Βάζουν ότι θέλουν, εξαφάνισουν τα λεφτά που υπάρχουν μέσα, χωρίς ενημέρωση, για μένα είναι κλεψιά
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Αν είσαι έμπορος και ψάχνεις μια αξιόπιστη εταιρεία courier για να συνεργαστείς τότε στην ACS έχεις βρει σίγουρα μια εταιρεία με πολλούς λόγους για να μην το κάνεις. Αναξιόπιστοι, οι εκπρόσωποι σε κοροϊδεύουν προκειμένου να μην βρεις ποτέ λύση στο πρόβλημα σου, οι μεταφορείς δηλώνουν ότι ήρθαν και χτύπησαν κουδούνι για να παραδώσουν και εννοείται πως μπορεί να μην έχουν περάσει ποτέ ούτε από την γειτονιά σου, η καθυστέρηση μπορει να φτάσει και τον ένα μήνα χωρίς ενημέρωση και στο τέλος απειλούν τον πελάτη ότι θα γυρίσουν πίσω το δεμα του αν δεν πάει όποτε καπνίσει σε αυτούς να παραλάβει το δέμα από σημείο ACS. Όλα αυτά τα έχω ζήσει επανειλημμένα και όχι μόνο σε περιόδους γιορτών και φόρτου εργασίας υπερβολικού. Είναι πλέον για κάποιο λόγο το σύστημα τους. Μια εταιρία λοιπόν που δεν σέβεται ούτε τον έμπορο με τον οποίο συνεργάζεται ούτε και τον πελάτη του εμπόρου από τον οποίο και η ίδια βγάζει χρήματα. Μακριά. Εγώ σίγουρα δεν θα ξαναδωσω λεφτά σε αυτή την εταιρεία. Πάνε χαμένα. Καλιντοσες. Καλές γιορτές.
”Κρίμα που δεν υπάρχει αρνητική βαθμολογία και αναγκάζομαι να βάλω ένα ολόκληρο αστέρι. Θα γράψω σεντονάκι υπέρδιπλο, αλλά χαλάλι τους βρε! Τους αξίζει να γραφτεί και μυθιστόρημα ολόκληρο.
”Θα προσπεράσω το ότι, κάθε φορά που περιμένω δέμα, κάθομαι πίσω από την πόρτα, για να προλάβω να ανοίξω, να η φύγει ο διανομέας σε κλάσματα δευτερολέπτου μετά το χτύπημα του κουδουνιού και αναγκαστώ να τρέχω στο κατάστημα, να στήνομαι στην ουρά, να βγάζω κιρσούς από την αναμονή και να κουβαλάω σαν τον χαμάλη (με σοβαρό πρόβλημα στη σπονδυλική στήλη) κάτι για το οποίο πληρώνονται να μου το παραδώσουν στην πόρτα.
Θα πω για την τελευταία μου περιπέτεια, με ένα δέμα που φαίνεται να βρίσκεται στο κατάστημα στο Κουκάκι 15 μέρες τώρα. Σ’ αυτές τις μέρες, δώσαμε χρόνο γιατί είναι περίοδος γιορτών, πολλές οι παραγγελίες, δύσκολη η διαχείριση των χιλιάδων δεμάτων του temu από τους σκλάβους που δουλεύουν σε τέτοια κάτεργα (κάπου δικαιολογείται και ο διανομέας που πρέπει να προλάβει να περάσει από παντού) κι όταν είδαμε πως δεν πάει άλλο, αρχίσαμε τις κλήσεις σε αριθμούς που δεν το σήκωναν ποτέ. Στην αρχή ήμασταν και με τα τηλεφωνικά κάτεργα ελαστικοί, αλλά ότι είδαμε κι εκεί πως δεν πάει άλλο, επιμείναμε και περάσαμε δύο μέρες από τη ζωή μας περιμένοντας να σηκώσουν τηλέφωνα.
