ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.21 από 918 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ACS Courier:

Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

918 κριτικές για “ACS Courier

  1. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Θ.

    Το ένα αστέρι επειδή δέν υπάρχει μηδέν ή μείον. 27/12/23 έφυγε από Λάρισα και 8/1/24 δεν έχει φτάσει ακόμα στό Περιστέρι. ύστερα από μεγάλη αναμονή κατάφερα να μιλήσω με εκπρόσωπο της αργομεταφορικής ACS που με ενημέρωσε με περίσσιο θράσος ότι πιθανόν να φτάσει και μετά από 15 μέρες στο κατάστημα λόγω φόρτου εργασίας. Διαδρομή Λάρισα-Αθήνα 4 ώρες το πολύ. Και με χελώνα να το έστελναν θα είχε φτάσει. Δυστυχώς για εμάς, έχετε βρεί το Ελλαδιστάν και τα κάνετε. Οπουδήποτε αλλού θα είχατε κλείσει προ πολλού. Το ένα αστέρι επειδή δέν υπάρχει μηδέν ή μείον.

  2. Περιμένω απο τις 28 Δεκεμβριου που εφτασε το πακετο μου στα κεντρικα τους γραφεια και με ενημερωσαν οτι θα ερθει στις επομενες 4 εργασιμες, σημερα 8 Ιανουριου ακομα δεν εχει ερθει το δεμα ενω πηρα και τηλεφωνο να ρωτησω τι συμβαινει ειπαν θα με ξανακαλεσουν να με ενημερωσουν και προφανως δεν με ενημερωσαν ποτε. Τους καλω συνεχως και δεν απαντανε στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση. (το πακετο ειναι και πληρωμενο)

  3. Ειρήνη Π.

    Πολύ κακή εξυπηρέτηση κοροϊδεύουν και ταλαιπωρούν τον κόσμο.Αισχος. Αναμονή 16 ημέρες και σήμερα μου είπαν ότ1 θα έρθουν το πρωί και δεν ήρθαν,ενώ τους λέω ότι έχω άνθρωπο στο νοσοκομείο και πρέπει να φύγω.Εκανσ τρια τηλέφωνα και μου απάντησαν και στα τρία να περιμένω γιατί έρχονται από στιγμή σε στιγμή. Είναι οκτώ και δέκα και δεν φάνηκε κανείς. Μου κλείσανε όλη την ημέρα μάταια. Δεν σέβονται τίποτα και κανέναν

  4. Ειρήνη Ε.

    Απαράδεκτοι! Επειδή όμως ούτε οι κακές κριτικές, ούτε η αγανάκτηση του κόσμου φαίνεται να τους απασχολεί, καλύτερα όλοι καταγγελία και άμεσα στη διεύθυνση προστασίας καταναλωτή να τους κλείσουν επιτέλους! https://kataggelies.mindev.gov.gr/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B1/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/%CE%B3%CE%B3%CE%B5-2/.

  5. Στεργιανή Σ.

    Η χειρότερη όλων. Απαράδεκτοι. Είμαι στο σπίτι και δεν έφεραν ΠΟΤΈ το δέμα, λέγοντας μου οτι δεν έβρισκαν το σπίτι που έχουν έρθει άπειρες φορές, χωρίς καν ένα τηλέφωνο. Κοροϊδία. Πήρα τηλέφωνο να κανονίσω επαναποστολή και μου είπε η υπάλληλος ότι θα μιλήσει με την υπεύθυνη. Τραγικοί

  6. Αϊβαλιώτη Ι.

    Η χειρότερη σε όλα των χειροτερων

  7. 'Αριελ Π.

    Απαράδεκτοι. Πακέτο που έφυγε 15 ημέρες πριν από Χαλκιδική δεν έχει φτάσει στον προορισμό του στην Αθήνα. Στο tracking φαίνεται ότι αιωρείται κάπου ανάμεσα σε καταστήματα. Κάλεσα τα κεντρικά, αφού περίμενα 20 λεπτά σε αναμονή κλείνει η γραμμή. Ξανακαλώ, 15 λεπτά αναμονή, απαντούν, δεν είχαν ιδέα. Τους λέω εάν δεν έχετε εσείς, ποιος έχει; Να μιλήσω μαζί του. Με βάζει σε αναμονή, ξαναπέφτει η γραμμή.

    Προσπαθώ να βρω το τηλέφωνο για την την ACS στο περιστέρι με κάνει εκτροπή στα κεντρικά.

