ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 1069 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1.069 κριτικές για “ACS Courier

  1. Μαρία Μ.

    Απαράδεκτη εταιρεία. Η ώρα και η στιγμή που την επέλεξα. Δεν ξέρεις σε ποιό αιώνα θα παραλάβεις το δέμα σου. Το μόνο που μαθαίνεις εκ των υστέρων είναι το time limit της παραλαβής. Καμία εξυπηρέτηση. Αρρώστησε ο 8πατέρας μου και είμαι στο Πανεπιστημιακό του Ηρακλείου. Δεν ξέρω πότε θα βγούμε και αν… Είναι πολύ σοβαρή η κατάστασή του. Κατά τα άλλα πρέπει να παραλάβω το δέμα μέχρι τις 17/11. Ποτέ πια ACS.

  2. Γεωργία Δ.

    Αναξιόπιστη εταιρία
    Δικό τούς λάθος σήμερα και πραγματικά με απείλησαν μέχρι λ με ξύλο στην σουρμελη
    ΝΤΡΟΠΉ ΣΑΣ
    ΠΟΥ ΜΑ ΚΛΕΊΣΕΤΕ

  3. Απαράδεκτη Συνεργασία. Το επείγον δέμα δεν ήρθε ποτέ για παράδοση και η επικοινωνία ήταν δύσκολη και αγενής. Δεν εξυπηρετηθηκα ποτέ

  4. Αναστασία Μ.

    Εξαιρετική η εξυπηρέτηση απο τον 4g πάντα περνάει τηλέφωνο και ευγενικός σας ευχαριστούμε πολύ

  5. ΙΩΑΝΝΑ Μ.

    δεν υπαρχει μηδεν γι αυτο εβαλα ενα.απαραδεκτη εταιρεια πολλεσ φορεσ.μονο οι μεταφορεισ αξιζουν!χωρισ να ερωτηθω εβαλαν το δεμα μου σε box.οταν τουσ πηρα να δω τι γινεται μου ειπαν να αφαιρεσουν το box απο μελλοντικεσ παραγγελειεσ μου.μετα μου ειπαν οτι θα μου το παραδωσουν πεντα μερεσ μετα.ειπα οτι το χρειαζομουν αμεσα και μου απαντησαν οτι δεν μπορουσαν να αναιρεσουν την αφαιρεση του box….με εβγαλαν και υπαιτια δηλαδη….καμια συννενοηση.καμια εξυπηρετηση…χαλια….

  6. Διονυσία Μ.

    Απαραδεχτη εταιρεια στην ζακυνθο αγενεστατη δεν συκωνουν τα τηλεφωνα.πληρωνουμε μεταφορικα και παμε εμεις.εχουν ενα ταμειο που δεν κανει για τιποτα να κλεισει αμεσα

  7. Ioanna N.

    Απαράδεχτη η εταιρία! Γενικά δεν είχα κάποιο θέμα έως τώρα που άρχισαν να μην θέλουν και αυτοί να κάνουν την δουλειά τους. Είναι δυνατόν να πληρώνω 3-4-5€ μεταφορικά, να περιμένω το πακέτο στο σπίτι και να μου στέλνουν μήνυμα ότι είναι σε locker όπου να ναι και πρέπει να πάω να το παραλάβω; Ούτε ρωτάνε πλέον απλώς τα αφήνουν εκεί. Αν ήθελα να παραλάβω με αυτόν τον τρόπο θα το επέλεγα μόνη μου. Πότε ξανά με ACS! (Βάζω την σημερινή ημερομηνία διότι έγινε και σήμερα αλλά γενικά μου το έχουν κάνει τις τελευταίες 5-6 φορές που έχω παραγγείλει)

  8. Iliana I.

    Cancel acs!!!!!!
    πλήρωσα 12€ να μου φέρουν την παραγγελία μου σπίτι και με ενημέρωσαν 2 λεπτά πριν φτάσει το κούριερ στο σπίτι 1:22 με έστειλαν μήνυμα ότι θα το παραλάβω σήμερα και 1:24 με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι είναι έξω από το σπίτι μου…. Του είπα ότι δεν είναι κανείς αυτή την στιγμή γιατί δεν ήμουν ενημερωμένη, και μου είπε με επιθετικό τρόπο να παω να το πάρω από το κατάστημα και μου το έκλεισε , όταν πήγε ο σύζυγος μου να το παραλάβει από το κατάστημα και τους εξήγησε την κατάσταση απάντησαν και ξανα με επιθετικό τρόπο ότι στο σύστημα φαίνεται ότι με ενημέρωσαν πιο νωρις ενώ ο σύζυγος μου τους έδειξε και την κλήση στις 1:24 αλλά και το μήνυμα στις 1:22 και τα έριξαν στην εταιρία που παρήγγειλα για τα 12€ ότι πρέπει να μιλήσω με αυτούς για αυτό το θέμα … απλά ότι να ναι!!!!

