Απαράδεκτοι!
Κάναμε ακύρωση του αιτήματος οπτικής ίνας και μας χρέωσαν στον λογαριασμό τον εξοπλισμό της οπτικής ίνας που δεν είχαμε πάρει ποτέ (να σημειωθεί ότι κανένας υπάλληλος δεν μας είχε ειδοποιήσει ότι ο εξοπλισμός χρεώνεται 60 ευρώ ). Έτσι, χρειάζεται να πληρώσουμε 60 ευρώ συν χωρίς να υπάρχει λόγος με την ελπίδα ότι σε επόμενο τιμολόγιο θα επιστραφεί πίσω το ποσό της πληρωμής . Ντροπή!
Οτι χειρότερο! Έχω αλλάξει σπίτι, έχω κάνει αίτημα για μεταφορά της σύνδεσης στο καινούριο και περιμένω πάνω από ένα μήνα για να ειδοποιήσουν πότε θα έρθει αυτός ο τεχνικός… Ούτε που ασχολούνται… Σε μια πρόσφατη επικοινωνία μου είπαν θα σας ειδοποιήσουμε και ακόμα περιμένω! ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ! ΜΑΚΡΙΑ! Μακάρι να είχε μηδέν αστέρι θα το έβαζα!
Εάν είχε για μηδέν αστέρια θα της το έβαζα. Αισχρή εξυπηρέτηση..στην αναμονή 10ωρες και μετά κλείνει η γραμμή καθόλου internet μισή ώρα έχει και 23,5 ώρες δεν έχει….
Εχουμε κινητά και σταθερα στην cosmote. Εδώ και μήνες το ενα σταθερό έχει πρόβλημα με την επικοινωνία. Επανάληψη φωνής, παρασιτα. Το κερασάκι στην τούρτα, όταν αλλάξαμε καλώδιο έπαψε να είναι το δευτερεύον τηλέφωνο (πληρωναμε 2 ευρώ, ενώ το κύριο τηλέφωνο κανονικά) και χωρίς καμιά ενημερωση, χρεωνόταν κανονικά όλες οι κλήσεις, με αποτέλεσμα αντί για 100 ευρώ που ερχόταν και για τα 2 νουμερα, τώρα ηρθε 189! Μου είπαν θα γίνει αποχρέωση, ακόμα περιμένω, στο τηλέφωνο που πήρα μου το κλείνουν, έχω ήδη αρχίσει να ψάχνω νέα εταιρεία αν και απ ότι βλέπω στα σχόλια όλες λίγο πολύ τα ίδια χάλια είναι
0 αστέρια. Την περίοδο του 15αυγουστου μας άφησαν 5 μέρες χωρίς ίντερνετ σταθερό κ cosmote tv. Ψάχναμε να μιλήσουμε στο 13888 και μόνιμα το ρομποτ ‘οι γραμμές είναι φορτωμένες καλέστε αργότερα και το έκλειναν αυτόματα. Δεν θα σχολιάσω ότι μετά τα 4 λεπτά χρεώνουν την κλήση. Μέχρι και σήμερα ένα μήνα μετά πολλές φορές πέφτει το ίντερνετ και επανέρχεται μόνο του σχετικά γρήγορα με συνεχείς επανεκκινήσεις του router από εμάς. Σήμερα εδώ κ 4 ώρες πάλι έχει πέσει το ίντερνετ κ φυσικά δεν υπάρχει κανένας να επικοινωνήσουμε. Πληρώνουμε για παροχές που δεν εχουμε κ ίντερνετ για να καταναλώνουμε τα δεδομένα μέσα στο σπίτι μας. Απαράδεκτοι κ που έχουν βάλει το 13888 ως υποτιθέμενη γραμμή εξυπηρέτησης και μας το κλείνουν στα μουτρα. Επίσης εργαζόμαι από το σπίτι οπότε καταλαβαίνετε το γενικό πρόβλημα
προσοχη η εξυπηρετηση πελατων 13888 δεν ειναι δωρεαν
μετά από 4 λεπτά στην αναμονή σε χρεωνουν.
