ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.21 από 919 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

919 κριτικές για “ACS Courier

  1. ΟΛ Λ.

    Η χειρότερη εταιρία. Περἰμενα το δέμα μου απο ΖΑΡΑ και δεν έλειπε κανείς απο το σπιτι την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης. Χωρίς καμμἰα απολύτως ενημέρωση τοποθέτησαν το δέμα μου σε θυρίδα locker 4 χιλ. μακριά απο το σπίτι μου και έστειλαν απλά μήνυμα να το παραλάβω απο εκεί!!
    Μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία με την απαράδεκτη σε τρόπους τηλεφωνήτρια, απαίτησα και αναμένω παράδοση στο σπίτι! Σε όλα απαράδεκτοι.

  2. Ευφροσύνη Κ.

    Το δέμα ήταν να παραδοθεί στο σπιτι μου. Χωρίς καμία ενημέρωση, τοποθετήθηκε στη ένα point locker 3,3χλμ μακρυά από το σπιτι μου με αποτέλεσμα να χρειάζεται να παρω ταξι ( λόγω ότι δεν οδηγώ) για να το παραλάβω! Απαράδεκτοι

  3. Ελένη Β.

    Για το Δήμο Λαγκαδά. Ο οδηγός ο αδύνατος που πουλάει και κεριά τα Χριστούγεννα αγενής πολύ νευρικός τρέχει σαν τρελός με το αυτοκίνητο ας τον μαζέψει κάποιος

  4. ΛΙΑ Π.

    Μιλάμε για Βόλο. Στις αρχές ήταν απαράδεκτοι. Αγενείς, δεν σήκωναν τα τηλέφωνα και όταν τελικά τους πετύχενες, δε σου δίναν πληροφορίες ούτε για το δέμα σου, ούτε για το πότε θα το φέρουν. Αν ήσουν τυχερός σου έλεγαν μία συγκεκριμένη ημέρα, αλλά όχι ώρα….Η ουρά έξω από το κατάστημα έφτανε το μισό χιλιόμετρο.
    Διαμαρτυρηθήκαμε πολλοί πελάτες στην Αθήνα στα κεντρικά και δεν την επιλέγαμε επίσης στις αγορές μας.
    Δεν ξέρω τελικά τι έγινε, την δώσανε σε άλλον στο Βόλο, δέχτηκαν κυρώσεις από τα κεντρικά; Δεν ξέρω.
    Πάντως τώρα είναι μία αξιοπρεπής κούριερ, με τις ενημερώσεις, τις γρήγορες και με συγκεκριμένες ώρες παραδόσεις και τυπικά μεν, αλλά ευγενικοί στο τηλέφωνο, το οποίο σηκώνουν.

  5. Απαράδεκτοι. Την μέρα που έφτασε το πακέτο μου (ήταν φάρμακα) η ενημέρωση στo tracking έδειχνε ότι δεν με βρήκαν ενώ ήμουν σπίτι. Ξανακανόνισα παράδοση την αμέσως επόμενη μέρα, φυσικά δεν ήρθε κανείς ποτέ και στα στοιχεία φάνηκε “αδυναμία παράδοσης λόγω μη πληρωμής”. Ποτέ ξανά με την συγκεκριμένη εταιρία.

  6. Mixhele R.

    Ποτέ στην ώρα τους και πάντα προσπαθούν να βρουν έναν τρόπο να σας πουν να το παραλάβετε μέσω των γραφείων τους

  7. Skougioumtzis S.

    Απαραδεκτοι, τους περιμενα στο σπιτι κ μου ρθε μυνημα οτι δεν με βρηκανε

  8. Απαράδεκτοι. Λένε ψέματα ότι απουσιαζες όταν πάνε να παραδώσουν το δέμα για να σε αναγκάσουν να το παραλάβεις από κατάστημα τους.Εσύ στο μεταξύ έχεις πληρώσει κανονικά. Θέλουν καταγγελία γιατί μιλώ με γεγονότα.

  9. Kkk K.

    Απαράδεκτοι όλοι. Το παιδί που παραδίδει τις παραγγελίες δεν είχε ρεστα και με έβαλε να κατέβω στα γύρω μαγαζιά να βρω. Εντέλει δεν είχαν ούτε εκείνοι ψιλά και του είπα αν μπορώ να πληρώσω με κάρτα ή έστω Iris και αρνήθηκε. Εγώ του είπα αν μπορεί να ξαναπερασει αφού βρω ψιλά που στη τελική αυτός έπρεπε να είχε και μου απάντησε ότι δεν μπορεί να ξαναπερασει και να περάσω εγώ από το κατάστημα (δεν έχω αυτοκίνητο και πηγαινοερχομαι με αστικά) ώστε να παραλάβω η ίδια το δέμα που είναι ένα φωτιστικό δαπέδου. Απαράδεκτοι με έβαλαν σε όλη αυτή την ταλαιπωρία και Εντέλει μου είπαν να πάω να παραλάβω μόνη μου το δέμα καθώς ο ντελιβερας δεν είχε ρέστα.

