Κρίμα που δεν υπάρχει αρνητική βαθμολογία και αναγκάζομαι να βάλω ένα ολόκληρο αστέρι. Θα γράψω σεντονάκι υπέρδιπλο, αλλά χαλάλι τους βρε! Τους αξίζει να γραφτεί και μυθιστόρημα ολόκληρο.
Θα προσπεράσω το ότι, κάθε φορά που περιμένω δέμα, κάθομαι πίσω από την πόρτα, για να προλάβω να ανοίξω, να η φύγει ο διανομέας σε κλάσματα δευτερολέπτου μετά το χτύπημα του κουδουνιού και αναγκαστώ να τρέχω στο κατάστημα, να στήνομαι στην ουρά, να βγάζω κιρσούς από την αναμονή και να κουβαλάω σαν τον χαμάλη (με σοβαρό πρόβλημα στη σπονδυλική στήλη) κάτι για το οποίο πληρώνονται να μου το παραδώσουν στην πόρτα.
Θα πω για την τελευταία μου περιπέτεια, με ένα δέμα που φαίνεται να βρίσκεται στο κατάστημα στο Κουκάκι 15 μέρες τώρα. Σ’ αυτές τις μέρες, δώσαμε χρόνο γιατί είναι περίοδος γιορτών, πολλές οι παραγγελίες, δύσκολη η διαχείριση των χιλιάδων δεμάτων του temu από τους σκλάβους που δουλεύουν σε τέτοια κάτεργα (κάπου δικαιολογείται και ο διανομέας που πρέπει να προλάβει να περάσει από παντού) κι όταν είδαμε πως δεν πάει άλλο, αρχίσαμε τις κλήσεις σε αριθμούς που δεν το σήκωναν ποτέ. Στην αρχή ήμασταν και με τα τηλεφωνικά κάτεργα ελαστικοί, αλλά ότι είδαμε κι εκεί πως δεν πάει άλλο, επιμείναμε και περάσαμε δύο μέρες από τη ζωή μας περιμένοντας να σηκώσουν τηλέφωνα.
Στην πρώτη επικοινωνία, μας είπαν ότι έχει αναφερθεί ζημιά, αλλά επειδή δε φάνηκε κάποια άλλη μετακίνηση του πακέτου, μπορούμε να πάμε να το παραλάβουμε από το κατάστημα. Ενθουσιασμένη εγώ, επειδή κατάφερα να μιλήσω με άνθρωπο κι επειδή θα μπορέσω να πάρω το δέμα, έστω να το κουβαλήσω (που είναι και μεγάλο και βαρύ και χρυσοπληρωμένο) δε ρώτησα σε ποιο κατάστημα (γιατί στο χάρτη δε βρήκα κατάστημα στο Κουκάκι). Ξαναζώ την περιπέτεια της αναμονής στο τηλέφωνο (όσο περιμένεις, παίζει μπαρόκ, οπότε και σε κατάσταση πανκ να είσαι, κάπως κουλάρεις) και καταφέρνω να μιλήσω με μία άλλη κυρία, η οποία το πήρε από την αρχή (δεν πρόλαβα να ρωτήσω πού βρίσκεται το κατάστημα στο Κουκάκι), μου είπε για τη ζημιά κι ότι τα δέματα με ζημιά δεν τα κρατάνε στο κατάστημα και τα στέλνουν πίσω στην dpd και να επικοινωνήσω με την dpd.
Όπως γίνεται ξεκάθαρα αντιληπτό, οι γνώμες διίστανται, κάποια με δουλεύει, ωστόσο εγώ έκανα και την προσπάθειά μου με την dpd, με την οποία κατάφερα να επικοινωνήσω μετά από κάποιες ώρες αναμονής, για να μάθω ότι πρέπει να επικοινωνήσω με acs γιατί εκεί βρίσκεται το πακέτο μου και δεν παίρνουν τίποτα πίσω. Στα όρια του εγκεφαλικού, συνέχισα τις προσπάθειές μου, μέχρι την επόμενη μέρα, που, επιτέλους, κάποια στιγμή απαντήθηκε η κλήση μου. Εκεί, πρόλαβα να πω τι μου είπαν στις προηγούμενες επικοινωνίες μου και να αναφέρω ότι ψάχνω μια τρίτη γνώμη. Τη μακρύτερη.
