Καμία εξυπηρέτηση. Μου εχουν κοψει το Internet στο σπιτι χωρις λογο ενώ δουλεύω και δεν απαντανε σε κανένα τηλεφωνο ή…
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Σήμερα μου ήρθε μήνυμα ο τι θα παραλάβω δύο δέματα..πολύ ωραία , το ένα που έπρεπε να πληρώσω με προκαταβολή ο διαμονεας με βρήκε (έπρεπε να πάρει τα λεφτά) το άλλο που ήταν πληρωμένο ο diamonds δεν έβρισκε την οδό ούτε νουμερο άλλες φορές εάν κάτι δεν βρίσκουν (οδό κουδούνι κτλ) σε παίρνουν τηλέφωνο άμεσως, εάν είναι πληρωμένο σε γραφουν (ξέρετε που)..σου στέλνουν μετά ένα μήνυμα ο τι είναι λανφασμενι δεν υπάρχει σωστή διεύθηνση..σοβαρά ? Kε γιατί δεν με πήρε τηλ ο diamonds? Επειδή είναι πληρωμένο.Αυτό είναι κολπάκι φτηνό.τους παίρνεις τηλ σου απανδαι μία κοιμισμένη ΚΚΕ βαρεμενι ΚΚΕ σε ρωτάει εάν θες να το παραλαβής από κατάστημα Ακς.Όχι (ΜΠΙΠ) δεν Θέλω για Αυτό πληρώνω για να έρχεσαι εσύ για Αυτό ζητάτε λεφτά. Αίσχος ΚΚΕ δροπι ξεφτίλες για Αυτό λέγεστε courier. Kαι Αυτό καφέ φορά γίνετε.
”Άλλη μια φορά ΑΝΑΞΙΟΙ
”Για κακή μου τύχη πάλι μια παραγγελία μου ταξίδεψε με acs.
Με αριθμό 3495348695
Από το πρωί ήρθε μήνυμα για άφιξη μεταξύ 12.20-14.20.
12.58 με καλούν από το κέντρο ώστε να μιλήσω με τον διανομέα.
Δεν απαντά ο διανομέας, αφήνω μήνυμα , δεν απαντά, προφανώς πέρασε κι έφυγε ….ώστε να αφήσει στίγμα χωρίς να καθυστερήσει,
ΣΑΦΗΣ η διεύθυνση , με ΚΕΦΑΛΑΙΑ το όνομα σε κατοικία με 4 κουδούνια ( πόσο να μπερδευτείς;;;)
Στο τηλέφωνο η υπάλληλος επιμένει ότι η διεύθυνση εντάξει αλλά στο κουδούνι δεν με βρήκε και φυσικά ούτε συγγνώμη .
Εδώ και χρόνια το ίδιο !!!!
Είτε στο σπιτι είτε στο γραφείο δεν με βρίσκουν ποτέ.
Και στα lockers τις μισές φορές δεν έχει θέση και τα στέλνουν 1000 μέτρα μακριά.
Προς το παρόν έκανα αναδρομολόγηση σε locker ….ας έχει τέλος η περιπέτεια..
Μακράν η χειρότερη εμπειρία από courier εταιρείας.
”– Το τηλε-φονικό κέντρο της είναι περίπτωση μελέτης για όποιον θα ήθελε να τρελάνει κόσμο.
Στο δεκάλεπτο αναμονής (με προσεκτικά διαλεγμένη μουσική ώστε να σου σπάει τα νεύρα) κλείνει η γραμμή. Μπορείς να επανακαλέσεις όσες φορές θέλεις, θα έχεις ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα.
– Στο υποκατάστημα Αγ. Αναργύρων δεν υπάρχει προϊστάμενος κατά δήλωση υπαλλήλου γκισέ (δύο φορές ερωτήθηκε)… άλλη μια περίπτωση μελέτης για λειτουργία υποκαταστήματος ή καταστήματος ή ότι άλλο μπορεί να είναι.
– Το chat και το μποτάκι στο τηλέφωνο βγαλμένο από την εποχή των σπηλαίων, “διανοητικώς” ανάπηρο, μπορεί με ελάχιστες μόνο επαναλήψεις να σε οδηγήσει στην αυτοχειρία.
