Volton Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.22 από 37 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Volton:

Η Volton Ελληνική Ενεργειακή Α.Ε., είναι μία Ελληνική Εταιρεία η οποία εισέρχεται δυναμικά στο χώρο της προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελληνική αγορά. Προσφέροντας αξιόπιστες υπηρεσίες που εκπληρώνουν τις ολοένα αυξανόμενες ενεργειακές ανάγκες επιχειρήσεων και νοικοκυριών, φιλοδοξεί να γίνει μία από τις σημαντικότερες εταιρείες του κλάδου.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

37 κριτικές για “Volton

  1. Σανια Ρ.

    Εκανα καινούργια συνδεση για ρευμα και ενω στο συμβολαιο θποσχονται δωρο επιταγη Publi ποτε δεν το ελαβα αν και προσπαθησα να επικοινωνησω 5 φορες δεν απαντανε καν

  2. ΚΩΣΤΑΣ Π.

    Ήμουνα 5 μήνες περίπου σε αυτή την εταιρεία. Αφού έφυγα και πλήρωσα κανονικά τον ΤΕΛΙΚΟ λογαριασμό, μετά από 6 μήνες και ενώ ήδη είμαι σε άλλη εταιρεία εννοείτε, μου έστειλαν άλλον τελικό για τους 2 πρώτους μήνες που ήμουνα στην volton.
    Μετα από επικοινωνία μαζί τους για το τι είδους λογαριασμός είναι αυτός και γιατί δεν τον είχαν στείλει όσο ήμουνα στη volton, μου είπαν να επικοινωνήσω με το λογιστήριο.
    Επισημαίνω ότι για να πάω μου είχαν δώσει και 500 + 500 δωρεάν KWh. Όταν τους είπα που είναι αυτές και γιατί εξαφανίστηκαν , μου απάντησαν ότι πρέπει να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών.
    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΧΑΟΣ.
    Θυμήθηκαν μετά από έξι μήνες αφού είχα φύγει να στείλουν λογαριασμό για τους 2 πρώτους μήνες έχοντας εξαφανίσει τις δωρεάν κιλοβατώρες που είχαν δώσει.
    Άπλα ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ!!!!

  3. Ioakeim T.

    Η πεμπτουσία του μ********* τους για να πληρώσεις με κάρτα τους παίρνεις τηλέφωνο τους δίνεις τα στοιχεία και ότι θέλουν σε χρεώνουν

  4. Senh K.

    Δυστυχώς το τηλεφωνικό κέντρο ενημερώνει άλλα και στους λογαριασμούς χρεώνετε άλλα. Θα δεχόμουν το λάθος, είναι ανθρώπινο .Αλλά να προσπαθώ εδώ και δύο μήνες να διορθώσετε τον τελικό λογαριασμό όπου με χρεώσατε διπλάσια απ΄ όσο είχαμε συμφωνήσει και να μην το κάνετε.Να με κοροιδεύετε να απαξιώνετε τον πελάτη σε αυτό τον βαθμό είναι απαράδεκτο. Αοριστολογίες για αιτήματα που το αρμόδιο τμήμα θα επιλύσει. προσοχή λοιπόν στους καταναλωτές .Μην εμπιστεύεστε ανάξιους εμπιστοσύνης και αν έχετε ανάλογη εμπειρία στείλτε μου μήνυμα . Ευτυχώς δεν είμαστε πρόβατα υπάρχουν διαδικασίες που μπορούμε να ακολουθήσουμε και όσο και να μας ταλαιπωρήσετε να βρούμε το δίκιο μας.

  5. Απάτη! Εξαπάτηση καταναλωτών! Προσοχή! Όσοι έχετε εξαπατηθεί κάντε καταγγελία μέσο gov!

  6. Μινα Στεφα Σ.

    Απαράδεκτοι,τραγικοί,σκέτη απάτη!!!!!
    Μακριά

  7. Βασιλικη Β.

    Μακριά από αυτήν την εταιρεία. Είναι σκέτη απάτη. Έδωσε μια δωροεπιταγη με την σύνδεση και όταν αλλάξαμε παροχο μας έβαλαν να την πληρώσουμε χωρίς καμία ενημέρωση ότι θα συνέβαινε αυτό.

