ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.21 από 919 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

919 κριτικές για “ACS Courier

  1. Αντωνιος Σ.

    Εντελως απαραδεκτοι. Απο τις 3/12/24 το δεμα μου ειναι στο hub σε πορεια διακινησης και σημερα ειναι 11/12/24. Σε διαμαρτυρια στο τοπικο γραφειο στην Χιο, η απαντηση ειναι “καθυστερουνε”. Ο λογος αγνωστος. Οταν χρεωνεσαι σε καποια παραγγελια με 3-5 €, απαιτεις λογικα να εχεις το δεμα σου σε 2 αντε το πολυ 3 μερες. Μακαρι να ειχα επιλογη ποιαν κουριερ οταν κανω παραγγελιες και σιγουρα θα απεκλεια την ACS.
    Πιο κατω ζηταει ημερομηνια που με εξυπηρετησε η εταιρια. Τι να βαλω αφου ακομα δεν εχω εξυπηρετηθει….

  2. Η χειρότερη κουριερ που υπάρχει….. απαράδεκτοι μέχρι εκεί που δεν πάει…. ψεύτες και τεμπέληδες

  3. Ηλιας Ζ.

    Ποτέ ξανά … απαραδεκτοι χωρις υποστηριξη πελατων . 5 παραγγελίες που ποτε δεν παραδόθηκαν ως ΆΓΝΩΣΤΟΣ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗΣ . Και επιστρέφει στο κατάστημα Αγίας Παρασκευής. Πολύ κακή η εξυπηρέτηση εκεί. Τηλέφωνο δεν απαντούν( Ωρες στελειωτες σε αναμονη ντροπηηη)και όταν πας λένε πως δεν το βρίσκουν.

  4. περικλης ο.

    Απαράδεκτοι , Χάθηκε δέμα κατά την παράδοση από το κατάστημα τους στην διεύθυνση μου και ζητούν να αποτανθώ στον αποστολέα (aliexpress) για αποζημιώση λες και φταίει αυτός . Δεν παραδίδουν ποτέ και ούτε ενημερώνουν για παράδοση

  5. Φανή Α.

    Aπαραδεκτοι….!!!!!

  6. Lito P.

    Εντελώς αντιεπαγγελματίες, κοροϊδεύουν τους πελάτες.!!!
    Δεν φέρνουν τα δέματα στη πόρτα και υποχρεώνουν τον πελάτη να παραλάβει ο ίδιος το δέμα από τα γραφεία τους και μάλιστα υπό πίεση και απειλή ότι θα σταλούν πίσω την επόμενη κιόλας ημέρα. Μου κρατάνε δέμα από τις 28/11/24 και μου στέλνουν μήνυμα στις 06/12/24 ότι την επόμενη μέρα στις 07/12/24 θα το στείλουν πίσω, ενώ δεν έχει γίνει ποτέ καμία απόπειρα παράδοσης, δεν με ενημέρωσε κανείς ότι έχουν παραλάβει το δέμα μου (επίτηδες για να μην έχω χρόνο να αντιδράσω), δεν μου έστειλαν ποτέ μήνυμα στο κινητό και δεν μου χτύπησε ποτέ κανείς το κουδούνι. Είδα ότι θα σταλεί πίσω τυχαία από την εφαρμογη.
    Όταν τελικά ήρθε η παραγγελία μου, έλειπε ένα ολόκληρο χαλί το οποίο επίτηδες δεν έφεραν λόγω όγκου! Υπάλληλοι αγενείς.

  7. Αναστασια Κ.

    Απαραδεκτη μεταφορικη.Μου στειλαν μνμ οτι 12 με 1400 θα παραλαβω το δεμα μου κ δεν ηρθαν ποτε παρα εγραψαν αγνωστος παραληπτης.Προσπαθω να επικοινωνησω με το καταστημα με βαζουν σε αναμονη κ μετα το κλεινουν.

  8. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
    Και έχω πολλά να πω αλλά δεν μπορείς πλέον να αφήσεις κριτική στο google γιατί σου λέει πως αν γραψεις κάτι κακό είναι ψέμα σώνει και καλά.
    Μιλάω για το κατάστημα της Μεγαλόπολης αρκαδίας που όλη η πόλη συζητάει για το χάλι τους και τα σχόλια στο γκουγκλ εχουν εξαφανιστεί καθώς έχουν πάρει φωτιά φίλοι και γνωστοί , κανουν υπερωρίες για να πάρουν κ αυτά τα τρία αστερία που κατάφερουν να μασουν.
    ο κυριούλης έρχεται χωρις pos και στρογγυλοποιει τιμουλες προς τα πανω…οταν φυσικά έρθει γιατι σπάνια έρχονται. Η κυρία μας βρίζει όλους, μας διώχνει από το κατάστημα όταν βαριέται κτλ
    Όλα αυτά αν το πετύχεις ανοιχτό γιατί το ανοίγουν κατα βουληση.
    ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ acs ηδη εχω παει στο boxnow και γεν. ταχυδρομικη και ειμαι πολύ καλυτερα! ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ

  9. Σαντρα Τ.

