ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.21 από 918 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

918 κριτικές για “ACS Courier

  1. ΟΘΩΝΑΣ Κ.

    Η καλύτερη εταιρεία courier αυτη τη στιγμή στην Ελλάδα, συνεργαζομαστε εδω και 2 χρονια για το eshop μας και δεν εχουμε κανενα προβλημα εκτος των περιοδων με εντονη δραστηριοτητα χριστουγεννα και καλοκαιρι στα νησια

  2. Κρίμα πολύ κρίμα καλοί άνθρωποι αλλά απαράδεκτη εταιρεία συγνώμη

  3. Νίκος Α.

    Απαράδεκτοι, τραγικοί,αντιεπαγγελματιες και γενικά ότι χειρότερο. Δέμα που να χρειάζεται 7 ημέρες για μια απόσταση 150χλμ δε νοείται. Με τα πόδια να το έφερναν πιο σύντομα θα το είχα. Και σε επικοινωνία που είχα προσπάθησαν να ρίξουν την ευθύνη στο κατάστημα του προϊόντος που παρεμπιπτόντως εκείνοι χρειάστηκαν μόλις μισή μέρα να παραδώσουν το δέμα στη courier.

  4. Αντώνης Μ.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά υπαλλήλου

  5. Τραγικοί σε όλο τους το μεγαλείο.Δεν είναι να τους εμπιστευτείς στο παραμικρό.Εχασα μια ολόκληρη ημέρα περιμένοντας και εν τέλει μετά από 1½ ώρα αναμονής στο τηλέφωνο μεταφέρθηκε η αποστολή για αύριο.

  6. Μάνος Μ.

    Χάλια εξυπηρέτηση μετά από λάθος παραγγελία κανένας σεβασμός προς τον πελάτη

  7. ΜΑΡΙΑ Κ.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά υπαλλήλου όταν επικοινώνησα τηλεφωνικά για να αναζητήσω το δέμα μου.Χωρις καμία ενημέρωση το είχαν αφησει σε συνεργαζομενο τους κατάστημα και όταν ζήτησα να έρθει στο χώρο παράδοσης που αναγραφοταν στο δέμα με ειρωνικό ύφος κ στυλ μου απάντησαν ότι “σιγά δεν είναι κ μακριά να το πάρετε μόνη σας”Μετα από δική μου επιμονή για παράδοση στο χώρο μου,ισχυρίστηκαν ότι θα το είχα την επόμενη μέρα.Ουδεποτε μου παραδοθηκε το δέμα μου.Η χειρότερη μεταφορική με συνεχόμενα προβλήματα. Κλειστε την αν δεν μπορείτε να τη δουλέψετε.!!!!

  8. Niki Χ.

    Τραγική κατάσταση με την συγκεκριμένη εταιρεία. Πέρνα ο κουριερ και απλά κολλάει το χαρτί, δεν χτυπάει κουδούνι. Περνεις τηλέφωνο στο κατάστημα, γλυφαδα συγκεκριμένα, είσαι στην αναμονή 20 λεπτά και ξαφνικά κλείνει η γραμμή ( εγινε 3 φορες).Μετά από πολλές τηλεφωνικές προσπάθειες σου λένε περάστε από το κατάστημα. Τραγικό

  9. Νεκτάριος Β.

    Τραγικές καθυστερήσεις και το πλέον εξοργιστικό είναι που λαμβάνεις μήνυμα ότι ο διανομέας είναι καθ’ οδόν με το πακέτο σου, τον περιμένεις όλη μέρα και δεν έρχεται ποτέ. Επιεικώς για κλωτσιές

  10. Γεώργιος Γ.

    Κατ’ επανάληψη προβληματική στην προσωπική παραλαβή από το κατάστημα ACS ΚΑΣΤΟΡΙΆΣ.
    Δεν ενημερώνουν για την παράδοση της παραγγελίας στο κατάστημα τους, και στην αναζήτηση της παραγγελίας απαντούν περιμένετε να σας ενημερώσουμε, πότε να περάσετε να παραλάβετε.
    Στη συνέχεια καμία σχετική ενημέρωση, ώστε να αναγκάζομαι να ξανά επικοινωνήσω με το κατάστημα και να αναζητώ την παραγγελία μου. Και πάλι από την αρχή.
    Η εταιρία είναι απαράδεκτη και είναι απορίας άξιο πως υπάρχει και λειτουργεί με τέτοια μεγάλα μεγέθη συναλλαγών.
    Ο θεσμός εξυπηρέτησης πελατών προφανώς δεν λειτουργεί.

  11. ΙΩΑΝΝΗΣ Λ.

    Μετά από 5 εργάσιμες ημέρες
    αποστολής φακέλου με έγραφα,
    ακόμα δεν έφτασαν στον προορισμό τους, Κύπρος-Θεσσαλονίκη.
    Το σπουδαιότερο με πήραν τηλέφωνο για να με ρωτήσουν
    τι περιείχε ο φάκελος.
    Ψάχνουν ακόμα να τον βρουν.
    Γιατί πρέπει να πληρώνω 25 ευρώ και να μην γίνεται η δουλειά μου;
    Κύριοι κλείστε το.

  12. Ασημινα Κ.

    Κάθε φορά που περιμένω αποστολή από την εταιρεία ποτέ δεν έρχεται..μεβπαιρνετε τηλέφωνο να με συνδέσετε με τον courier και με βάζετε στον αυτόματο τηλεφωνητή..οπότε Μ αναγκάζετε να έρχομαι να παίρνω το δέμα μου από σας .Ποιος ο λόγος να πληρώνω μεταφορική αφού ποτέ δε κάνουν σωστά την δουλεια τους

  13. Google Acount K.

    Το απλοκατιον μου είπε ότι το δέμα μου είναι στο Acs κατάστημα της Γλυφάδας και μου λένε ότι είναι στις αποθήκες. Εσχως😡!

