Box Now Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 112 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Box Now:

H BOX NOW είναι ένας πρωτοπόρος οργανισμός στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας και των ταχυμεταφορών, που προσφέρει σύγχρονες και αυτοματοποιημένες υπηρεσίες παράδοσης δεμάτων. Όραμα μας είναι να καθιερώσουμε τα BOX NOW Lockers, ως την προτιμότερη από τον καταναλωτή μέθοδο παραλαβής και παράδοσης δεμάτων.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

112 κριτικές για “Box Now

  1. Moschou Marina M.

    Μ έστειλαν 15 χιλιόμετρα μακρυά σ αλλο Δήμο σε άγνωστη σε μένα διεύθυνση, ενα δρομάκι ενώ γυρω μου έχω ΤΈΣΣΕΡΑ box now. Ποτέ ξανά

  2. Βασω Σ.

    Ότι χειρότερο πραγματικά.

  3. Αριθμός δέματος 3615417352

    Ρε παιδιά γιατί αργείτε τόσο, δύο μέρες τώρα το δέμα δεν έχει ανανεωθεί.

    Παιδιά επιλέγουμε την δική σας εταιρεία επειδή μας λέτε παράδοση σε μια με δύο εργάσιμες. Και τώρα λέτε εκτιμώμενη ημερομηνία 1 Δεκεμβρίου, δηλαδή 7 ημέρες μετά;

  4. ΧΡΥΣΑ ΒΕΡΕΜΗ Β.

    Απαράδεκτη….γύρισαν πίσω χωρίς ενημέρωση πληρωμένο δέμα λόγο μεγέθους χωρίς καμία ενημέρωση!! Δεν πρόκειται να ξανά συνεργαστώ μαζί τους…..ACS for ever!!!

  5. ΑΛΕΞΑΜΔΡΟΣ Κ.

    Κανενα σχολιο,τα ιδια να λεμε?

  6. Θοδωρής Κ.

    Είχαμε δύο πολύ τραυματικές εμπειρίες με την εταιρεία αυτή που ξεκίνησε τόσο καλά και κατέληξε να χάνει και να καταστρέφει τα δέματα μας. Και χωρίς να έχουν καθόλου κυρώσεις για οτιδήποτε γίνεται εις βάρος του πελάτη. Πλέον εντελώς αναξιόπιστοι.

  7. ΑΓΓΕΛΟΣ Τ.

    Δεν απαντάνε στο τηλέφωνο, πάτησα να με πάρουν πίσω, και μετά από 1 ώρα δεχθηκα μια κλήση που απλά με έβαλε πάλι σε αναμονή και κανείς δεν απάντησε.

  8. Ενώ λέει γραπτώς στην σελίδα τους ότι παραδίδουν μέσα σε δύο εργάσιμες πανελλαδικά, δεν έχουμε παραλάβει το δέμα μας από Πέμπτη και είναι τρίτη, ενώ δουλεύουν το Σάββατο.
    Επιλέξαμε για αυτό τον λόγο την εταιρεία αυτή να στείλουμε φαγητά που τώρα είναι για πέραταμα.

    Δεν την προτείνω

  9. Το δέμα έφτασε κατεστραμμένο και για μην δώσουν αποζημίωση κατηγορούσαν την συσκευασία!

  10. Γωγω Κ.

    Ο υπάλληλος του box now στα Χανιά απαράδεκτος, είχα αφήσει το αμάξι μου μπροστά για να πάρω το δέμα κ είχα αφήσει αρκετό κενό αλλά επειδή δεν έβρισκα το Μήνυμα με τον κωδικό είχα πάει στην άκρη που είχε μία σκιά και ο υπάλληλος ήρθε μάλλον ήταν νευριασμένος γιατί άδειαζε με απαράδεκτο τρόπο τα δέματα τα έριχνε κάτω και τον ενοχλούσε το αμάξι μου και είδα ότι έριξε μία Χλέπα αλλά αυτός δεν με είδε ότι ήμουν εκεί… ΣΙΧΑΜΕΝΟΣ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΑΣ

  11. Τερρυ Σ.

    Είναι τραγική εταιρεία. Πληρώνεις για να πρέπει να πας 4 χιλιόμετρα απ το σπίτι σου να παραλάβεις. Κ όσο πάει γίνεται χειρότερο

    Βέβαια στην Ελλάδα είμαστε, δεν περίμενα να υπάρχει επίπεδο σε μια τριτοκοσμικη χώρα

  12. Dwra P.

    Απαράδεκτοι!!!
    Έστειλα δέμα σχετικα ευαίσθητο, το οποίο το είχα σε διπλή κούτα και τυλιγμένο μεμονωμένα το εσωτερικό με bubble wrap και φυσικά το παρέλαβαν σπασμένο. Φυσικά η κούτα έγραφε και εξωτερικά fragile.
    Μάλλον παίζουν ποδόσφαιρο με τα δέματα μας.

