Βάζουν ότι θέλουν, εξαφάνισουν τα λεφτά που υπάρχουν μέσα, χωρίς ενημέρωση, για μένα είναι κλεψιά
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
απο που να αρχίσω; τις πιο πολλές φορές παιρνουμε το δέμα απο το κατάστημα. Μια εβδομάδα για να έρθει το δέμα απο Θεσσαλονίκη Αθήνα και αναμένω ακόμη. Πληροφορίες; απλά είναι σε διακίνηση.
”Σε άλλη περίπτωση μου έστειλαν ένα δέμα 6 κιλών και μου ζήταγαν να τους πληρώσω 95€ γιατί κάποιος άσχετος το ζύγισε και έγραψε ότι ήταν 14 κιλά. Αφου το ζύγισαν στην παραλαβή παραδέχτηκαν το λάθος τους αλλά δεν μου το έδιναν γιατί έπρεπε να συνεννοηθούν με τα κεντρικά την άλλη μέρα.
Σε άλλη περίπτωση δεν πέρασε καν απο το σπίτι αλλά μου έστειλαν μνμ ότι ήρθαν και απουσίαζα.
Ασε που σου κλείνουν το τηλέφωνο χωρίς καν να σου μιλήσουν
Η χειρότερη εταιρία.
Το τηλεφωνικό κέντρο απλά δεν υπάρχει…
”“Ταχύτητα, ασφάλεια, αξιοπιστία”.
”Καμμιά σχέση η εξυπηρέτηση της εταιρείας σας με τα παραπάνω. Στις αρχές της δεκαετίας του 1990 υπηρξατε πρωτοπόροι στις ταχυμεταφορες. Δυστυχώς έχετε φτάσει στο άλλο άκρο, ταλαιπωρωντας τους πελάτες, τους υπάλληλους σας (που χάρη σε αυτούς υπάρχετε ακόμα) και τις εταιρείες που συνεργάζονται με σας. Ανασυνταχτειτε, αλλιώς κλείστε!
Εστειλα απο Αθηνα-Γαυδο κουτι μεταφορας γατας με 5ε και το πηρα πισω απο πειραια-Αθηνα μεσω Acs με 26ε. Εννοειται το παρελαβα απο καταστημα.
”Το κουτι καινουριο δεν κοστιζει 20ε.
Μαγικη εμπειρια εξυπηρετησης!
Η χειρότερη ολων
”Ποτέ δεν σου φέρνουν το δέμα
Πας από το γραφείο τους να το παρεις
Απαράδεκτοι, άλλα υπόσχονται άλλα κάνουν, καθυστέρηση μεγάλη στην άφιξη, δεν σηκώνουν τηλέφωνα για να ζητήσεις λύση στο πρόβλημά σου.
”Αν μπορούσα να βάλω αρνητική βαθμολογία, θα έβαζα. Για ακόμη μια φορά δεν χτύπησαν το κουδούνι, μίλησα με το τηλεφωνικό κέντρο,μου ζήτησαν ημέρα και ώρα για την παραλαβή,τους ρώτησα αν γίνεται στις 4 ,μου είπαν βεβαίως,ο courier ήρθε στις 3 παρά 5. Έχουν και ένα γελοίο πράγμα που σε παίρνει ένα ηχογραφημένο μήνυμα και μετά και καλά σε συνδέει με τον κούριερ και κάθε φορά η γραμμή κόβεται. Απορώ ειλικρινά με τις εταιρείες που συνεχίζουν να συνεργάζονται μαζί τους. Γελοία εταιρεία
”Αποστολή από Περιστέρι προς Ασπρόπυργο. Ημερομηνία παραλαβής 11/12 και παράδοση ….στις 15/12 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ. Με το εξωτερικό που συνεργάζομαι παραλαμβάνω δέματα εντός 3 ημερών. Και μιλάμε για Ευρώπη που μεσολαβεί και αεροπλάνο !!!!
”Η χειρότερη μεταφορική ..
”Δέμα από Αθήνα στις 2/12 εφυγε
Και ακόμα έρχεται Θεσσαλονίκη
Στο κατάστημα αγ. Δημητρίου
Στις 15/12 ακόμα να το παραλάβω.
Ούτε μισό αστέρι . Αγενέστατοι
”Ότι χειρότερο υπάρχει σε κούριερ .
”Η χειροτερη εξυπηρετηση.
”Καμμια ενημερωση για το δεμα μου,επρεπε να παω εγω απο το καταστημα αμπελοκηπων οπου και δεν εξυπηρετηθηκα!!!! Στο τηλ κεντρο δεν γνωριζαν που θα βρω το δεμα….
Αν μπορούσα να βάλω αρνητική αξιολόγηση θα το έκανα. Το μόνο που θα πω είναι πως περιμένω ακόμη ένα δέμα που έφυγε από Αθήνα 28 Νοέμβρη για Θεσσαλονίκη και σήμερα είναι 14 Δεκέμβρη. Με τα πόδια θα είχε έρθει…
”Την 12/12/2023 έστειλα δέμα από Βόλο για Θεσ/νικη με ενημέρωση από υπάλληλο της εταιρίας ότι η παράδοση θα γίνει σε μία με δύο ημέρες. Σήμερα 14/12/2023 η αποστολή αγνοείται και σε ερώτησή μου η απάντηση ήταν ότι λόγω των ημερών οι αποστολές μπορεί να κάνουν και μία εβδομάδα.
