ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.21 από 919 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

919 κριτικές για “ACS Courier

  1. Αλεξάνδρα Μ.

    Χάλια εξυπηρέτηση τηλέφωνα δεν σηκώνουν ούτε στα κεντρικά ούτε σε κανένα κατάστημα του Περιστερίου. Αδιάφοροι και αγενείς. Περίμενα ένα δέμα μια εβδομάδα το οποίο και βιαζόμουν και η απάντηση όταν πήγα στην Παύλου Μελά και περίμενα με τις ώρες να το παραλάβω ήταν ότι έχουν φόρτο εργασίας. Να προσλάβετε extra προσωπικό. Ότι χειρότερο!!!Πότε ξανά!!!

  2. Αισχος. Δεν απαντούν ποτέ στα τηλέφωνα. Ντροπή σας . Μου έβγαλαν την ψυχή. Πότε πια acs.

  3. Αν μπορούσα να μη βάλω κανένα αστέρι θα το έκανα. Είναι από τις πιο γνωστές εταιρείες στο χώρο και έχει εξελιχθεί στη χειρότερη. Μόλις ενημερώθηκα ότι έχασαν ένα πακέτο προς παράδοση. Το περιμένω 10 μέρες τώρα… Πως γίνεται να έχεις χάσει ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο?? Δεν είναι η πρώτη φορά βέβαια το τελευταίο διάστημα έχει πάντα καθυστερήσεις και πότε δε μου φέρνουν το πακέτο στο σπίτι μου. Είμαι αναγκασμένη να πηγαίνω η ίδια από το κατάστημα για παραλαβή! Η πρόφαση, είναι πάντα, ότι έχουν πολύ δουλειά και θα αργήσει η παράδοση. Εάν δε μπορείτε σαν εταιρεία να διαχειριστείτε τον όγκο εργασίας που σας έρχεται μη παίρνετε παραπάνω δουλειά ή προσλάβετε περισσότερους εργαζόμενους.Μη κρεμάτε ανθρώπους και μη χαλάτε την δουλειά του κοσμακη. Για το δέντρο δε θα γίνει ποτέ παράδοση και το κατάστημα θα μου επιστρέψει τα χρήματα μου πίσω. Μάλιστα μου ανέφεραν πως είναι η 3η φορά, που τους ενημέρωσαν για απώλεια πακέτου, μέσα σε μια εβδομάδα. Πλέον θα κοιτάω στις μελλοντικές μου παραγγελίες, αν είναι η εταιρεία διακίνησης, για να μπορώ να την αποφύγω. Έλεος πλέον 😡😡

  4. Παρασκευή Κ.

    Αν υπήρχε τρόπος θα έβαζα μισό αστέρι. Το τηλέφωνο δεν απαντά ποτέ… Ο Courier αγενής… Απελπισία

  5. Ευαγγελία Κ.

    Κ αν είχε 0, αυτό θα έβαζα. Με παίρνουν για επιβεβαίωση διεύθυνσης κ μετά από λίγο το σύστημα γράφει ΑΠΩΝ. Μου στέλνουν μήνυμα για αλλαγή αποστολής με μόνη επιλογή την παραλαβή από το κατάστημα ή smart point. Όποτε έχω επιλογή, αρνούμαι να συνεργαστώ μαζί τους.

  6. Από Σέρρες για Αθήνα μια εβδομάδα…..Κακιστη συμπεριφορά στο τηλέφωνο και αναρμόδιοι όλοι. Το κατάστημα της Ν.Σμυρνης ουδέποτε σήκωσε το τηλέφωνο!!
    Έγινε καταγγελία.

  7. Ανδρέας Κ.

    περιμένω τόσες μέρες το δέμα από την speedex του Μενιδίου (φαίνεται ότι είναι εκεί από 30/11) και τίποτα. Έπαιρνα τηλέφωνο και φυσικά….. Πέρασα και από το μαγαζί αλλά είναι κλειστό.

  8. Σονια Φ.

    Κλειστε το το μαγαζί, δεν εξυπηρετείτε κανέναν αντίθετα ταλαιπωρείτε και εκνευρίζετε τον κοσμο

  9. Κώστας Σ.

    Παρήγγειλα ενδοεπικοινωνια κράνους των 70€ από διαφήμιση στο facebook.
    Μου ήρθε το δέμα που φυσικά δεν μου επιτρέπετε να το ανοίξω κατά την παραλαβή.
    Ανοίγοντας το υπήρχε μέσα ένα κουτάκι με κάτι ακουστικακια των 5€ ζήτημα.
    Η διαφημιζομενη εταιρεία άφαντη. Η κριτική που έκανα στην acs στο βροντο, ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
    Έχω φωτογραφίες, τα δελτία κλπκλπ.
    Νομίζω ότι κάλο θα ήταν μια μεγάλη και σοβαρή εταιρία μην συνεργάζεται με απατεώνες. Ντροπή πια!

