Μετά από μια αγορά πλυντηρίου που συμφωνήθηκε να γίνει με δόσεις έγινε λάθος και μου τράβηξαν όλο το ποσό από…
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Η πιο άθλια εταιρεία που υπάρχει στην Ελλάδα Απορώ πως επενδύουν ακόμα σε αυτήν ταλαιπωρούν τον κόσμο δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα ουρές στα καταστήματα για να λάβω το πακέτο μου που δεν πρόλαβα να τους ανοίξω έπρεπε να πάω στα κεντρικά αφού είχα πληρώσει 20 ευρώ μεταφορικά με τα πολλά Το φέρανε στη Νέα Σμύρνη να πάω να το πάρω ύστερα από δέκα μέρες με κίνδυνο να χάσω το αεροπλάνο γιατί έφευγα., δεν πρέπει να πηγαίνει κάνεις στην ACS πρέπει να κλείσει δια παντός
”Απαράδεκτοι!!!
”Αποστολή από 29.08,σήμερα ακόμα δεν έφτασε, δύο εβδομάδες, αντί για 1-2 εργάσιμες???
Στο τηλέφωνο αγενεστατοι!!
Η εταιρία είναι απαράδεκτη! Από το τηλεφωνικό κέντρο μέχρι την εξυπηρέτηση πελατών στα καταστήματα δεν μπορούν να διεκπεραιώσουν το πιο απλο αίτημα. Εκτός από τους κούριερ που προσπαθούν με αγώνα οι άνθρωποι να βγάλουν μια άκρη! Έλαβα λάθος μνμ ότι το δέμα μου θα επιστραφεί λάθος ημερομηνία και αφού πήγα στο κατάστημα Μοσχάτου, τελικά το δέμα μου ήταν σε μια αποθήκη με αποτέλεσμα να πρέπει να κάνω αίτημα για να έρθει στο κατάστημα και να ξαναπάω να το πάρω άλλη μέρα. Τζάμπα ταλαιπωρία, καμία οργάνωση!
”Αν μπορούσα θα βαθμολογούσα με αρνητική βαθμολογία, είστε τραγικοί όσον αφορά στην εξυπηρέτηση και ενημέρωση. Και προσλάβετε υπαλλήλους που να γνωρίζουν τη σωστή χρήση της νεοελληνικής.
”Είναι γελοίο. Είστε γελοίο. Και επειδή το γνωρίζω, κάνω αίτηση να παραλάβω το δέμα μου από το κατάστημα στη ζωγράφου αυτοπρόσωπος. Λαμβάνω να μήνυμα παραλαβής και αφού πηγαίνω στο κατάστημα μου λένε ότι έχει γίνει λάθος και το δέμα μου βρίσκεται στο κατάστημα στο Κουκάκι και δε το έχει παραλάβει ο οδηγός και το πάει σπίτι μου. Τηλέφωνο στο κατάστημα στο Κουκάκι και μου λένε ότι όντως ο οδηγός έχει το δέμα μου, αλλά δεν παραδίδει στη ζωγράφου από το Κουκάκι. Όποτε το δέμα πρέπει να ξανά Πάει πίσω στο κατάστημα στο Κουκάκι και να ξανά σταλεί εκ νέου στη ζωγράφου! Να βρίσω δεν μπορώ και δεν θέλω. Αλλά είστε απαράδεκτοι! Αν μπορούσα να βάλω βαθμολογία -1 θα το έβαζα! Απαράδεκτοι!
”ACS πικερμιου το καταστημα πρεπει να κλεισει .
”Δεν σηκωνουν τα τηλεφωνα . Πηγα απο εκει και επειδη τσκωθηκα μαζι τους δεν μου εδινε το δεμα.
Μεγαλο ….. ΛΟ !!!!
Δεν σηκώνουν ποτέ το τηλ.
”Επίσης πάντα ενώ ε έχουν σωστή διεύθυνση λένε πως είναι λάθος και ας έχει πληρωθεί παράδοση κατοίκων για να πας να το πάρεις μόνος. Αν βρεις τον οδηγό και κάνεις το λάθος να τον ρωτήσεις γιατί δεν έφερε το δέμα σου? Εκεί την πάτησες, διαγωγή……….
!
