hahahahhahahahahahahahahahahah
Wolt Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Wolt:
Με τη Wolt η παραγγελία φαγητού περνάει στο επόμενο επίπεδο. Φέρνουμε τα καλύτερα εστιατόρια της πόλης στην πόρτα σου εύκολα και γρήγορα!
Μετάβαση στον ιστοτόποΠληροφορίες για Wolt:
Με τη Wolt η παραγγελία φαγητού περνάει στο επόμενο επίπεδο. Φέρνουμε τα καλύτερα εστιατόρια της πόλης στην πόρτα σου εύκολα και γρήγορα!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Καλησπέρα , παραγγέλνω χρόνια από την συγκεκριμένη εφαρμογή . Τον τελευταίο καιρό οι παραγγελίες είναι όλες λάθος . Η ταραμοσαλάτα χωρίς ψωμί . Το καλαμαράκι χωρίς πατάτες . Αναψυκτικό δεν καταφτάνει ποτέ σπίτι . Δεν ξέρω εάν πρέπει να το πάρω προσωπικά, η να δεχτώ απλά τον μην επαγγελματισμό της συγκεκριμένης εταιρίας . Που συνηθίζει να με κλέβει καθημερινά και αρνείτε να μου επιστρέψει τα χρήματα μου . Επίσης μου προκαλεί απίστευτα νεύρα η αγένεια των υπαλλήλων τους και η συνεχείς ίδιες απαντήσεις σαν να μιλάω στο ChatGPT . Η ανθρώπινη βλακεία έχει κάποια όρια . Και ανθρώπινη βλακεία για να αντιμετωπιστεί χρειάζεται χρόνο κάτι που δεν υπάρχει . Ποτέ Ξανά .
”Παραγγελία μέσω wolt και ενώ ήρθε λάθος και μετά από 2 πάρα ώρες. Δεν μας αποζημίωσαν ούτε μας έδωσαν κάποιο εκπτωτικο κουπόνι όπως έχει κάνει σε αντίστοιχες περίπτωσεις η e food.
”Κακή εξυπηρέτηση…. η παράδοση της παραγγελίας έλεγε από 21.50 έως 22.10 κ ήρθε 22,45… πηρα τηλέφωνο στο κατάστημα 22.20 κ ειπανε το κλασικο εφυγε το παιδι…εννοείται τα γύρισα πίσω κ εννοείται πως δεν ζήτησα τα λεφτά μου πίσω ούτε το φιλοδώρημα του ντελίβερι… καλή εξυπηρέτηση κ.απο εδώ κ από το κατάστημα εστίασης
”Είναι απατεώνες. Τα φιλοδωρήματα που δίνει ο κόσμος τα κρατάνε – μιλάμε για τις ηλεκτρονικές πληρωμές, με κάρτα – δεν τα δίνουν στα καταστήματα για να φτάσουν εντέλει στους διανομείς! Στο κατάστημα φαίνεται μόνο η πληρωμή των προϊόντων, δεν τους αποστέλλεται ολόκληρο το ποσό που πληρώνει ο πελάτης, με την ανάλυση των χρεώσεων όπως οφείλουν να κάνουν! Υπολογίστε πόσα κερδίζουν κλέβοντας τους διανομείς ΚΑΙ τους χρήστες της εφαρμογής τους! Μαύρα χρήματα! Όποιος έχει αμφιβολία, αρκεί να πάρει τηλέφωνο στα καταστήματα που συνεργάζονται, και θα το επιβεβαιώσει! Τους αξίζει καταγγελία ΠΑΝΤΟΥ! Προστασία καταναλωτή, ΣΔΟΕ, ή όπου αλλού, να τους γίνει έλεγχος και να επιβληθούν οι ανάλογες κυρώσεις! Ξεφτίλες!
”Υποτίθεται ότι έδινε 10€ έκπτωση για πρώτη παραγγελία, έκανα για σούπερ μάρκετ, δεν είδα καμία έκπτωση,με χρέωσε η υπηρεσία κανονικότητα για προϊόντα 19€ έπρεπε να πληρώσω 9€
”Απατεώνες κλέφτες…
”Γελάω με τα σχόλια μερικών από εσάς που προφανώς σαν τσιράκια του ανταγωνισμού προσπαθείτε να μαυρίσετε κάτι που δεν θα φτάσετε ποτέ..
”Καλή τύχη..
Απαράδεκτοι. Προσλαμβάνουν ανειδίκευτους και ανεκπαίδευτους διανομείς. Πληρώνεις για να σε βρίσει ο διανομέας και να σου φέρει παγωμένο το φαγητό. Όταν θες να επικοινωνήσεις με την εταιρία σου απαντούν μόνο με αυτοματοποιημένα μηνύματα.