Στην πρώτη επικοινωνία, μας είπαν ότι έχει αναφερθεί ζημιά, αλλά επειδή δε φάνηκε κάποια άλλη μετακίνηση του πακέτου, μπορούμε να πάμε να το παραλάβουμε από το κατάστημα. Ενθουσιασμένη εγώ, επειδή κατάφερα να μιλήσω με άνθρωπο κι επειδή θα μπορέσω να πάρω το δέμα, έστω να το κουβαλήσω (που είναι και μεγάλο και βαρύ και χρυσοπληρωμένο) δε ρώτησα σε ποιο κατάστημα (γιατί στο χάρτη δε βρήκα κατάστημα στο Κουκάκι). Ξαναζώ την περιπέτεια της αναμονής στο τηλέφωνο (όσο περιμένεις, παίζει μπαρόκ, οπότε και σε κατάσταση πανκ να είσαι, κάπως κουλάρεις) και καταφέρνω να μιλήσω με μία άλλη κυρία, η οποία το πήρε από την αρχή (δεν πρόλαβα να ρωτήσω πού βρίσκεται το κατάστημα στο Κουκάκι), μου είπε για τη ζημιά κι ότι τα δέματα με ζημιά δεν τα κρατάνε στο κατάστημα και τα στέλνουν πίσω στην dpd και να επικοινωνήσω με την dpd.
Όπως γίνεται ξεκάθαρα αντιληπτό, οι γνώμες διίστανται, κάποια με δουλεύει, ωστόσο εγώ έκανα και την προσπάθειά μου με την dpd, με την οποία κατάφερα να επικοινωνήσω μετά από κάποιες ώρες αναμονής, για να μάθω ότι πρέπει να επικοινωνήσω με acs γιατί εκεί βρίσκεται το πακέτο μου και δεν παίρνουν τίποτα πίσω. Στα όρια του εγκεφαλικού, συνέχισα τις προσπάθειές μου, μέχρι την επόμενη μέρα, που, επιτέλους, κάποια στιγμή απαντήθηκε η κλήση μου. Εκεί, πρόλαβα να πω τι μου είπαν στις προηγούμενες επικοινωνίες μου και να αναφέρω ότι ψάχνω μια τρίτη γνώμη. Τη μακρύτερη.
Ναι, έχει αναφερθεί ζημιά (τίποτα πρωτότυπο) και βρίσκεται στο κατάστημα του Ζωγράφου. Όπα, κάτσε, κοπελιά, εδώ ψάχνουμε να βρούμε πού είναι το κατάστημα στο Κουκάκι. Στην Πειραιώς, στα Πετράλωνα, μου απάντησε. Και τι δουλειά έχει να πάει στα Πετράλωνα, όταν η διεύθυνσή μας είναι στο Παγκράτι; Αχ ναι, λέει, λάθος έκανα, κατάστημα Παγκρατίου, όχι Ζωγράφου.
Όπως ξεκάθαρα γίνεται αντιληπτό, το σουρεαλισμό δεν τον ανακάλυψε ο Γκυγιώμ Απολλιναίρ, αλλά η ACS. Τέλος πάντων, περιμένω να επικοινωνήσουν μαζί μου από το τμήμα ζημιών, στο οποίο είπε ότι θα κάνει αναφορά, αν και δεν είμαι και πολύ αισιόδοξη.
Κι αυτό που έχω να πω είναι ότι καταλαβαίνω ότι είναι πολύ δύσκολο να γίνει διαχείριση σε τόσα πακέτα από temu (καμιά φορά σκέφτομαι ότι άλλες εταιρίες με κινεζίλες πληρώνουν την acs για να μην παραδίδει πακέτα και να πληρώνει η temu αποζημιώσεις), αλλά υπάρχει λύση: Προσλάβετε προσωπικό, δώστε αξιοπρεπείς αμοιβές, ώστε να μην εξαντλούνται και σας φεύγουν, αλλιώς κλείστε το το ρημάδι το κατεργάκι σας.
Υ/Γ: Μου ζητάει να βάλω ημερομηνία που με εξυπηρέτησε η εταιρία. ΔΕ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕ. Έγινε η τελευταία μου επικοινωνία, όπου πήρα υπόσχεση να με εξυπηρετήσει. Δεν την πίστεψα.