αλήθεια αυτός ο μάνατζερ που το σκέφτηκε αυτό είναι σίγουρο ότι δεν θέλει να κλείσει την επιχείρηση;
φευγω τρέχωντασ
Για κάτι που έχουμε ακυρώσει γιατί συνεχίζεται να μας χρεώνεται ακόμη και σήμερα, απαράδεκτη η συμπεριφορά του υπαλλήλου σας στην εξυπηρέτηση,ώρα συναλλαγής 11.20
Ο κόσμος πάει στο φεγγάρι για καφέ κι εμείς βγαίνουμε στον δρόμο γιατί δεν έχουμε σήμα. Όταν φύγαμε από την Vodafone και πήγαμε σε αυτούς είχαν σήμα μέχρι και τα ποντίκια μας στο υπόγειο…Ν.Κερασια ΜΗΧΑΝΙΏΝΑΣ. ΑΙΣΧΟΣ.
Η χειρότερη εταιρία στον κοσμο
Ακόμα και για να ακυρώσεις το συμβόλαιο σε παίρνουν 10 τηλέφωνα και σου σπάνε τα νεύρα
Και το ακυρώνουν ενα μήνα μετά για να πληρώσεις και αλλο λογαριασμό
Στα χωριά πιάνει 5mb με το ζορι
Το chat τους στο app ειναι οτι χειρότερο, δεν μπορείς ουτε να βγεις από την εφαρμογή
Ότι χειρότερο με την βρωμο γερμανική εταιρία
Σε οποιοδήποτε σοβαρό κράτος θα είχε 50 πρόστιμα
Λογω ληξης συμβασης εχω ηδη επιστρεψει το router εδω και ενα μηνα , και μολος σημερα ελαβα μηνυμα στο κινητο μου πως πρεπει να επιστεψω το rourer αλλιως θα εχω χρεωση. Αντε να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας
ΜΑΚΡΙΑ παιδιά μετά από 3 χρόνια έκανα με το ζόρι λήξη του συμβολαίου μου καθώς έφυγα από το σπίτι που νοίκιαζα και δεν μου το κόβανε αν δεν τους πλήρωνα συν ένα πάγιο .
(Να συμπληρώσω πως είμαι καλοπληρωτης)
Ο εκβιασμός έγινε τηλεφωνικά καθώς αν θες να κόψεις το σταθερό σου,σου λένε πως μπορείς μόνο τηλεφωνικά 🤯🤯🤯
Ακόμα να πω πως μου ανανέωναν μόνοι τους το συμβόλαιο μου χωρίς την έγκριση και υπογραφή μου.
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΜΕΤΟΧΟ;ΓΙΑΤΙ;
ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ
Έκανα αίτηση στις 9/9 στην COSMOTE για κινητή και σταθερή τηλεφωνία. Για την κινητή σήμερα 12/9 δεν έχει ακόμα καταχωρηθεί το αίτημα. Για την σταθερή μού έκλεισε ραντεβού στις 14/6 (δηλ. σε χρόνο παρελθοντα) και ώρα 00:00 (μεσάνυχτα) και 04:00 (ξημερωματα) !!!
Φυσικά έκανα αίτημα ακύρωσης όλων.
Να χαίρεστε την Τεχνητή Νοημοσύνη σας και τα ρομπότ σας!!