    Πάω στην ACS στην περιοχή μου. Μου λένε δεν ξέρουμε τίποτα δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε με το Περιστέρι. Οπότε μου λέτε ότι πρέπει να πάω μέχρι εκεί να πάρω το πακέτο και να το παραδώσω μόνη μου. Τότε γιατί πληρώνεστε, ρωτάω. Εμένα θα με αποζημιώσετε για την μισή μέρα που έχασα και την άλλη μισή που θα χάσω; Δεν είναι δουλειά μας απαντούν. Η ταμπέλα μπροστά ACS δεν γραφεί; αναρωτιέμαι.

    Βρίσκω με τα πολλά το τηλέφωνο στο Περιστέρι. Μου λένε δεν είναι εδώ το πακέτο. Τους απαντώ ότι ΞΕΡΩ ότι είναι εκεί. Μου απαντάει ότι εδώ είναι αλλά είναι κλεισμένο στο conatainer και δεν το έχουμε “παραλάβει” ακόμη. Δεν ξέρουμε πότε θα τα παραλάβουμε. 15 μέρες μετά; Κακώς δεν το έστειλα με το ταχυδρομείο ή ακόμη καλύτερα, να είχα πάει στην Χαλκιδική να το πάρω. Τα χρήματα όμως τα κράτησαν.

    Ηθικό δίδαγμα: ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ.

  8. Τάσος Μ.

    Μου στέλνουν μήνυμα το πρωί πως η αποστολή είναι στη διαδικασία παράδοσης από διανομέα. Βγαίνω από το ντουζ και βλέπω κλήση από σταθερό του πρακτορείου της ACS στο Πολύκαστρο. Παίρνω πίσω και περιμένω μίση ώρα για να μιλήσω τελικά με ένα εκπρόσωπο στην Αθηνά. Οι προτάσεις που μου κάνει είναι είτε να πάω εγώ 5 χιλιόμετρα να πάρω το δέμα ή παράδοση την επόμενη. Παλιότερα μας καλούσαν από κινητό. Δεν το προλαβαίναμε, παίρναμε πίσω τον διανομέα και όλα καλά. Εδώ δεν είναι Αθήνα ή Θεσσαλονίκη βρε…να μη πω κάτι σε γαλλικό.

  9. Μαριλου Λ.

    Μακράν η χειρότερη εταιρεία courier. Παράτησαν το δεμα ούτε και εγω ξέρω που και δήλωσαν ψευδώς ότι το παρελαβα. Άθλιοι.

  10. Teta Martaki M.

    Είναι από τα χειρότερα courier. Δεν απαντούν τα τηλέφωνα ποτέ. Δεν είναι εύκολο να βρεις την αποστολή σου. Η αναμονή στα καταστήματα είναι τεράστια. Οι οδηγοί ούτε καν κτυπάνε τα κουδούνια αφήνουν απλά το χαρτάκι Αποστολης. Επικός ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.

  11. Θανος Τ.

    Αν μπορουσα θα εβαζα και λιγοτερο. Περιμενω εδω και 5 μερες το δεμα μου και 5 μερες δεν εχεοφτασει ουτε στο κεντρο διαλογης στο κουκακι. Παιρνω τηλ μου λεει μπορει να μην το εχουν σκαναρει. Με λιγα λογια ουτε μπορω να ξερω καν που ειναο γιατι ουτε αυτοι ξερουν τι τους γινεται. Η υπηρεσια που παρεχεται ειναι αισχρη και λυπαμαι πολυ για λογαριασμο σας και για τα λεφτα τα οποια σας πληρωνουμε.

  12. Ας συγκεντρωθούμε όλοι μαζί να τους γίνει μια μύνηση επειδη το αυτάκι τους δεν ιδρώνει στα παράπονα μας!!! Όταν δε τολμήσεις να παραπονεθείς αγενέστατα σου λένε ότι δεν τους ενδιαφέρει η 20μερη και βάλε καθυστέρηση και σου κλείνουν το τηλέφωνο στη μούρη.

  13. Ακόμα περιμένω το δώρο του παιδιού μου το οποίο δεν έφτασε ούτε Χριστούγεννα ούτε πρωτοχρονιά από 21 Δεκεμβριου

  14. G. D.

    χειρότεροι δεν γίνεται. ακόμα περιμένω. αφορά χριστουγεννιάτικο δώρο.
    ειδοποιήθηκα μεσω viber για παράδωση στις 22/12. τίποτα .
    με δυσκολία κατάφερα να μιλήσω με εκπόσωπο, δικαιολογήθηκαν βλάβη αυτοκινήτου .ζήτησα ανακατέυθυνση σε box . ακόμα περιμένω.

