Είσαστε απατεώνες...από το 2021 η τράπεζα Πειραιώς που συνεργάζεται λένε στην μάνα μου χρωστάνε τα παιδιά σας θα σας πάρουνε…
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Το κατάστημα της Θήβας έχει το πιο αγενές προσωπικό σε όλη την Θήβα.οι παραδόσεις γίνονται σε συγκεκριμένο πελατολόγιο κάποιους τους έχουν σημαδέψει και δεν πάνε τα δέματα σαν σωστοί επαγγελματίες.βαζουμ τα προσωπικά τους πάνω από τα επαγγελματικά λες και το κατάστημα είναι τσιφλίκι τους.θα το κλείσετε σύντομα το κατάστημα στην Θήβα δυστυχώς αφού τα κεντρικά δεν παίρνεται απόφαση να αλλάξετε προσωπικό εκεί.εγω πλέον όταν παραγγέλνω ρωτάω οποία εταιρία κούριερ συνεργάζεται το μαγαζί εάν πει με εσάς ζυληταω άλλη εταιρία ή το παίρνω από άλλο κατάστημα
”Δεν με βρήκανε σπίτι οκ…
”Πάω από εκεί να παραλάβω το απόγευμα ενώ μου είπε ο οδηγός το δέμα θα είναι μετά τις 5 πάω από εκεί λέει δεν ήρθε ο οδηγός λέω οκ να αλλάξουμε διεύθυνση και η έξυπνη το έστειλε ξανά σπίτι ενώ πήγα από εκεί να αλλάξω διεύθυνση αν δεν μπορείτε να κάνετε σωστά τη δουλειά σας καθίστε αναπαυτικά στα σπίτια σας δεν σας φταίμε εμείς acs αγ.δημητριου Θεσσαλονίκη η μελαχρινή κοπέλα γνκ έχει θέματα δεν ξέρω γτ ακόμα την κρατάνε
Απαράδεκτοι πληρώνεις κούριερ…. παραλαμβάνεις μόνος σου στα καταστήματα μετά από εβδομάδα
”Δεν θα ξαναγοράσω από κατάστημα το οποίο συνεργάζεται με την acs.
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Έτσι όπως φέρεστε,αντιεπαγγελματικά,ο κόσμο ς δεν θα θέλει να αγοράζει από οποιοδήποτε κατάστημα το οποίο συνεργάζεται με την εταιρεία σας
Απαράδεκτοι !!!!! μακρια απο αυτην την εταιρια !!!!!!!!!
”Ήρθε ένας κούριερ ο οποίος μόνο που δεν με έβρισε να το πω; Αγενέστατος, επιθετικότατος , και με μια μόνιμη
”Δυσανασχέτηση στο βλέμμα του τύπου «έλα τελείωνε ΜΩΡΗ» εγ.λω απεναντίας ήμουν όσο το περισσοτερο ευγενική μπορούσα οπως είμαι πάντα με οσους δουλευουν σε εξυπηρέτηση πελατών γιατί αντιλαμβάνομαι το ότι να εξυπηρετείς τόσο κόσμο καθημερινά απαιτεί γερά νεύρα…. Το κερασάκι ήταν που ενώ τον πλήρωσα γύρισε επιδεικτικά την πλάτη κ έφυγε ενώ εγώ του είπα «γεια σας καλή συνέχεια» ο τύπος απλά γύρισε την πλάτη κ δεν είπε ούτε ένα γεια….
Απαράδεκτη !
