ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.21 από 917 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

917 κριτικές για “ACS Courier

  1. Πόπη Π.

    Τόσα λεφτά χρεώνετε, τηλέφωνα γιατί δεν απαντάτε. Θέλω να αλλάξω τη εντολή αντικαταβολής και δεν γίνεται με τίποτα. Μην πέσει στην ανάγκη σας κάποιος. Τραγικοί

  2. Δεν έχω παραλάβει στα χέρια μου ΠΟΤΕ δέμα! Κάθε φορά θα πρέπει να πάω εγώ να το παραλάβω από κατάστημα ενώ η διεύθυνση που δίνω είναι εργασίας 24 ώρες ανοιχτά και τώρα νέο αυτό αυτεπάγγελτα βάζουν το δέμα σε pickup box χωρίς να το ζητήσω. Ότι χειρότερο ας κλείσετε..

  3. ΙΩ Ζ.

    Πλέον η παράδοση γίνεται μόνο με απάντηση στο τηλέφωνο. Εάν τυχόν δεν προλάβεις και καλέσεις μετά απο 5 λεπτά πίσω δεν το σηκώνει ο κουριερ δηλώνει ανεπιτυχή παράδοση και το επιστρέφει στο κατάστημα.

  4. Κοσμάς Τ.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση στο κατάστημα της ζηνίας

  5. Nikolaos Tsartsaris T.

    Απαράδεκτος διανομέας
    Μάλλον μαστουρωμένος,
    Ούτε να μιλήσει ούτε μια κουβέντα να πει πέταξε το δέμα και έφυγε.

  6. Δημητρα Μ.

    Απαράδεκτοι αγενείς Καταστήματα Πύργου κ Αμαλιαδας κοροϊδεύουν το κόσμο …Ακόμα περιμένω δυο δέματα…Αίσχος μακρυά από αυτούς..Κάθε μέρα μου στέλνουν μηνυμα πως τα δέματα ειναι στο διανομέα κ δεν έρχονται ποτε .Εκτος του οτι τα δέματα ήταν για Πυργο κ τα πήγαν Αμαλιαδα
    Έχω πάρει 100 φορές τηλ στα κεντρικά….Τα δέματα σας ειναι στο διανομέα …Αυτή ειναι η απάντηση…
    Εδώ κ δυο εβδομάδες. .. κλείστε τα κ τα δυο
    Να πάω να το πάρω λένε από Αμαλιαδα κάποιοι από τα κεντρικά .. Δεν πληρώνουμε εξοδα αποστολης δε καταλαβαίνω εμένα ποιος μου πληρώνει τα έξοδα να πάω..κ ποιος μου πληρωνει τις μέρες που κάθομαι σπίτι κ περιμένω να έρθει ο διανομέας Ποτε ξανά σε αυτη την εταιρία..

  7. Valia Bitzaraki B.

    Η χειρότερη εξυπηρέτηση…η σωστότερα καμία εξυπηρέτηση

  8. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΙΤΣΟΚΟΥ

    Πλήρωσα για να μου αποσταλεί το πτυχίο μου από τα κεντρικά γραφεία της Αθήνας! Μετά από μια εβδομάδα και ενώ δεν είχα ενημέρωση πήρα τηλέφωνο να μάθω πότε θα παραλάβω και τελικά μου ειπανε ότι λόγω χρονο καθυστέρησης στα γραφεία πρέπει να πληρώσω αλλά 10 ευρώ αλλιώς δεν το φέρνουν. Παίρνω στα γράφεια του Πανεπιστημίου να ρωτήσω για την καθυστέρηση και μου λέει η υπεύθυνη δεν υπάρχει καμία καθυστέρηση!!!! Έχουν παρει και άλλοι συμφοιτητές δεν υπάρχει καθυστέρηση!!! Παίρνω τηλέφωνο να ζητήσω πίσω τα χρήματα μου και μου λένε δεν τα επιστρέφουν!!!! Απαράδεκτο

  9. Φοιβη μ.

    Η κριτικη μου αφορά το καταστημα Περιστεριου στην Παυλου Μελά.
    Τηλεφωνικά δε θα εξυπηρετηθείτε. Και δε φταινε οι κυριες εκεί. Απλά, εχουν αναλαβει τοσο μεγαλο ογκο στναλλαγών οι κουριερς που ειτε εξαφανιζονται κατω απο το σπιτι μας αστραπιαία, ειτε το παραπεμπουν σε αλλες θυρίδες. Οπως το ακουσατε. Σημερα περιμενα αλληλογραφια, ωστόσο φαινεται οτι το κατεθεσαν σε μια θυρίδα 2 χιλιομετρα μακρυά. Χωρις να το ζητησω.
    Αν το βιαζεστε, θα σας προτεινουν να το παραλάβετε απο το καταστημα στην Πέτρου Μελά. Οπου εκεί πνιγονται οι ευγενεστατες κυρίες. Που ομως δυσκολευονται να σηκωσουν τηλεφωνο.
    Και ετσι καπως ξεκινα ένας φαυλος κυκλος καθυστερησης και ελλεψης εξυπηρέτησης.
    Προσωπικα δε θα τους κανω τη χαρη να το παραλαβω.
    Και οι καταγγελιες σε εέτ δε βοηθησαν.

