Ανύπαρκτο Customer Service. Απαράδεκτη αντιμετώπιση πελάτη από τα κεντρικά όταν ζητείται επίλυση προβλήματος. Σε αγνοούν εντελώς. Η ACS στην Πάρο είναι σε απόλυτη αποσύνθεση. Όταν αδυνατούν να διεκπεραιωσουν την αποστολή επικαλούνται “Ελλιπη Διεύθυνση” Στη συνέχεια στέλνουν επι καθημερινής βάσης ότι το δέμα έχει δοθεί στο διανομέα για παράδοση. Ο διανομέας όμως δεν έρχεται ποτέ. O πελάτης όμως περιμένει για 4 συνεχόμενες ημέρες από το πρωί μέχρι το βράδυ τον διανομέα. Στη συνέχεια στέλνουν μήνυμα παραλαβής του δέματος από το κατάστημα – όταν πας όμως στο κατάστημα δεν μπορούν να το βρουν! Θα μου επιτρέψετε να πω ότι τα παραπάνω δεν ταυτίζονται με την εταιρία που επικαλείται ότι είναι η ηγέτιδα του κλάδου! Την εταιρία που θα έπρεπε να είναι παράδειγμα προς μίμηση και όχι προς αποφυγή
Ανύπαρκτο Customer Service. Απαράδεκτη αντιμετώπιση πελάτη από τα κεντρικά όταν ζητείται επίλυση προβλήματος. Σε αγνοούν εντελώς. Η ACS στην Πάρο είναι σε απόλυτη αποσύνθεση. Όταν αδυνατούν να διεκπεραιωσουν την αποστολή επικαλούνται “Ελλιπη Διεύθυνση” Στη συνέχεια στέλνουν επι καθημερινής βάσης ότι το δέμα έχει δοθεί στο διανομέα για παράδοση. Ο διανομέας όμως δεν έρχεται ποτέ. O πελάτης όμως περιμένει για 4 συνεχόμενες ημέρες από το πρωί μέχρι το βράδυ τον διανομέα. Στη συνέχεια στέλνουν μήνυμα παραλαβής του δέματος από το κατάστημα – όταν πας όμως στο κατάστημα δεν μπορούν να το βρουν! Θα μου επιτρέψετε να πω ότι τα παραπάνω δεν ταυτίζονται με την εταιρία που επικαλείται ότι είναι η ηγέτιδα του κλάδου! Την εταιρία που θα έπρεπε να είναι παράδειγμα προς μίμηση και όχι προς αποφυγή
”