ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 964 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

964 κριτικές για “ACS Courier

  1. θεονύμφη Χ.

    Η καλύτερη εταιρία courier που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Πάντα υπάρχει τηλεφωνική ενημέρωση κατα την παραγγελία.

  2. Η πιο απαραδεκτη εταιρια που εχει υπαρξει ποτε…Ντροπη σαςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

  3. Απαραδεκτοι μεχρι εκει που δεν παει.Απο 21-7 περιμενω δεμα απο Αθηνα και ακομα τπτ. Στις 24 εκανα αλλες δυο αγορες και παρελαβα την μια με Ελτα κουριερ απο Πτολεμαιδα και η αλλη απο ζαντανσκι χθες 26-7.
    Δηλαδη οι καθυστερησεις λογω δυσμενων καιρικων συνθηκων ισχυουν μονο για την acs.
    Τελευταια φορα που αγοραζω προιοντα απο μαγαζια που συνεργαζονται με την acs.Mονο Γενικη και Ελτα …τελος.

  4. ΙΟΡΔΑΝΗΣ Κ.

    Ίσως η πιο απαράδεκτη εταιρεία κούριερ που έχει υπάρξει ποτέ στη γη. Διαχρονικά πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. Μπραβο

  5. ειρηνη ε.

    διαβάζετε ποτέ τις αξιολογήσεις που σας κάνουν ?
    είστε επιεικώς απαράδεκτοι.
    πιο κάτω πρέπει να γράψω την ημερομηνία που με εξυπηρέτησε η εταιρεία σας.
    τις ημερομηνίες που ΔΕΝ με εξυπηρέτησε η εταιρεία σας, που να τις γράψω?

  6. Antrya K.

    Το κατάστημα στη Κω είναι για κλείσιμο πραγματικά. Γιατί το έχουν ακόμα, αφού μια ώρα περιμένεις κάθε φορά, ούτε σηκώνουμε τηλέφωνο ..τσάμπα management

  7. Sermin B.

    Η πιο απαράδεκτη εταιρεία!!! Εξυπηρέτηση μηδέν!

  8. Απαράδεκτοι απλά! Δεν έχω τι να πω πραγματικά! Δέμα που τους παραδόθηκε στις 7 Ιουλίου και ακόμα να το παραλάβω! Και γίνομαι μπαλάκι από τον ένα υπάλληλο στον άλλον. Η χειρότερη εταιρεία κούριερ πραγματικά!

  9. Σταματία Ρ.

    Η πιο απαράδεκτη εταιρεία ……. τίποτα άλλο.

  10. Με τεραστια διαφορα η χειροτερη εταιρια courier.
    Δεμα το οποιο εφτασε σε 2 μερες απο τη Γαλλια στην Ελλαδα, φευγει απο το κεντρο διανομης (Ρεντης) για Πικερμι (15 χλμ αποσταση) και μετα απο 3 μερες φαινεται ακομα καθ’οδον. Θα πεθανε φαινεται ο οδηγος κ δε θα τον εχουν παρει χαμπαρι…
    Και δεν ειναι η πρωτη φορα που τα κανουν σκατα.
    Και πληρωσα και express μεταφορα στους γελοιους

  11. Μαρία Α.

    Απαραδεκτοι! Αισχος εξυπηρέτηση! Μακαρι να κλεισει η εταιρία! Κοροιδευουν τον κόσμο!

  12. Παρά πολύ ικανοποιημένη άψογοι ευγενέστατη και οι παραδόσεις πάντα μέσα σ

  13. Konstantinos P.

    Τηλεφώνησα την εξυπηρέτηση πελατών για μια αποστολή μου την οποία έστειλα ΔΕΥΤΕΡΑ 17/07 και σημερα ΠΕΜΠΤΗ 20/07 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ακομα παραδοθεί και αντί να ακούσω ένα συγνώμη και φυσικά να μου πουν οτι ΔΕΝ θα χρεώσουν την αποστολή, η “κυρία” μου το έκλεισε!!!
    Μπραβο σας
    Σας είχα και για σοβαρη εταιρία! ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ACS

  14. Γιώργος Π.

