ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΡΦΟΝΙΟΥ Μ.


Review on Cosmote

  1. Κ. Μορφονιού Πεύκη 29.8.2023
    Τηλ.:69720.91003
    Α.Φ.Μ. : 0.76420883

    Προσοχή σε μελλοντικούς καταναλωτές οπτικών ινών

    Πριν 1,5 μήνα μετά από προσφορά της COSMOTE προχώρησα στην αλλαγή της γραμμής μου, σε οπτικές ίνες
    Στις 13.8.2023 (Κυριακή) επιστρέφοντας από τις διακοπές μου (δεν ξέρω αν το πρόβλημα ήταν από προηγούμενες ημέρες) διαπίστωσα ότι δεν έχω internet και κατ΄ επέκταση, τηλέφωνο , cosmote TV (το σημειώνω γιατί είναι διαφορετικοί οι λογαριασμοί)
    Την Δευτέρα 14.8.2023 παίρνω τηλέφωνο την cosmote να δηλώσω την βλάβη και πραγματικά ο τεχνικός ήρθε άμεσα, για τον εσωτερικό έλεγχο στο router και διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα εκεί, αλλά ελέγχοντας το εξωτερικό καλώδιο (από την κολόνα προς το κουτί που έχει τοποθετηθεί στο σπίτι μου) μ΄ ενημέρωσε ότι είναι κομμένο στο σημείο της ένωσής του με το κουτί της κολόνας και πρέπει να έρθει άλλο συνεργείο για την αποκατάστασή του. Τις επόμενες 2 ημέρες (15-16/8/2023) μου ερχόντουσαν αυτοματοποιημένα μηνύματα ότι η βλάβη έχει δρομολογηθεί και είναι προς αποκατάσταση.
    Την Παρασκευή 18.8.2023 και αφού η βλάβη δεν έχει αποκατασταθεί, επικοινωνώ εκ νέου και με ενημερώνουν ότι το προσπαθούν, επίσης τους αναφέρω ότι ο τεχνικός τους μ΄ ενημέρωσε ότι η βλάβη οφείλεται στο καλώδιο, τελικά μου απαντούν ότι δεν υπάρχει καλώδιο και το περιμένουν, η απάντηση μου βέβαια, σε αυτήν την γελοία δικαιολογία, ήταν να το κλείσουν το μαγαζί τους αφού προτρέπουν τον κόσμο στην αλλαγή των γραμμών, χωρίς να μπορούν να τις υποστηρίξουν
    Εννοείτε ότι μέχρι την Τρίτη 22.8.2023 δεν είχε αλλάξει κάτι, ξαναπαίρνω τηλέφωνο (ξαναπεριγράφω το πρόβλημα του καλωδίου) και αυτή την φορά μου απαντούν ότι τα συνεργεία δουλεύουν συνεχώς (εξωτερικά Συνεργεία – εργολάβοι), αλλά όταν τους ζήτησα να μου δηλώσουν τις περιοχές που εργάζονται αφού 9 ημέρες δεν έχει περάσει κανείς από την περιοχή μας, μου απάντησαν ότι δεν έχουν gps στους τεχνικούς (άρα δεν υπάρχει κάποιο πλάνο για συγκεκριμένες ημερομηνίες που θα εργαστούν πχ στην Πεύκη, σε ποιο οικοδομικό τετράγωνο αλλά παίρνουν τις ρούγες και όπου τους βγάλει)
    Την Παρασκευή το απόγευμα 25.8.2023 με παίρνουν τηλέφωνο να μου κλείσουν ραντεβού για Δευτέρα 28.8.2023. Την Δευτέρα λοιπόν με παίρνει τηλέφωνο ο τεχνικός (μου δήλωσε ότι είναι εξωτερικό συνεργείο) να μου πει ότι το καλώδιο στο κουτί της κολόνας είναι κομμένο και ότι δεν έχει μαζί του, για να το αντικαταστήσει , στην έκρηξή μου πως είναι δυνατόν να έχει έρθει χωρίς υλικά, αφού 15 ημέρες δηλώνω στην cosmote ποιο είναι το πρόβλημα, μου απαντάει ότι η cosmote απλά του δήλωσε βλάβη μόλις την Παρασκευή 25.8.2023 και χωρίς να αναφέρει το συγκεκριμένο πρόβλημα και θα περάσει ξανά την Τρίτη 29.8.2023 για να το αλλάξει.

    Εδώ θα ήθελα να σημειώσω τον τρόπο που έχει γίνει η εγκατάσταση
    Aπό τον δρόμο υπογείως έχουν τραβήξει το καλώδιο και μέσα από κανάλι ανεβαίνει μέχρι του κουτί της cosmote που είναι τοποθετημένο πάνω στην κολόνα. Από εκεί φεύγει ένα πολύ λεπτό καλώδιο το πολύ 2mm για 10 m , εναέρια και εντελώς εκτεθειμένο αφού δεν βρίσκεται μέσα σε κάποιο κανάλι για να προστατεύεται από τα καιρικά φαινόμενα (αέρα-βροχή χιόνι) ή από κάποιο πουλί που θα καθίσει επάνω του. Στην αναφορά μου αυτή και ότι θα έπρεπε να είναι σε όλη του την διαδρομή μέσα σε κανάλι και περιφερειακά από την μάντρα ώστε να μην είναι στον αέρα, μου απάντησαν ότι τοποθετήθηκε με αυτόν τον τρόπο μετά την μελέτη που έκανε το αρμόδιο τμήμα (χωρίς να μου εξηγήσει αν είναι της cosmote ή του εργολάβου η μελέτη), το οξύμωρο είναι, ότι παρατηρώντας άλλες εγκαταστάσεις, σε παραπλήσια οικία του δικού μου είναι τοποθετημένο ακριβώς έτσι -σε κανάλι τοποθετημένο στο έδαφος και μετά στον τοίχο ώστε να μην αιωρείται- προφανώς δεν ήθελαν να καταναλώσουν παραπάνω καλώδιο?
    Προσπαθώντας να βρω τον υπεύθυνο της μελέτης για να μπορέσω να επικοινωνήσω μαζί του, για την αλλαγή του τρόπου εγκατάστασης ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα στο μέλλον, η cosmote με ενημέρωσε ότι η μελέτη και εγκατάσταση έγινε από εργολάβο αλλά δεν μπορεί να μου δώσει το όνομα της εταιρείας και θα το διαβιβάσει στο τεχνικό τμήμα το οποίο και θα επικοινωνήσει μαζί μου πότε? Κάποτε? Τέσσερεις μέρες τώρα με παραπέμπουν από τμήμα σε τμήμα και ακόμη δεν έχω πάρει απάντηση

    Κοινοποίηση: Συνήγορος του Πολίτη/facebook

Επικοινωνία