  13. Georgia G.

    Γενικά είμαι πολύ ικανοποιημένη από την box now, με μια σημαντική εξαίρεση, τη σημερινή μου παραλαβή βρεφικών πανών με ανοιχτή κούτα γιατί προφανώς τους βόλευε περισσότερο να την κουβαλήσουν από την κολλητική ταινία σαν τσάντα. Απλώς απαράδεκτο.

  14. Costas C.

    Box now Νίκου πατιχη κρυμμένη πίσω από μια ταβέρνα χώρις φώτα χωρίς μια ταμπέλα να τους τηλεφωνας 30 λεπτά και θα απαντήσουν ακομα το location σε βγάζει 500 μέτρα ποιο ανω

  15. Κωνσταντινα Π.

    Απίστευτη ταλαιπωρία και αδυναμία εξυπηρέτησης. Πήγα για παραλαβή και η θυρίδα ήταν άδεια, πήρα τηλέφωνο για βοήθεια και βίωσα την απόλυτη αδιαφορία. Με λίγα λόγια η υπάλληλος μου είπε δεν μας ενδιαφέρει εμείς ότι ήταν να κάνουμε το κάναμε, κυριολεκτικά βαριόταν που με άκουγε πόσο μάλλον να με εξυπηρετήσει. Ειλικρινά απαράδεχτο να μην ενδιαφέρονται για τους πελάτες τους και για τα λεφτά του κόσμου. Έχουν χάσει την αξιοπιστία τους, λυπάμαι!

  16. Φλωρα Μαρινη Μ.

    Δυστυχώς την μια φορά παρέλαβα το πακέτο μου ανοιγμένο με σκισμένο το περιτύλιγμα ,μάλλον δεν τους άρεσε το περιεχόμενο,(ήταν βιβλίο).Την δεύτερη φορά πάλι κατακρεούργημενο το πακέτο ,σαν να τι είχε δαγκώσει σκυλος.Και την τρίτη φορά παρέλαβα δύο λαμπατερ θριψαλα,παρόλο που έγραφε απέξω εύθραστο.Ευτυχως το eshop ,,μου τα αντικατέστησε και μου τα έφερε κούριερ.Η box now δεν απάντησε ποτέ ,παρά μόνο στην πρώτη περίπτωση ,ότι αφού δεν καταστράφηκε το βιβλίο ,όλα καλά.

  17. Χρήστος Κ.

    Εαν μπορούσα θα έβαζα-5 αστέρια,2φορές από 1 δέμα μου έστειλε ξαδέλφη μου από επαρχία σακουλάκια με ξηρούς καρπούς και τις 2 φορές έλειπαν κάποια απο μέσα, και τις 2 φορές ήταν αρκετά ανοιγμένα
    με αποτέλεσμα να είναι χύμα οι ξηροί καρποί στο κουτί, έστειλα email στην εταιρεία και η απάντηση ήταν να μιλήσω με το e-shop, ότι δηλαδή η ξαδέλφη μου, έβαλε μέσα λιγότερα και δεν ευθύνεται η εταιρεία μεταφοράς.

  18. Αννα Σ.

    Αν ηταν εφικτο,θα εβαζα βαθμολογια -100!
    Ανυπαρκτη εξυπηρετηση πελατων,δεν καλουν ΠΟΤΕ πισω παρολο που αφηνεις στοιχεια,στα mail υποτιθεμενα υπαρκτα ατομα ,απαντουν ως bot.
    Τραγικοι,εννοειται δεν ηταν επιλογη μου και εχω μεταφερει ηδη σε πολυεθνικη τη συμπεριφορα τους ,προκειμενου να τους αποκλεισουν.

  19. Αθηνά Λ.

    Ενώ είχα λάβει μήνυμα από χθες το βράδυ, 06/11/2025 στις 22:51, να πάω στο locker να παραλάβω αποφασίζω να πάω την επόμενη μέρα το μεσημέρι. Πηγαίνοντας είδα 2 κυρίες να κρατάνε ένα δέμα που ήταν την επωνυμία του μαγαζιού που είχα αγοράσει κι εγώ. Ενώ στην αρχή μου φάνηκε κάπως φυσιολογικό μόλις πληκτρολογώ τον κωδικό μου, ανοίγει η θυρίδα και βλέπω οτι ειναι κενή! Μιλάω με τις κυρίες και μου λένε οτι ειναι οι καθαρίστριες και πώς βρήκαν την θυρίδα μου ανοιχτή και το πήραν για να το γυρίσουν πίσω!
    Είπαν επίσης οτι ΜΑΛΛΟΝ ο οδηγός δεν έκλεισε καλα την πόρτα της θυρίδας!
    Έχω να πω οτι απλα ήμουν τυχερή που τις πρόλαβα. Αλλιώς δεν ξερω τί θα γινόταν. Με τα πολλα έγινε η διασταύρωση και μου έδωσαν το πακέτο μου!
    Θεωρώ όμως απαράδεκτο να υπάρχει πιθανότητα να μην έκλεισε το locker ο οδηγός!