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση! Μας έκλεισαν ραντεβού για σύνδεση γραμμής και δεν εμφανιστηκε κανενας! Εκανα ολόκληρο ταξίδι τζάμπα και περίμενα 7 ωρες ενώ με είχαν ειδοποιήσει ότι ο τεχνικός θα έρθει ! Απαιτώ να παραιτηθούν από την στιγμή που δεν γνωρίζουν να κάνουν την δουλειά τους! Είναι ντροπής πράγματα
Υπέγραψα συμβόλαιο σταθερού και internet με μηνιαίο κόστος περίπου 23€ και προσφορά 2 μηνών δωρεάν. Παρ’ όλα αυτά, μου χρέωσαν ξαφνικά 94€ χωρίς καμία ενημέρωση. Όταν επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών, μου είπαν ότι «είναι άλλοι αρμόδιοι» και ότι θα με καλέσουν «όταν μπορέσουν». Όταν ρώτησα αν θα γίνει μέσα στην ημέρα, η απάντηση ήταν «δεν γνωρίζω». Η συμπεριφορά αυτή δείχνει πλήρη αδιαφορία για τον πελάτη και καμία διάθεση εξυπηρέτησης. Πολύ απογοητευμένη.
Η εταιρία είναι ένα διεφθαρμένο μονοπώλιο που συμβάλει στην οικονομική δυσκολία όλων των Ελλήνων και αισχροκερδεί εις βάρος της πλειοψηφίας. Οι διαχειριστές του κεφαλαίου της εταιρείας αξίζουν φυλάκιση και κατάσχεση όλης της περιουσίας τους, για εκμετάλλευση και απάτη εκατομμύρια ανθρώπων.
Σε ότι αφορά τη σύνδεση που ειχα στο νομό Αττικής είμαι σχετικά ευχαριστημένος,πολύ αρνητικά όμως το app για android κινητό που κολλάει συνεχώς και πολύ προσοχή όταν είστε σε περιαγωγή,η πολιτικής της εταιρείας είναι απαράδεκτη και δεν ενημερώνει σωστά τον καταναλωτή.Επίσης έχω πολύ κακή εμπειρία απο συμβόλαιο τηλεφώνου,χρησιμοποιώ μόνο καρτοκινητό.
Η χειρότερη εταιρεία εβερ σε σύνδεση από άλλο παροχου. 25μερες αναμο η για νέα σύνδεση με διαδοχικά λάθη… Αδιαφορία τεχνικών και μη… Έχω ταιπωρηθει απίστευτα από τις 18αυγουστου από Σαλα.ινα με έψαχναν Χολαργό… Γολγοθάς να το λύσω μετά απόφασβσαν μόνοι τους να μου αλλάξουν το νούμερο τηλ… Και ακομη σήμερα παλεύω για τη συνδεση γιατί δυστυχώς στη περιοχή μου από το καρτέλ των 3, μόνο η cosmote με διευκολύνει… Οποίος μπορεί να την ΑΠΟΦΎΓΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ
Απλά υπάρχουν ως υπάλληλοι … ανίδεοι να απαντήσουν στις ερωτήσεις που θέτεις- κάποιοι δίνουν και οδηγίες που τις ακούν οι επόμενοι και σου λένε δεν ισχύουν -αλλά πρόθυμοι να σε γράψουν κανονικά στα…. “θα σας καλέσει άμεσα ο πρώτος διαθέσιμος” Μετά από 24 ώρες ο πρώτος διαθέσιμος υπάλληλος ενεργοποιεί την αυτόματη κλήση του συστήματος και γράφει στο αρχείο: “δεν απάντησε!”
Αμέτρητες φορές κάλεσα, ο Άννας με έστειλε στον Καϊάφα και αποτέλεσμα…. ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ!!!
Γνωρίζουν το αντικείμενο εργασίας τους;
Η απάντηση είναι ΟΧΙ!!!
Το πιο άχρηστο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που έχω επικοινωνήσει!
Πάντως συστήνονται και με τα μικρά τους ονόματα…μάλλον γραμμή γνωριμιών είναι!
Τελική αξιολόγηση: -100 (μείον 100)
Η χειρότερη τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών!!!
Αναμονή έως μία ώρα και αυτόματη διακοπή της κλήσης. Για μέρες τώρα, με τις ώρες προσπαθώ να συνδεθώ με εκπρόσωπο χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Να σημειώσω πως μένω σε νησί και δεν υπάρχει κατάστημα.