– Το ερώτημα παραμένει: Πως με τέτοια βαθμολογία αξιοπιστίας επιβιώνει ως εταιρία ?
– Τελικά είναι συνολικά πολλές περιπτώσεις μελέτης σε ένα.
(Το αστείο θα είναι, οι μέτοχοι και τα ανώτερα στελέχη να καλοπληρώνονται…)
Η χειρότερη εταιρεία. Δε σου απαντάνε καν, καθυστερούνε τις παρ;αδόσεις ή δεσ το αραδίσουν ποτέ όπως έκανα σε μένα. Τραγική. Κλείστε το.
”Η παραγγελία μου παραλήφθηκε στις 21/9 από το Αργοστόλι. Σήμερα 26/9 βρίσκεται ακομη καθ’οδόν προς το κατάστημα διανομής που είναι η γειτονική Ιθάκη με τουλάχιστον 4 φορες την ημέρα ακτοπλοϊκή σύνδεση. Και κολυμπώντας να το φέρνανε θα είχε φτάσει . Μήπως πρέπει να αντικατασταθεί ο τίτλος”ταχυμεταφορές” με το “στείλε το και όποτε φτάσει”?
”Σήμερα 25/9/2024 kai ώρα 11:30 ήλθαν 5 πακέτα με ACS Courier. Τα εξωτερικά χαρτόνια ήταν ταλαιπωρημένα (σχισμένα, μισοανοιγμένα με τα πλαστικά κορδόνια να κρέμονται εδώ και εκεί). Αφού πέταξε από το αυτοκίνητο στο δρόμο το πρώτο πακέτο ο οδηγός, του είπα ότι μέσα τα πακέτα έχουν λάμπες για το ταβάνι. Συνέχισε απτόητος να τα πετά σαν χταπόδια και τα υπόλοιπα κουτιά. Τα πέταξε μέσα από την πόρτα του ισογείου και ένα μεγάλο το άφησε έξω. Μου έδωσε να υπογράψω ηλεκτρονικά χωρίς κανένα χαρτί να λέει τι παραλαμβάνω. Είμαι 74 ετών δεν έχω ξαναδεί χειρότερη συμπεριφορά στη ζωή μου. Ούτε άκουγε, ούτε ενσδιαφερόταν για κάτι. Το νούμερο του VAN ήταν ΗΝΑ-9538. Εχω φωτογραφίες
”Δεν στέλνουν εγκαίρως μήνυμα πως ο διανομέας θα σου παραδώσει το δέμα ή τον φάκελο σε μία ώρα .
”Συνήθως περνάει ο κούριερ της acs δεν σε βρίσκει και αρχίζει τα τηλέφωνα για να σου πει ότι δεν σε βρήκα και το δέμα σου πάει στα κεντρικά έλα να το παραλάβεις από εκεί.
Τους έχω κάνει παράπονα, αλλά τίποτα.
Ένα αστέρι και πολύ είναι.
acs υποκαταστημα σαντορινησ = ανεκδοτο
65 λεπτα στον ηλιο καθε φορα !!!
οχι κουριερ αλλα αποθηκη παραλαβων πρεπει να μετονομαστει
ντροπη και μονο ντροπη
τριτοκοσμικεσ υπηρεσιεσ
”19-9 σήμερα
”Έχει έρθει το δεμα μου από τις 12-9 στα γραφεία της Σαντορίνης και ακόμα ούτε μ έχουν καλέσει για να συνεννοηθούμε για την παράδοση του δέματος μου!
Καταγγελία μόνο μπας και κλείσει αυτή η αργομεταφορικη!!!
Εννοειται ότι δεν απαντάνε σε κανένα τηλ που τους καλώ
Όσα παράπονα και να γίνουν εσείς δεν φτιάχνετε με τίποτα. Άθλιοι θα παραμείνετε. Το ACS ταχυμεταφορές να μετονομαστεί σε ACS αργόμεταφορές. Τουλάχιστον τότε θα λέτε αλήθεια για τις υπηρεσίες σας.
”Υπάρχει τρόπος να ΚΛΕΙΣΕΙ επιτέλους???
