Maria S.


Review on ACS Courier

  1. Maria S.

    Αχρηστοι επαγγελματίες της συμφοράς. Για όσους ΄ταλαιπωρούνται με δαύτους, να ξέρετε ότι σύμφωνα με την ΕΕΤΤ και τους όρους τηε ACS για κάθε μέρα καθυστέρησης προβλέπεται αποζημίωση 6€. Μετά από ένα χρονικό διάστημα προβλέπεται μεγαλύτερη αποζημίωση. Αν έτρωγαν μαζικές καταγγελίες συνεχώς, θα μαζεύονταν! Αλλά δυστυχώς, ο κόσμος δεν το γνωρίζει, αλλά και να το μάθει, συνήθως δεν κάνει τίποτα γιατί “που να μπλέκει τώρα¨. Οπότε καλά μας κάνουν και αυτοί και οι υπόλοιποι του είδους! Υ.Γ. Περιμένω δέμα που παραδόθηκε Ζωγράφου 9/12 για να αποσταλεί Αγ. Παρασκευή και το έχουν από τότε παρκαρισμένο στο κεντρικό hub.

Review on ΕΛΤΑ Courier

  1. Maria S.

    Χειρότερη με διαφορά εταιρία ταχυμεταφορών. Προκλητικοί και αγενείς υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο, απάντησαν στην ερώτηση, γιατί είναι κολλημένο το δέμα μου από πριν τα Χριστούγεννα στα κεντρικά τους, ότι έχουν όγκο αποστολών και δεν ισχύει η ταχυμεταφορά σε περιόδους αιχμής. ΑΝ θέλω το δέμα μου να πάω εκεί να το παραλάβω.
    Οι ανταγωνιστές τους δλδ βαράνε μύγες κατ αυτούς στις περιόδους αιχμής, για αυτό παραδίδουν γρήγορα.
    Ας απαντήσουν γιατί πρέπει να προτιμήσουμε αυτούς και όχι το απλό ταχυδρομείο, το οποίο βάζω στοίχημα ότι παραδίδει νωρίτερα και με μικρότερη αμοιβή.
    Πλέον πρώτα θα ελέγχω με ποιόν κούριερ συνεργάζεται το κατάστημα και αν χρησιμοποιεί αυτούς, θα ψάξω σε άλλο.

Επικοινωνία