”Μετα την παραγγελία με πήραν από την Wolt από αυτό το σταθερό +30 21 1198 5725 και ήταν ο διανομέας λογικά γιατί δεν με έχουν ξαναπάρει ποτέ και η κλήση ήταν 10 δευτερολέπτων και ενώ έλεγα παρακαλώ δεν μιλούσε κανείς και αναστέναξε .. ενημέρωσα απευθείας την εταιρεία μέσω chat γιατί δεν υπάρχει άλλος τρόπος να επικοινωνήσω μαζί τους δεν παραδέχτηκαν ότι ήταν ο διανομέας ούτε ότι το τηλέφωνο είναι από την Wolt βέβαια το έψαξα στο white pages και όλοι λένε ότι είναι από την Wolt και ότι τότε έπαιρναν τηλέφωνα ..πήρα το μαγαζί που έκανα παραγγελία και μου είπαν ότι είναι το τηλέφωνο της Wolt αυτό.. αυτή η Εύα είναι ότι χειρότερο κάνουν συγκάληψη στους επικίνδυνους διανομείς που έχουν και δεν υπάρχει καμία προστασία σε εμάς και στα προσωπικά μας στοιχεία..φοβόμαστε να ξανά παραγγείλουμε
”Είπα να παραγγείλω πρώτη φορά σήμερα μέσω της συγκεκριμένης εταιρείας. Μου ήρθε κωδικός έκπτωσης για πρώτη φορά και καταλήγει η παραγγελία ύψους περίπου 2€. Επικοινωνώ με το κατάστημα μετά το πέρας της εκτιμώμενης ώρας παράδοσης και μου λένε ότι το αγνόησαν γιατί τους είπε η εταιρεία ότι είναι χάκερ. Δεν μου ήρθε ποτέ ειδοποίηση ακύρωσης της παραγγελίας και έμεινα νηστική χωρίς καμία ενημέρωση. Απαράδεκτη εφαρμογή. Στο efood δεν έχει γίνει ποτέ
”Η συγκεκριμένη εταιρία προσλαμβάνει εγκληματίες πακετάδες χωρίς να ελέγξει καθόλου το ιστορικό τους! Έχω υποστεί απειλή κατά της ζωής μου από ένα γουρούνι τους το οποίο δεν μπορούσε δήθεν να βρει τη διεύθυνση μου και από το τηλέφωνο με απειλούσε ότι «άμα με βρει θα έρθει και θα μου δείξει»! 13 ευρώ προπληρωμένη η παραγγελία μου ε! Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την wolt αλλά δεν υπήρχε κανένας άλλος τρόπος εκτός από ένα ανώνυμο-απρόσωπο τσατ. Ζήτησα επίμονα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο διότι απειλήθηκε η ζωή μου και δεν έκαναν τίποτε! Ζήτησα τα στοιχεία του πακετά για να του κάνω μήνυση και δεν μου τα έδωσαν! Παιδιά προσοχή μεγάλη! Είναι επικίνδυνοι και ανεύθυνοι! Καμία προστασία δεν σου προσφέρουν! Ούτε στον μεσαίωνα τέτοια τυχάρπαστη εταιρία! ΟΥΣΤ!!!
”χτεσ 20/1/2025 παρηγγειλα απο το μαγαζι mailos pasta μια σαλατα. την εκανα την παραγγελια 7 η ωρα και με ενημερωσαν οτι θα παραλαβω 8 μισι η ωρα. μιαμισι ωρα μετα για μια σαλατα!!!!! στα σχολια λοιπον πριν ερθει η παραγγελια τουσ εγραψα οτι την ηθελα χωρισ ντοματινια. επειδη εχω δυσανεξια στην ντοματα. οταν λοιπον μου την εφεραν μετα απο τοσ αργοπορια διαπιστωσα δυστυχωσ οτι μου ειχαν βαλει και ντοματα!!!! εγω λοιπον μεχρι χτεσ εκανα τισ παραγγελιεσ μου μεσω wolt. απο εδω και στο εξησ θα την κανω τηλεφωνικα μεσω καταστηματοσ ( γιατι την εκανα παντα ηλεκτρονικα ) και γι αυτο βεβαια δεν ειμαι απολυτωσ σιγουρη οτι θαμαι πελατισσα αυτου του μαγαζιου γιατι και το μαγαζι φταιει που δεν εδωσε σωστα την παραγγελια μου για να ετοιμαστει. οποτε παρτε 1 αστερι και πολυ σασ ειναι!!!
”Ευτυχώς που υπάρχουν επιχειρήσεις που απασχολούν αυτά τα παιδιά “αλλοδαποί”είναι πολύ ευχάριστο αυτό ,στο κάτω κάτω δουλεύουν δεν κλέβουν .
”ΑΛΛΆ πρέπει να τους εκπαιδεύσετε και λίγο στην ελληνική γλώσσα και γραφή.