”Όποιοι γράφετε κριτικές εδώ μέσα, παρακαλώ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΤΕ τους στην ΕΕΤΤ και στο Συνήγορο του Καταναλωτή για να αποφασίσουν να σεβαστούν επιτέλους τον κόσμο!!!!!
Αληταράδες!!!!
Δεν είναι μόνο η σημερινή ημέρα που είχα πρόβλημα!!!!!
Δε νομίζω να υπάρχει μέρα και πελάτης που να μην έχει πρόβλημα!!!!
Κάνουν εικονικές παραδόσεις, όπου δήθεν σε καλούν και δε σε βρίσκουν, ίσα ίσα για να δικαιολογήσουν τη μεταφορά!!!!!
Έχει τύχει ακόμα και να χάσω προϊόντα γιατί δήθεν επεστράφησαν στην εταιρία λόγω δικής μου “λανθασμένης” διεύθυνσης ή αδυναμία “επικοινωνίας”.
Όταν κάνετε παραγγελίες, να απαιτείτε άλλες μεταφορικές και να στέλνετε επιστολές διαμαρτυρίας στις εταιρίες που συνεργάζονται μαζί τους, ΑΡΝΟΥΜΕΝΟΙ οποιαδήποτε παράδοση από αυτούς!!!!
Έτσι θα γλιτώσουμε!!
Δεν υπάρχει χειρότερη.
”Ψεύτες, κοροϊδία……
”Είχα και εγώ μία κακή εμπειρία. Ίσως δεν φταίει ακριβώς η εταιρεία, αλλά αυτό δεν αλλάζει τίποτα. Είχα ένα φάκελο με συμβόλαιο να μου φέρουν. Από της 6/9/24 .Δεν πέρασε ποτέ κανείς και ούτε με πήρανε τηλέφωνο (ενώ αλλά έλεγε ο υπεύθυνος. Τελικά με πήραν τηλέφωνο Σάββατο χωρίς καμία ειδοποίηση ότι ήταν κάτω από το σπίτι. Δεν ήμουν εκεί και έφυγε. Των έπαιρνα τηλέφωνο αλλά δεν το σήκωνε. Ευτυχώς πήρα της 16/9/24 και μου είπαν ότι είναι σε διαδικασία επιστροφής. Αναγκάστηκα να πάω στο κατάστημα για να το πάρω. Αίσχος!!!!!!! Το κατάστημα ήταν της Χερσονησου. Ο συγκεκριμένος εργαζόμενος από ότι έμαθα το έχει κάνει και σε άλλους.
”Η χειρότερη εταιρία κούριερ που υπάρχει .Κοροϊδεύουν ασύστολα.
”Απαραδεκτη παρέδοσαν σε άλλη διεύθυνση και σε άλλο άτομο για να βρω το δέμα πενήντα τηλέφωνα ύφος απαράδεκτο ενώ εχω πληρωσει για να έρθει γρήγορα σπο εξωτερικό ( 3 μέρες ) γις να έρθει 200 μέτρα 10 μέρες Το πιο ωραίο είναι οτι μου είπαν οτι το έχω παραλάβει δηλαδή οπιος πάει εκεί πέρνει ουι του αρέσει Βαθμολογία – 5
”Η χειρότερη εταιρία κούριερ με διαφορά. Τι να πρωτοπώ; Για το κλασικό,που έχουν καιρό να μου το κάνουν βέβαια,ότι και καλά πέρασαν αλλά δεν έχουν χτυπήσει ποτέ. Για το ότι χτυπάνε το κουδούνι όταν έρθουν σαν μανιασμένοι,είτε μια μεγάλη συνεχόμενη φορά ή δυο πάλι πολύ έντονα….ότι ώρα και να είναι. Που με το καινούργιο το ACS point ενώ δεν πήγε κανείς μας να πάρει το προϊόν φαινόταν σαν να το πήραν και φυσικά επειδή έτρεξα πολύ,μέχρι που ζήτησα υλικό από κάμερες,μου το έφεραν σπίτι τελικά κι αντί να ζητήσουν συγνώμη ή κάτι τέτοιο κι ενώ η υπάλληλος στο τηλέφωνο από αυτά που μου περιέγραφε (και τελικά αυτό νομίζω πως έγινε)κόλλησε το μηχάνημα τους……με «κατηγορούσε» εμμέσως πως εγώ έκανα κάποιο λάθος ή κάποιος δικός μου που πιθανόν πήγε να το πάρει.Λες και μιλούσε σε χαζό ή που δεν ξέρει ή καταλαβαίνει.