    Στις 30 Νοεμβρίου 2024 έφτασε το δέμα μου από το εξωτερικό στα κεντρικά της acs στο Αιγάλεω, με τελικό προορισμό το κατάστημα της Αγίας Παρασκευής.
    Τόσες μέρες μετά είναι ακόμα στο Αιγάλεω και άγνωστο μου είπαν πότε θα φτάσει στην Αγία Παρασκευή, λόγω του ότι το υποκατάστημα παραλαμβάνει τμηματικά από τα κεντρικά. Δεν μπορούν να κάνουν κάτι περισσότερο αυτοί!
    Κάθε φορά που έρχεται δέμα μου με acs, έχω σχεδόν πια ξεχάσει ότι το περιμένω!! Η χειρότερη και πιο αναξιοπιστη εταιρία με διαφορά!!

  10. Katerina T.

    ΗΤΑΝ η καλύτερη εταιρεία. Έγινε η χειρότερη. Τα δέματα μας μένουν στη ρόδο και στέλνονται πίσω ενώ πληρώνουμε μεταφορικά για παραμεθόριο περιοχή και συγκεκριμένα Καστελλόριζο. Άπειρες φορές κάναμε παράπονα και μας έγραψαν. Ρίχνατε το φταίξιμο στις εταιρειες που κάναμε την παραγγελία μας. Εκεί μας διαβεβαίωναν ότι πλήρωναν κανονικά τα μεταφορικά αλλά όχι δε μας τα στέλνανε!!! Κλείστε το να ησυχάσουμε!!!!! Πλέον επιλέγουμε άλλες εταιρείες για να εξυπηρετηθούμε. Μακριά μακριά από acs.

  11. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Χ.

    μακρια αθηνα καρδιτσα 12 μερεσ βαρως 500 γραμμαρια

  12. Steve T.

    Η παραγγελία μου δόθηκε από το κατάστημα σε αυτούς, την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου. Το κατάστημα ήταν στο Κερατσίνι και εγώ μένω στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα, ανήμερα του Αγίου Νικολάου, ήθελα να δώσω το προϊόν που αγόρασα σε οικογενειακό μου μέλος ως δώρο. Που τέτοια τύχη… Το δέμα αγνοείται και κανείς δεν ξέρει που είναι. Έχω παει 3 φορές στο κατάστημά τους, έχω κάτσει να περιμένω 3 φορές την ουρά που υπάρχει για νς φύγω και τις 3 φορές χωρις απάντηση. Σημερα με πήραν τηλέφωνο (τους είχα αφήσει τα στοιχεία μου) για να μου πουν δυστυχώς οτι από την επόμενη εβδομάδα θα έρθει ένα φορτηγό όπου μάλλον είναι μέσα το δέμα μου…. Πλέον είμαι σίγουρος ότι επειδή το προϊόν ήταν γυαλιά ηλίου (αξίας 185€), τα γυαλιά θα είναι σε κακή κατάσταση. Ελπίζω σε αυτό να έχω άδικο. ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΚΟΜΑ Η ACS.

  13. Μάριος Ι.

    Δε νομίζω να υπάρχει χειρότερη εταιρία couriers – αν μπορούμε να ονομάσουμε couriers το απόλυτο χάος. Είχα προβλήματα και προηγουμένως και τώρα ένα δέμα μου απ´ το εξωτερικό «διακινείτε» από το κέντρο διαλογής στην Αθήνα στο κατάστημα παράδοσης στην Αθήνα για τρίτη μέρα και κανένας δεν ξέρει πότε θα φτάσει εκεί. Δεν θα ξαναψωνίσω από eshops που χρησιμοποιούν αυτή την κατάντια που λέγεται ACS.

  14. Γιάν. Μ.