  10. Βλεδημηρος Τ.

    Σε χθεσινη αποστολη ( 26/3 ωρα 11.00πμ) κατεγραψαν το ονομα του παραληπτη λαθος. Στην προσπαθεια μου να επικοινωνησω και στο πρακτορειο, και μεσω κεντρικης τους υπηρεσιας, χρειαστηκαν τρια τηλεφωνηματα, το ενα 7 ,το δευτερο 13 και το τριτο 16 λεπτα , τα οποια δεν απαντηθηκαν καθολου, η αντιμετωπιση του πελατη καληθηφθηκε με …μουσικη…
    Αν λεγεται αυτο σεβασμος στον πελατη, η κατι αλλο μη αναφερομενο λογω κοσμιοτητας,δεν ξερω.Ουτε το ενα αστερι δεν τους αξιζει.

  11. Στέλλα Κ.

    κλείστε το, αφού είστε ανικανοι.

  12. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Σ.

    εχω παραλαβει 100 φορες απο box now/skroutz- η διαδικασια απλουστατη,την κανει και μικρο παιδι- τα κουτια της ACS ειναι ο,τι χειροτερο-νοιωθεις μ…κας-και οι υπολοιποι στην ουρα το ιδιο! ζητανε να αλλαξεις ολες τις ρυθμισεις στο κινητο που πρεπει να το εχεις μαζι και με ενεργο ιντερνετ … και παλι δε σε αφηνουν να ανοιξεις-εχεις χασει και 20΄προσπαθωντας και εχεις ξεπαγιασει και εχουν γινει και τα νευρα σου κροσια… και ολα αυτα εχοντας πληρωσει για παραδοση στο σπιτι!!! Η εταιρεια Πουρναρας-και ολες οι αλλες που χρησιμοποιουν τα ACS Lockers πρεπει να σταματησουν αμεσα-χανουν πελατες-και η ACS μηπως να αλλαξει προγραμματιστη;το app της ειναι για τα μπαζα-αλλιως,να κλεισει τα lockers!-το 1 αστερι ειναι γιατι δεν μπορω να βαλω μειον 10 !!!

  13. Δέχτηκα μήνυμα ότι το δέμα μου είχε φτάσει την ACS Ευόσμου/Θεσσαλονίκη και ότι μπορούσα να παραλάβω. Πήρα τηλέφωνο να επιβεβαιώσω ότι μπορώ να παραλάβω. Δεν απαντούσαν. Πήρα ξανά, δεν απαντούσαν. Πήγα μέχρι εκεί για να μου πουν ότι δε λειτουργούσε το ηλεκτρονικό τους σύστημα και ότι δεν μπορούσαν να εξηπηρετήσουν. Και δεν ήξεραν, λέει, πότε θα λειτουργούσε. Στην ερώτηση που τους έκανα γιατί δεν απαντούν τηλέφωνα ώστε να ενημερώνεται ο ενδιαφερόμενος και να μην χάνει χρόνο, η απάντηση ήταν ότι δέχονται πολλά τηλέφωνα. Αυτό όμως είναι ψευδέστατο, δεδομένου ότι ήμουν εκεί πέντε λεπτά και δεν χτύπησε κανένα τηλέφωνο. Η κοπέλα ήταν αγενής και τελικά εξυπηρετήθηκα μετά από καυγά. Κρίμα που πρέπει να φωνάζεις για να εξηπηρετηθείς, λες και είμαστε στη δακαετία του ’80.

  14. κουκουρουκου κομπανυ. μου στελνουν ελα να παραλαβεις απο καταστημα κανω 30 χλμ να παω και μου λενεδεν το εχουμε ειναι στην αποθηκη. ουστ

  15. Maria S.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Η τηλεφωνική κλήση για την παραλαβή της παραγγελίας μέσω ίντερνετ δεν δουλεύει. Απλά πέφτει η γραμμή και έρχεται στη συνέχεια μήνυμα μη παράδοσης ότι ήμουν απούσα. Δύο φορές συνέβη το ίδιο για την ίδια παραγγελία. Μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερα να μιλήσω με εκπρόσωπο για να δρομολογηθεί για 3η φορά η ίδια παραγγελία για την επόμενη μέρα.
    Πραγματικά απαράδεκτοι.