Ο μόνος λόγος που θα επιλέξω άλλη εταιρεία.!
Απαραδεκτοι, εχω κανει αιτηση αλλαγης απο Nova σε cosmote , ενω ειχαν ξεκινησει οι διαδικασιες, ξαφνικα τους καλω για να μαθω την εξελιξη γιατι εχει καθυστερησει τοσο και οι απαντηση του ηταν «δεν μπορουμε να σας καλεσουμε» ενω 1 εβδομαδα πριν μπορουσαν. Τα ατομα απλα δεν θελουν να ασχοληθούν παραπανω και σε ξεπετανε με δικαιολογίες.
Από τις 25 Ιουνίου έκανα αίτημα για αλλαγή φορητότητας από Vodafone σε cosmote στο σταθερό, μαζί με δύο καρτοκινητά από qu σε cosmote. Ήταν πακέτο για να πάρω κάποιες εκπτώσεις. Ενώ τα καρτοκινητά πέρασαν αμέσως σε αυτούς,το σταθερό για τους δικούς τους λόγους, μετά από δυόμισι μήνες είναι ακόμα στη Vodafone. Με αποτέλεσμα οι εκπτώσεις να μην έρθουν ποτέ σε μένα και η Vodafone (αφού έχει λάβει την αίτηση φορητότητας) να με χρεώνει το δικό της πάγιο χωρίς εκπτώσεις. Οι δε υπάλληλοι με παρέπεμπαν από τον ένα στον άλλο , με δεκάδες τηλ από μένα σ’ αυτούς χωρίς να είναι καθόλου χρηστικοί. Απαράδεκτοι… μακριά…
Απαράδεκτοι!
”Κάναμε ακύρωση του αιτήματος οπτικής ίνας και μας χρέωσαν στον λογαριασμό τον εξοπλισμό της οπτικής ίνας που δεν είχαμε πάρει ποτέ (να σημειωθεί ότι κανένας υπάλληλος δεν μας είχε ειδοποιήσει ότι ο εξοπλισμός χρεώνεται 60 ευρώ ). Έτσι, χρειάζεται να πληρώσουμε 60 ευρώ συν χωρίς να υπάρχει λόγος με την ελπίδα ότι σε επόμενο τιμολόγιο θα επιστραφεί πίσω το ποσό της πληρωμής . Ντροπή!
Οτι χειρότερο! Έχω αλλάξει σπίτι, έχω κάνει αίτημα για μεταφορά της σύνδεσης στο καινούριο και περιμένω πάνω από ένα μήνα για να ειδοποιήσουν πότε θα έρθει αυτός ο τεχνικός… Ούτε που ασχολούνται… Σε μια πρόσφατη επικοινωνία μου είπαν θα σας ειδοποιήσουμε και ακόμα περιμένω! ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ! ΜΑΚΡΙΑ! Μακάρι να είχε μηδέν αστέρι θα το έβαζα!
”Εάν είχε για μηδέν αστέρια θα της το έβαζα. Αισχρή εξυπηρέτηση..στην αναμονή 10ωρες και μετά κλείνει η γραμμή καθόλου internet μισή ώρα έχει και 23,5 ώρες δεν έχει….