    Η ACS Courier παρέλαβε στις 21 Νοεμβρίου 2024 από κατάστημα στη Δάφνη δέμα για να το παραδώσει στην Αγία Παρασκευή. Σήμερα στις 5 Δεκεμβρίου 2024 και 14 ημέρες μετά, δεν έχει παραδώσει ακόμα το δέμα. Σε ένα από τα πολλά τηλεφωνήματα που κατάφερα να επικοινωνήσω μαζί τους αντί να μου πουν ότι θα κάνουν κάτι για να επιταχύνουν την παράδοση, μου έδωσαν την εξωφρενική συμβουλή να ζητήσω από το κατάστημα που αγόρασα το προιόν να επικοινωνήσει με την ACS και να ζητήσει την άμεση παράδοση!! Υπ’ όψιν, ότι το κατάστημα τους έχει ήδη στείλει δύο email χωρίς αποτέλεσμα.

  15. Alexandra M.

    Η χειρότερη εταιρεία κουριερ, αν είχε βαθμολογία με μείον, θα την έβαζα. Και το 1 αστέρι πολύ τους είναι για την απίστευτη ταλαιπωρια, την ΜΗ εξυπηρέτηση (ποτε δεν σηκωνουν τηλ), που λένε ψέματα ότι πέρασαν να σου παραδώσουν (ΝΟΤ) και ενώ πληρώνεις , αναγκάζεσαι να πας στο κατάστημα εσυ να παραλάβεις το δέμα. Απορώ, γιατί πολλά καταστήματα ακόμη συνεργάζονται μαζί τους. ΓΙΑ ΚΛΩΤΣΙΕΣ

  16. Θωμας Σ.

    Εδώ και δυο εβδομάδες που πήγα να πάρω το δέμα μου και δεν άνοιξε το κουτί, έκανα παράπονα δυο φορές από το μαγαζί και κανένας δεν επικοινονησε μαζί μου, τους έστειλα 2 φορές mail και πάλι τίποτα,καλο θα ήτανε να το κλείσουνε το μαγαζάκι και να μην κοροϊδεύουν κόσμο. Απαραδεκτοι.

  17. Δήμητρα Α.

    Δν ηθελε ο courier να ανέβει πάνω στον όροφο να αφήσει το δέμα αλλά με ύφος κι ειρωνεία ήθελε να κατέβω στον δρόμο να το πάρω κι ας άφηνα μόνο του στο σπίτι το παιδί..Απαράδεκτος!

  18. Hλιασ κ.

    Απαραδεκτοι οτι χειροτερο δεν παραδιδουν ποτε κριμα

  19. Μαρία Α.

    Από τις χειρότερες θα πω!!!!Πλήρωσα για παράδοση στο σπιτι μετά από 4 ημερες που είναι στο κατάστημα η παραγγελία μου ακόμα να δρομολογήσουν παράδοση ,αλλάζω για παραλαβή στο κατάστημα μήπως επιτέλους πάρω τα πράγματα μου ακόμα περιμένω μήνυμα για να μπορώ να παραλάβω , πλήρωσα μεταφορα για κάτι που ούτε μου έφεραν αλλά ούτε μόνη μου να πάω να το πάρω δεν μπορώ !!!! Μιλάω στο τηλ μιας και η ψηφιακός βοηθός λέει ότι μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα στο τηλεφωνώ μου λένε ότι τελικά δεν μπορώ αν δεν έρθει μήνυμα !!! Μπράβο συνεχίστε έτσι λογικα σε κανα μήνα θα μας ειδοποιήστε

  20. ΕΛ Γ.

    Ο οδηγός της ACS δεν έφερε ποτέ το δέμα μου και στη συνέχεια η δική τους εφαρμογή μπέρδεψε και το έστειλε σε λάθος μέρος. Περίμενα το δέμα στις 26 Νοεμβρίου…μέχρι και SMS με εκτίμηση παράδοσης μου ήρθε. Η προθεσμία πέρασε πάνω από μία ώρα και έτσι αποφάσισα, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή που παρέχεται από την ACS, να μεταφέρω το δέμα σε ένα smartbox κοντά στο σπίτι μου. Τώρα είναι σχεδόν μια εβδομάδα μετά και το δέμα είναι ακόμα κολλημένο σε ένα περιφερειακό γραφείο της ACS. Παρότι η ψηφιακή βοηθός της ACS κι αυτή αναφέρει ότι το δέμα είναι προς παράδοση στο smartbox, στο τηλέφωνο που πήρα στα κεντρικά λέει το κρατούν στο hub επειδή το σύστημα λέει οτι αυτό ζήτησα. Καμία εξήγηση φυσικά για το γιατί η δική τους εφαρμογή τα έκανε σαλάτα.