Παίρνουν οι άνθρωποι τηλέφωνο πανικόβλητοι γιατί δεν μπορούν να βρουν την διεύθυνση αλλά δεν μπορείς να τους εξηγήσεις γιατί δεν μιλάνε ελληνικά.
Λόγω υγείας δεν μπορώ να βγω να ψωνίσω οπότε η wolt με έχει βόλεψει πάρα πολύ.
Το μόνο παράπονο “φταίει η εταιρεία όχι τα παιδιά ”
ότι πρέπει να μάθουν λίγα ελληνικά
Να μπορούν να διαβάσουν έστω το όνομα της οδού…
Παραγγελία μόλις είχε παραγγελθεί βάλαμε τα σωστά προϊόντα δεν μας δέχτηκε την πρώτη φόρα την παραγγελία αλλά τράβηξαν τα λεφτά και επιστράφηκαν αμέσως και κάνουμε ακριβώς την ειδια παραγγελία και από 6 προϊόντα που είχαμε τα 3 παραγγέλθηκαν το αντιλήφθηκα αμέσως έστειλα μήνυμα για ακύρωση παραγγελίας και καθυστέρησαν να μου απαντήσουν και με ενημέρωσαν ότι δεν μπορούσαν να ακυρώσουν την παραγγελία προφανώς γιατί καθυστέρησαν να μιλήσουν με το κατάστημα! Και το χειρότερο δεν παραδέχονται το λάθος τους! Λυπάμαι για την εξυπηρέτηση τους πλήρης απογοήτευση!
”Απλα η Wolt δεν είναι καθόλου εξυπηρετική τους στέλνεις μνμ κ θυμούνται να σου απαντήσουν μετά από 10-15 λεπτά κ σ λένε περασε ο χρόνος δεν μπορώ να κανω κάτι, εγώ διαγράφω το λογαριασμό Αυτό τις Wolt και είναι τελευταία φορά που βάζω παραγγελία, προσοχή όλος ο κόσμος..
”Δύο μέρες και δύο φορές προσπάθησα να στείλω λουλούδια στην μάνα μου για γενέθλια επειδή μένω στο εξωτερικό! Και τις δύο είπαν παραδόθηκαν και δεν πήγαν ποτέ ! Πήραν τα λεφτά δεν έβγαζα άκρη με την εξυπηρέτηση και μου τα γυρνούσαν μετά σε πόντους ! Στα σχόλια έγραφα ότι μένω στο εξωτερικό ότι η μάνα μου είναι σπίτι και απλά να τα πάνε ! Πόσο δύσκολο είναι ; Η απάντηση με ψάχνανε και δε με βρίσκανε ! IQ δυνατό ! Ακατάλληλοι και αντιεπαγγελματική συμπεριφορά με κάθε έννοια
”Ακατάλληλοι απλα ψευτικες εκπτωσεις
”Απαράδεκτοι η κακή εξυπηρέτηση πελατών αγενέστατη !!κακοί διαχείριση λυπάμαι πού κατέβασα την εφαρμογή κάθε φορά υπάρχει πρόβλημα με της παραγγελίες μου δεν με έχουν εξυπηρέτηση ποτέ καλά
”Στο κουβούκλιο από το μηχανάκι του πακιστανού διανομέα υπήρχε μεγάλη χαλκομανία με τη μάπα ενός μουλά/αγιατολλάχ. Νροπή σας…
”Δεν φτάνει που μας είχε κλείσει το πάρκινγκ ο διανομέας της wolt,μας είπε να μην ξανά παραγγείλετε όλη η πολυκατοικία.μην γράψω και τι άλλο μας είπε…
”Παραγγείλαμε φαγητό. Έκανε πάρα πολλή ώρα να το φέρει γιατί έπρεπε να σταματήσει να αφήσει πολλές ακόμα παραγγελίες με αποτέλεσμα το φαγητό να φτάσει παγωμένο.
”Τραγική εμπειρία!! Αποφύγετεε καθε τρόπο!
”Υποτίθεται ότι η πλατφόρμα είναι στη μέση για την ασφάλεια και του καταναλωτή άλλα και του καταστήματος… δυστυχώς μου ήρθε μισή παραγγελία από ένα κατάστημα και δεν κάναν απολυτός τίποτα… 4 ευρώ μεταφορικά για να χρειαστεί να ξανά παραγγείλω με ελάχιστη και πάλι άλλα τόσα μεταφορικά…
”Πέραν της “ρομποτικής ” και “απρόσωπης ” επικοινωνίας μεσω γραπτων μυνηματων δεν είναι εφικτή καμία άλλη μορφή επικοινωνίας προκειμένου να βρεις ΑΜΕΣΑ λύση. Εννοείται την απεγκατεστησα
”Παραγγελία για σούπερ μάρκετ 38 € με έκπτωση. Δεν ήρθαν όλα και πλήρωσα κανονικά 38. Ούτε ένα μνμ από την εταιρεία. Τέλος στις παραγγελίες από εμένα.
”