  9. Panagiotis B.

    Δεν παραδίδουν τα δέματα! Κοροϊδεύουν τον κόσμο! Τώρα ξεκίνησαν να μην τα πηγαίνουν ούτε στα ίδια τα lockers τους!! Πρέπει να κλείσουν!! Ταλαιπωρούν τον κόσμο!!

  10. Δημήτρης Δ.

    Απαράδεκτοι! Έστω μια φορά να μου έφερναν το δέμα στο σπίτι από το κατάστημα Διδυμοτείχου, δεν ξέρω καν αν έχουν διανομείς. Το προσωπικό του καταστήματος από την άλλη έτοιμο για πρόσληψη σε δημόσια υπηρεσία

  11. Σπυριδων Φ.

    Είναι απαράδεκτοι καθυστερούν πηγαίνουν αλλού τα δέματα ζήτησα μέσω καταστήματος των αγίων Ανάργυροι να φέρουν φάκελο από το κατάστημα των αχαρων Μενιδίου και αυτοί τον στείλανε πισω στον εντολεα .με καθυστέρησαν τουλάχιστον μια εβδομάδα να παραλάβω τον φάκελο. Απαράδεκτοι επανειλημενως.απορω πως δουλεύουν. Δεν πρόκειται να τους χρησιμοποιήσω ποτέ ούτε να τους προτείνω.

  12. ΕΛΕΝΑ Α.

    Η εμπειρία μας με την ACS στην Πάρο (περίπου 2 εβδομάδες πριν )ξεπέρασε κάθε όριο επαγγελματικής ανευθυνότητας. Το πρόσφατο περιστατικό επίθεσης προς τον σύζυγό μου από υπάλληλο του υποκαταστήματος δεν ήταν απλώς απαράδεκτο — ήταν σοκαριστικό. Και δεν πρόκειται για μεμονωμένο γεγονός: εγώ προσωπικά, όπως και πολλοί άλλοι κάτοικοι του νησιού, έχουμε επανειλημμένα αντιμετωπίσει αγενή και επιθετική συμπεριφορά από το προσωπικό.

    Η εξυπηρέτηση είναι ανύπαρκτη, η στάση των υπαλλήλων συστηματικά προσβλητική, και η αίσθηση ασφάλειας για τον πελάτη… μηδενική.

    Συνιστώ σε κάθε πελάτη να είναι εξαιρετικά προσεκτικός — ειδικά όταν πρόκειται για προσωπική επαφή με το συγκεκριμένο υποκατάστημα.

  13. ΜΑΡΙΑ Κ.

    Σαν εσάς καμία κουριερ .σήμερα ήταν να παραλάβω το δέμα μου και ο κουριερ με πήρε τηλέφωνο την τελευταία στιγμή ενώ βρισκόμουν στην εργασία μου .όταν του είπα να μου το φέρει κατά τις 3 η απάντηση ήταν ότι έχει 100 δέματα. Αυτό είναι πρόβλημα δικό σας όχι δικό μου. Εγώ πληρώνω το αντίτιμο κανονικά και είστε υποχρεωμένοι να με εξυπηρετήσει.οταν του ζήτησα να το πάει 500 μέτρα πιο πέρα να το παραδώσει αρνήθηκε γιστι είπε ότι δεν προλαβαίνε .και πάλι αδιαφορώ. Στην Ξανθη να ξέρετε ότι θεωρείστε μια από τις χειρότερες σε εξυπηρέτηση κουριερ.η λύση που βρέθηκε ήταν να πάω εγώ να το πάρω από το υποκατάστημα. Αν έπρεπε να πάω εγώ να το πάρω θα έλεγα να μου το στείλουν με ΕΛΤΑ που είναι και πιο φτηνά. Ενημέρωσα ήδη τον Skroutz ότι θα διακόψω οποιαδήποτε συναλλαγή και η αιτία θα είστε εσείς

  14. Katerina C.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση, πολύ κακή οργάνωση, αλλ αντ άλλων ενημέρωση. Έχω ενημερωθεί ότι θα παραλάβω δέμα πριν μια εβδομάδα και ξαφνικά με ενημερώνουν με μήνυμα ότι το δέμα θα παραμείνει στο κατάστημα εως 1/11. Φυσικά έχασα όλη μου την ημέρα στη προσπάθεια μου να τους βρω στο τηλέφωνο για να μου πουν ότι εγώ έδωσα εντολή να μείνει εκεί (δεν μίλησα ποτέ μαζί τους!!!) και ότι υπήρχε αδυναμία παράδοσης (δεν ήρθαν ποτέ, ούτε άφησαν κάποιο χαρτάκι, ούτε με κάλεσαν). Ζήτησα να το στείλουν έστω και καθυστερημένα αύριο και η απάντηση ήταν ότι δεν τους αφήνει το σύστημα να κάνουν αποστολή και πρέπει να πάω από εκεί! Ότι να ναι! Πεταμένα λεφτά. Πάντα δημιουργούν πρόβλημα αλλά αυτό με ξεπερνάει!

  15. Αnastasia Tsakakou T.

    Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι έχει έρθει η παραγγελία μου και ότι δεν μπορούν να μου την φέρουν και να περάσω εγώ να την παραλάβω απο το κατάστημα.τους είπα ότι δεν μπορώ και να μου το φέρουν αυριο και μου λένε δύσκολο λέω οκ ποτε μπορεις?και μου είπε απο Δευτέρα. Κατάστημα ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

  16. ΜΑΡΙΑ ΣΤΡΑΤΗ Σ.

    Χειρότεροι όλων με διαφορά.Μου έβαλαν τη παραγγελία σε locker που ήθελα ταξι για να πάω,ενώ είχε και δίπλα στο σπίτι μου.Εξυπηρετηση μηδέν.Αχρηστοι εντελως.

  17. Μαρια Ρ.

    Απαράδεκτοι έχασαν το διαβατήριο μου και σε δύο βδομαδες κανονικά πεταω για επαγγελματικούς λόγους!Θελω να επικοινωνήσω μαζί τους για να βρούμε άκρη και κανείς δεν απαντά!!εμπιστευόμαστε σημαντικά έγγραφα μας αλλά αποδείχτηκε μη αξιόπιστη!απευθύνομε στους πελατες τη συγκεκριμένη μεταφορική να είστε πολύ προσεχτικοι όταν είναι να στείλετε έγγραφα πολύτιμα για σας!

  18. ΜΑΡΙΑ Π.

    απλα απαραδεκτοι!!!

  19. Αποστολος Λ.

    Εξυπηρέτηση και παράδοση ανύπαρκτη, προσωπικό που δεν ξέρει να εξυπηρετήσει και να μιλάει. Ποτέ ξανά με αυτήν την εταιρεία. Το ένα αστεράκι γτ δεν με αφήνει να βάλω 0, τόσο αξίζει η εξυπηρέτηση

  20. ΟΥΡΑΝΙΑ Ν.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.
    Μου ερχεται μηνυμα με αρ.αποστολης.
    Υποδειξη να μπω σε link να δηλωσω δ/νση box.
    Δεν προχωραει, μονο ζηταει αρ.αποστολης παλι και παλι.
    Το τηλεφωνο δεν απανταει.
    Ο ηλεκτρονικος βοηθος αλλα ντ αλλα.
    Σημειωτεον ουτε κατ/μα παραλαβης δεν ελεγε.
    Υποθετω το της Αγ.Παρασκευης.
    Παω, μου λενε δεν εχει μπει ακομα στη θυριδα.
    Μου δινουν pin, και μου λενε εντος 2 ωρων θα λαβετε αλλο pin και τοτε να ρθετε.
    Κανενα pin δεν ελαβα.
    Το αλλο πρωι παω παλι στο κατ/μα.
    Δεν ειχε μπει ακομα στη θυριδα.
    Το ψαχνε στο χαος η υπαλληλος.
    Μετα απο ωρα το βρηκε και μου το δωσε.
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.
    Ημερομηνια συναλλαγης 23+24.10

  21. Ευη Γ.

    Η χειρότερη εταιρεία courier!!!
    Εχω κλειστει δυο μερες στο σπιτι για να παραλαβω κατι με αντικαταβολη αφου μου έστειλαν μηνυμα οτι ερχονται σε μια ωρα ,σε δυο,οχι τωρα το απογευμα κλπ. Πολλες φορες το ιδιο! Και το κλασσικο οτι δεν με βρηκαν στο σπιτι ενω ημουν!

  22. ΜΑΡΙΑ Μ.

    Είναι απαράδεκτοι, ενώ έχω πληρώσει τα μεταφορικά το πάνε σε Locker και ενώ τους έχω ενημερώσει πως δεν θέλω τις αποστολές μου να τις παγαίνουν σε Locker , συνεχίζουν και το κάνουν. ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ

  23. Fanis A.

    Άθλια εταιρεία, ενώ στέλνει ειδοποίηση με επιλογή για παράδoση στο σπίτι ή σε locker, όταν επιλέγεις στο σπίτι και συμπληρώνεις τα αναγκαία (διεύθυνση όνομα οροφος κλπ) δεν παραδίδει τα δέματα αλλά τα στέλνει σε lockers στου διαόλου τη μάνα, μόνη της. Έχει γίνει κατ’ επανάληψη, μακριά από αυτή, θα βασανιστείτε. Ασε που δεν σηκώνουν τηλέφωνο και αν γίνει αυτό, ψεύδονται ανερυθρίαστα…

  24. Η χειρότερη εταιρεία.. Ανοίγουν το δέμα παίρνουν το προϊόν από μέσα το ξανακλείνουν και δεν το παραδέχονται και δεν θέλουν να ψάξουν ποιος το έκανε ενώ τα έχουν όλα και υλικό και βίντεο και ξέρουν και τον μεταφορέα . Συμπεριφορά του προϊσταμένου στο κατάστημα του Ωραιόκαστρο απαράδεκτη

  25. George G.

    Εταιρία χωρίς τηλεφωνικό κέντρο και με προβληματικό web page που βγάζει σφάλμα.