Wolt Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 76 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Wolt:

Με τη Wolt η παραγγελία φαγητού περνάει στο επόμενο επίπεδο. Φέρνουμε τα καλύτερα εστιατόρια της πόλης στην πόρτα σου εύκολα και γρήγορα!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

76 κριτικές για “Wolt

  1. Sturs G.

    Γεμάτο Πακιστανούς και ξένους ποτέ ξανά ξανά βολτ να φοβούνται οι γυναίκες μην τους κάνουν και τίποτα άντε ρε νούμερα ποτέ ξανα

  2. Γεωργία Κ.

    Θα ήθελα να εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου σχετικά με ένα πρόσφατο περιστατικό στην παραγγελία μου μέσω της εφαρμογής Wolt. Ενώ η παραγγελία μου είχε αξία 60,50€, λόγω λάθους διεύθυνσης (το οποίο δεν γνωρίζω πώς προέκυψε, καθώς είχα επιλέξει τη σωστή), ο διανομέας δεν μπόρεσε να παραδώσει τα προϊόντα.

    Επικοινώνησα με την υποστήριξη και μου είπαν ότι τα προϊόντα επέστρεψαν στο κατάστημα και ότι θα μου επιστραφούν τα χρήματα. Επέλεξα επιστροφή στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Ωστόσο, μου επιστράφηκαν μόλις 21,62€, χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση ή εξήγηση για την απόκλιση.

    Θεωρώ απαράδεκτο να μην λαμβάνω επιστροφή για το πλήρες ποσό που πλήρωσα, ειδικά όταν δεν ενημερώθηκα για τυχόν κρατήσεις ή χρεώσεις. Αν είχα επιλέξει να μετακινηθώ εγώ στο λάθος σημείο, το κόστος σε καύσιμα θα ήταν μηδαμινό

  3. Maria Z.

    Είναι η 4η συνεχόμενη φορά που δίνει εκτιμώμενη ώρα παράδοσης και η πραγματική είναι η διπλάσια. Τελευταία φορά. Σβήνω το app.

  4. Ευα Χ.

    Αν μπορούσα να βάλω 0 θα έβαζα! Αυτοματοποιημένα μνμ από την εξυπηρέτηση, σαν να μιλάς σε ρομπότ.
    Παραγγελία μου καθυστέρησε 20’ (έξτρα αφού την είχε παραλάβει από το καταστημα και έκοβε βόλτες σε όλο το Παγκρατι) και φυσικά ήρθε παγωμένη πανιασμενο κοτοπουλο κτλ. Εννοείται πως δεν τρωγόταν και δυστυχώς το πέταξα. Το ανέφερα στην εξυπηρέτηση, και πάλι αυτοματοποιημένα μνμτα έλαβα σαν απάντηση. Ντροπή

  5. Dimitris K.

    Η χειρότερη πλατφόρμα. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται

  6. Andreas G.

    Απαραδεκτη αργοπορια 1 ωρα τουλαχιστον. Εγινε στις 12:50 η παραγγελια και ηρθε μια ωρα μετα με τον διανομεα να εχει 100 σακκουλες φορτωμενος και για αλλου!!!

  7. Γαβριέλα Γ.

    Μακράν καλύτερη εταιρεία! Δυστυχώς έπεσα θυμα εξαπάτησης χρημάτων με την efood και δεν μπορούν καν να εξυπηρετήσουν. Απαράδεκτοι όλοι τους! Έκτοτε έχω σβήσει την εφαρμογή τους και μονο μεσω wolt!

  8. Ρια Β.

    Εαν μένετε σε πολυκατοικία που μπορεί να μην υπάρχει ασανσέρ ή να χει χαλάσει και δεν μιλάω για καμιά εξαόροφη αλλά 3 όροφη δεν τα φέρνουν στη πόρτα , σε παίρνουν τηλ και σου λένε να κατέβεις. Κατά τάλλα βάζουν κ κόστος ντελίβερι για να κατέβω να τα πάρω εγω.παιδιά υπάρχει efood και ένα σορό άλλες κανένας λόγος να παραγγείλω ξανά απο κει

  9. Ηλίας Α.