”Δεν είναι πρόθυμοι να εξυπηρετήσουν ποτέ , δεν γνωρίζουν που βρίσκεται η παραγγελία και ποτέ θα παραδίδει ,τους ψάχνεις μέρες για να απαντήσουν στο τηλέφωνο και δεν τηρούν το χρονικό όριο αποστολής του δέματος (1-3 ημέρες , όπως υπόσχονται )
Δεν είχα ποτέ κάποιο πρόβλημα με την εταιρεία και όσες φορές έχει τύχει έχω εξυπηρετηθεί ικανοποιητικά. Θα μπορούσε και καλύτερα βέβαια. Θέλω όμως να σχολιάσω κάποιον εργαζόμενο στην εταιρεία και συγκεκριμένα στη Ζάκυνθο. Οι άνθρωποι λοιπόν κάνουν τη διαφορά στις εταιρείες… Τον ρώτησα ποιός είναι και μου είπε ο Ρ3……. Ένα εξαιρετικό παιδί… ένας εργαζόμενος που αντί να πάει στο σπίτι του να ξεκουραστεί όταν σχόλασε, γύρισε στις αποθήκες να ψάξει το δέμα που είχε ξεμείνει και φοβήθηκα μήπως επιστραφεί μιας και το είχα πληρωμένο… Και την άλλη μέρα ο ίδιος μου το παρέδωσε… Ευγένεια… ανθρώπινο πρόσωπο… όχι κασέτα ηχογραφημένη… Μου έκανε κλήσεις για να με ενημερώσει και να μην ανησυχώ… Αγαπητή ACS συγχαρητήρια για τον υπάλληλο σας αλλά περισσότερα μπράβο στον ίδιο αν και δεν ξέρω το όνομα του γλυκύτατου Ρ3!!!
”Τα καταστήματα δεν απαντάνε ποτέ. Ειδικά των Αμπελόκηπων.
”Οι ώρες παράδοσης δεν τηρούνται….
Οι υπάλληλοι στα κεντρικά πλέον προσπερνούν τα παράπονα, δείγμα ότι τα έχουν ακούσει χιλιάδες φορές και δεν γίνεται τίποτα…ζήτησα να μιλήσω με προιστάμενο της εξυπηρέτησης πελατών με 2 τηλέφωνα την ίδια μέρα, και παρότι υπήρχε διαβεβαίωση ότι θα με πάρει, φυσικά δεν κάλεσε κανείς….αγνοήθηκε και η ειδική αίτηση παράδοσης δέματος με φάρμακα λόγω ασθένειας.
Τι άλλο να πει κανείς…άθλια οργάνωση και εξυπηρέτηση.
Είστε απαράδεκτοι. Τζάμπα πληρώνουμε έξοδα αποστολής. Πάλι θα πρέπει να πάω εγώ να παραλάβω από το κατάστημα το δέμα . Κάθε φορά αυτό γίνεται. Η χειρότερη μεταφορική. Αισχος.
”Δυστυχώς απαράδεκτοι.ζητησα έστω μισή ώρα πριν να με πάρουν εννοείται δεν κάλεσαν.και δεν περίμεναν 5 λεπτά αφού φυσικά μου είπα να περάσω η ίδια να το πάρω αφού έχω πληρώσει και έξοδα αντικαταβολής και παράδοσης στο σπίτι μου.μακαρι να μην υπήρχαν τέτοιες εταιρίες. Να περιμένεις να χάνεις το πρωινό σου την δουλειά σου και τελικά να μην κάνεις και την δουλειά σου
”Απατεώνες κλέφτες ψεύτες λαμόγια η χειρότερη συμμορία που θέλει να λέγεται και εταιρεία
”Πολύ κακή εξυπηρέτηση.
”Το κατάστημα Θήβας απαράδεκτη εξυπηρετηση και το προσωπικό αγενεστατο.
”Το κατάστημα της Θήβας απαράδεκτο.δεν καλούν τους παραλήπτες των δεμάτων και όταν πήγα να παραλάβω από το κατάστημα η υπάλληλος χωρίς τρόπους ακύρωνε αυτά που τις είπα για το δέμα.ο υπεύθυνος του καταστήματος μια από τα ίδια.πλεον θα ρωτάω αν συνεργάζονται μαζί σας πριν την παραγγελία μας
”Πολύ κακή εξυπηρέτηση. Κάθε φορά που περιμένω δέμα από την συγκεκριμένη εταιρία μένω μονίμως απογοητευμένη. Το πρωί λαμβάνω μήνυμα ότι η παραγγελία μου είναι προς παράδοση και κάθε φορά λίγο αργότερα μου αποστέλλεται μήνυμα ότι η παράδοση ήταν ανεπιτυχής, άγνωστος παραλήπτης. Έχει κουράσει αυτό το πράγμα. Παίρνω τηλέφωνο να ενημερωθώ για την παραγγελία μου και η κοπέλα μου λέει ότι η παραλαβή θα γίνει αύριο από το κατάστημα μας δηλαδή το λιγότερο απαράδεκτο.