Επρεπε να υπάρχει αρνητική αξιολόγηση! Τότε θα ήταν η κορυφαία εταιρεία! Απαράδεκτοι! Το σύστημά τους τραγικό! Δεν επιτρέπει καν επαναδρομολόγηση παράδοσης. Μου παρέδωσαν παραγγελία (χωρις ενημέρωση) στις 9:09 το πρωί, μετά βγήκα για 20 λεπτα, όταν επέστρεψα βρήκα ειδοποίηση για άλλη παραγγελία ότι δεν με βρήκαν. Δεν μπορούσαν αφ ενός να συντονίσουν τις δύο παραγγελίες σε μία παράδοση, αλλά και δεν μου επιτρέπουν επαναδρομολόγηση, με δυο λόγια με αναγκάζουν να πάω να παραλάβω απο τον χώρο τους, που σημαίνει ταξί πήγαινε-έλα διότι έχω κινητικό πρόβλημα!
”Πρέπει να κλείσουν οριστικά!!!
Ποιός ο λόγος ύπαρξης τους αν είναι ανίκανοι να κάνουν αυτό για το οποίο πληρώνονται;;;!!!
Χρειάζονται ομαδική αγωγή απ’όλους μας!!!
Δέμα 3733268696 .Από τη Γερμανία μέσω Πολωνίας (dpd)έφθασε στη Θεσσαλονίκη σε 6 ημέρες.Απο τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα χρειάστηκαν 9 ημέρες για να μου παραδοθεί.Σπανια και μετά από μεγάλη αναμονή σηκώνουν τα τηλέφωνα.Επιεικως απαράδεκτοι ,κανένας σεβασμός προς τους πελάτες τους.Προσπαθω να επιλέγω άλλη εταιρία για τα δεματα μου. Αναγκαστικα έβαλα ενα αστέρι ,αρνητική βαθμολογια θα έβαζα αν υπήρχε η δυνατότητα.
”Ήταν για παράδοση σήμερα 14:10 με 16:10 .
”Έλαβα κλήση 14:20 οτι θα συνδεθω με το μεταφορέα για ενημέρωση, και η κλήση τερματίστηκε από τους ίδιους χωρίς να μιλήσω με κάποιον.
15:10 μου ήρθε μήνυμα ότι ήμουν ΑΠΩΝ, ενώ προφανώς ήμουν στο χώρο περιμένοντας, και τα κουδούνια λειτουργούσαν κανονικότητα.
Το τηλεφωνικό κέντρο δεν απαντάει (στη μία ώρα που περίμενα).
Πόσο χειρότερα δηλαδή; Καλύτερα να λέγανε: “δεν έχουμε αρκετούς υπαλλήλους γιατί δε βγαίνουμε οικονομικά, οπότε ότι παραγγείλεις το παίρνεις ο ίδιος από κατάστημά μας.”
Παραλαβή στο κέντρο διαλογής 16/12.Παράδοση στο σπίτι 28/12.
”12!!! ημέρες αργότερα.
Χριστούγεννα χωρίς δώρα.
☹️
Απαράδεκτοι!!! Μόνο φρου φρου και αρώματα ξέρουν να παρουσιάζουν. Την πραγματικότητα όμως την γνωρίζουμε όλοι εμείς που έχουμε υποστεί την ανευθυνότητα τους.
”Από 17/12/23 παραγγελία
19/12/23 παρελήφθη από την ACS.
25 /12/23 έφθασαν τα Χριστούγεννα και ακόμα καμία κίνηση. Βρίσκονται λέει ακόμα στην διαλογή??? Το κόβω για το Πάσχα…
Μου χάλασαν την γιορτή. Μου χάλασαν την έκπληξη, δεν μπόρεσα να δώσω τα δώρα που ήταν σε δέμα τους ούτε στα παιδιά μου.
Όσες φορές κάλεσα μου το κλείσανε. Παρακάλεσα να επικοινωνήσει και η εταιρεία που είχα κάνει την παραγγελία, ούτε από εκεί κάτι..