”Πρέπει να επιτραπεί η επιλογή να βάζουμε λιγότερα από 1 αστέρι. Πως και δεν έχει κλείσει ακόμη αυτή η εταιρία? Λυπάμαι όλους τους κακομοίρηδες που θα βρεθούν στο δρόμο επειδή κάποιος απλά τα τσεπώνει για ανύπαρκτες υπηρεσίες. Τη μία δεν μας βρίσκουν, την άλλη μας στείνουν κανονικά, την άλλη απλά μας “γράφουν” , το tracking απλά δεν λειτουργεί και στο τηλέφωνο αν δεν ακούσουμε ολόκληρη την ηχογραφημένη 9η του Μπετόβεν δεν συνδεόμαστε… Μένω Αθήνα και αν είχα λεφτά για διόδια και βενζίνη θα έφτανα μέχρι Κιλκίς για να παραλάβω ο ίδιος αντί να περιμένω την ACS, αλλά δεν θα μου κάτσει ρε το τζόκερ μια μέρα? Δεν θα τους ξαναχρειαστώ ποτέ! (κάτω από το σχόλιο πρέπει να συμπληρώσω την ημερομηνία που εξυπηρετήθηκα… μα ακόμα περιμένω το δέμα μου από την αποθήκη τους!)
”Πρόκειται για την χειρότερη εταρεία courier της Ελλάδος, με πιθανή εξαίρεση την Γενική Ταχυδρομική, που είναι ο απόλυτος πάτος. Αργοί, με τηλεφωνικό κέντρο στο οποίο δεν πιάνεις γραμμή και tracking την φαντασία του οποίου θα ζήλευε ακόμα και ο Ισαάκ Ασίμωφ. Δυστυχώς, οι έμποροι δεν ρωτούν ποτέ τον πελάτη με ποια εταιρεία θέλει να αποσταλεί η παραγγελία του. Θα πλήρωνα ευχαρίστως κάτι παραπάνω για να μην εμπλακώ με την ACS…
”Αστείες υπηρεσίες. Ανεπαρκείς ανοργάνωτοι ανίκανοι για τη δουλειά που πληρώνονται. Πάνω από 2 βδομάδες για ταχυμεταφορά. Ντροπή
”Χιλια μπραβο που απο τις χειροτερες εταιρειες εξυπηρετησης γινετε μακραν η καλυτερη!!! Κ μνμ στο viber, για ωρα κ μερα αναμονης της παραγγελιας, και συστημα παρακολουθησης live.. και γρηγοροι!! Τα συγχαρητηρια μου για την αψογη εξυπηρετηση σας!!!
”Δυστυχως συνεχιζεται η τραγικη τους κατασταση.
”8/12 παρέλαβαν δεμα, από Αθήνα με παράδοση Θεσνικη-Θερμη….ακόμη είναι στο δρόμο το δέμα.
5 μέρες μετα κι ακόμη δεν έχει φτάσει καν Θερμη, οπως δειχνει η αναζητηση, στη σελίδα τους.
Και εννοείται να μιλήσεις στο τηλέφωνο μαζί τους….ΤΡΕΛΟ-ΑΠΙΑΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ!!!!!
Και μην δικαιολογηθει κανείς λόγω των ημερων….παρέλαβα από Γενική, ΕΛΤΑ courier και Courier center δεματα που τα στείλανε Δευτέρα…..
Ή παρτε υπαλλήλους(ΣΩΣΤΟΥΣ!!!!!) ή κλείστε το για να μην παιδευόμαστε μαζί σας!!!!
ΕΛΕΟΣ!!!!
2 παραδόσεις πακέτων περιμένω από αυτούς, τη μία να έχει κολλήσει ως προς την ενημέρωση στην ημερομηνία 7/12 και την άλλη 10/12. Και όχι επειδή επέλεξα εγώ τη συγκεκριμένη εταιρεία courier (μακριά!), αλλά επειδή οι επιχειρήσεις/καταστήματα από τα οποία παρήγγειλα έχουν την ατυχία να συνεργάζονται μαζί της.
”Απαράδεκτη καθυστέρηση ο επαγγελματισμός σοβαρής εταιρείας διαφαίνεται στις ημέρες αργότερα αιχμής
”Δεν μπορώ να βάλω 0 αστέρι. Για κούριερ πιο αργή και από σαλιγκάρι. Όσο για την κοπέλα στην Αριστοτέλους 29 απαράδεκτη η συμπεριφορά της και συμφώνησαν και οι υπόλοιποι πελάτες. Απορώ με τι κριτήρια προσλαμβάνετε υπαλλήλους. Αν πεις για τα τηλέφωνα ….συνέχεια στην αναμονή.
”Ότι χειρότερο!!!δεν με ειδοποίησαν καν ότι είχε φτασει το δέμα μου με αποτέλεσμα να επιστραφεί.και φυσικά όταν επικοινώνησα μου είπαν Ότι πρέπει να επικοινωνήσω με την εταιρία που παρηγγειλα να το στείλουν πάλι.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΞΥΠΥΡΕΤΗΣΗ
”Απαράδεκτη εταιρεία
”Ότι χειρότερο! Δεν σηκώνουν ποτέ τα τηλέφωνα, δεν ενημέρωσαν ποτέ ότι θα φέρουν το δέμα μου, ήρθαν , έβαλαν απών και τώρα τους ψάχνω για να έρθουν άλλη μέρα. Επίσης δίνουν παράθυρο παράδοσης 2-7 το οποίο είναι πάρα πολλές ώρες να περιμένεις ένα δέμα.
”