  10. Aggelos T.

    08:00 το πρωι μηνυμα οτι το δεμα σου ειναι στον μεταφορεα, 20:30 τηλεφωνο και μηνυμα οτι το δεμα μου θα ειναι στο καταστημα που λειτουργει 08:00 – 20:00. Τηλεφωνο στο καταστημα σημερα το πρωι και μου το εκλεισαν χωρις να το σηκωσουν 3 φορες. Ειστε οτι χειροτερο, δεν σεβεσται το μεροκαματο που κανετε.

  11. ΜΑΡΙΑ Τ.

    Απαράδεκτο να πληρώνεις μεταφορικά και να μπαίνει το δέμα σε locker..

  12. Σπυριδούλα F.

    Οτι χειρότερο υπάρχει στον κόσμο. Αγένεια; Τα τοπικά καταστήματα δεν εκτελούν εντολές δεμάτων και σε βάζουν να καλέσεις τα κεντρικά; Στα κεντρικά το λιγότερο 30 λεπτά αναμονή; Μπαχ καθόλη την διάρκεια της αναμονής; Σε ενημερώνουν ότι έχει τακτοποιηθεί το ζήτημα, δεν τακτοποιείται ποτέ και σε βάζουν να ξανά καλείς στα κεντρικά; Αυτοματοποιημένα μηνύματα πριν την παράδοση για αδυναμία παράδοσης χωρίς καν να έχω ενημερωθεί για να παραλάβω; Μπορεί και το ότι χειρότερο στον κόσμο να το αδικεί, αλλά δεν βρίσκω τι άλλο να πω..

  13. Antonis K.

    ACS Ζάκυνθος ότι πιο ξεφτιλισμένο υπάρχει σε εταιρεία . Δεν υπάρχουν πουθενά και πρέπει να κάνουμε 5 χιλιόμετρα και να παρκάρουμε σε εθνική οδό
    Ή Απάντηση τους Ήταν ότι δεν έχουν προσωπικό αίσχος

  14. Παντα πρόβλημα στην παράδοση…μια ο διανομέας δεν έχει ρέστα την άλλη αφού παίρνει τηλέφωνο κ επικοινωνεί κ δεν έρχεται τελικά….το αποτέλεσμα το ίδιο ή παραγγελία δεν παραδίδεται… όσα αρνητικά σχόλια κ να γράψουμε αυτό δεν αλλάζει οι διανομείς δεν κάνουν σωστά την δουλεια τους κ δεν ελέγχονται αν περνάνε καν από τα σπίτια.

  15. Κατερινα Σ.

    Επρόκειτο να παραλάβω μια 55′ τηλεόραση και να πληρώσω τα μεταφορικά (γύρω στα 29 ευρώ). Δεν κατάφερα να την παραλάβω την 1η Ιουλίου του 2025 τις πρωινές ώρες και ο διανομέας με κάλεσε και επαναπροσδιορίστηκε η παράδοση για την επόμενη ημέρα 2 Ιουλιου 2025 μετα τις 15:00μμ. Μαλιστα μου ειπε οτι θα το παραδωσει ο ιδιος 4 με 5. Δεδομένου οτι ειναι ενα αντικειμενο αξιας την επομενη ημερα οταν ειδα οτι δεν παραδοθηκε ως τις 17:00μμ καλούσα την εταιρεία για να ενημερωθω για την ωρα παραδοσης. Με ενημερωσαν οτι θα παραδοθει 18:00μμ με 19:00μμ μετα απο αρκετες κλησεις μου και μαλιστα η τελευταια υπαλληλος ηταν αγενης λεγοντας μου οτι απασχολώ τις γραμμες. Ο διανομεας που εμφανιστηκε στις 19:02 ηταν εκνευρισμενος κ μιλουσε αγενως. Φωναζε επειδη δεν ειχε το pos μαζι του ενω ειχα ενημερωσει για pos

  16. Αντα Π.

    Απαράδεκτοι κάτω του μετρίου καμια εξηπηρετηση🤮🤮

  17. David C.

    Αθήνα για Ηράκλειο 20 ημέρες..