  15. Απαραδεκτοι ήρθαν δεν χτύπησαν το κουδούνι με πήραν τηλέφωνο και στο μέσο της,συνομιλίας μου το έκλεισαν με είπαν να πάω να,το παραλάβω από το κατάστημα,Διογένους 2 30 με 3.30μμ πήγα,μου είπαν δεν ήταν εκεί το δέμα και θα το φέρουν 5 Ιανουαρίου από σήμερα,που είναι 30 /12 .
    Χειρότεροι δεν υπάρχουν.

  16. Παραγγελία από 20/12 τελικά χρειάστηκε να παραλάβω εγώ στις 29/12 από κατάστημα εξυπηρέτησης. Καμμία διάθεση από το προσωπικό για να μου εξηγήσει γιατί όλη αυτή η καθυστέρηση. Ενώ είχα στείλει mail ότι πρόκειται για το πρωτοχρονιάτικο δώρο του παιδιού μου οπότε η απογοήτευση θα ήταν ανεπανόρθωτη. Πραγματικά τις χειρότερες των εντυπώσεων.

  17. Αντζελα Μ.

    Αρνητική -στο άπειρο- βαθμολογία!!! Ελεεινοί, τρισάθλιοι και ψεύτες! Δεν έρχονται, αλλά στέλνουν μήνυμα στο κινητό ότι πέρασαν και δεν με βρήκαν! Είναι η τρίτη παράδοση (3 διαφορετικές παραγγελίες) που ΔΕΝ έγινε ποτέ γιατί ποτέ δεν πέρασαν! Αν είχαν περάσει, ας άφηναν ειδοποιητήρια! Αλλά όπως είπε και άλλος παθών, οι “ξυσταράδες” -και το ψάρι ΠΆΝΤΑ βρωμάει από το κεφάλι- προτιμούν το ξύσιμο από τη δουλειά!!! Τηλέφωνα φυσικά δεν σηκώνουν, στη δε εφαρμογή η επιλογή αναδρομολόγησης είναι ΠΆΝΤΑ απενεργοποιημένη (από κάτω όμως προκλητικά λέει επιλέξτε ό,τι θέλετε)!!! Η μόνη επιλογή γι’αυτούς, είναι ελάτε στις αποθήκες μας, στηθείτε στην ουρά ώρες, μπορείτε-δεν μπορείτε (σημειωτέον έχω κινητικά προβλήματα)! Πληρώνονται όμως για να παραδώσουν!
    Κλείστε το το χαμαιτυπείο σας επιτέλους! Μας χρωστάτε, δεν σας χρωστάμε τίποτα για να μας ταλαιπωρείτε τόσα χρόνια!

  18. ΓΙΑΝΝΗΣ Μ.

    Απλα απαραδεκτοι. Εχουν τα δεματα και δεν τα στελνουν ενω τηλεφωνικη εξυπηρετηση δεν υπαρχει. Δεν σηκωνουν τηλεφωνο ενω τους καλω συνεχομενα και πανω απο ωρα

  19. Έκανα 1 παραγγελίες στις 19-12-23. Την παρέλαβαν στην ίδια μέρα . Με διαβεβαίωσαν ότι θα την παραλάβω αν όχι πριν τα Χριστούγεννα στις 27-28 του μήνα! ΟΧΙ !!ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ!! ακόμα είναι στο κέντρο διανομής!! Περνώ τηλ το κατάστημα να ρωτήσω τι γίνεται μου απαντάνε απαξιωτικά και ειρωνικά ότι θα το παραλάβω μετά τις γιορτές γιατί υπάρχει αρκετή δουλειά και κλείνει το τηλέφωνο!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΠΙΣΗΣ! ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ!!! Είναι η τελευταία φορά που θα την ξανά χρησιμοποιήσω !!

  20. Σωτηρία Δ.