Ναι, έχει αναφερθεί ζημιά (τίποτα πρωτότυπο) και βρίσκεται στο κατάστημα του Ζωγράφου. Όπα, κάτσε, κοπελιά, εδώ ψάχνουμε να βρούμε πού είναι το κατάστημα στο Κουκάκι. Στην Πειραιώς, στα Πετράλωνα, μου απάντησε. Και τι δουλειά έχει να πάει στα Πετράλωνα, όταν η διεύθυνσή μας είναι στο Παγκράτι; Αχ ναι, λέει, λάθος έκανα, κατάστημα Παγκρατίου, όχι Ζωγράφου.
Όπως ξεκάθαρα γίνεται αντιληπτό, το σουρεαλισμό δεν τον ανακάλυψε ο Γκυγιώμ Απολλιναίρ, αλλά η ACS. Τέλος πάντων, περιμένω να επικοινωνήσουν μαζί μου από το τμήμα ζημιών, στο οποίο είπε ότι θα κάνει αναφορά, αν και δεν είμαι και πολύ αισιόδοξη.
Κι αυτό που έχω να πω είναι ότι καταλαβαίνω ότι είναι πολύ δύσκολο να γίνει διαχείριση σε τόσα πακέτα από temu (καμιά φορά σκέφτομαι ότι άλλες εταιρίες με κινεζίλες πληρώνουν την acs για να μην παραδίδει πακέτα και να πληρώνει η temu αποζημιώσεις), αλλά υπάρχει λύση: Προσλάβετε προσωπικό, δώστε αξιοπρεπείς αμοιβές, ώστε να μην εξαντλούνται και σας φεύγουν, αλλιώς κλείστε το το ρημάδι το κατεργάκι σας.
Υ/Γ: Μου ζητάει να βάλω ημερομηνία που με εξυπηρέτησε η εταιρία. ΔΕ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕ. Έγινε η τελευταία μου επικοινωνία, όπου πήρα υπόσχεση να με εξυπηρετήσει. Δεν την πίστεψα.
Κρίμα που δεν υπάρχει αρνητική βαθμολογία και αναγκάζομαι να βάλω ένα ολόκληρο αστέρι. Θα γράψω σεντονάκι υπέρδιπλο, αλλά χαλάλι τους βρε! Τους αξίζει να γραφτεί και μυθιστόρημα ολόκληρο.
”Θα προσπεράσω το ότι, κάθε φορά που περιμένω δέμα, κάθομαι πίσω από την πόρτα, για να προλάβω να ανοίξω, να η φύγει ο διανομέας σε κλάσματα δευτερολέπτου μετά το χτύπημα του κουδουνιού και αναγκαστώ να τρέχω στο κατάστημα, να στήνομαι στην ουρά, να βγάζω κιρσούς από την αναμονή και να κουβαλάω σαν τον χαμάλη (με σοβαρό πρόβλημα στη σπονδυλική στήλη) κάτι για το οποίο πληρώνονται να μου το παραδώσουν στην πόρτα.
Θα πω για την τελευταία μου περιπέτεια, με ένα δέμα που φαίνεται να βρίσκεται στο κατάστημα στο Κουκάκι 15 μέρες τώρα. Σ’ αυτές τις μέρες, δώσαμε χρόνο γιατί είναι περίοδος γιορτών, πολλές οι παραγγελίες, δύσκολη η διαχείριση των χιλιάδων δεμάτων του temu από τους σκλάβους που δουλεύουν σε τέτοια κάτεργα (κάπου δικαιολογείται και ο διανομέας που πρέπει να προλάβει να περάσει από παντού) κι όταν είδαμε πως δεν πάει άλλο, αρχίσαμε τις κλήσεις σε αριθμούς που δεν το σήκωναν ποτέ. Στην αρχή ήμασταν και με τα τηλεφωνικά κάτεργα ελαστικοί, αλλά ότι είδαμε κι εκεί πως δεν πάει άλλο, επιμείναμε και περάσαμε δύο μέρες από τη ζωή μας περιμένοντας να σηκώσουν τηλέφωνα.