  16. Maria Nefeli G.

    Το smartpoint locker μόνο smart δεν είναι… περίμενα 2 εβδομάδες την αποστολή μου και τώρα που έχει έρθει και είναι δίπλα μου , δύο μέρες δεν μπορώ να την παραλάβω γιατί δεν δουλεύει το locker . Απεγκατεστησα την εφαρμογή , κάλεσα για βοήθεια και ζήτησα να το παραλάβω από το κατάστημα της Acs. Ακόμα δεν έχω λάβει καμία ενημέρωση και η παραγγελία είναι δύο λεπτά από το σπίτι μου ..

  17. Σπυριδούλα Κ.

    Πληρώνεις δέμα για παράδοση στο σπίτι. Πάει σε SmartPoint χωρίς να θες. Δίνεις σωστή διεύθυνση και σου στέλνει μήνυμα, οτι δεν είσαι σπίτι.Παίρνεις τηλέφωνο, αν απαντήσουν. ΜΗΔΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΗΔΕΝ ΑΣΤΕΡΑΚΙ

  18. Xrisa B.

    Οι χειρότεροι. Από lockers μέχρι οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία. Κλείστε την εταιρεία εάν δε μπορείτε να διευθετήσετε τίποτα σωστά. Από app μέχρι εξυπηρέτηση πελατών.

  19. Απαραδεκτοι… Δεν ηρθαν ποτε και στελνουν μνμ οτι ηρθαν και ηταν αγνωστος ο παραληπτης… Οτι αλλο και να πω θα ειναι λιγο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

  20. ΚΑΤΙΑ Μ.

    Απαράδεκτο, ενώ έχω δηλώσει διεύθυνσης παράδοσης, γίνεται αυθαίρετα αλλαγή σε παραλαβή από Smart locker

  21. Δημήτρης Γ.

    Υπάρχει μια συγκεκριμένη τακτική στο κατάστημα Νάουσας (νόμο Ημαθίας).

    Δεν σου φέρνουν το δέμα, δεν επικοινωνούν μαζί σου καθόλου.

    Εσύ επικοινωνείς με τον αποστολέα ο οποίος σου ορκίζεται ότι το έστειλε και σου δινει το tracking number.

    Επικοινωνείς με τους ACS στην Νάουσα και σου λένε:” Σας στείλαμε μυνημα και δεν αποκρίθηκατε κύριε”…

    Όλα αυτά για να μην φέρουν το δέμα στο σπίτι σου, αλλά να πας να το πάρεις εσύ.

    Καμμια αποστολή ξανά με ACS και όλα καλά λοιπόν…

    Το θέμα αυτό παρατηρήθηκε επανειλημμένα…

  22. Γαοννης Α.

    εμετοσ. εχω παραλαβει 50 φορεσ απο box now. 3 δευτερολεπτα ειναι η διαδικασια. την πρωτη φορα ηταν 10 δευτερολεπτα. τα κουτια τησ acs ειναι κουραδεσ. ζηταν να αλλαξεισ ολεσ τισ ευθμισεισ στο κινητο που πρςπςι να ρο χεισ μαζι κ να χεισ ιντερνετ ενεργο… και παλι δε σ αφηνουν ν ανοιξεισ. κ ολα αυτα εχοντασ πληρωσει για παραδοση στο σπιτι. γελαω κ ξερναω.

  23. Αναστασία Σ.

    Πλέον η χειρότερη courier. Εκτός του ότι σε κοροϊδεύουν μπροστά στα μούτρα σου. Οι courier δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους γιατί απλά βαριούνται. Ότι χειρότερο πραγματικά. Λυπάμαι για την κατάντια σας. Δεν συζητώ για το απαράδεκτο ρομποτάκι που έχουν όταν προσπαθείς να επικοινωνήσεις μαζί τους

  24. Vi P.

    Αν μπορουσα θα εβαζα ανρητικη βαθμολογια. Αγενεστατοι υπαλληλοι στα καταστηματα, οι κουριερ δε εχουν IQ ιδιο με το παγουρινο που ειχα στην πρωτη δημοτικου, δεν τους νοιαζουν καθολου οι πελατες μονο πως θα γλιτωσουν να σου φερουν ενα δεμα ή να στο φερουν στην πορτα σου. Οτι χειροτερο. Καλυτερα να πληρωσω διπλα σε αλλη εταιρια να μου φερουν το δεμα μου παρα να παραλαβω ή να στειλω μεσω ACS.

  25. παναγιωτης σ.

    απαράδεκτη εταιρία περίμενα δέμα και ήταν στο ηράκλειο ένα μηνά σχεδόν και δεν το έφερναν
    2025-02-25 10:38
    1635-iraklio, greece / delivered

    2025-02-25 04:16
    1635-iraklio, greece / out for delivery

    2025-02-25 04:12
    1635-iraklio, greece / arrival scan

    2025-02-02 07:34
    1635-iraklio, greece / arrival scan

    2025-01-31 10:55
    1635-iraklio, greece / arrival scan