Κρίμα…
Παλιά ήταν αξιόπιστη. Τώρα στην περιοχή μου έχουν βάλει κάποιον ξυσταρά, προφανώς, και πρέπει να πηγαίνω από το κατάστημα κάθε φορά αν δε θέλω να περιμένω +τρεις μέρες. Το κερασάκι ήταν που ήρθε 23/12/23 στις 6:30 δε κτύπησε κουδούνι άφησε χαρτάκι και έφυγε τρέχοντας. Το χαρτάκι λέει ώρα ειδοποίησης 15:20. Που τους βρίσκουν αυτούς τους αποτυχημένους;! Τραγικοί.
”απαραδεκτοι…. εγω προσωπικα θα ζητησω να μη μου ξανα στειλουν πραγματα με acs ….. μια ζωη τουσ ψαχνουμε… καθε φορα προβλημα αντιμετωπιζουμε…σε καθε αποστολη ….δε φερνουν τα πραγματα και χαρακτηριζουν την αποστολη αγνωστου παραληπτη…. μακρυα απο αυτη την εταιρια……. μακρυα
”απαραδεκτοι. ηρθαν δεν χτυπησαν ποτε κουδουνι. πηραν τηλεφωνο, απαντησα και δεν μου μιλησε κανεισ. καλεσα πισω και μου ειπε οτι ο διανομεασ εφυγε.
”Έβαλα 1 γιατί δεν έχει 0.
”Άχρηστοι Ψεύτες!!!
Ότι χειρότερο υπάρχει!!!!
Ενημερώνουν για 3 ημέρες παράδοση…. είμαι στην 6η και δεν ξέρουν που βρίσκεται το δέμα!!!
Σε κάθε κατάστημα ουρές ταλεπωρημενων ανθρώπων να πάρουν το δέμα τους.
Που να περιμένουν να στο φέρουν!!!
ΦΥΓΕΤΕ !!!!!
ΑΛΛΑΞΤΕ ΔΟΥΛΕΙΆ!!
ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ !!!!
ΟΥΣΤ
Απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν τους βρίσκεις ποτέ στο τηλέφωνο. Θα αφήσω να επιστρέψει η παραγγελία ανεκτέλεστη και ας βρει τρόπο ο αποστολέας να μου την ξαναστείλει με μια εταιρία της προκοπής. Η acs γιγαντωθηκε αλλά τα πόδια είναι πήλινα
”μακραν η χειροτερη εταιρια courier. 1ημερα να ερθει απο Θεσαλλονικη κ 5 μερες στο κεντρο διαλογης για να παει στο καταστημα αμαρουσιου. παραδοση σε εμενα?….ουτε ο Θεός δεν ξερεις
”Περίμενα 2 βδομάδες να μου φέρουν το δέμα..εντέλει πήγα κ το παρέλαβα μόνη μου! Η χειρότερη εταιρία κούριερ! Επίσης τους είχα στείλει επανειλλημένα e-mails και με είχαν αγνοήσει το ίδιο κ τον αποστολέα που τους έπαιρνε κάθε μέρα τηλέφωνο! Απαράδεκτοι
”Δεν σηκώνουν τηλέφωνα….. άφαντοι
”Τεράστιες καθυστερήσεις στην παράδοση και αδύνατον να επικοινωνήσεις μαζί τους αφού δεν σηκώνουν το τηλέφωνο ούτε απαντούν σε e-mails.
”Είστε ο λόγος να μην επιλέξουμε να αγοράσουμε από καταστήματα που παραδίδουν τα εμπορεύματα τους μέσω της ACS.
Απίστευτη ταλαιπωρία!Ένας φάκελος με κόστος 11 ευρώ για να φτάσει από Κεφαλονιά Αθήνα και έχουν περάσει ήδη 6 μέρες και είναι ακόμα στη διαλογή.
