζονται αφού 9 ημέρες δεν έχει περάσει κανείς από την περιοχή μας, μου απάντησαν ότι δεν έχουν gps στους τεχνικούς (άρα δεν υπάρχει κάποιο πλάνο για συγκεκριμένες ημερομηνίες που θα εργαστούν πχ στην Πεύκη, σε ποιο οικοδομικό τετράγωνο αλλά παίρνουν τις ρούγες και όπου τους βγάλει)
Την Παρασκευή το απόγευμα 25.8.2023 με παίρνουν τηλέφωνο να μου κλείσουν ραντεβού για Δευτέρα 28.8.2023. Την Δευτέρα λοιπόν με παίρνει τηλέφωνο ο τεχνικός (μου δήλωσε ότι είναι εξωτερικό συνεργείο) να μου πει ότι το καλώδιο στο κουτί της κολόνας είναι κομμένο και ότι δεν έχει μαζί του, για να το αντικαταστήσει , στην έκρηξή μου πως είναι δυνατόν να έχει έρθει χωρίς υλικά, αφού 15 ημέρες δηλώνω στην cosmote ποιο είναι το πρόβλημα, μου απαντάει ότι η cosmote απλά του δήλωσε βλάβη μόλις την Παρασκευή 25.8.2023 και χωρίς να αναφέρει το συγκεκριμένο πρόβλημα και θα περάσει ξανά την Τρίτη 29.8.2023 για να το αλλάξει.
Εδώ θα ήθελα να σημειώσω τον τρόπο που έχει γίνει η εγκατάσταση
Aπό τον δρόμο υπογείως έχουν τραβήξει το καλώδιο και μέσα από κανάλι ανεβαίνει μέχρι του κουτί της cosmote που είναι τοποθετημένο πάνω στην κολόνα. Από εκεί φεύγει ένα πολύ λεπτό καλώδιο το πολύ 2mm για 10 m , εναέρια και εντελώς εκτεθειμένο αφού δεν βρίσκεται μέσα σε κάποιο κανάλι για να προστατεύεται από τα καιρικά φαινόμενα (αέρα-βροχή χιόνι) ή από κάποιο πουλί που θα καθίσει επάνω του. Στην αναφορά μου αυτή και ότι θα έπρεπε να είναι σε όλη του την διαδρομή μέσα σε κανάλι και περιφερειακά από την μάντρα ώστε να μην είναι στον αέρα, μου απάντησαν ότι τοποθετήθηκε με αυτόν τον τρόπο μετά την μελέτη που έκανε το αρμόδιο τμήμα (χωρίς να μου εξηγήσει αν είναι της cosmote ή του εργολάβου η μελέτη), το οξύμωρο είναι, ότι παρατηρώντας άλλες εγκαταστάσεις, σε παραπλήσια οικία του δικού μου είναι τοποθετημένο ακριβώς έτσι -σε κανάλι τοποθετημένο στο έδαφος και μετά στον τοίχο ώστε να μην αιωρείται- προφανώς δεν ήθελαν να καταναλώσουν παραπάνω καλώδιο?
Προσπαθώντας να βρω τον υπεύθυνο της μελέτης για να μπορέσω να επικοινωνήσω μαζί του, για την αλλαγή του τρόπου εγκατάστασης ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα στο μέλλον, η cosmote με ενημέρωσε ότι η μελέτη και εγκατάσταση έγινε από εργολάβο αλλά δεν μπορεί να μου δώσει το όνομα της εταιρείας και θα το διαβιβάσει στο τεχνικό τμήμα το οποίο και θα επικοινωνήσει μαζί μου πότε? Κάποτε? Τέσσερεις μέρες τώρα με παραπέμπουν από τμήμα σε τμήμα και ακόμη δεν έχω πάρει απάντηση
Κοινοποίηση: Συνήγορος του Πολίτη/facebook
”