Σε χθεσινη αποστολη ( 26/3 ωρα 11.00πμ) κατεγραψαν το ονομα του παραληπτη λαθος. Στην προσπαθεια μου να επικοινωνησω και στο πρακτορειο, και μεσω κεντρικης τους υπηρεσιας, χρειαστηκαν τρια τηλεφωνηματα, το ενα 7 ,το δευτερο 13 και το τριτο 16 λεπτα , τα οποια δεν απαντηθηκαν καθολου, η αντιμετωπιση του πελατη καληθηφθηκε με …μουσικη…
Αν λεγεται αυτο σεβασμος στον πελατη, η κατι αλλο μη αναφερομενο λογω κοσμιοτητας,δεν ξερω.Ουτε το ενα αστερι δεν τους αξιζει.
Σε χθεσινη αποστολη ( 26/3 ωρα 11.00πμ) κατεγραψαν το ονομα του παραληπτη λαθος. Στην προσπαθεια μου να επικοινωνησω και στο πρακτορειο, και μεσω κεντρικης τους υπηρεσιας, χρειαστηκαν τρια τηλεφωνηματα, το ενα 7 ,το δευτερο 13 και το τριτο 16 λεπτα , τα οποια δεν απαντηθηκαν καθολου, η αντιμετωπιση του πελατη καληθηφθηκε με …μουσικη…
”Αν λεγεται αυτο σεβασμος στον πελατη, η κατι αλλο μη αναφερομενο λογω κοσμιοτητας,δεν ξερω.Ουτε το ενα αστερι δεν τους αξιζει.