ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.21 από 918 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

918 κριτικές για “ACS Courier

  1. ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ.

    αισχος…περιμενα το δεμα μου και δεν το παραδοσανε γιατι λεει ημουν ΑΠΩΝ χωρις να κανουν τον κοπο να περασουν απο το γραφειο. ΝΤΡΟΠΗ!!!

  2. Ιωάννης Κ.

    Μόνο BOX NOW.Αυτο θα γίνει ο τάφος σας.Το δέμα είναι στα γραφεία τουςστην Καρδιτσα και έχουν γράψει ότι έκανα άρνηση παραλαβης.Αχρηστοι μέχρι το μεδούλι.

  3. Vaios A.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση στην acs Καρδίτσας. Ένα δέμα μου είχε στο κατάστημα από την Πέμπτη (29/8/24) και δεν μου το έφεραν καν στο σπίτι. Χθες (3/9/24) πήγα στην acs να το πάρω και μου είπαν ότι δεν είχε σπάσει η παλέτα και ΌΤΑΝ σπάσει θα με ειδοποιήσουν, δεν είπαν καν το πότε. Οι υπάλληλοι το λιγότερο αγενέστατοι. Απαράδεκτη μεταφορική εταιρία. Βάζω ένα αστέρι γιατί δεν γίνεται να βάλω κανένα.

  4. Περίμενα ένα δέμα. Αναζήτησα την αποστολή στις 2/9/2024, αργά το μεσημέρι. Ήταν στο hub και ΔΕΝ είχε παραδοθεί στο κατάστημα της Αργυρούπολης, ούτε στον courier. Σήμερα το πρωί, αναζήτησα πάλι την αποστολή και είδα ότι χτες παραδόθηκε και στο κατάστημα Αργυρούπολης και στον courier αλλά δεν έγινε παράδοση λόγω άρνησης πληρωμής????
    Τι ώρα το έφεραν στη διεύθυνση που είχα δηλώσει, ή με πόση καθυστέρηση ενημέρωσαν το site τους δεν ξέρω. Επίσης το κατάστημα της Αργυρούπολης ΔΕΝ σηκώνει το τηλέφωνο. Απορώ γιατί χτες δεν με πήραν τηλέφωνο όταν δεν με βρήκαν. Για ποιο λόγο έχω δηλωμένο το τηλέφωνο? Γιατί ΔΕΝ σηκώνουν το τηλέφωνο? Χάλια

  5. ΜΑΡΙΑΝΝΑ Τ.

    Επιεικώς απαράδεκτοι!!!λαμβάνω μνμ αδυναμία παράδοσης και καλώ το κέντρο και μου λένε ναι σας κάλεσε αλλά δν το σηκωσατε και λέω συγνώμη επειδή δν το σηκωσα δν πέρασε??? Όχι μου λέει πέρασε κ άφησε σημείωμα κ τους λέω συγνώμη πέρασε κ άφησε σημείωμα χωρίς να χτυπήσει?? Μου λέει χτύπησε κ της λέω είμαστε όλη μέρα στο σπίτι με νεογέννητο αν χτυπουσε θα το ακούγαμε άσε που έχουμε θυροτηλεφωνο με κάμερα κ όταν χτυπάς φαίνεται…η εξυπηρέτηση απαράδεκτη μου λέει τώρα είτε από το καστημα ή σε 2 μέρες κ της λέω έχω πράγματα για το μωρό βιταμινες κτλ. τι μου λέτε? Την προηγούμενη φορά μου λέει σε 2 λεπτά είμαι εκεί κατεβείτε να παραλάβετε….δν συμβαίνει με καμια άλλη εταιρία αυτό…από elta courier , πριν γεννήσω, θυμόταν ο άνθρωπος ότι ήμουν έγκυος κ μου λέει θα σας τα ανεβάσω εγώ…

  6. Μεγάλη καθυστέρηση. Σε καμια εταιρεία δεν δεν υπάρχει χρόνος παράδοσης άνω των 6 ημερών. Κι αν δεν πιέσεις την εταιρεία δεν ξέρεις πότε θα παραδώσει. Κι εννοείται οτι για να βγάλεις γραμμη πρέπει να κάνεις τάμα.

  7. Ταρσή Μ.