  8. Η Εταιρεία αυτή είναι η απόλυτη απάτη. Την διοικούν νταβατζήδες, τοκογλύφοι και απατεώνες… Μετά από 2 έτη στην εταιρεία ενώ κάθε μήνα πλήρωνα 60-80 ευρώ και όχι πάνω από 250€ εκαθαριστικούς μου έστειλαν έναν λογαριασμό 2500€. Όταν τους πήρα τηλέφωνο με κορόϊδευαν, έλεγαν “Ναι? Εεεε? Αααα?” ειρωνικά όταν τους ρώτησα πως ήταν δυνατόν τόσο υψηλή χρέωση.

    Μου είπαν κι άλλοι πολλοί πελάτες ότι πάθαν το ίδιο από τη Volton. Και από ότι μου είπαν οι άνθρωποι αυτοί, η Volton σου βάζει στην αρχή λογαριασμούς μέχρι 100€ για να λες: “Ά! Τι καλή που είναι η Volton” και να τη συστήνεις και δε άλλους. Όμως μετά σου ρίχνει ένα μπουγιουρντί στα 2500- 3000€ περίπου και αρχίζει να σε εκβιάζει τοκογλυφικά …. Πληρώνει Δικαστές για να βγάζουν υπέρ της κατά των εξαπατημένων θυμάτων της εντολές κατάσχεσης

  9. Απαράδεκτη εταιρεία αγενέστατη αυτή στην σημερινή απογευματινή βάρδια εξυπηρέτηση πελατών έκοψαν το ρεύμα για 140 ευρώ σε γυναίκα 75 ετών μόνη με κινητικά προβλήματα. Το πληρωσα άμεσα μέρα την διακοπή και μετά από πόσα τηλέφωνα για επανασύνδεση ο ένας με έστελνε στον δεδηε και ο άλλος στην βάλτον. Το αποτέλεσμα βράδιασε και άφησαν αυτή την γυναίκα χωρίς ρεύμα και τηλέφωνο αφού δεν έχει κάπου να το φορτίσει. Αν κατά την διάρκεια της νύχτας συμβεί κάτι στην μητέρα μου να ξέρετε ότι θα κινηθώ νομικά κατά της εταιρίας του δεδηε και της απαραδεκτης υπαλλήλου που δεν θα έπρεπε να ήταν καν εκει

  10. Georgios Apostolakis A.

    Ηθελα να μεταφερω τον επαγγελατικο χωρο σε αλλο οικημα…εχουν περασει πανω απο 10 μερες και ακομα δεν εχει γινει συνδεση με αποτελεσμα να χανω πελατες και χρημα απο email τους παρακαλεσα αλλα μιλω με ΑΙ φοβερη γραφειοκρατεια και τηλεφωνικα κεντρα δε ξερουν τιποτα και χρεωνουν ενα σκασμο τα τηλεφωνηματα…νταβατζηδες ενεργειας ωραια τα καταφεραν ολοι τους..

  11. Απατεώνες και κλέφτες! με χρέωσαν έκπτωση συνέπειας ενώ ο λογαριασμός εξοφλείτο κάθε μήνα με πάγια εντολή!!!! Τα συμπεράσματα δικά σας!

  12. ΘΕΟΔΩΡΟΣ Π.

    Απαράδεκτη ενημέρωση και εξυπηρέτηση. Καθυστέρηση έναρξης του συμβολαίου μου για 2 μήνες. Αποτέλεσμα, πλήρωσα στον προηγούμενο πάροχο υπέρογκες χρεώσεις. Επικοινώνησα με email για να με ενημερώσουν, και μετά 1 σχεδόν μήνα δεν έχω απάντηση. Απορώ πώς τους επιτρέπεται να λειτουργούν.