”Εχουμε κινητά και σταθερα στην cosmote. Εδώ και μήνες το ενα σταθερό έχει πρόβλημα με την επικοινωνία. Επανάληψη φωνής, παρασιτα. Το κερασάκι στην τούρτα, όταν αλλάξαμε καλώδιο έπαψε να είναι το δευτερεύον τηλέφωνο (πληρωναμε 2 ευρώ, ενώ το κύριο τηλέφωνο κανονικά) και χωρίς καμιά ενημερωση, χρεωνόταν κανονικά όλες οι κλήσεις, με αποτέλεσμα αντί για 100 ευρώ που ερχόταν και για τα 2 νουμερα, τώρα ηρθε 189! Μου είπαν θα γίνει αποχρέωση, ακόμα περιμένω, στο τηλέφωνο που πήρα μου το κλείνουν, έχω ήδη αρχίσει να ψάχνω νέα εταιρεία αν και απ ότι βλέπω στα σχόλια όλες λίγο πολύ τα ίδια χάλια είναι
”0 αστέρια. Την περίοδο του 15αυγουστου μας άφησαν 5 μέρες χωρίς ίντερνετ σταθερό κ cosmote tv. Ψάχναμε να μιλήσουμε στο 13888 και μόνιμα το ρομποτ ‘οι γραμμές είναι φορτωμένες καλέστε αργότερα και το έκλειναν αυτόματα. Δεν θα σχολιάσω ότι μετά τα 4 λεπτά χρεώνουν την κλήση. Μέχρι και σήμερα ένα μήνα μετά πολλές φορές πέφτει το ίντερνετ και επανέρχεται μόνο του σχετικά γρήγορα με συνεχείς επανεκκινήσεις του router από εμάς. Σήμερα εδώ κ 4 ώρες πάλι έχει πέσει το ίντερνετ κ φυσικά δεν υπάρχει κανένας να επικοινωνήσουμε. Πληρώνουμε για παροχές που δεν εχουμε κ ίντερνετ για να καταναλώνουμε τα δεδομένα μέσα στο σπίτι μας. Απαράδεκτοι κ που έχουν βάλει το 13888 ως υποτιθέμενη γραμμή εξυπηρέτησης και μας το κλείνουν στα μουτρα. Επίσης εργαζόμαι από το σπίτι οπότε καταλαβαίνετε το γενικό πρόβλημα
”προσοχη η εξυπηρετηση πελατων 13888 δεν ειναι δωρεαν
”μετά από 4 λεπτά στην αναμονή σε χρεωνουν.
αλήθεια αυτός ο μάνατζερ που το σκέφτηκε αυτό είναι σίγουρο ότι δεν θέλει να κλείσει την επιχείρηση;
φευγω τρέχωντασ
Για κάτι που έχουμε ακυρώσει γιατί συνεχίζεται να μας χρεώνεται ακόμη και σήμερα, απαράδεκτη η συμπεριφορά του υπαλλήλου σας στην εξυπηρέτηση,ώρα συναλλαγής 11.20
”Ότι χειρότερο καμία ελπίδα, μακριά
”Ο κόσμος πάει στο φεγγάρι για καφέ κι εμείς βγαίνουμε στον δρόμο γιατί δεν έχουμε σήμα. Όταν φύγαμε από την Vodafone και πήγαμε σε αυτούς είχαν σήμα μέχρι και τα ποντίκια μας στο υπόγειο…Ν.Κερασια ΜΗΧΑΝΙΏΝΑΣ. ΑΙΣΧΟΣ.
”Η χειρότερη εταιρία στον κοσμο
”Ακόμα και για να ακυρώσεις το συμβόλαιο σε παίρνουν 10 τηλέφωνα και σου σπάνε τα νεύρα
Και το ακυρώνουν ενα μήνα μετά για να πληρώσεις και αλλο λογαριασμό
Στα χωριά πιάνει 5mb με το ζορι
Το chat τους στο app ειναι οτι χειρότερο, δεν μπορείς ουτε να βγεις από την εφαρμογή
Ότι χειρότερο με την βρωμο γερμανική εταιρία
Σε οποιοδήποτε σοβαρό κράτος θα είχε 50 πρόστιμα
Λογω ληξης συμβασης εχω ηδη επιστρεψει το router εδω και ενα μηνα , και μολος σημερα ελαβα μηνυμα στο κινητο μου πως πρεπει να επιστεψω το rourer αλλιως θα εχω χρεωση. Αντε να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας
”ΜΑΚΡΙΑ παιδιά μετά από 3 χρόνια έκανα με το ζόρι λήξη του συμβολαίου μου καθώς έφυγα από το σπίτι που νοίκιαζα και δεν μου το κόβανε αν δεν τους πλήρωνα συν ένα πάγιο .