  14. Απαράδεκτη εξυπηρέτηση στην Αργυρούπολη το κατάστημα επί της οδού Κύπρου, κάνεις και ακούς μέχρι 1.46 λεπτά το ηχογραφημένο μήνυμα και την μουσικουλα τους και μετά ένα κενό. Πώς θα συνδεθώ με τον διαθέσιμο υπάλληλο εξυπηρέτησης αφού παλεύω εδώ και 1 ώρα και γίνεται ακριβώς το ίδιο πράγμα; Είστε γελοίοι απλά. Απαράδεκτη εταιρεία. Κλείστε την καλύτερα ή να προσλάβετε προσωπικό στα τηλέφωνα. Τόσοι άνεργοι υπάρχουν έλεος.

  15. Δέσποινα Σ.

    απαράδεκτο το σύστημα τους.. ούτε μπορείς να τους βρεις ούτε να συνεννοηθεισ.ποτε ξανά.

  16. Η υπηρεσία e-κλήση είναι της πλάκας , περίμενα 2 ημέρες ενω η εντολή ήταν την ίδια ημέρα και τελικά μετα από ώρα αναμονής τηλεφωνικά με συνδεσαν με το κατάστημα(χωρις να με ενημερώσουν στο τηλέφωνο , απλα μου είπαν περιμεντε το κοιτάμε και ξαφνικά βγήκε το τοπικό κατάστημα ) , που δεν γνώριζαν την περίπτωση και τους είπα ολη την ιστορία όλα τα στοιχεία μου ξανα για να στείλουν καποιο παιδί …..ελπίζω να έρθει

  17. Η χειρότερη εταιρεία κουριερ! Περιμένω εδώ και δύο εβδομάδες να παραλάβουν προϊόν επιστροφής ώστε να πάρω τα χρήματα μου πίσω από το κατάστημα. Δέχομαι χθες μια κλήση, παίρνω πίσω άμεσα και μου λέει ο κουριερ: “Α, τώρα έχω φυγει”.! Δηλαδή ήρθε ΧΩΡΙΣ να προηγηθεί τηλεφώνημα, έκανε μια κλήση κι έφυγε! Αν ήρθε δηλαδή καν ως εδώ, γιατί δεν είναι η πρώτη φορά. Άλλες φορές έχουν δηλώσει αδυναμία παράδοσης χωρίς να έχουν επικοινωνήσει ποτέ μαζί. μας. Αν δεν το παραλάβουν σήμερα, θα γίνει καταγγελία, σοβαρή αυτή τη φορα…

  18. Dimitris B.

    Τραγική εξυπηρέτηση από διανομέα

  19. Γιάννης Μ.

    Στην λεωφόρο Παπανδρέου, Ηράκλειο Κρήτης, οι υπάλληλοι απαράδεκτοι , μου είπαν στην αρχή ότι στο κουδούνι δεν έγραφε όνομα, γεγονός που είναι ψέμα, στην επόμενη προσπαθεία παράδοσης ότι με πήραν τηλέφωνο κ έλειπα, ενώ είχα ενημερώσει να μου τα στείλουν την ώρα που σχολάω. Για να μη χάσω λοιπόν το δέμα μου, υποχρεώθηκα κ το παρέλαβα ο ιδιος.
    Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι!!!

  20. Ειρήνη Π.

    Απαράδεκτη εταιρεία, απαράδεκτοι υπάλληλοι , αγενείς , παίρνουν τηλέφωνο και βγάζουν αδυναμία παράδοσης , πριν καν τους μιλήσεις. Δεν σέβονται τις ώρες που έχεις δηλώσει . Πολύ μαγκιά, αν υπήρχε αρνητική βαθμολόγηση θα την έβαζα.

  21. ΡΟΥΛΑ ΣΑΓΟΥ Σ.

    Τα 5 αστέρια τα έβαλα για την τέλεια εξυπηρέτηση που έχω από τον Γιώργο Γ,όσο έχετε τέτοιους υπαλλήλους μην φοβάστε τιποτα

  22. Απαράδεκτοι ο διανομέας απλά άρχισε να με φωνάζει όταν τον ρώτησα αν μπορεί να ανεβεί να μου το δώσει

  23. Ντι Μ.

    Παρέδωσαν το δέμα μου σε άγνωστο

  24. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Μ.

    η εταιρεια στην οποισ εργαζομαι συνεργαζεται διστιχωσ μαζι σασ και επρεπε να μου στειλουν ενα εταιρικο δεμα στην διευθυνση του σπιτιου μου. μολισ με καλεσε ο κουριερ και ηταν ο πιο αγενησ ανθρωποσ που μπορειτε να εχετε. φροντιστε να ειναι πιο ευγενικοι οι υπαλληλοι σασ και ειδικοτερα με τον κοσμο που ειναι και αυτοσ στην δουλεια του και ειναι και αυτοσ ευγενικοσ μαζι του. ειναι απαραδεκτο για ενα δεμα να χαλατε την δικη μασ μερα. ντροπη.

  25. Ποπη Μ.

    Το ένα αστεράκι το έβαλα γιατί όταν κάλεσα για να συνεννοηθώ με τον courier απαντήσανε αμέσως! Κατά τα άλλα μεγαλη κοροϊδία!!!!!
    Ο courier δεν ήρθε ποτέ, ενώ μου είπαν ότι πέρασε και δεν βρήκε το σπίτι και έτσι αναγκάστηκα να υο παραλάβω από το κατάστημα, γιατι το δεμα δεν χωρούσε ούτε σε locker!!!!ΤΡΑΓΙΚΟ!!!!!