    Απαράδεκτοι!!! Συνεργαζόμαστε μαζί τους σαν εταιρεία, δυστυχώς όμως δεν είναι επαγγελματίες. Δώσαμε εντολή να πάνε να πάρουν ένα δέμα απο έναν συνεργάτη μας λέγοντας τους ότι αυτό πρέπει να γίνει μέχρι τις 5 και φυσικά πήγαν μετά τις 5 (τουλάχιστον έτσι είπαν). Δεν πήραν το δέμα και φυσικά δεν το έβαλαν ως εκκρεμότητα ούτε την επομένη. Έπρεπε εγώ να μυρίσω τα δάχτυλα μου και να ψάχνω για το δέμα. Δύο μέρες μετά και δεν πήγαν να το πάρουν. Για μένα η ACS θα έπρεπε να βάλει λουκέτο! Ζητάτε παρακάτω να βάλω ημερομηνία που με εξυπηρέτησε η εταιρεία….μα δεν με εξυπηρέτησε ποτέ!!!!

  8. Δωρα Μ.

    Είναι η χειρότερη κουριερ που υπάρχει…..οι υπάλληλοι αγενέστατοι…….τα τηλέφωνα δεν τα σηκώνουν….τα δέματα έρχονται με καθυστέρηση 20 ημερών κ περισσότερο…..όταν ζήτησα ονόματα υπαλλήλων για να κάνω καταγγελία αρνήθηκαν….( η καταγγελία γιατί άνοιξαν δεμα)…απαράδεκτοι!!!!!π

  9. Χριστινα Π.

    Ότι χειρότερο σε υπηρεσία courier!!! Λόγω γνώσης παλιότερων αποστολών δεν τους χρησιμοποιώ προσωπικά,δυστυχώς όμως εταιρίες από τις οποίες προμηθεύομαι προϊόντα συνεργάζονται μαζί τους ,είναι η Πέμπτη φορά που δεν παραλαμβάνω δέμα ! Τις τέσσερις πρώτες μου ερχόταν μήνυμα αποτυχία παράδοσης με αιτιολογία δεν βρισκόμουν σπίτι τι οποίο δεν ίσχυε διότι αναγκαστικά ήμουν ατο σπίτι για να παραλάβω και εχθές για Πέμπτη φορά απλά δεν μου ήρθε ποτε δέμα δεν είχα καμία ενημέρωση ,στο tracker ακόμα φαίνεται ότι παραλαμβάνω το δέμα χθεσινή ημερομηνία με ώρα αποστολής 15.55 /17.55
    Και έχω φαει τουλάχιστον δυο ώρες στα τηλέφωνα αναμονές και η απάντηση είναι δεν γνωρίζουμε τι έχει γίνει !οτι μα ότι χειρότερο δυστυχώς ,κλείστε το καλύτερα διότι είστε παντελώς άχρηστοι σαν εταιρία

  10. Παρασκευή Π.

    Περιμένω ένα δέμα από τις 19 του μήνα που το παρηγγειλα, μου στάλθηκε voucher και ενώ περνούσαν οι μέρες δεν υπήρχε καμία εξέλιξη στη διακίνηση της παραγγελίας με αποτέλεσμα να τους πάρω τηλέφωνο για να δω που βρίσκεται! Η απάντηση θα υπάρξει καθυστέρηση γιατί οι κούριερ έχουν βγει σε άδεια! Σε δέμα που έχω πληρώσει 10 ευρώ μεταφορικά! Καλά πάμε!

  11. Αλλα Λ.

    Τραγική η εξυπηρέτηση εκτος Αθηνών. Συγκεκριμένα η acs ξυλοκάστρου κοροιδεύει εμένα και το eshοp που ψώνισα εδώ κ τρεις μέρες. Κάθε μέρα με ειδοποιούν ότι έρχεται και κάθομαι και περιμένω και δεν ενημερώνουν καν οτι δεν θα έρθουν. Και δεν το κάνουν μόνο με το μήνυμα γιατι τους παίρνω και τηλ και μου λένε ότι θα κάνουν την παράδοση αλλά τσου. Στον eshop επικοινωνούν την μία για δύσβατη περιοχή, την άλλη ότι δεν μπόρεσαν να με βρουν…Ό,τι να’ναι

  12. Giorgos A.

    Για εμένα είναι η καλύτερη εταιρεία.οταν φθάνουν παίρνουν τηλέφωνο κι ολας.και έχω δει πολλές εταιρείες

  13. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ.