  10. Δεν θα βάλω κανένα αστεράκι
    Πιο απαράδεκτη μεταφορική, δεν ξέρω αν υπάρχει
    Πακέτο που έχει φύγει απο Βουλγαρία, έχει φτάσει σε 2 μέρες στον σταθμό Αμαρουσίου της ACS και παραμένει εκεί για 5 μέρες. Ακόμα δεν έχει φτάσει.. εντωμεταξύ η παράδοση είναι πάλι στο Μαρούσι.. Δεν έχω λόγια, τραγικοί απλά.
    Και δεν απαντάει κανείς.. εννοείται.

  11. ΗΛΙΑΣ Ζ.

    Acs Κεφαλονια, Αργοστολι … Πακετο πληρωμενο απο Αγγλια ταξιδευει ολη την Ευρωπη με αλλη συνεργαζομενη εταιρεια. Φτανει Ελλαδα, και αναλαμβανει η ACS … Ερχεται το πακετο Κεφαλονια, εχει επανω φυσικα διευθυνση, τκ, τηλ κλπ και δεν ειδοποιουμαι ουτε καν για να το παρω απο το καταστημα τους ΠΟΤΕ !!! Ο ιδιοκτητης εδω μου απανταει οτι δεν μπορει να χαθηκε, μαλλον ηρθαν να μου το παραδωσουν και δεν με βρηκαν ( Κουδουνι με ονομα υπαρχει, τηλεφωνο ειχαν …) με αποτελεσμα το δεμα να ταξιδευει ξανα πισω για Αγγλια και εγω ακομα προσπαθω να βρω ακρη με την επιχειρηση που ψωνισα . Η Παραγγελια εγινε 13 Οκτωβριου, ηρθε Κεφαλονια 20 Οκτωβριου και εφυγε απο το νησι 4 Νοεμβριου Το εχουν κανει ξανα και με προιοντα εσωτερικου … Παιδια εκει στην ACS, τουλαχιστον στη δικη μου πολη, κλειστε το σας παρακαλουμε πολυ να μην μας ταλαιπωρειτε και χανουμε χρηματα και χρονο και την ψυχικη μας υγεια . Και δημιουργειτε και κυκλοφοριακο χαος χωρις κανενα λογο …

  12. Δημηττης Π.

    Πιο χάλια ταχυμεταφορες ούτε το τηλέφωνο σηκώνουν το δέμα ήταν να έρθει στην Κω και το έστειλαν Ικαρία

  13. Χριστίνα Λ.

    Έχω λάβει μήνυμα από τις 9 το πρωί ότι το δέμα μου έχει παραδοθεί στον κούριερ και είναι προς παράδοση. Αυτό μόνο, δεν αναφέρει πουθενά ποιο δίωρο θα πρέπει να είμαι σπίτι να περιμένω. Η ώρα είναι τρεις το μεσημέρι και δεν έχει έρθει κανείς. Έχω πάρει 4 φορές τηλέφωνο για να μου πουν τι ώρα υπολογίζουν ότι θα γίνει η παράδοση και δεν απαντάει κανείς, μου λέει ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα ότι είμαι σε γραμμή προτεραιότητας, έχω κάτι βιολιά στ’ αυτιά μου που μου ανεβάζουν την πίεση χειρότερα και στο δεκάλεπτο αναμονής σε κλείνουν αυτόματα. Κύριοι της ΑCS ποιός θα με αποζημιώσει εμένα για το χαμένο χρόνο μου και για τα νεύρα που μου προκαλέσατε; όχι… η κριτική εδώ δεν αρκεί. Θα παραπονεθώ στο κατάστημα από όπου αγόρασα για την εταιρία που έχει επιλέξει να παραδίδει τα προιόντα του. Θα τους πληροφορήσω ότι επόμενη φορά θα είμαι πολύ διστακτική να αγοράσω από αυτούς γιατί στο τέλος θα έχω να κάνω με την ACS….. καταλάβατε; γιατί προφανώς αυτοί είναι οι πελάτες σας, εμείς όλοι οι υπόλοιποι είμαστε για να μας ταλαιπωρείτε….. κρίμα, όπως πάτε θα το κλείσετε το μαγαζάκι…..

  14. Ρενα Π.

    Απαράδεκτοι. Ήρθαν μια μέρα να αφήσουν το δέμα χωρίς προηγούμενη τηλεφωνική ειδοποίηση κι ενώ περίμενα μήπως ξαναπερασουν άλλη μέρα, δεν το έκαναν. Αποτέλεσμα; να πάω η ίδια από τα γραφεία τους περιμένοντας ώρες στην ουρά, για να με ενημερώσουν τελικά ότι το επέστρεψαν.

  15. Το δέμα έφτασε στο κατάστημα Μεσολογγίου την Δευτέρα. Την Πέμπτη μου τηλεφώνησαν να πάω να το παραλάβω από το κατάστημα. Τους απάντησα ότι εχω δηλώσει παράδοση στόν χώρο μου. Παρασκευή βράδυ και δέν έχω παραλάβει τίποτα.