    Απαράδεκτοι… 20 μέρες αλλάζουν το ραντεβού και ο διανομέας δεν έρχεται ποτέ… Στο τηλ δεν απαντάνε η απαντάνε μετά από 45 λεπτά και λένε δικαιολογίες όλη την ώρα… Ότι χειρότερο…

  15. Χρήστος Π.

    Για ένα μικρό δέμα από Αμπελοκήπους -Περιστερι περιμένω 5 μέρες.Μπαινω στην πλατφόρμα αναζήτησης με τον κωδικό αποστολής να δω που βρίσκεται και λέει ότι έχει αναχωρήσει από το κέντρο διαλογής για το Περιστέρι εδώ και 4 ημέρες.Με χελώνα να το στέλνανε θα είχε φτάσει.

  16. Εμμανουήλ Μ.

    Απαράδεκτη. Η απόσταση από το κατάστημα της στο Αρκαλοχώρι από το σπίτι μου είναι λιγότερη από 10 χιλιόμετρα. Με χαρακτηρίζουν απομακρυσμένη περιοχή και έρχονται κάθε 7 μέρες. Μακριά από αυτούς που είναι και αγενείς

  17. Ιωαννα Τ.

    Αγενέστατος ο διανομέας, περιοχή Καλλιθέας και δεν είναι η πρώτη φορά.
    δέμα από εταιρεία τηλεπικοινωνίας, χωρίς να γνωρίζω ημερομηνία παράδοσης.
    Αρχισε να μου φωνάζει στο τηλέφωνο γιατί δεν ήμουν εκεί να παραδώσει και ότι ξέχασε χρόνο του μαζί μου.
    Του είπα θα περάσω από το κατάστημα και συνέχιζε να μου φωνάζει.
    αν μη τι άλλο ,από αυτά τα δέματα δεν αμείβεται ο κύριος?

  18. Εσπασαν δεύτερη φορά προϊόν σε εξαιρετικά καλή συσκευασία… μόνο αν το είχαν εκσφενδονίσει με δύναμη σε τοίχο θα μπορούσε να σπάσει… και η η απάντησή τους είναι απλή : απορρίφθηκε η αίτηση αποζημίωσής μου 60 € από τους πραγματογνώμονες επειδή έτσι…. αποφάσισαν…. με είχαν προειδοποιήσει εξάλλου ότι δεν αποζημιώνουν… είναι η πολιτική της εταιρείας τους αυτή….

  19. Αγγελος Τ.

    Κανονικά ούτε ένα αστέρι. Αφού περίμενα 2 εβδομάδες για την παραγγελία μου να έρθει πάω να ρωτήσω σήμερα το Σάββατο και τι μου λένε ” το πακέτο σας το έχει ο οδηγός” τους ευχαριστώ και φεύγω. Μετά από κανένα δυωρο πάω να ξαναρωτήσω τι γίνεται γιατί το κατάστημα έκλεινε στης 3. Τους λέω ότι υποτίθεται το είχε ο οδηγός και τι μου λένε ” δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι έκλεισε το σύστημα έλα πάρε το την Δευτέρα. Αλήθεια τώρα..

  20. Πολυ κακη εξυπηρετηση και πολυ ασχημη συμπεριφορα

  21. ΓΙΩΡΓΟΣ Π.

    Έβαλα 1 αναγκαστικά γιατί δεν υπάρχει 0 περιοχή Κέρκυρα δεν μπόρεσαν να επικοινωνήσουν για να αναγκαστώ να πάω να παραλάβω το δέμα άλλαξαν διεύθυνση χωρίς να ενημερώσουν στο μήνυμα, κυνήγι θησαυρού !!!!!