  13. Apostolos S.

    Η κυρία Γ απαράδεκτη και αγενέστατη! Θα το δημοσιευσω παντού μέχρι να το δούνε ολοι στην εταιρία!! Με πήρε τηλέφωνο για προσφορά κλπ, είπα να δεχτώ να μπω στη βολτον και απλά επειδή είχα μερικές παραπάνω αποριες ( είμαι 24 χρόνων νοικιάζω πρώτη φορά δε ξέρω πολλά από ρεύματα και εταιριες) ή κυρια Γ βαριόταν να μ εξηγήσει και μ έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα,λέγοντας μου πως δε θα κάτσει να μ λύσει όλες τις απορίες μου! Εννοείται ότι δε θα μπω στη volton μετά από αυτό

  14. Thrassyvoulos Mitaftsis M.

    Μου κόψανε το ρεύμα για 66 ευρώ έναντι !!!!!. Το σπίτι είναι κλειστό, πλήρωσα, περίμενα εκκαθαριστικό γατί δεν έχω κάψει ούτε μια κιλοβατώρα. Δεν μπορούσαν να βγάλουν εκκαθαριστικό, αλλά να στείλουν τον ΔΔΔΗΕ να μου κάνουν διακοπή μπορούσαν, και τώρα με απειλούν ότι θα μου κόψουν το ρεύμα (ξανά; πως γίνεται αυτό) και με ενοχλούν τηλεφωνικά, ενώ τους έχω ζητήσει να εκδοθεί τελικός λογαριασμος ώστε να πληρώσω αυτό που πρέπει και όχι παραπάνω λόγω του έναντι, και να φύγω…. αλλά δεν μπορούνε να το κάνουν εδώ και έναν μήνα. Λένε πως πρέπει να έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ για να βγει τελικός !!!! Τι να δει ο ΔΕΔΔΗΕ; αφού ο ΔΕΔΔΗΕ τον έκοψε. Απίστευτο και όμως αληθηνο!!!! Μακρυά από Volton

  15. ΜΑΙΡΗ Κ.

    απαραδεκτοι ολοι τους!Κ το ενα αστερακι πολυ τους ειναι.Ειχαν να μου εκδοσουν λογαριασμο 10 μηνες!τους επαιρνα συνεχομενα τηλ κ δεν μου απαντουσαν, στα μνμ που εστελαν η απαντηση τους ηταν να κανω υπομομη. Καποια στιμγη αφου βρηκα καποιον ειπα οτι αν δεν εκδοσουν λογαριασμο μεσα στο μηνα θα αποχωρησω.Φυσικα κ δεν εκαναν τπτ.Εχω κρατησει ολα τα mail κ τα μνμ που εστειλα, αποχωρησα κ αφου ξεκινησα στη νεα εταιρεια κ πληρωνω κανονικα τοτε μου εστειλαν μεσα σε 15 μερες 3 λογαριασμου 610 ευρω με απαιτηση καθημερινα στα τηλεφωνα να πληρωσω το λογαριασμο γιατι θα το κοψουν!Το κορυφαιο ειναι οτι εγω δεν ημουν σε αυτη την εταιρεια εγινε μεταπτωση διοτι πουληθηκε σε αυτους κ στην περιοχη δεν υπαρχει αντιπροσωπος…βεβαια θα μπορουσα να φυγω νωριτερα αλλα δεν ηθελα να πληρωσω ρητρα!την οποια τη ζηταν

  16. Δημήτρης Π.

    Η χαμηλότερη τιμολόγηση εντός τους 2024 σε σύγκριση με όλους τους παρόχους. Καλή εξυπηρέτηση, άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες μου.

  17. Χριστίνα Κ.

    Δεν ήθελε να με εξυπηρετήσει η κοπέλα όπου υπάρχει εκεί.

  18. Λυπάμαι πολύ που έλαβα τις υπηρεσίες τους. Έλειψα για δύο μήνες. Μόνο το ψυγείο ήταν σε λειτουργία και λογαριασμοί ήρθαν 175 ευρώ τον μήνα. Καμία ενημέρωση για το ύψος της κατανάλωσης. Ελέγχους δεν κάνουν ποτέ. Ασυνεννοησία με τους υπαλλήλους. Ο κάθε ένας λέει ότι θέλει. Η ανεξάρτητη αρχή που είναι;
    Απαράδεκτοι!

  19. Βιργινία Α.

    Απαράδεκτοι, ανίδεοι, δεν ξέρει ο ένας τι λέει ο άλλος. Προσωπικά, έχω τραβήξει τα πάνδεινα! Προτίθεμαι να τους καταγγείλω στην Ένωση Καταναλωτών και, φυσικά, να αλλάξω εταιρεία (ελπίζω να μην ξαναπέσω στα ίδια). Έτσι στήνονται επιχειρήσεις; “Με π…ές δε βάφεις αυγά”, λέει ο λαός. Αλλά ποιος ξέρει τίνος κουμπάροι ή συμπέθεροι είναι;

    * Επίσης θα πρότεινα αντί για αστέρια στην αξιολόγηση να έχουν κάτι άλλο.

  20. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Π.

    στισ 2-7 εκανα αιτηση για να φερω 2 παροχεσ ρευματοσ.στισ 10-7 πηρα τηλεφωνο να μαθω γιατι αργουν.μου απαντησαν για καποιο ανεξοφλητο λογαριασμο στον προηγουμενο παροχο ο οποιοσ δεν εχει εκδοθει καν!!!!!!!!!!!!!!!.μετα μου ειπαν οτι δεν ειχαν δει το μειλ κτλ κτλ.την ιδια στιγμη ζητησα και πηρα εντυπα υπαναχωρησησ και για τισ 2 παροχεσ και τισ ηχογραφημενεσ κλησεισ με την εταιρεια για να τουσ κανω αναφορα στην εεττ και στον συνηγορο του καταναλωτη.μολισ ειδαν αυτεσ τισ κινησεισ αυτοματα ακυρωσαν τισ αιτησεισ μου και για τα ηχογραφημενα ειπαν οτι δεν μπορουν να τα δωσουν γιατι πλεον δεν υπαρχει αιτηση ενεργη!!!!!!!καντε αναφορεσ σε ολουσ αυτουσ που σασ προσβαλλουν και ειναι αντιεπαγγελματιεσ

  21. Ότι χειρότερο δεν ξέρει κανείς τι του γίνεται κυριολεκτικά χάνει η μάνα το παιδί. Δεν στέλνουν λογαριασμό αλλά μηνύματα στο fiber δεν μπορείς να κάνεις πάγια εντολή και δεν ξέρεις αν ο λογαριασμός εξοφλήθηκε επειδή δεν σου στέλνουν απόδειξη. Μακριά.

  22. ΑΘΑΝ. ΜΑΡΚ. Μ.

    ΄Εχουν μια εφαρμογή εκεί στην VOLTON που για να πληρώσεις θα ξεκινήσεις Δευτέρα και θα τελειώσεις το Σάββατο. Δεν πληρώνεις με τίποτα. Τι το θέλετε αφού δεν το έχετε ρε παιδιά. Και μη μου λέτε ότι φταίει η τράπεζα και οι καρτες της. Κοιτάτε τα χάλια σας με την εφαρμογή σας my portal volton και αφήστε τους άλλους. Και μη μου λέτε μετα από επικοινωνία που είχα μαζί σας να πληρώσω σε τράπεζα ή σε κατάστημα. Λίγη ντροπή δε βλάπτει σ΄αυτο τον τόπο.

  23. Μαρία Μ.

    Απαράδεκτη εταιρεία…μακρυάααααα για να πάρεις πιστωτικό υπόλοιπο από τελικό λογαριασμό πρέπει να περάσει 1 χρόνος ενώ όταν λήγει 1 λογαριασμός σε ενοχλούν καθημερινά…η χειρότερη ολων

  24. Γιάννης Α.

    Απειλούν να κόψουν το ρεύμα για 115 ευρώ (δύο λογαριασμοί). Αποστέλλουν απειλητικά και εκβιαστικα μηνύματα στο viber. Παρόλο που υπάρχει σποδεδειγμενη παραμονή στον οαεδ. Όλα αυτά μετά από 4 χρόνια που τους δίνω ψωμί να φάνε χωρίς πρόβλημα καθε μήνα. Με τη νέα μου δουλειά θα τους εξοφλησω τέλη του μήνα και καπάκι αλλάζω παροχο.

  25. ΜΑΡΙΑ Μ.

    Δεν υπάρχει χειρότερη εταιρεία στον κόσμο από την VOLTON. Λειτουργεί μόνο με δόλο και ψευτιές. Η εξυπηρέτηση είναι ανύπαρκτη, οι τιμές που γράφουν στα συμβόλαια δεν τηρούνται πουθενά. Χρεώνουν ότι τους έρθει στην κυριολεξία.