    Ο διανομέας δεν μιλούσε Ελληνικά, Αγγλικά, Ιταλικά, Γερμανικά, Ισπανικά.
    Μπράβο σας.

  10. Κατερινα Σ.

    Κλέβουν με υπέρογκες χρεώσεις απόστασης διανομής και κόστους υπηρεσίας συν χρεώσεις συν χρεώσεις. Βγάζουν από κάθε παραγγελία παραπάνω λεφτά με χρέωση με το έτσι θέλω ενώ το efood δεν το κάνει αυτό. Ντροπή να κλέβετε τον κόσμο και να θέλετε να λέγεστε και επαγγελματίες είστε απατεώνες και εύχομαι όλος ο κόσμος να το δει και να διαγράψει μια για πάντα την εφαρμογή σας. Το θέμα των καθυστερήσεων είναι δεδομένο με την wolt και είναι κάθε φορά και επίσης είναι απαράδεκτο να μην σου δίνει δυνατότητα πληρωμής με μετρητά μόνο με κάρτα στα περισσότερα καταστήματα. Είστε για μαζική αποχή από αυτήν την πλατφόρμα εξαπάτησης και ένας θεός ξέρει πώς φέρεστε στους εργαζόμενους σας. Θέλετε με δόλιο και ύπουλο τρόπο να χρεώνετε παράνομα τον κόσμο.

  11. ΕΛΕΝΗ Ν.

    Παραγγελια Κυριακή 27 Απριλιου απο Σουπερ μαρκετ , απο 40 λεπτα που εγραφε εκανε μια ωρα και παραπανω γιατι εξυπηρετουσε αλλες παραγγελειες. Οταν ειδα οτι αργουσε ζητησα να ακυρωθει η παραγγελια γιατι υπηρχαν μεσα τροφιμα ψυγειου , που τους ειπα οτι αν ειναι δεν ειναι παγωμενα δεν θα τα παραλαβω . Μου δικαιολογηθηκαν οτι και καλα μεταφερονται σε σακουλα που κραταει την θερμοκρασια . Εν τελη τα παρελαβα , μετα που τα ανοιξα ειχα δικαιο ειχαν αλλοιωθει ηδη (γιουρτι τυρι και κρεας) και δεν τα εφαγα

  12. Vangelis V.

    Απορω πως τους επιτρεπουν και δραστηριοποιουνται…τριτη συνεχομενη παραγγελια στον Πειραια….45 λεπτα καθυστερηση και μαθαινω απο τα καταστηματα οτι ποτε δεν πηγε η παραγγελια σε αυτους…και στις 3 περιπτωσεις τελικη παραδωση μετα απο 1 ωρα με φαγητο κρυο που δεν τρωγοτανε. Και χρεωνουνε και εξτρα fees. Μαλλον μας περνανε για ιθαγενεις… παραγγελιες μονο απευθειας απο τα μαγαζια.

  13. Ανδριααν Σ.

    Κλέβουν λεφτα. Χρεώνουν και δεν φέρνουν

  14. Engkli T.

    Η εταιρεία κάνει double rides ίσως και παραπάνω χωρίς να την ενδιαφέρει αν το προϊόν (π.χ ζυμαρικό) είναι σε κατάσταση να φαγωθεί. Μπορεί η παραγγελία να είναι έτοιμη πάνω από 10-20 λεπτά έτοιμη και να κάνει αλλά 20-30 λεπτά να έρθει στην καλύτερη των περιπτώσεων.

  15. Ελσα Χ.

    Οι χειρότεροι με διαφορά πληρώνω με κάρτα έχουν έλλειψη προϊόντων δεν επιστρέφουν ποτέ την διαφορά.Στα 3-4Ε δεν είχα στείλει κάτι αλλά είχα διαφορά 18Ε περιμένω 12 μέρες και δεν έχει γίνει επιστροφή ούτε και θα γίνει φυσικά.Εννοειτε ότι δεν φταίνε αυτοί αλλά οι τράπεζες και από αυτούς έχει γίνει η αποδέσμευση 🖕 Ζήτησα την απόδειξη ότι από αυτούς έγινε η αποδέσμευση και δεν υπάρχει κάτι τέτοιο.

  16. Αποστολος Μ.

