ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.21 από 920 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

920 κριτικές για “ACS Courier

  1. Φίλιππος Κ.

    Δεν εχει επιλογή για μηδέν αστέρια. Απαράδεκτη εταιρεία, χρόνια τωρα καθε φορά η ιδια ιστορία, ακομα και στο δρομο να περιμένεις τον διανομέα ολη τη μερα (το εχω κανει) θα σ ερθει μήνυμα οτι πέρασε χτύπησε και δε σε βρήκε, άλλες φορές θα σ κανει αναπάντητη, θα καλέσεις πισω και δε θα σ απαντάνε, μετα θα λάβεις ενα μήνυμα οτι δε σε βρήκανε, Σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας η ιδια ιστορία. Συνεχεια ζητάνε διανομείς, αλλα υπάρχει η φήμη οτι ειναι πολυ κακοί εργοδότες. Γιατί υπάρχει ακομα αυτή η εταιρεία; Μπορούμε να κανουμε κατι για να κλείσει; Προφανως για καποιο λόγο η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή βρήκε καποιο παραθυράκι και τους αφήνει να κοροϊδεύουν τον κοσμο. Μποϊκοτάζ στη σαπίλα

  2. K Pavlopoulos P.

    Ποτέ δεν παραδίδουν τα προιόντα και αναγκάζεσαι να πας να τα παραλάβεις. Μακράν η χειρότερη εταιρεία courier

  3. Ότι χειρότερο είναι αυτή ή εταιρεία αν θέλετε νά στείλεις δώρο τά Χριστούγεννα θα το στείλεις από το Πάσχα Αν δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε Καλύτερα να το κλείσετε Να γλιτώσει ό κόσμος από εσάς

  4. Crec R.

    Εταιρεια ανυπαρκτων μπακαλιαρων και ανικανων διοικουντων καρπαζοεισπρακτορων !
    Αυτα τα ζωντανα δεν ειναι μονο αναξιοπρεπη ναυαγια , υπαρχουν απλα γιατι εδρευουν σε τριτοκοσμικη χωρα…Μπάζα Για Κουβά !!!

  5. Oana C.

    Απαράδεκτοι!! Μας κρατάνε το εμπόρευμα 5 μέρες στην Αθήνα στην αποθήκη τους χωρίς λόγο… Τέτοιες μέρες… Παραμονή Χριστουγέννων… καμία ελπίδα ούτε σήμερα.. Τελευταία συνεργασία… Μακριαααα!!!

  6. Τζουλιάνα Π.

    Πολύ καλή εξυπηρέτηση και αμεση!

  7. ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ Κ.

    Γρήγορη και άμεση εξυπηρέτηση

  8. Αννουλα Α.

    Κάθε Χριστούγεννα τα ίδια…αν δεν μπορείτε να τα βγάλετε πέρα πάρτε και άλλο προσωπικό.
    Αγνοείται το δέμα εδώ και 2 εβδομάδες και ενώ δείχνει ότι εχει φτάσει στον προορισμό, οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να μου πούμε καν που βρίσκεται…

  9. Σοφία Νιτη Ν.

    Μακριά! Το δέμα αγνοείται κάπου μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης για 12 μέρες. Στο τηλέφωνο δεν βγαίνει ποτέ κανείς. Απάντησαν σε σχετικό mail 2 μέρες αργοτερα με το tracking info που έβλεπα ήδη στο site. Ούτε μια συγγνώμη για την καθυστερηση σε δέμα που ήταν στα χερια τους 17 μέρες (!) και θα παραδίδονταν σε 3-5 μέρες. Απαράδεκτοι.

  10. Λινα Λ.

    Παραγγελία στην εταιρεία 30 Νοεμβρίου και παραλαβή στο χώρο μου 21 Δεκεμβρίου. Το τηλεφωνικό κέντρο μονίμως απασχολημένο. Στο διάστημα αυτό ουδέποτε καταφερα να επικοινωνήσω με φυσικό προσωπο κι όταν ανοιγε κάποια στιγμή η γραμμή το έκλειναν επιτόπου. Απαράδεκτοι!!!

  11. Γιώργος Π.

