Ο οδηγός της ACS δεν έφερε ποτέ το δέμα μου και στη συνέχεια η δική τους εφαρμογή μπέρδεψε και το έστειλε σε λάθος μέρος. Περίμενα το δέμα στις 26 Νοεμβρίου…μέχρι και SMS με εκτίμηση παράδοσης μου ήρθε. Η προθεσμία πέρασε πάνω από μία ώρα και έτσι αποφάσισα, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή που παρέχεται από την ACS, να μεταφέρω το δέμα σε ένα smartbox κοντά στο σπίτι μου. Τώρα είναι σχεδόν μια εβδομάδα μετά και το δέμα είναι ακόμα κολλημένο σε ένα περιφερειακό γραφείο της ACS. Παρότι η ψηφιακή βοηθός της ACS κι αυτή αναφέρει ότι το δέμα είναι προς παράδοση στο smartbox, στο τηλέφωνο που πήρα στα κεντρικά λέει το κρατούν στο hub επειδή το σύστημα λέει οτι αυτό ζήτησα. Καμία εξήγηση φυσικά για το γιατί η δική τους εφαρμογή τα έκανε σαλάτα.
Ο οδηγός της ACS δεν έφερε ποτέ το δέμα μου και στη συνέχεια η δική τους εφαρμογή μπέρδεψε και το έστειλε σε λάθος μέρος. Περίμενα το δέμα στις 26 Νοεμβρίου…μέχρι και SMS με εκτίμηση παράδοσης μου ήρθε. Η προθεσμία πέρασε πάνω από μία ώρα και έτσι αποφάσισα, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή που παρέχεται από την ACS, να μεταφέρω το δέμα σε ένα smartbox κοντά στο σπίτι μου. Τώρα είναι σχεδόν μια εβδομάδα μετά και το δέμα είναι ακόμα κολλημένο σε ένα περιφερειακό γραφείο της ACS. Παρότι η ψηφιακή βοηθός της ACS κι αυτή αναφέρει ότι το δέμα είναι προς παράδοση στο smartbox, στο τηλέφωνο που πήρα στα κεντρικά λέει το κρατούν στο hub επειδή το σύστημα λέει οτι αυτό ζήτησα. Καμία εξήγηση φυσικά για το γιατί η δική τους εφαρμογή τα έκανε σαλάτα.
”