  20. Πήγα σε θυρίδα να πάρω δέμα μου. Η θυρίδα άνοιξε κανονικά και ήταν άδεια. Όταν ενημέρωσα τους υπεύθυνους μου είπαν με θράσσος και ειρωνικό ύφος ότι αφού η θυρίδα άνοιξε το πρόβλημα δεν είναι δικό τους αλλά δικό μου. Απαράδεκτοι.

  21. Αλεξανδρα Β.

    Οποιος επιλεξει διευθυνση θυριδας Λεωφορος Ηρακλειου 466 και Κυπρου,να ξερει οτι οι θυριδες δεν ειναι ορατες απο την Λεωφορο Ηρακλειου,οτι αν εχει κατευθυνση προς Νεα Ιωνια πρεπει να βρει τροπο να κανει αναστροφη προς Λυκοβρυση,οτι η Κυπρου δεν εχει ταμπελα κι οτι ειναι παραδρομος Αττικης οδου.
    Γυριζα γυρω-γυρω μεχρι να ανακαλυψω τις θυριδες τουλαχιστον μια ωρα-χωρις υπερβολη.Το θεμα δεν ειναι να διαθετεις πολλες θυριδες,αλλα ΠΟΥ τις διαθετεις.Πολυ κακη επιλογη χωρου.

  22. Δημητρης Μ.

    Χάσανε το δέμα και έχουν αρχίσει αόριστες δικαιολογίες και να κάνω υπομονή.
    Απαράδεκτοι, με αυτούς πρέπει να στέλνεις μόνο πράγματα που δεν σε ενδιαφέρει αν φτάσουν.
    Χάθηκε το δέμα και ένας τηλεφωνητής με το όνομα @@@@@@ αλλά χωρίς επίθετο μου είπε με ασάφεια οτι το έχουν στείλει σε κάποιον άλλον και ότι πρέπει να κάνω υπομονή μέχρι την άλλη εβδομαδα.
    Εχθές το απόγευμα με πήρε μια υπαλληλος σας να με ρωτήσει πως ήταν το δέμα και τι είχε μέσα χωρίς να με ενημερώσει για τίποτα αλλο και οτι θα δω την πορεια του δέματος στο application.
    To application αλλαξε σήμερα σε αναμονή παράδωσης στο locker υποψιάζομε ότι θα πουν ότι ποτέ δεν το έβαλα
    Ζητησα να μιλησω με κάποιον υπευθηνο αλλα δεν ειχαν διαθέσιμο.

  23. Σοφία Τ.

    Έχω να πω με χαρά τα καλύτερα για τη boxnow. Έχασα ένα δέμα από δικό μας λάθος και μετά από 10 ημέρες βρέθηκε και μου το έστειλαν σε μένα (κοντινότερο locker). Ευχαριστώ πολύ από καρδιάς για όλη την συνεργασία τους, η εξυπηρέτηση τόσο στα τηλέφωνα όσο και στα email ήταν ευγενική με κατανόηση. Πολλά μπορώ να γράψω αλλά θα μείνω στην μοναδική εμπειρία που βρήκα το δέμα μου. Συνιστώ μόνο boxnow σε όλους 🙏.

  24. Κατερίνα Λ.

    Τις 2 τελευταιες φορες το δεμα μου παραδοθηκε σε αλλο locker απο αυτο που ειχα επιλεξει και μαλιστα σε σημεια πολυ μακρια και χωρις να ερωτηθω. Κριμα γιατι αρχικα η εξυπηρετηση τους ηταν πολυ καλη και ακριβης

  25. ΙΩΑΝΝΗΣ Σ.

    Απράδεκτοι, δέμα μου βρίσκεται στις αποθήκες τους από 29/10 και σήμερα που γράφω την κριτική είναι 04/11 κι ακόμα δεν έχει μπει σε locker για να μπορέσω να το πάρω. Η επικοινωνία με την εταιρεία είναι αδύνατη, το τηλεφωνικό κέντρο δεν ανταποκρίνεται στις κλήσεις μου και στα αιτήματα call back κι επιπλέον ακόμα περιμένω απάντηση σε mail που έστειλα ζητώντας την παράδοση του εν λόγω δέματος.