Σαν εσάς καμία κουριερ .σήμερα ήταν να παραλάβω το δέμα μου και ο κουριερ με πήρε τηλέφωνο την τελευταία στιγμή ενώ βρισκόμουν στην εργασία μου .όταν του είπα να μου το φέρει κατά τις 3 η απάντηση ήταν ότι έχει 100 δέματα. Αυτό είναι πρόβλημα δικό σας όχι δικό μου. Εγώ πληρώνω το αντίτιμο κανονικά και είστε υποχρεωμένοι να με εξυπηρετήσει.οταν του ζήτησα να το πάει 500 μέτρα πιο πέρα να το παραδώσει αρνήθηκε γιστι είπε ότι δεν προλαβαίνε .και πάλι αδιαφορώ. Στην Ξανθη να ξέρετε ότι θεωρείστε μια από τις χειρότερες σε εξυπηρέτηση κουριερ.η λύση που βρέθηκε ήταν να πάω εγώ να το πάρω από το υποκατάστημα. Αν έπρεπε να πάω εγώ να το πάρω θα έλεγα να μου το στείλουν με ΕΛΤΑ που είναι και πιο φτηνά. Ενημέρωσα ήδη τον Skroutz ότι θα διακόψω οποιαδήποτε συναλλαγή και η αιτία θα είστε εσείς
Σαν εσάς καμία κουριερ .σήμερα ήταν να παραλάβω το δέμα μου και ο κουριερ με πήρε τηλέφωνο την τελευταία στιγμή ενώ βρισκόμουν στην εργασία μου .όταν του είπα να μου το φέρει κατά τις 3 η απάντηση ήταν ότι έχει 100 δέματα. Αυτό είναι πρόβλημα δικό σας όχι δικό μου. Εγώ πληρώνω το αντίτιμο κανονικά και είστε υποχρεωμένοι να με εξυπηρετήσει.οταν του ζήτησα να το πάει 500 μέτρα πιο πέρα να το παραδώσει αρνήθηκε γιστι είπε ότι δεν προλαβαίνε .και πάλι αδιαφορώ. Στην Ξανθη να ξέρετε ότι θεωρείστε μια από τις χειρότερες σε εξυπηρέτηση κουριερ.η λύση που βρέθηκε ήταν να πάω εγώ να το πάρω από το υποκατάστημα. Αν έπρεπε να πάω εγώ να το πάρω θα έλεγα να μου το στείλουν με ΕΛΤΑ που είναι και πιο φτηνά. Ενημέρωσα ήδη τον Skroutz ότι θα διακόψω οποιαδήποτε συναλλαγή και η αιτία θα είστε εσείς
”