Στην πρώτη επικοινωνία, μας είπαν ότι έχει αναφερθεί ζημιά, αλλά επειδή δε φάνηκε κάποια άλλη μετακίνηση του πακέτου, μπορούμε να πάμε να το παραλάβουμε από το κατάστημα. Ενθουσιασμένη εγώ, επειδή κατάφερα να μιλήσω με άνθρωπο κι επειδή θα μπορέσω να πάρω το δέμα, έστω να το κουβαλήσω (που είναι και μεγάλο και βαρύ και χρυσοπληρωμένο) δε ρώτησα σε ποιο κατάστημα (γιατί στο χάρτη δε βρήκα κατάστημα στο Κουκάκι). Ξαναζώ την περιπέτεια της αναμονής στο τηλέφωνο (όσο περιμένεις, παίζει μπαρόκ, οπότε και σε κατάσταση πανκ να είσαι, κάπως κουλάρεις) και καταφέρνω να μιλήσω με μία άλλη κυρία, η οποία το πήρε από την αρχή (δεν πρόλαβα να ρωτήσω πού βρίσκεται το κατάστημα στο Κουκάκι), μου είπε για τη ζημιά κι ότι τα δέματα με ζημιά δεν τα κρατάνε στο κατάστημα και τα στέλνουν πίσω στην dpd και να επικοινωνήσω με την dpd.
Όπως γίνεται ξεκάθαρα αντιληπτό, οι γνώμες διίστανται, κάποια με δουλεύει, ωστόσο εγώ έκανα και την προσπάθειά μου με την dpd, με την οποία κατάφερα να επικοινωνήσω μετά από κάποιες ώρες αναμονής, για να μάθω ότι πρέπει να επικοινωνήσω με acs γιατί εκεί βρίσκεται το πακέτο μου και δεν παίρνουν τίποτα πίσω. Στα όρια του εγκεφαλικού, συνέχισα τις προσπάθειές μου, μέχρι την επόμενη μέρα, που, επιτέλους, κάποια στιγμή απαντήθηκε η κλήση μου. Εκεί, πρόλαβα να πω τι μου είπαν στις προηγούμενες επικοινωνίες μου και να αναφέρω ότι ψάχνω μια τρίτη γνώμη. Τη μακρύτερη.
Ναι, έχει αναφερθεί ζημιά (τίποτα πρωτότυπο) και βρίσκεται στο κατάστημα του Ζωγράφου. Όπα, κάτσε, κοπελιά, εδώ ψάχνουμε να βρούμε πού είναι το κατάστημα στο Κουκάκι. Στην Πειραιώς, στα Πετράλωνα, μου απάντησε. Και τι δουλειά έχει να πάει στα Πετράλωνα, όταν η διεύθυνσή μας είναι στο Παγκράτι; Αχ ναι, λέει, λάθος έκανα, κατάστημα Παγκρατίου, όχι Ζωγράφου.
Όπως ξεκάθαρα γίνεται αντιληπτό, το σουρεαλισμό δεν τον ανακάλυψε ο Γκυγιώμ Απολλιναίρ, αλλά η ACS. Τέλος πάντων, περιμένω να επικοινωνήσουν μαζί μου από το τμήμα ζημιών, στο οποίο είπε ότι θα κάνει αναφορά, αν και δεν είμαι και πολύ αισιόδοξη.
Κι αυτό που έχω να πω είναι ότι καταλαβαίνω ότι είναι πολύ δύσκολο να γίνει διαχείριση σε τόσα πακέτα από temu (καμιά φορά σκέφτομαι ότι άλλες εταιρίες με κινεζίλες πληρώνουν την acs για να μην παραδίδει πακέτα και να πληρώνει η temu αποζημιώσεις), αλλά υπάρχει λύση: Προσλάβετε προσωπικό, δώστε αξιοπρεπείς αμοιβές, ώστε να μην εξαντλούνται και σας φεύγουν, αλλιώς κλείστε το το ρημάδι το κατεργάκι σας.
Υ/Γ: Μου ζητάει να βάλω ημερομηνία που με εξυπηρέτησε η εταιρία. ΔΕ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕ. Έγινε η τελευταία μου επικοινωνία, όπου πήρα υπόσχεση να με εξυπηρετήσει. Δεν την πίστεψα.