”(Να συμπληρώσω πως είμαι καλοπληρωτης)
Ο εκβιασμός έγινε τηλεφωνικά καθώς αν θες να κόψεις το σταθερό σου,σου λένε πως μπορείς μόνο τηλεφωνικά 🤯🤯🤯
Ακόμα να πω πως μου ανανέωναν μόνοι τους το συμβόλαιο μου χωρίς την έγκριση και υπογραφή μου.
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΜΕΤΟΧΟ;ΓΙΑΤΙ;
Σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα, το κράτος θα την είχε κλείσει.
”ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ
”Έκανα αίτηση στις 9/9 στην COSMOTE για κινητή και σταθερή τηλεφωνία. Για την κινητή σήμερα 12/9 δεν έχει ακόμα καταχωρηθεί το αίτημα. Για την σταθερή μού έκλεισε ραντεβού στις 14/6 (δηλ. σε χρόνο παρελθοντα) και ώρα 00:00 (μεσάνυχτα) και 04:00 (ξημερωματα) !!!
Φυσικά έκανα αίτημα ακύρωσης όλων.
Να χαίρεστε την Τεχνητή Νοημοσύνη σας και τα ρομπότ σας!!
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση! Μας έκλεισαν ραντεβού για σύνδεση γραμμής και δεν εμφανιστηκε κανενας! Εκανα ολόκληρο ταξίδι τζάμπα και περίμενα 7 ωρες ενώ με είχαν ειδοποιήσει ότι ο τεχνικός θα έρθει ! Απαιτώ να παραιτηθούν από την στιγμή που δεν γνωρίζουν να κάνουν την δουλειά τους! Είναι ντροπής πράγματα
”Υπέγραψα συμβόλαιο σταθερού και internet με μηνιαίο κόστος περίπου 23€ και προσφορά 2 μηνών δωρεάν. Παρ’ όλα αυτά, μου χρέωσαν ξαφνικά 94€ χωρίς καμία ενημέρωση. Όταν επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών, μου είπαν ότι «είναι άλλοι αρμόδιοι» και ότι θα με καλέσουν «όταν μπορέσουν». Όταν ρώτησα αν θα γίνει μέσα στην ημέρα, η απάντηση ήταν «δεν γνωρίζω». Η συμπεριφορά αυτή δείχνει πλήρη αδιαφορία για τον πελάτη και καμία διάθεση εξυπηρέτησης. Πολύ απογοητευμένη.
”Η εταιρία είναι ένα διεφθαρμένο μονοπώλιο που συμβάλει στην οικονομική δυσκολία όλων των Ελλήνων και αισχροκερδεί εις βάρος της πλειοψηφίας. Οι διαχειριστές του κεφαλαίου της εταιρείας αξίζουν φυλάκιση και κατάσχεση όλης της περιουσίας τους, για εκμετάλλευση και απάτη εκατομμύρια ανθρώπων.
”Σε ότι αφορά τη σύνδεση που ειχα στο νομό Αττικής είμαι σχετικά ευχαριστημένος,πολύ αρνητικά όμως το app για android κινητό που κολλάει συνεχώς και πολύ προσοχή όταν είστε σε περιαγωγή,η πολιτικής της εταιρείας είναι απαράδεκτη και δεν ενημερώνει σωστά τον καταναλωτή.Επίσης έχω πολύ κακή εμπειρία απο συμβόλαιο τηλεφώνου,χρησιμοποιώ μόνο καρτοκινητό.