”Η χειρότερη μεταφορική περνάνε κάθονται στο φορτηγάκι ή όπου είναι για 3 δευτερόλεπτα δεν μπαίνουν καν στο κόπο να χτυπήσουν κουδούνι τους βλέπουμε από το μπαλκόνι και μας λένε χτυπησα 2 φορές κάνεις δεν ήταν άνω ήμασταν
”Για πρώτη φορά ίσως πήραν τηλ ότι είναι από κάτω καμία άλλη ειδοποίηση για την παράδοση και τελικά ήταν και αγενεστατος διότι είχα 50€ (απαίτησε δε να είχα τα λεφτά έτοιμα στην άκρη γιατί αυτός σαν παλέτας ουσιαστικά δεν είχε ρέστα)μάλλον αποσκοπούσε να πάρει 4€ τιπς με τέτοια συμπεριφορά κιόλας!και του εξήγησα κιόλας πως κι εγώ σε εστίαση δουλεύω κι όμως τα παιδιά που έχουμε για ντελιβερι φροντίζουν να έχουν ρέστα!(+ότι του εξήγησα πως σήμερα δεν περίμενα να εργάζονται και μου απάντησε γιατί δεν είναι αργία ….εμείς πάντως είμαστε κλειστά!μάλλον έτσι μας ήρθε και κλείσαμε.)
”Ο,τι είπαν οι προλαλήσαντες. Είμαι έξαλλη, μες στα μούτρα μου κοροιδια
”Ήρθε μνμ το πρωί για παράδοση απόγευμα, υπήρξε τηλ στο οποίο η γραμμή έπεσε όταν το σήκωσα, δε μίλησα με κουριερ, ήρθε ξανά μνμ μέσα στο χρονικό διάστημα της παράδοσης ότι η παραγγελία μου είναι σε εκκρεμότητα (δεν παραδόθηκε δλδ), πηρα την εξυπηρέτηση πελατών, εξήγησα ότι περιμένω την παράδοση και όλα τα παραπάνω και έκανα μια τρύπα στο νερό.
”Απατεώνες, μας κοροιδεύουν. Στέλνουν μήνυμα για παράδοση δέματος και δεν περνά κανείς. Κατόπιν γράφουν άγνωστος παραλήπτης. (άγνωστος όταν την προηγούμενη ημέρα μου έχουν παραδόση δέμα, και είναι η μοναδική φορά ) Όλες τις άλλες φορές και είναι αρκετές επαναλαμβάνεται το ίδιο ανωτέρω σκηνικό.
”Πολυ κακη εξυπηρέτηση. Αργουν οι παγγελιες.Απορω γιατι συνεργάζονται οι εταιρειες μαζι τους
”Παράτησε την παραγγελία μου έξω από το σπίτι και έφυγε χωρίς να με πάρει τηλέφωνο επειδή η παραγγελία ήταν πληρωμένη ενώ κάθε φορά που είναι αντικαταβολή παίρνει τηλέφωνο απαράδεκτος!
”Κάκιστη εξυπηρέτηση, ότι χειρότερο σε courier!!
”μια εβδομαδα και ακομα δεν εχει ερθει το δεμα απο τον ενα δημο τησ αθηνασ στον αλλο. ολα μπαχαλο σε αυτη τη χωρα. κανενασ ελεγχοσ. οτι θελει κανει ο καθενασ. τετοιεσ επιχειρησεισ ακομα και στην ουγκαντα θα τισ εκλειναν με τα χαλια που εχουν. εδω ομωσ ειναι ελλαδα και ολα περνανε αρκει να υποφερει ο πολιτησ. ανεπαναληπτα βιτσια.
”