Τελευταία η ACS έχει χαλάσει κ πάνε όλα καλά μόνο αν είσαι στο σπίτι στην πρώτη παράδοση, μετά μπλέκεις κ άντε να βγάλεις άκρη…
”Δέμα το οποίο το παρέδωσα 08:30πμ στο κατάστημα του Περιστερίου για να πάει Ασπρόπυργο έκανε 56ώρες!!!!!!
”Καλύτερα έρποντας παρά αυτή η εταιρεία!!!
Μεγαλύτερο μ******* εταιρία παροχής υπηρεσιών από αυτή, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Απλά οι άνθρωποι είναι άχρηστοι.
Ειδικά το κατάστημα Πικερμίου είναι για εκτέλεση.
”Αγενείς, αντιεπαγγελματίες και ψεύτες!!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ σε όλα!! 100 τηλέφωνα τραγική συμπεριφορά καμία ανταπόκριση.
”Ότι χειρότερο μήν την προτιμάται πότε . Είχα κάνει μια παραγγελία και μου έστειλαν μνμ μετά από πέντε έξι μέρες ότι θα έρθει η παραγγελία μου σήμερα περίμενα στο σπίτι μέχρι της τέσσερις και τπτ ούτε κουδούνι άκουσα ούτε κανένας με πείτε είχα το κινητό δίπλα μου μετα από ώρα τους παίρνω τηλ και μου λένε ότι με πείραν τηλ και δεν απάντησα απαράδεκτο όμως έσωσα τόπο στην οργή και ζήτησα να μου το ξαναστείλουν αύριο και αύριο έγινε ακριβώς το ίδιο γεγονός μια θεοξινη κυρία στο τηλέφωνο μου έλεγε εν λίγης ότι εγώ φταίω και ότι άμα θελω να πάρω το δέμα μου να πάω στο κατάστημα τους ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΙΜΆΤΑΙ ΠΟΤΕ
”Ρε για τα μπάζα είσαστε. Κλείστε το να μη ταλαιπωρούμαστε άλλο.
”Η προσωποποίηση της ανευθυνότητας
Η χεροτερη εταιρια κουριερ, μου εκλεψε ο διανομεας το δεμα (προφανως πληρωμενο ηταν), τους πηρα τηλεφωνο, και μετα απο 30 λεπτα αναμονης μου ειπαν θα με παρουν πισω, και δεν με πηραν ποτε. Χρησημοποιηστε οποια αλλη εταιρια, εκτος το acs. Αισχος και ντροπη τους !!
”Τραγικά απαράδεκτη
”Αφήνουν ειδοποίηση χωρίς να προσπαθήσουν να παραδώσουν το δέμα κ μετά αρχίζει το κυνηγητό με τα ατελείωτα τηλέφωνα χωρίς ανταπόκριση, με επιβαρύνσεις από τα τηλέφωνα σε αναμονή κ με κίνδυνο να επιστρέφει το δέμα στον αποστολέα. Η δε ενδιάμεση Μεταφορικη η συνεργαζόμενη DPT αποιπιειται ευθυνών. Χωρίς λόγια …. Μακριά
Οι άνθρωποι είναι για τα πανηγύρια.
”Όταν ένα δέμα δεν είναι προπληρωμένο και είναι να πάρουν το κασέρι σε τρεις μέρες το έχεις. Το έκανα εγώ.
Στην αντίθετη περίπτωση 10/08/23 ήταν στο περίφημο κέντρο διαλογής και μέχρι 22/08/23 ??
Επιεικώς αντί επαγγελματική .
Καλησπερα, Ίσως πρόκειται για την Χειρότερη εξυπηρέτηση μεταφορικής που έχω λάβει ποτέ στη ζωή μου. Πακέτο που έχω επιβαρυνθεί ταχυπληρωμη από 10/08 θα παραδοθεί 22/08 χωρίς να μου δίνουν απόδειξη στην οποία να αναγράφεται η ημερομηνία παράδοσης ώστε να μου επιστραφούν τα λεφτά ταχυπληρωμης που έχω πληρώσει . Δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας μαζί σας και τα παράπονα που στέλνουμε τα Αγνοείται. Εννοείται ότι δεν επρόκειτο να χρησιμοποιήσω την εταιρεία σας ποτέ ξανά αλλά και θα σας διαβαλω όπου σταθώ και όπου βρεθώ.