”Η χειρότερη εταιρεία εβερ σε σύνδεση από άλλο παροχου. 25μερες αναμο η για νέα σύνδεση με διαδοχικά λάθη… Αδιαφορία τεχνικών και μη… Έχω ταιπωρηθει απίστευτα από τις 18αυγουστου από Σαλα.ινα με έψαχναν Χολαργό… Γολγοθάς να το λύσω μετά απόφασβσαν μόνοι τους να μου αλλάξουν το νούμερο τηλ… Και ακομη σήμερα παλεύω για τη συνδεση γιατί δυστυχώς στη περιοχή μου από το καρτέλ των 3, μόνο η cosmote με διευκολύνει… Οποίος μπορεί να την ΑΠΟΦΎΓΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ
”Μπράβο στην κυρία Π για την άψογη ήρεμη κ υπομονετική εξυπηρέτηση. Ευχαριστούμε.
”Απλά υπάρχουν ως υπάλληλοι … ανίδεοι να απαντήσουν στις ερωτήσεις που θέτεις- κάποιοι δίνουν και οδηγίες που τις ακούν οι επόμενοι και σου λένε δεν ισχύουν -αλλά πρόθυμοι να σε γράψουν κανονικά στα…. “θα σας καλέσει άμεσα ο πρώτος διαθέσιμος” Μετά από 24 ώρες ο πρώτος διαθέσιμος υπάλληλος ενεργοποιεί την αυτόματη κλήση του συστήματος και γράφει στο αρχείο: “δεν απάντησε!”
”Αμέτρητες φορές κάλεσα, ο Άννας με έστειλε στον Καϊάφα και αποτέλεσμα…. ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ!!!
Γνωρίζουν το αντικείμενο εργασίας τους;
Η απάντηση είναι ΟΧΙ!!!
Το πιο άχρηστο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που έχω επικοινωνήσει!
Πάντως συστήνονται και με τα μικρά τους ονόματα…μάλλον γραμμή γνωριμιών είναι!
Τελική αξιολόγηση: -100 (μείον 100)
Σε μια Ελλάδα γεμάτο νταβατζήδες πληρώνουμε κάθε μήνα για παροχες και δεν έχουμε παροχές..
”Η χειρότερη τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών!!!
”Αναμονή έως μία ώρα και αυτόματη διακοπή της κλήσης. Για μέρες τώρα, με τις ώρες προσπαθώ να συνδεθώ με εκπρόσωπο χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Να σημειώσω πως μένω σε νησί και δεν υπάρχει κατάστημα.
Ο μόνος λόγος που θα επιλέξω άλλη εταιρεία.!
Απαραδεκτοι, εχω κανει αιτηση αλλαγης απο Nova σε cosmote , ενω ειχαν ξεκινησει οι διαδικασιες, ξαφνικα τους καλω για να μαθω την εξελιξη γιατι εχει καθυστερησει τοσο και οι απαντηση του ηταν «δεν μπορουμε να σας καλεσουμε» ενω 1 εβδομαδα πριν μπορουσαν. Τα ατομα απλα δεν θελουν να ασχοληθούν παραπανω και σε ξεπετανε με δικαιολογίες.
”Από τις 25 Ιουνίου έκανα αίτημα για αλλαγή φορητότητας από Vodafone σε cosmote στο σταθερό, μαζί με δύο καρτοκινητά από qu σε cosmote. Ήταν πακέτο για να πάρω κάποιες εκπτώσεις. Ενώ τα καρτοκινητά πέρασαν αμέσως σε αυτούς,το σταθερό για τους δικούς τους λόγους, μετά από δυόμισι μήνες είναι ακόμα στη Vodafone. Με αποτέλεσμα οι εκπτώσεις να μην έρθουν ποτέ σε μένα και η Vodafone (αφού έχει λάβει την αίτηση φορητότητας) να με χρεώνει το δικό της πάγιο χωρίς εκπτώσεις. Οι δε υπάλληλοι με παρέπεμπαν από τον ένα στον άλλο , με δεκάδες τηλ από μένα σ’ αυτούς χωρίς να είναι καθόλου χρηστικοί. Απαράδεκτοι… μακριά…
”