  21. Ζωή Κ.

    Το δέμα δεν βρίσκεται στο Smart point ενώ έχει έρθει υποτίθεται από χθες και θα ήταν μέχρι “2/12”. Λανθασμένος κωδικός και βγάζει και το κινητό μου λάθος. “δεν υπάρχει παραγγελία με αυτό το νούμερο.”
    Η διεύθυνση είναι ίδια με το Viber, μέχρι και το παιδί από το βενζινάδικο βοήθησε.
    Προσπαθώ να πάρω από το πρωί τηλέφωνο στα κεντρικά ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΚΏΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
    Στου Χαλανδρίου μου είπαν ότι θα με καλέσουν μετά, δεν πήραν ποτέ φυσικά, ξαναπαίρνω μιλάω με άλλη υπάλληλο, δεν ήξερε τίποτα και απλά μου είπε να καλέσω τα κεντρικά…
    Τελικά η παραγγελία που είναι?!
    Εγώ που απευθυνθώ για βοήθεια???? Απλά τραγικοι είστε…

  22. Χαρικλεια Π.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση δυστυχώς έκανα καταγγελία σε υπουργείο ανάπτυξης και συνήγορο του καταναλωτή
    Αν και εφόσον δεν έχουν προσωπικό να εξυπηρετούν ας μη έχουν όγκο δεμάτων απλά για να πληρώνονται

  23. Μεγάλη ταλαιπωρία!

    Με κάλεσε ο οδηγός από ένα σταθερό τηλέφωνο, αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβα να το σηκώσω, και ενώ κάλεσα πίσω αμέσως το ίδιο λεπτό, με συνέδεσαν με τα κεντρικά και μου είπαν ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας με τον οδηγό, επομένως η παράδοση θα δρομολογηθεί για την επόμενη ημέρα.

    Μη γνωρίζοντας πότε ακριβώς θα έρθει τελικά η παραγγελία και αν θα είμαι σπίτι, μπήκα από την ιστοσελίδα τους και είδα μου δινόταν η δυνατότητα για παραλαβή από locker, επομένως την επέλεξα. Αρκετές ώρες μετά δεν είχα ακόμη καμία ενημέρωση, για αυτό τους κάλεσα και μου είπαν ότι ήταν να έρθει εκείνη την ημέρα, αλλά επειδή επέλεξα την παραλαβή από locker, και δεδομένου ότι οντως δεν χωράει, μπλόκαρε το σύστημα λέει και τελικά θα έρθει δύο μέρες μετά! Και όλα αυτά χωρίς καμία ενημέρωση.

  24. ΑΡΙΣΤΗ Φ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!!!!!! Μου ήρθαν μηνύματα (ηλεκτρονικα φυσικά) ότι ήρθαν σπίτι μου (2φορες!!! ) και δε με βρήκανε (οι γονείς μου συνταξιούχοι ούτε που περνάν την εξώπορτα!!!!) . Μετά ζήτησα επαναδρονολογηση (είπα να μην συγχυστω να εξηγώ τα παραπάνω) σε κουτί στη γειτονιά μου. Μου ήρθε μυνημα ότι έφτασε, πάω να το πάρω με το pin… Δεν το δέχεται το μηχάνημα!!!
    Ψάχνω στο app, δεν λειτουργεί… Ρωτάω τον ψηφιακό βοηθό, μου λέει ότι το δέμα μου είναι στο σημείο κ με περιμένει!!!προσπαθώ να αλλάξω pin από την οθόνη του σημειου, ακόμη έρχεται το νέο pin!!!! Ψάχνω τηλέφωνο να μιλήσω με κάναν χριστιανό… Σε αυτοματοποιημενο ηχογραφημένο πέφτω… Με τα πολλά του δίνω τον αριθμό αποστολής και μου λέει ότι ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΑΠΟΣΤΑΛΕΊ ΑΚΌΜΗ ΣΤΟ ΣΗΜΕΊΟ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ!!!!ακόμη το περιμένω το δέμα μου!!!!

  25. Makarios O.

    Παρηγγειλα 2 πράγματα από δύο διαφορετικές ιστοσελίδες με 2 διαφορετικές εταιρείες παράδοσης μετά από την παραγγελία που έρχεται με ACS, αυτές ήρθαν και ακόμα η ACS δεν την έχει πάει καν στο κατάστημα ώστε να μπουν στον κόπο να την φέρουν σπίτι χαχαχα