  22. Στάθης Μ.

    Πρόκειται για τη χειρότερη (ταχυ;)μεταφορική εταιρεία στον τόπο κατοικίας μου (Περαία-Νέοι Επιβάτες Νομού Θεσσαλονίκης). Εφιστώ την προσοχή των ενδιαφερομένων στις εν λόγω περιοχές να αποφεύγουν οπωσδήποτε κάθε συναλλαγή με τη συγκεκριμένη εταιρεία, οι υπηρεσίες της οποίας προσομοιάζουν με εκείνες των παλαιών ΕΛΤΑ. Μέσος όρος ημερών παραμονής των φακέλων / δεμάτων στα γραφεία της εταιρείας 7 ημέρες! (έχει τύχει, ωστόσο, δέμα μου να βρίσκεται καθηλωμένο και στα αζήτητα στο κατάστημά τους για ένα μήνα!) Το πρόβλημα είναι ασφαλώς γνωστό, έχουν ενημερωθεί επανειλημμένως γι’ αυτό οι ιθύνοντες της εταιρείας από μέρους μου (φαντάζομαι και από πολλούς άλλους) και κωφεύουν επιδεικτικά! Η δε παραλαβή φακέλων / δεμάτων από το τοπικό κατάστημα συνιστά πάγιο φαινόμενο, δεδομένου ότι οι μεταφορείς δεν διαθέτουν μηχάνημα POS για την είσπραξη αντικαταβολής, όπως ψευδώς διαφημίζεται με μεγάλες πινακίδες στο τοπικό κατάστημα!
    Μιλάμε, λοιπόν, για “συναλλαγές” με ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ.
    Επαναλαμβάνω, εάν είστε κάτοικος Περαίας-Νέων Επιβατών Θεσσαλονίκης, να αποφεύγετε πάσει θυσία την προσφυγή στις υπηρεσίες της ΑCS!

  23. Π..... Ρ.

    η χειρότερη εταιρεία με διαφορά …Κατάστημα Αργυρούπολη Κύπρου 158.
    2 ημέρες τους παρακαλάμε στην κυριολεξία να μας παραδώσουν ένα δέμα που έχουν στην αποθήκη τους εδώ και 5 ημέρες.

  24. Ιωάννα Α.

    Συνεννοήθηκα με τον αποστολέα να υπάρχει στις παρατηρήσεις η ένδειξη “να τηλεφωνήσουν πριν έρθουν”, ώστε να είμαι εκεί. Πράγματι στο φάκελο με το αυτοκόλλητο της ACS υπήρχε η παρατήρηση. Ο διανομέας ήρθε ξαφνικά, κι όταν του είπα πως έπρεπε να τηλεφωνήσει για επιβεβαίωση μου είπε “Όχι βέβαια!”
    Η εμπειρία μου είναι, όταν δεν είμαι σπίτι, να περιμένω με τις ώρες έξω από το κατάστημα ACS Ηλιούπολης ώστε να παραλάβω το πολυπόθητο δέμα.
    Θεωρώ ότι για μικρά δέματα η υπηρεσία θα έπρεπε να αντικατασταθεί με τα κουτιά -θυρίδες που έχουν άλλες εταιρείες.

  25. Γρηγόρης Γ.

    Η εταιρία σιγά σιγά φτάνει στο επίπεδο των Ελ.Τα., πάτο δηλαδή. Δέμα 5 μέρες στο κατάστημα και μου λένε σε “ελλιπής διεύθυνση”, που;; σε ένα χωριό 300 κατοίκων, που όλοι γνωριζόμαστε..έναν σκύλο να ρώταγε θα του έλεγε που μένω,ασε που δεν με πήρανε τηλέφωνο.Στο κατάστημα τηλέφωνα δεν σηκώνουνε ποτέ! Δρομολόγιο δε, μια φορά την εβδομάδα. Επιεικώς απαράδεκτοι.