”Και το 1 αστέρι είναι πολύ.Κανονικα πρέπει ΜΗΔΕΝ
Επιεικώς απαράδεχτοι και εξηγούμαι. Δέμα με πινακίδες αυτοκινήτου παρακαλώ, έφυγε από τα Χανιά 13/12/2023 και σήμερα 20/12/2023 δεν γνωρίζω που βρίσκεται η κόρη μου δεν μπορεί να κυκλοφορήσει το αυτοκίνητό της. Κρίμα γιατί κάποτε ήταν πρωτοπόροι στις ταχυμεταφορές εάν συνεχίσουν έτσι το λουκέτο είναι κοντά!!!
”Δεν απαντάνε ποτέ στο τηλέφωνο.
”Προσπαθησα 16 φορές σήμερα και μετά από μεγάλες αναμονες, η γραμμή έκλεινε…..
Κρίμα, γιατί οι μεταφορείς τους είναι άψογοι. Τους χαντακωνουν οι τηλεφωνητές από τα γραφεία
οι καινουριεσ εγκαταστασεισ τουσ μαρανανε. δεν βλεπουν οτι εχουν χασει την μπαλα,και δεν μπορουν να ανταποκριθουν στισ υποχρεωσεισ τουσ,θελουν και επεκταση. και την διαφημιζουν και σαν ενα μεγαλο γεγονοσ!!!κοιταχτε να παραδιδετε γρηγορα τισ παραγγελιεσ σασ και μετα κοιταχτε και για επεκτασεισ….απαραδεκτοι!!!!!
”Το ΧΑΛΙ το μαύρο!!!!! Από 13 Δεκεμβρίου έχουν παραλάβει την αποστολή μου στην Αθήνα και δεν έχουν παραδώσει ακόμα (6 ημέρες) μέσα στην Αθήνα!!!!!! Κλείστε το μ****** σας!!!!! Αλλά είμαστε εμείς χάλια που δεν κάνουμε τη μια καταγγελία μετά την άλλη!!!!!
”Αν υπήρχε επιλογή θα έβαζα ΜΗΔΕΝ!
”Κάποτε βρισκόταν στην κορυφή… Έχει πλέον πιάσει πάτο!
Δυστυχώς η μεμονωμένη προσπάθεια κάποιου ευσυνείδητου υπαλλήλου δεν μπορεί να αντιστρέψει την απαράδεκτη εικόνα της εταιρίας!
Μήνυμα στο viber ΧΩΡΙΣ τηλεφώνημα απ’ την εταιρία, μια κλήση την επομένη που αν δεν μπορεί κανείς να την απαντήσει εκείνη τη στιγμή, είναι αδύνατο να επικοινωνήσει μαζί τους και όταν πήγα προσωπικά στα γραφεία τους πήρα την απάντηση: “Είναι η πολιτική της εταιρίας!!!”
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!
Η χειροτερη εταιρεια courier.
”Καθυστερούν απίστευτα, και δεν μπορείς ποτέ να μιλήσεις με εκπρόσωπο τους για να μάθεις πότε θα παραλάβεις.
Στο τέλος, ενώ έχεις πληρώσει τα μεταφορικά, σε αναγκάζουν να πας από κατάστημα τους να παραλάβεις, αλλιώς περιμένεις ακόμη περισσότερο!!
Αίσχος εταιρεία!
Απαραδεκτοι περιμένω από 11/12 να παραλάβω κ δεν ξέρουν καν που βρίσκεται το δέμα,ρωτάω κ λένε έχει φύγει….κ το 1αστερι πολύ είναι
”Παλιά όταν έβλεπα Acs στα πακετα μου έλεγα δόξα τω θεώ. Πλέον από την χειρότερη εξυπηρέτηση που υπάρχει σε μεταφορική. Τηλέφωνα δεν σηκώνουν πουθενά , ενημέρωση δεν υπάρχει σωστή και Πλέον περιμένεις 10 και 15 μέρες να σου φέρουν ένα δέμα που από τ εξωτερικό έρχεται σε 8 9 μέρες και περιμένεις το διπλάσιο για να το φέρουν. Πάτε καλά? Σοβαρά τώρα. Και στέλνουν το δέμα πίσω χωρίς ενημερώση. Ντροπή σας ειλικρινά.
”