    Είναι απλά τραγικοί! Είναι λόγος να μην αγοράζουμε από καταστήματα που χρησιμοποιούν αυτή την εταιρεία! Περιμένω ένα δέμα εδώ και 10 μέρες, φαίνεται κολλημένο στην Αθήνα που υποστηρίζει ότι έφτασε στα Γιάννενα αλλά δε σκαναριστηκε ενώ εδώ μου λένε ότι είναι ακόμα εκει. Κανείς δεν κάνει τον κόπο να μου πει υπεύθυνα ή να το αναζητήσει και να το προωθησει. Εν τω μεταξύ εγώ έκανα γιορτές χωρίς κουζίνα και απορροφητηρα! Fast food μενού Χριστουγέννων! Και εκτός από δικαιολογίες είναι και αγενείς και δέμα δε βλέπω να έρχεται ούτε με τη νέα χρονιά!

  21. Όλγα Π.

    Απαράδεκτοι! 1 Δεκεμβρίου ξεκίνησε το δέμα από Αθήνα και έφτασε Θεσσαλονίκη 19 μέρες αργότερα!!!
    Αφού έστειλα μήνυμα παραπόνων στα κεντρικά της ACS μου τηλεφώνησαν ότι θα παραλάβω την επόμενη μέρα…πήγαν στο σπίτι μου την ώρα της δουλειάς… έλειπα βέβαια…και πήγα να το παραλάβω περιμένοντας σε μια απίστευτη ουρά, περίπου 20′ λεπτά. Αυτά…

  22. Πανος π.

    Ακαταληλοι Πραγματικά λένε οτι κλείνουν στης 16:00 απο 15:30 και είχαν κλίσει επισεις πολλές φορές δεν σε ενιμερονουν καν και απο θέμα εξιπιρετισεις και Ευγενίας βραστα

  23. ΓΙΑΝΝΗΣ Β.

    7 μέρες και δεν έχω παραλάβει ακόμα

  24. Κλεοπάτρα Σ.

    Ήρθε δέμα από Βέλγιο σε 3 ημέρες, το παραλάβατε 22/12/23 και ακόμα στο περίμενε (διαλογή όπως το λέτε εσείς), για πόσο ακόμα δεν ξέρω… Τί λέτε; να κάνουμε πρωτοχρονιά ή να την αναβάλλουμε αφού το δέμα περιέχει δώρα ώστε όταν μας τα φέρεται να την κάνουμε σωστά; Για 3η συνεχόμενη φορά συμβαίνει ακριβώς το ίδιο…..και δε φταίνε οι γιορτές όπως λέτε, ούτε οι αργίες, ούτε τα πολλά δέματα. Φταίτε εσείς και η ανοργανωσιά σας . Και κάτι τελευταίο. Πέρασα από κατάστημα και ήταν τα δέματα έξω εκτεθειμένα στο πεζοδρόμιο, πεταμένα σε μια άκρη βουνό…..όποιος περάσει παίρνει κάτι άνετα και φεύγει. Αυτά και άλλα πολλά….

  25. Θεοφανώ Λ.

    Αν είσαι έμπορος και ψάχνεις μια αξιόπιστη εταιρεία courier για να συνεργαστείς τότε στην ACS έχεις βρει σίγουρα μια εταιρεία με πολλούς λόγους για να μην το κάνεις. Αναξιόπιστοι, οι εκπρόσωποι σε κοροϊδεύουν προκειμένου να μην βρεις ποτέ λύση στο πρόβλημα σου, οι μεταφορείς δηλώνουν ότι ήρθαν και χτύπησαν κουδούνι για να παραδώσουν και εννοείται πως μπορεί να μην έχουν περάσει ποτέ ούτε από την γειτονιά σου, η καθυστέρηση μπορει να φτάσει και τον ένα μήνα χωρίς ενημέρωση και στο τέλος απειλούν τον πελάτη ότι θα γυρίσουν πίσω το δεμα του αν δεν πάει όποτε καπνίσει σε αυτούς να παραλάβει το δέμα από σημείο ACS. Όλα αυτά τα έχω ζήσει επανειλημμένα και όχι μόνο σε περιόδους γιορτών και φόρτου εργασίας υπερβολικού. Είναι πλέον για κάποιο λόγο το σύστημα τους. Μια εταιρία λοιπόν που δεν σέβεται ούτε τον έμπορο με τον οποίο συνεργάζεται ούτε και τον πελάτη του εμπόρου από τον οποίο και η ίδια βγάζει χρήματα. Μακριά. Εγώ σίγουρα δεν θα ξαναδωσω λεφτά σε αυτή την εταιρεία. Πάνε χαμένα. Καλιντοσες. Καλές γιορτές.