Καμία εξυπηρέτηση. Μου εχουν κοψει το Internet στο σπιτι χωρις λογο ενώ δουλεύω και δεν απαντανε σε κανένα τηλεφωνο ή…
Vodafone Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Vodafone:
Ανακάλυψε ολοκληρωμένες λύσεις τηλεόρασης, Internet, σταθερής και κινητής στο vodafone.gr.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Στην επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης και ενώ μόλις ειχε φύγει ο τεχνικός ενημέρωσα ότι δεν συνδέεται το wi-fi της τηλεόρασης μου-ενώ μεχρι να έρθει ο τεχνικός τους στο σπίτι για αποκατάσταση της βλάβης τους δουλευε κανονικά- επέμενε ότι το πρόβλημα μου είναι στην τηλεόραση μου και να καλεσω τεχνικό για την τηλεόραση η’ ο κανω λάθος στον κωδικό wi-fi ότι ναναι δλδ
”Κάλεσα πίσω τον τεχνικο τους και αποκατέστησε την σύνδεση
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ….ΕΛΛΙΠΕΊΣ….
ειναι απαραδεκτοι στην vodafone ντροπή τουσ ειμαι 66 ετων και ασθενησ με βασανιζουν τρεισ ημερεσ και δεν έρχονται να δουν το προβλημα απο κοντα
”μακάρι να ειχα κάνει συμβολαιο στην cosmote.
ντροπη σασ
Απαράδεκτη η εξυπηρέτηση πελατών,δεν λύνουν κανένα πρόβλημα.Εχω Vodafone tv που παίζει όμως μόνο στο κινητό μου, προσπάθησα να συνδεθώ σε 2 λάπτοπ,στο ένα δεν παίζει καθόλου και στο άλλο μου βγάζει συνέχεια σφάλμα αναπαραγωγής, επικοινώνησα άπειρες φορές,μου είπαν άλλες τόσες ότι θα το δουν και θα επικοινωνήσουν αλλά δεν το έκαναν ποτέ.Στα ίδια λάπτοπ βλέπω κανονικά άλλες πλατφόρμες, Netflix, Disney,Ertflix,αν δεν μπορείτε να προσφέρετε σωστές υπηρεσίες κλείστετο το ρημαδι, θέλουμε να βλέπουμε ταινίες για να ηρεμούμε,όχι για να σπάνε τα νεύρα μας.Μετα από πολλή υπομονή που έκανα θα ακυρώσω την εγγραφή μου.
”Το Vodafone TV είναι ισως η χειροτερα πλατφόρμα σειρών και ταινιών που έχω συναντήσει. Χωρίς μνήμη, ακραία δυσλειτουργική, παίζει μαζί η σειρά και η τηλεόραση, δε φορτώνει σωστά τις σειρές. Ντροπή πραγματικά
”Οτι χειροτερο δεν εχω σημα και δεν μπορω να φυγω μου ζητανε 130€ ενω φταινε αυτοι οτσιαστικα δεν μ παρεχουν τιποτα και τους πληρωνω
”Με κάλεσαν πριν ένα μήνα για την σύνδεση της γυναίκας μου που ήταν σε άλλη εταιρεία εκτός vodafone. Μίλησα με έναν κύριο που τους έδωσα και το ονομα ο οποίος ανέφερε ότι θα είναι ο προσωπικός μου σύμβουλος, μου έδωσε όνομα και τηλέφωνο για να τον καλώ. Ανέφερα στην συνομιλία μου ότι ευχαρίστως να αλλάξω πάροχο αλλά θέλω πρώτα να μου επιβεβαίωσετε ότι δεν θα υπάρχει ρήτρα ακύρωσης συμβολαίου απο τον άλλο πάροχο. Η απάντηση ήταν θετική.
Έρχεται ο λογαριασμός της άλλης εταιρείας με ρήτρα 65€, παίρνω τηλέφωνο τον προσωπικό σύμβουλο και δεν το σηκώνει ποτέ. Μιλάμε με την εξυπηρέτηση της Vodafone εν τέλη και προς έκπληξη μου αρνούνται τα πάντα.
”Δεν έχετε προσωπικό σύμβουλο, δεν μου δίνουν το όνομα του κυρίου που μίλησα και επίσης δεν υπάρχει στην ηχογραφημένη συνομιλιά σας λέει η ακύρωση.
Απαράδεκτη η εταιρεία το ιντερνέτ τους πάει ολο και πιο χαλιά δεν μπορούμε να δουλέψουμε κάθε 5 λεπτά πέφτει το ιντερνέτ τους απαράδεχτη για τα λεφτά που δώσαμε κείστε την εταιρεία σας.
”Έκανα αίτηση μεταφοράς και ενώ μου είπαν ότι θα τακτοποιηθεί σε 10 – 15 μέρες , πέρασαν πάνω από 20 κι ακόμη τίποτα με τη δικαιολογία ότι υπάρχει εκ μέρους τους κάποιο συστημικό πρόβλημα . Εν τω μεταξύ επειδή τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας είναι σε άλλο πάροχο έχουν τελειώσει τα δεδομένα τους με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται extra.