  16. Απαράδεκτη..Δύο φορές μετά από μήνυμα ότι έιναι έτοιμη η αποστολή για παραλαβή απο Νεα Σμύρνη και τίποτα. Ταλαιπωρία….

  17. Ευη Γ.

    Τα μισά δέματα δεν τα φερνουν

  18. Μαρία Π.

    Η χειρότερη εταιρία ταχυμεταφορων!! Αίσχος

  19. Θ. Γ.

    Ο,τι ελεεινότερο κυκλοφορεί στο χώρο. Αφού φαίνεται στο site τους ότι το δέμα που περιμένω παραμένει στο κατάστημα της περιοχής μου, τους παίρνω στο μοναδικό τηλέφωνο 216-1000500 που δημοσιεύουν και μετα 35′ λεπτα αναμονής μου λένε ότι δεν ξέρουν πότε θα παραδόσουν. Ρωτάω αν είναι καλύτερα να πάω μόνος μου επιτόπου να παραλάβω και μου απαντάνε ότι πάλι δεν ξέρουν και θα μου γυρίσουν το τηλ. στο ίδιο το κατάστημα να ρωτήσω. Μετά άλλα 5 λεπτά αναμονής στη γραμμή, ο αυτόματος τηλεφωνητής λέει ότι δεν υπάρχει διαθέσιμος υπάλληλος να απαντήσει.
    Απολύτως ξεφτιλισμένοι!

  20. Va M.

    Το ένα αστέρι μπαίνει επειδή δεν υπάρχει το μηδέν.
    Αγορά ετοιμοπαράδοτου προϊόντος, την Δευτέρα το παραλαμβάνει από το κατάστημα η ACS, έφτασε Πέμπτη και δεν έχει ξεκινήσει καν η μεταφορά του από Αθήνα Θεσσαλονικη. Εκτιμώμενη παράδοση σε 10 μέρες!!!!!!!
    Αλήτες, ποτέ ξανά! Να μου κοπούν τα χέρια σε περίπτωση που σας ξαναπροτιμήσω!

  21. Θεόφιλος Σ.

    Στείλανε φάρμακα που είναι ευαίσθητα σε θερμοκρασία δωματίου και πρέπει να μείνουν εκτός ψύξης σε λάθος πόλη. Και το φάρμακο επιστρέφει στο κέντρο διαλογής για να σταλεί την επόμενη μέρα. Κατά πάσα πιθανότητα αχρηστεύτηκε. Το χειρότερο είναι η ατέλειωτη αναμονή σε τηλέφωνο, οι αόριστες πληροφορίες και η χρησιμοποίηση τέτοιας γλώσσας ώστε να μην φανεί πουθενά ευθύνη.

  22. Νικη Μ.

    Απαράδεκτη εταιρεία. Προσποιούνται ότι ήρθαν και σ’ αναγκάζουν να το παραλάβεις ο ίδιος από όπου ορίσουν εκείνοι, ενώ έχεις περιμένει την ώρα που υποτίθεται ότι θα περνούσαν.

  23. Γεώργιος Γ.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση από τις ηχογραφημένες οδηγίες έως τον εκπρόσωπο που δεν βγήκε ποτέ στη γραμμή μετά από τρεις προσπάθειες και δεκάλεπτες αναμονής. Έτσι οι απατεώνες ιδιιώτες από την Πάτρα και όχι μόνο, χρησιμοποιούν την acs ως εργαλείο για να πλουτίζουν εις βάρος των αγοραστών του διαδικτύου…. Θα έπρεπε να ξέρετε καλύτερα κύριοι της acs

  24. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Μ.

    Ακατάλληλη όλοι τους, περιμένω δέμα στην διεύθυνση μου δεν έρχεται πάω στο κατάστημα της ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ να το παραλάβω και μου λέει η υπάλληλος είναι κάτω κάτω και δεν μπορώ να το βγάλω.
    Μου είπε αν θέλω να δηλώνω διεύθυνση παραλαβής το κατάστημα Acs και τις λέω αν είχα δηλώσει εδώ θα μου το δίνατε;
    Μου απάντησε ναι.
    Το λιγότερο τραγική σαν εταιρεία πλέον!

  25. Stauroula P.

    Ούτε ένα αστέρι δεν αξίζει..έκανα 2 παραγγελίες από 2 διαφορετικές εταιρείες..η μία θα ερχόταν με ACS κ η άλλη με γενική ταχυδρομική..την πρώτη παραγγελία που έκανα ελεγε αποστολή σε 2-3 μέρες κ μου ήρθε ακριβώς την δευτερη μέρα από γενική ταχυδρομική..η δεύτερη παραγγελία που έκανα έλεγε σε 1-2 εργάσιμες μέρες,έχουν περάσει 3 κ ακόμα περιμένω..ειλικρινά απορώ πως δεν την έχουν κλείσει ακόμα..είναι η χειρότερη όλων