”Επιεικώς απαράδεκτη!!! Δεν υπήρχε λιγότερο από 1 αστέρι να βάλω. Απεστάλη πακέτο στις 27 Ιουλίου και το παρέλαβα 21 Αυγούστου, Μετά από επικοινωνία με την εταιρεία για παράπονα μου είπαν ότι το έστειλαν στις 27 Ιουλίου και η ACS δεν μου είχε στείλει ούτε sms. Και δεν είναι η πρώτη φορά!! Γραφείο Νεων Επιβατών, Δήμος Θερμαϊκού, Θεσσαλονίκη 😡😡😡
”Η πιο αναξιόπιστη μεταφορική!!!ποτε μα ποτέ δε σηκώνουν τηλέφωνο σπάνια σου παραδίδουν τι δέμα συνήθως πας εσυ από εκεί να παραλάβεις …και όταν πας η δεν το έχουν εκεί η έχει επιστραφεί πριν τις 10 μέρες η περιμένεις τουλάχιστον μισή ώρα στην καλύτερη να σε εξυπηρετήσουν….τραγική εταιρία !!!
”Τραγικοί έρχεται πακέτο από Κίνα σε 8 μέρες κ θέλεις 6 μέρες να μετακινηθεί από κέντρο διαλογής αττικής σε άλλο υποκατάστημα Αθηνών …αργούν τόσο που ενώ έχεις πληρώσει για αποστολη στην οικία στο τέλος το παίρνεις μόνος . Το αστείο του app η ψηφιακή βοηθός λέει ότι κ παραπάνω κ δε σε αφήνει να γράψεις παράπονα . Ψευτιά κ κοροϊδία . Τηλέφωνα δε σηκώνουν σε αφήνουν αναμονή μισή ώρα κ μετά κλείνει η γραμμή . Οποίο site συνεργάζεται μαζί τους απλά δε ξανά ψωνίζω .
”Ειλικρινά ήταν η καλύτερη εταιρεία και έχει γίνει η χειρότερη. Δεν ξέρω τι φταίει αλλά για οποιαδήποτε διευκρίνηση δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα για κανέναν λόγο. Λυπάμαι πάρα πολύ. Η παράδοση καθυστέρησε 14 ημέρες και δεν έγινε και ολας. Τι να πω.☹️☹️☹️☹️λάθος άτομα σε λάθος θεση
”Ήταν οι καλύτεροι, έχουν γίνει οι χειρότεροι! Οι επιχειρήσεις που συνεργάζονται μαζί τους είναι αξίες της μοίρας τους…
”Από τα χαλασμένα κουτιά παραλαβής, τα σχόλια που δεν λαμβάνονται υπόψη και, εντέλει, τις ακυρώσεις-επιστροφές προιοντων. Να αναφέρω ότι περιμένω 1/2 ώρα στο λιοπυρι, για να μπω να παραλάβω την παραγγελία που για δεύτερη φορά αστόχησα να μου παραδώσουν, τι να πω;;;
Ο επόμενος έμπορος που θα μου στείλει με acs έχει φάει ακύρωση προκαταβολικά, λόγω πολλαπλών αστοχιων. Ας πρόσεχαν!
Οι χειρότεροι!!!! Περιμένεις ατελείωτα ένα δέμα και στο τέλος πας και το παίρνεις μόνος σου. Στην acs του Ασπροπύργου δεν απαντάνε ποτέ μα ποτέ στα τηλέφωνα. Τι να πουν;;;;; Ότι είμαστε για πέταμα;;; Ας τους το κλείσουμε. Μην συνεργαστεί ποτέ ξανά και για τίποτα κανένας . Άχρηστοι ψεύτες απατεώνες. ΜΑΚΡΙΆ!!!
”Πραγματικά το ίδιο το χάλι σε όποια πόλη κι αν βρεθώ. Τώρα Αθήνα,παρήγγειλα πριν 11 μέρες ένα προϊόν ήρθε σήμερα το πρωί με παίρνει ο υπάλληλος και του λέω θέλω 5 λεπτά να κατέβω να ερθω στην εισοδο και μου λέει δε μπορώ να περιμένω κι έφυγε.. εμετος
”Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ courier με διαφορά.
”Δεν απαντάει ποτέ στο τηλέφωνο κανείς και υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στην παράδοση .