    Μακράν η χειρότερη courier. Παραγγελία από ιστοσελίδα γνωστής εταιρείας με αθλητικά είδη καθώς δεν υπήρχε το προϊόν στο φυσικό κατάστημα στο επιθυμητό νούμερο, η παραγγελία έγινε 01/12/2024. Στις 09/12/2024 έρχεται ειδοποίηση ότι το δέμα έχει αναχωρήσει από το κέντρο διαλογής Αττικής για παράδοση εντός Αττικής. Στις 16/12/2024 επιλέγω να έρθει το δέμα σε smart point. Στις 18/12/2024, και μη έχοντας άλλη ειδοποίηση, τηλεφωνώ για να μάθω αν υπάρχει εξέλιξη και το μόνο που μου είπε η ευγενική κατά τα άλλα υπάλληλος ότι είναι γιορτές και να κάνω υπομονή. Ποτέ ξανά δεν πρόκειται να παραγγείλω κάτι από κατάστημα που συνεργάζεται με ACS.

  12. Αναστασία Π.

    Εξοργιστικη εταιρεία!!!η χειροτερη απο ολες!!!διαβασα σε σχολιο εδω οτι προβλέπεται αποζημιωση για καθε μερα καθυστέρησης!δεν το ηξερα αλλα θα κανω καταγγελία!Γελοιοι δεν μπορείς να επικοινωνησεις με κανεναν τροπο μαζι τους!

  13. Anthi Karra K.

    Δέμα δεν μου ήρθε ποτέ
    Μου έρχεται μήνυμα ότι για την γρήγορη εξυπηρέτηση μου να περάσω από το κατάστημα να το παραλάβω αν δεν περάσω το δέμα μου θα το γυρίσουν πίσω.
    Και τηλέφωνα δεν σηκώνει κανείς πουθενά. Έλεος με αυτή την εταιρία .

  14. Γιώργος Μ.

    Έλαβα σήμερα από την Ρόδο δέμα με μπισκοτενια Χριστούγενιατικα σπιτάκια!!και αφού πλήρωσα 106€μεταφορικά 😀😀(από την σελήνη ποιο λίγα μεταφορικά θα πλήρωνα.)ανοίγω το δέμα και είναι όλα διαλυμένα λες και παίζανε ποδόσφαιρο με την κούτα!!!Για άλλη μια φορά αυτή η εταιρεία καταφέρνει να δικαιολογεί την κατακραυγή του κόσμου _πελατών της στις κριτικές. Κρίμα λυπάμαι πολύ αλλά δεν θα έπρεπε να υπάρχει. _

  15. Έφθασε το δέμα μου 18/12/2024 στο οικείο κατάστημα αφού προηγουμένως είχα στείλει email στην εταιρεία 5 μέρες νωρίτερα ότι βρίσκομαι εκτός Αθηνών μέχρι 15/01/2025 ,κατέβασα και το app της εταιρείας? και προσπάθησα να κάνω redirect στην πόλη που θα βρίσκομαι ΑΔΥΝΑΤΟΝ ,βλέπω λοιπόν στις 18 ότι θα πάει σε smart point 5 χιλιόμετρα ΜΑΚΡΥΑ αυθαίρετα ,πάω στο app και κάνω redirect για πιο κοντά να το παραλάβει οικείο πρόσωπο οπότε γίνεται αυτό ,19 τίποτα ,20 τηλ στην εταιρεία? Θα έρθει σήμερα απαντούν δεν πρόλαβε ο κούριερ εχθές πέρασε και η σημερινή ημέρα ΤΙΠΟΤΑ οπότε μετά Χριστούγεννα,φόρτος εργασίας κτλ ,κτλ καταλαβαίνατε ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΊΑ? ΚΑΙ όχι μόνο γενικά δεν γνωρίζεις πότε θα παραλάβεις,ήρθαν και δεν σε βρίσκουν ,τα ξέρετε

  16. Απαράδεκτοι στην καλύτερη περίπτωση. ‘Ελαβα σήμερα στην ‘Ανδρο σε σχέση με το επάγγελμά μου ως δικηγόρος φάκελλο με εμπιστευτικά έγγραφα πελάτη μου και ήταν επιμελώς διαρρηγμένος και ξανακλεισμένος με αφαιρεμένα ωρισμένα εξ αυτών. Απώλεια πλήρους εμπιστοσύνης και παύση συνεργασίας στο μέλλον.

  17. Λώρα Θ.

    Έπρεπε να μου παραδώσου στη δουλειά, μου ήρθε μήνυμα ότι βάλανε το πακέτο σε box, με δική του πρωτοβουλία. Δεν μου έστειλαν ποτέ pin. Προσπάθησα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά για να ζητήσω το pin, δεν τα κατάφερα. Έστειλα email μου απάντησαν μετά από 3 μέρες. Αναγκάστηκα τελικά να πάω δύο φορές στο κατάστημα της Κηφισιάς για να πάρω το πακέτο. Όποτε έχω παραλάβει από αυτή την εταιρεία πάντα υπάρχει πρόβλημα και καθυστερήσεις.

  18. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ.

    Δεν μπορεί να πληρωνω courier να με παίρνει τηλέφωνο οτι δηθεν που είναι η διεύθυνση ενω εχει ερθει απειρες φορες, να περιμενω κ τελικα να πηγαινω πριν κλεισουν να το παρω. Δεν σηκωναν ουτε τα τηλεφωνα φυσικα. Καταστημα Αλιβέρι Εύβοιας.

  19. ΕΙΡΗΝΗ ΠΛΑΤΗ Π.

    Δέμα με αριθμό αποστολής:3520004924, εδώ και 10 ημέρες το περιμένω από Αργυρούπολη στο Χαϊδάρι. Έχω επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την ACS, έχω στείλει email (που δεν μου απάντησαν..).
    Ίσως μια αξιολόγηση, με ένα αστέρι, (αν ενδιαφέρει κάποιον σε αυτή την εταιρία…), δημιουργήσει μια κινητοποίηση, για να μου αποστείλει το ήδη πληρωμένο δέμα μου…

  20. Maria S.

    Αχρηστοι επαγγελματίες της συμφοράς. Για όσους ΄ταλαιπωρούνται με δαύτους, να ξέρετε ότι σύμφωνα με την ΕΕΤΤ και τους όρους τηε ACS για κάθε μέρα καθυστέρησης προβλέπεται αποζημίωση 6€. Μετά από ένα χρονικό διάστημα προβλέπεται μεγαλύτερη αποζημίωση. Αν έτρωγαν μαζικές καταγγελίες συνεχώς, θα μαζεύονταν! Αλλά δυστυχώς, ο κόσμος δεν το γνωρίζει, αλλά και να το μάθει, συνήθως δεν κάνει τίποτα γιατί “που να μπλέκει τώρα¨. Οπότε καλά μας κάνουν και αυτοί και οι υπόλοιποι του είδους! Υ.Γ. Περιμένω δέμα που παραδόθηκε Ζωγράφου 9/12 για να αποσταλεί Αγ. Παρασκευή και το έχουν από τότε παρκαρισμένο στο κεντρικό hub.

  21. Κλαρα Π.

    Πρέπει απλά να κλείσει η ετερια .

  22. Χριστινα Χ.

    Δεν υπαρχει χειροτερη, αλλα δεν φταινε αυτοι, φταινε η εταιρειες που συνεργαζονται με την ΑCS. Ειδικα το καταστημα ΝΣμυρνης που μοστραρουν πια και την δικαιολογια της μεταφορας του καταστηματος, τουλαχιστον αστειο, εκτος και αν η μεταφορα εχει ξεκινησει εδω και κανα χρονο😂. Αφου λοιπον μου εστειλαν μνμ οτι η αποστολη σας βρισκεται σε διανομεα και ειναι ετοιμη να παραδοθει στην ταδε διευθυνση μετα απο 2 μερες πηγα και την πηρα η ιδια. Φυσικα δεν μου εστειλαν μνμ για να τους αξιολογήσω, οπως αλλες φορες!Παντως απο εδω και περα δεν θα αγορασω κατι απο καταστημα που η μεταφορες γινονται με την εν λογω μεταφορικη εταιρεια.

  23. Γιωτα Σ.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση,έδωσαν το πληρωμενο δέμα μου σε άλλη πελάτισσα με το ίδιο όνομα χώρις να τσεκάρουν αριθμό παράδοσης και τηλ ,η οποια πελάτης βέβαια το επεστρεψε 24 ώρες μετά αφού το αναζήτησα μονο που καποια ρουχα που περιείχε ειχαν ηδη φορεθεί και ενα ελειπε!!η δικαιολογία της υπαλλήλου της ACS Μυτιλήνης ήταν η εξής: “Απλά έγινε ενα λάθος!Εσείς δεν κάνετε λάθη;”

  24. Βασιλικη Α.

    Η χειρότερη όλων με διαφορά περιμένω παραγγελία με παράδοση στον χώρο μου και αυτοί πάνε και την βάζουν σε θυρίδα στου διαόλου τον κωλο γιατί έτσι τους ήρθε για να πάω να το παραλάβω εγώ κοροϊδεύουν τον κόσμο οι εταιρείες δεν θα έπρεπε να συνεργάζονται μαζί τους γιατί χάνουν πωλήσεις εγώ δεν θα πάω και απλά θα ακυρώσω την παραγγελία αν δεν μου το φέρουν

  25. Gogo A.

    Απαράδεκτοι σε όλα τους! 1:30 ώρα περίμενα στο κρύο για να έρθει η σειρά μου και 20’ να βρουν το δέμα μου. Η χειρότερη όλων!