”Απαράδεκτος χρόνος παράδοσης
”Η χειροτερη ολων
”Ποτε δεν μας βρισκουν στο σπιτι
1 ωρα και δεν καταφερα να εντοπισω την αποστολη μου
Που υποτιθετσι δεν με βρηκαν
Τηλεφωνα που με αφηναν σε αναμονη 10λεπτα αφου μου ελεγαν
Περιμενεται και μετσ με εγραφαν κανονικα
Η μηχανηματα με ερωτησεις
Κατευθυνομενες ασχετες με αυτο
Που ηθελα να μαθω
Απλα που βρισκετσι η αποστολημου
Τρισαθλιοι και λιγα λεω
Η χειρότερη κούριερ ever μαζί με την γ τ οι δύο χειρότερες στην ελλάδα. Ποτέ κατα σύμπτωση δεν μας βρίσκουν σπίτι! ποτέ κατά σύμπτωση δεν βρίσκουμε τα χαρτάκια τους! Προσωπικό παράπονο, ήρθαν λέει, τρεις φορές με άτομο στο σπίτι λόγω καλοκαιρινής άδειας και δεν με βρήκαν και επιστρέψαν στο εξωτερικό δέμα το οποίο περίμενα πόσο καιρό.εξυπακουεται χαρτάκι πουθενά.αφου τους εκρακα διεθνώς μου έστειλαν email για την παραλαβή μετά αποτυχημένη προσπάθεια να παραδώσουν,αυτή τη φορά άφησαν χαρτακι.Δήλωσα παραλαβή από κατάστημα συγκεκριμένο για να μην ταλαιπωρηθώ ξανά κ ενω πήγα σε συμφωνημένη ημερομηνία! το δέμα θα ερχόταν την επόμενη!στην κυριολεξία απαράδεκτοι.
”Κατάστημα Περαίας. Καθόλου καλή εξυπηρέτηση. Η ξανθιά στο πάγκο δεν παίξει η αγένεια της. Με πέταξε το πακέτο μου με φόρα στο πάτωμα και με είπε δεν θα το δεχτεί. Περίμενα 2 εβδομάδες για να έρθουν να πάρουν την επιστροφή, τελικά το πήγα εγώ. Αυτή ήταν η συμπεριφορά της. Αν την είχα υπάλληλο θα έπαιρνε δρόμο για το σπίτι της. Εγώ θα κάνω μποϊκοτάζ με οποιοδήποτε εταιρία δουλεύει με την acs και προτείνω να το κάνουν καί άλλοι. Μήπως βάλλουν μυαλό. ΜΠΟΪΚΟΤΆΖ.
”Καλο θα ηταν να δινονται απο την αρχη διευκρινισεις για το κοστος αποστολης και επιστροφης με χρεωση του αποστολεα.Οταν απο την αρχη εχω εξηγησει τι υπηρεσια θα ηθελα.Απαραδεκτοι το λιγοτερο.
”Τριλαθλιοι.
”Την επόμενη μέρα το δέμα ήταν στην πόλη που μένω, το έφερε ο διανομέας, έλειπα, ούτε ειδοποίηση, ούτε μήνυμα.
5 μέρες μετά πιστεύω να πάρω το δέμα.
Από μέρα σε μέρα θα σας το φέρουμε.
Μια εισιτήρια στην αποθήκη, μια ειβσι στον διανομέας, μια είναι δυο δρόμο.
Άχρηστοι υπάλληλοι
κλειστε το το μαγαζακι σας. Δεν σηκωνετε ποτε κανενα τηλεφωνο… ειστε απαραδεκτοι. οσοι σας βριζουν εχουν δικιο
”Αισχος.Αναιδεια.Και.οποτε.θελουν.το.φερνουν.λες.και.εμεις.δεν.δουλευουμε.καθομαστε.και.τους.περιμενουμε.και.απειλουν.κι.απο.πανω.για.μενα.τελος
”