Μακράν η χειρότερη εμπειρία από courier εταιρείας.
– Το τηλε-φονικό κέντρο της είναι περίπτωση μελέτης για όποιον θα ήθελε να τρελάνει κόσμο.
Στο δεκάλεπτο αναμονής (με προσεκτικά διαλεγμένη μουσική ώστε να σου σπάει τα νεύρα) κλείνει η γραμμή. Μπορείς να επανακαλέσεις όσες φορές θέλεις, θα έχεις ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα.
– Στο υποκατάστημα Αγ. Αναργύρων δεν υπάρχει προϊστάμενος κατά δήλωση υπαλλήλου γκισέ (δύο φορές ερωτήθηκε)… άλλη μια περίπτωση μελέτης για λειτουργία υποκαταστήματος ή καταστήματος ή ότι άλλο μπορεί να είναι.
– Το chat και το μποτάκι στο τηλέφωνο βγαλμένο από την εποχή των σπηλαίων, “διανοητικώς” ανάπηρο, μπορεί με ελάχιστες μόνο επαναλήψεις να σε οδηγήσει στην αυτοχειρία.
– Το ερώτημα παραμένει: Πως με τέτοια βαθμολογία αξιοπιστίας επιβιώνει ως εταιρία ?
– Τελικά είναι συνολικά πολλές περιπτώσεις μελέτης σε ένα.
(Το αστείο θα είναι, οι μέτοχοι και τα ανώτερα στελέχη να καλοπληρώνονται…)
Μακράν η χειρότερη εμπειρία από courier εταιρείας.
”– Το τηλε-φονικό κέντρο της είναι περίπτωση μελέτης για όποιον θα ήθελε να τρελάνει κόσμο.
Στο δεκάλεπτο αναμονής (με προσεκτικά διαλεγμένη μουσική ώστε να σου σπάει τα νεύρα) κλείνει η γραμμή. Μπορείς να επανακαλέσεις όσες φορές θέλεις, θα έχεις ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα.
– Στο υποκατάστημα Αγ. Αναργύρων δεν υπάρχει προϊστάμενος κατά δήλωση υπαλλήλου γκισέ (δύο φορές ερωτήθηκε)… άλλη μια περίπτωση μελέτης για λειτουργία υποκαταστήματος ή καταστήματος ή ότι άλλο μπορεί να είναι.
– Το chat και το μποτάκι στο τηλέφωνο βγαλμένο από την εποχή των σπηλαίων, “διανοητικώς” ανάπηρο, μπορεί με ελάχιστες μόνο επαναλήψεις να σε οδηγήσει στην αυτοχειρία.
– Το ερώτημα παραμένει: Πως με τέτοια βαθμολογία αξιοπιστίας επιβιώνει ως εταιρία ?
– Τελικά είναι συνολικά πολλές περιπτώσεις μελέτης σε ένα.
(Το αστείο θα είναι, οι μέτοχοι και τα ανώτερα στελέχη να καλοπληρώνονται…)