    Η νέα πολιτική της εταιρείας είναι να στέλνει ένα μήνυμα που γράφει:
    Αποστολή ********** (PIN ****) σε διανομέα προς παράδοση. Δείτε επιλογές παράδοσης εδώ: https://a.acssp.gr/sl/r0ihcwqle9
    Δίχως να ορίζει κάποια ώρα από – εως.

    Την τελευταία φορά περίμενα όλη την ημέρα και αργά το βράδυ έλαβα ένα μήνυμα που έγραφε: Συγνώμη που δεν προλάβαμε να σας παραδώσουμε το δέμα σήμερα. Θα σας το παραδώσουμε αύριο μεταξύ 10:30 με 12:30
    Την επόμενη ημέρα άλλαζαν συνεχώς την ώρα παράδοσης και στο τέλος υποχρεώθηκε να ζητήσω να παραδοθεί σε κάποιο point.

  14. Έκανα μια παραγγελία από το εξωτερικό, στην οποία είχα δηλώσει μόνο τη διεύθυνση και το τηλέφωνο μου σαν στοιχεία επικοινωνίας και παράδοσης. Ωστόσο η acs ποτέ δεν έκανε την παράδοση σπίτι μου. Αυτοβούλως πήγε το πακέτο μου σε smartpoint και έστειλε το pin με το οποίο ανοίγει η θυρίδα σε αριθμό που ανήκει σε ένα άσχετο με εμένα άτομο. Δηλαδή άφησε έκθετο το προπληρωμένο αντικείμενο μου στο να το παραλάβει το άτομο στο οποίο στάλθηκε το pin. Όταν μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών δεν αναλάμβαναν την ευθύνη με την αιτιολογία ότι αυτός ο αριθμός γραφόταν πάνω στο πακέτο από την προηγούμενη εταιρία κούριερ που τους το μετέφερε από το εξωτερικό. Καμία λοιπόν αξιοπιστία και καμία ασφάλεια. Θα κινηθώ νομικά.

  15. Επιεικώς απαράδεκτοι!!!Τα τηλ. επικοινωνίας γιατί δεν τα σηκώνουν ποτέ???
    Έχει περάσει μια εβδομάδα για να έρθει ένα δέμα από την αποθήκη Πικερμίου στην Νέα Μάκρη και δεν έχει φτάσει ακόμα…

  16. Acs Αργυρούπολης. Αγενείς. Απαντήσεις αποπροσανατολισμού. Το τηλεφωνο δεν το απαντούν σχεδόν ποτέ.

  17. Ευτυχια Β.

    Αν μπορούσα να βάλω 0 αστέρια θα έβαζα!
    50χλμ από την Αθήνα, (περιοχή Κινέτα) θεωρούν ότι είμαστε δυσπρόσιτη περιοχή!
    Έρχονται ΜΙΑ φορα την εβδομάδα, και με ανάγκασαν να υποχρεωθώ σε γνωστό μου άτομο για να παραλάβει διότι είχαν αργία αυτή τη μια μέρα που θα ερχόντουσαν και το δέμα μου (πληρωμένο μέσω τράπεζας) θα το επέστρεφαν στον αποστολέα…
    ΑΙΣΧΟΣ! ΕΛΕΕΙΝΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ!!

  18. Λάουρα Σ.

    Η χειρότερη εταιρεία κουριερ! Περιμένω 1 δέμα εδώ και 11( ένδεκα) μέρες απο τις Σέρρες και ακόμα βρίσκεται στο κέντρο διαλογής. Αν ήταν η πρώτη φορά θα το καταλάβαινα, αλλά όλο το καλοκαίρι τα δέματα δεν έφταναν πιο σύντομα από 8-10 μέρες.

  19. απαραδεκτοι κλειστε το

  20. Αργυρώ Π.