    Οι ανθρωποι ειναι επιεικως απαραδεκτοι και εχουν χασει τηνν μπαλα απο τις παραγγελιες. Απο 45 εως 55λεπτα που ανεγραφαν αρχικα 100 τελικα. Μου τα εφεραν παγωμενα. Απο την ωρα που εφυγε ο διανομεας απο το μαγαζι παραδοσης γυρισε τη μιση Θεσσαλονικη μεχρι να ερθει. Ειλικρινα δεν τους ξαναδινω σεντ

  17. Γιώργος Λ.

    η χειρότερη εφαρμογή. χρεώνουν ακόμα και την μεταφορά συν την υπηρεσία σε λίγο πιο πολλά θα κοστίζει να στα φέρουν από ότι το φαγητό. θα φάει μια διαγραφή και απο εμένα όπως και από πολλούς άλλους που διαβάζω μήπως και σεβαστούν τον καταναλωτή. επισεις πολλοί από αυτούς είναι και αγενεστατοι και δεν μιλάνε ελληνικά για να μπορείς να μιλήσεις όταν σου φέρουν την παραγγελία. έχουν μαζέψει την σάρα και την μάρα για ντελιβεραδες.

  18. Θωμάς Κ.

    Δεν υπάρχει η επιλογή 0 αλλιώς θα την επέλεγα. Απαράδεκτη…αναξιόπιστοι στους χρόνους παράδοσης, γράφουν 20 λεπτά και δεν έχουν έρθει μετά από μια ώρα. Δεν σηκώνουν τηλέφωνα.
    Τελικά ακυρωσαμε την παραγγελία .
    ΑΙΣΧΟΣ
    Κλείστε το καλυτερα
    Ημερομηνια που (δεν) μας εξυπηρέτησε η εταιρεία: 21/3/2025

  19. Νίνα Σακκά Σ.

    Αίσχος !!! Παράγγειλα από το Wolt Market Αμαρουσίου ένα λαυράκι της εταιρίας ” ΨΑΡΟΔΗΜΟΣ” το οποίο κυριολεκτικώς βρώμαγε.
    Δεν υπάρχει δε κανένα τηλέφωνο επικοινωνίας για να διαμαρτυρηθώ. Φαίνεται ότι αυτή είναι πάγια πρακτική…

  20. Asi K.

    ΤΡΑΓΙΚΟΙ με όλη της σημασία της λέξεως!!! Αφού σταμάτησαν να δίνουν προσφορές πχ σε παραγγελία άνω των 10 ευρω, 2 ευρώ έκπτωση και άλλα πολλά, μέσα στις πανάκριβες τιμές, ζητούν και χρέωση υπηρεσίας, Το delivery πλέον χρεώνεται σε όλα τα καταστήματα σχεδόν γι’αυτό και από εμένα έφαγε μια ωραιότατη απεγκατάσταση από το κινητό και ξεμπέρδεψα

  21. Ιωαννα Ι.

    Απαραδεκτη
    Να θελω να παραγγειλω απο μαγαζι συγκεκριμενα Κουλουραδες που ειναι 2’ με τ αυτοκινητο κσι να μοφ λεει δε γινεται
    Ντροπη απλα

  22. Giannis M.

    Τραγικη,καθυστερηση στην καθυστερηση και ψευτικο live.

  23. Σήμερα παραγγελία από το ανθοπωλείο ΝΑTURA και έδωσα την παραγγελία να πάει στο Άγιο Γιώργη και τελικά η παραγγελία δεν την παρέλαβε η κόρη μου.

  24. Vasileios T.

    Απαραδεκτη εξυπηρετη
    Κακο delivery

  25. Tasos D.

    Δεν πρέπει να τους επιλέγει κανεις.. είναι αγενής κ αμόρφωτοι…μου έφερε την παραγγελία κ στο θυροτηλεφωμο τον ακούω να μου λέει” έλα να παραλάβεις” (στον ενικό, λες κ με ήξερε προσωπικά)κ συμπληρώνει ” βρε ζώον”νομίζοντας ότι δεν τον ακούω.. όταν κατέβηκα κ του ζήτησα το λόγο μου είπε κι άλλα που δεν θα ήθελα να αναφέρω..σκατα εταιρεία..με σκατα υπαλλήλους.ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ.