Δυστυχώς το τηλεφωνικό κέντρο ενημερώνει άλλα και στους λογαριασμούς χρεώνετε άλλα. Θα δεχόμουν το λάθος, είναι ανθρώπινο .Αλλά να προσπαθώ εδώ και δύο μήνες να διορθώσετε τον τελικό λογαριασμό όπου με χρεώσατε διπλάσια απ΄ όσο είχαμε συμφωνήσει και να μην το κάνετε.Να με κοροιδεύετε να απαξιώνετε τον πελάτη σε αυτό τον βαθμό είναι απαράδεκτο. Αοριστολογίες για αιτήματα που το αρμόδιο τμήμα θα επιλύσει. προσοχή λοιπόν στους καταναλωτές .Μην εμπιστεύεστε ανάξιους εμπιστοσύνης και αν έχετε ανάλογη εμπειρία στείλτε μου μήνυμα . Ευτυχώς δεν είμαστε πρόβατα υπάρχουν διαδικασίες που μπορούμε να ακολουθήσουμε και όσο και να μας ταλαιπωρήσετε να βρούμε το δίκιο μας.
Δυστυχώς το τηλεφωνικό κέντρο ενημερώνει άλλα και στους λογαριασμούς χρεώνετε άλλα. Θα δεχόμουν το λάθος, είναι ανθρώπινο .Αλλά να προσπαθώ εδώ και δύο μήνες να διορθώσετε τον τελικό λογαριασμό όπου με χρεώσατε διπλάσια απ΄ όσο είχαμε συμφωνήσει και να μην το κάνετε.Να με κοροιδεύετε να απαξιώνετε τον πελάτη σε αυτό τον βαθμό είναι απαράδεκτο. Αοριστολογίες για αιτήματα που το αρμόδιο τμήμα θα επιλύσει. προσοχή λοιπόν στους καταναλωτές .Μην εμπιστεύεστε ανάξιους εμπιστοσύνης και αν έχετε ανάλογη εμπειρία στείλτε μου μήνυμα . Ευτυχώς δεν είμαστε πρόβατα υπάρχουν διαδικασίες που μπορούμε να ακολουθήσουμε και όσο και να μας ταλαιπωρήσετε να βρούμε το δίκιο μας.
”