    Απαράδεκτοι τουλάχιστον. Πάτε από το κακό στο χειρότερο. Αν οι υπάλληλοι σας βαριουνται να κάνουν την δουλειά τους (που οι ίδιοι επέλεξαν) να τους διώξετε. Δεν βαρεθηκατε τόσα αρνητικά σχόλια παντού; Ευτυχώς βάλατε lockers και παραλαμβάνουμε κανένα δέμα . Πλήρωσα 6€ για μεταφορικά,για να έρθει ο διανομέας,να μην χτυπήσει κουδούνι,να με βγάλει απών,να μου στέλνετε μνμ για επιλογή παραλαβής εκ νέου με 3 επιλογές, όπου οι δύο ήταν κλειδωμένες. Άρα πλήρωσα 6€ για παραλαβή στον χώρο μου και τελικά θα πάω σε locker από απόφαση του διανομέα. Ντροπή.

  21. Ana D.

    Acs Μεσσηνη , η χειρότερη Μεταφορικη που υπάρχει. Αποφεύγω πάντα να τους επιλέξω. Όταν όμως μου τυχαίνουν – αγανακτώ.

  22. ΣΩΤΗΡΗΣ Γ.

    Οτι ειναι μακραν η χειροτερη εταιρεια currier ειναι γνωστο. Να την παρομοιαζα με οικο ανοχης μαλλον κοπλιμεντο θα εκανα διοτι οι οικοι ανοχης εχουν ταξη και σωστη διαχειριση. Δεμα με ανταλλακτικο που σημαινει οτι ειναι επειγον εσταλη στις 18/8/24 με προορισμο τον Πορο. Στις16/2/24 μηνυμα οτι το δεμα εχει φθασει και ειναι ετοιμο προς παραδοση. Ξεχασαν βεβαια να μου πουν οτι το δεμα αντι για τον Πορο ειχε παει στην Ερμιονη. Στις ευλογες διαμαρτυριες μου η απαντηση ηταν του στυλ ε και τι εγινε τα παιδια στο κεντρο διαλογης μπορει να εκαναν λαθος.

  23. Eleni Skitzi S.

    α-π-α-ρ-α-δ-ε-κ-τ-ο-ι.
    ειχαν το δεμα στο καταστημα(αμαλιαδασ) ουτε τηλεφωνο ουτε τιποτα. πηγα απο εκει γιατι δεν απαντανε στα τηλ και στην ερωτηση γιατι δεν το στελνετε και το κρατατε ,μου απαντανε με αγενεστατο τροπο !!!!!!!!

  24. Ηλίας Λ.

    Η χειρότερη κούριερ στην Ελλάδα. Πρέπει να ξεπερνά αρνητικά ακόμα και το ταχυδρομείο! Αποφεύγουν τις παραδόσεις με αστείες ή ψεύτικες δικαιολογίες και προσπαθούν να αναγκάσουν εμάς να πάμε να παραλάβουμε μόνοι μας από τον χώρο τους. ΜΑΚΡΥΑ!

  25. Βάζω ενα αστέρι γιατί δεν υπάρχει μηδέν. Περιμένω ΔΥΟ μέρες κλεισμένη σπιτι και περιμένω και ξαφνικά λαμβάνω sms οτι ήμουν ΑΠΩΝ. Δεν πήραν κανένα τηλέφωνο, δεν χτύπησε κουδούνι. Η υπάλληλοι στο ACS Ζωγράφου- 13 και 14 Αυγούστου- επιμένουν ότι με κάλεσε ο υπάλληλος και δεν το σήκωσα. Πρώτον το κάνουν συνεχώς, η τακτική τους είναι αυτή: ή καλούν χτυπάει 10 δεύτερα το σηκώνω και έχουν κλείσει και μετά βεβαια με βάζουν στην αναμονή ή δεν καλουν καθόλου και γράφουν ψέματα. Κι αυτό στου Ζωγράφου γίνεται ΣΥΝΕΧΕΙΑ! Είναι σύστημα. Μου βγάζουν την ψυχή να μου παραδώσουν το δεμα. Χώρια που με κοροϊδεύουν ότι και καλά δεν συμπλήρωσα σωστά τη διεύθυνση του σπιτιού μου. Οι υπαλληλοι στην Ηρώων Πολυτεχνείου 80 αγενάστατοι, λένε καρμπόν υα ίδια πράγματα και αναιρεί ο ένας τον άλλον. Εντελώς ακαταλληλοι