”Απαράδεκτοι δεν ξανασυστήνω άλλη φορά
απαραδεκτη ειμαστε καταστημα 4 μερεσ χωρισ τηλ και ολο ερχονται
”Πραγματικά απαράδεχτο μην μπείτε απαντάτε τα τηλέφωνα που δήθεν θέλουν να σας πουλήσουν καλό πακέτο μετά χρεώνουν όλο και περισσότερα κάθε μήνα και δεν μπορείς να κάνεις λήξη συμβολαίου αν τυχόν και θες να φύγεις θα σε χρεώσουν στα 100€ σύνολο αν είναι δυνατόν βρίσκομαι σε αδιέξοδο αυτή τη στοιγμη δεν καταλαβαίνουν ότι κάνεις δεν μένει στο συγκεκριμένο σπίτι κλέφτες τελείως ΜΑΚΡΥΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕ
”Απαράδεκτη συμπεριφορά , ατελείωτη αναμονή , μηδενική εξυπηρέτηση
”Δεν έχω λόγια ότι χειρότερο σε ότι αφορά την κινητή και σταθερή τηλεφωνία.Αίσχος ντρέπομαι και ένα αστέρι πολύ τους είναι κλέφτες….
”Χάρη στην άμεση ανταπόκριση για το πρόβλημα που είχα στο internet αλλά και στην επαγγελματική και ανθρώπινη αντιμετώπιση του από τον τεχνικό Π Κωνστ. το πρόβλημα λύθηκε σε πολύ γρήγορο χρόνο!!! Ευχαριστώ!!!
”οτι χειροτερο ΜΑΚΡΥΑ 1 χρονο με χαμηλης ποιοτητας ιντερνετ το Νοεμβριο του 2024 υπεγραψα συμβολαιο μια βδομαδα μετα μεχρι σημερα 5/4/25 μεγαλη κατηφορα ιντερνετ δραμα γυρισαμε σε εποχες μοντεμ καιει καρβουνο ενα δραμα ερχονται τεχνικοι ο ενας δεν γνωριζει την δουλεια του προηγουμενου , βγαζει ο καθενας μια δικη του λυση για το προβλημα . Ετσι πενουσαν οι μερες οι βδομαδες οι μηνες περασαν απο Νοεμβριο του 2024 μεχρι σημερα Απριλιο του 2025 να υποφερουμε γιατι δεν ειναι το ιντερνετ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ τηλεφωνια αλλα ειναι ετοιμοι να μου κανουν εκπτωση στον λογαριασμο μουΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ Κ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΙΣΧΟΣ ΒΟΝΤΑΦΟΝ
”Αν μπορούσα να μην βάλω ούτε ένα αστέρι θα το έκανα ! Πραγματικά δεν υπάρχει χειρότερη εταιρία!!
”Απαραδεκτη η Vodafone μας αφησε χωρις ιντερνετ στο ιατρείο σημερα ετσι ξαφνικά ο γιατρός δεν μπορούσε να εξυπηρετήσει τους ασθενείς και εγω ως γραμματέας το ιδιο αφου ολα γίνονται μέσω ιντερνετ .Πληρωνουμε για να εχουμε τηλεφωνο και ιντερνετ αμα εχουν βαλει πολλους πελάτες στο δικτυο της και αυτο υπερφορτωνεται δεν φταίμε εμεις οι πελάτες που πληρώνουμε στην ωρα μας πάντα για να εχουμε καποιες παροχες Μολις τους πηραμε δεν τηλεφωνο και φωναξαμε μαζευτηκαν και σε 15 λεπτά ειχε φτιαξει και ελεγαν οτι φταιει ο εξοπλισμός μας οταν τους πηραμε τηλέφωνο αμα εφταιγε ο εξοπλισμός μας το ρούτερ μας δηλαδή πως εφτιαξε μετα δια μαγείας.Νομιζω οτι ολα γινονται επίτηδες για να σπρώξουν ολον τον κοσμο προς την οπτικη ινα .
”Από τα χειρότερα customer care που υπάρχουν σε εταιρία. Ενώ με δίκη τους υπαιτιότητα έχουν κάνει επανεκκίνηση στο router με αποτέλεσμα να σβήσουν τα δεδομένα που υπήρχαν σε αυτό, μετά όταν προσπαθείς να επικοινωνήσεις μαζί τους κάνουν τις πάπιες και σε παραπέμπουν από τον έναν υπάλληλο στον άλλον, σκέτοι καραγκιοζιδες. Αλλά στο καρτέλ που υπάρχει τι άλλες λύσεις έχεις;;
”Έχω βάλει ασύρματο ρούτερ.. μου υποσχέθηκαν 300mbps ίντερνετ με αποτέλεσμα να πιάνω 5-6 το πολύ είναι η χειρότερη εταιρία ever μην πάτε ποτέ
”Απαράδεκτοι, έφυγα από αυτούς με τη λήξη του συμβολαίου μου κ με χρέωσαν 50€ ενώ δεν έλαβα καμία υπηρεσία για μια μέρα χρήσης το”και καλά” πάγιο του επόμενου μήνα ενώ είχα ήδη πάει σε άλλη εταιρεία, επίσης με χρέωναν κάτι 10€-20€ για χρήση στο εξωτερικο ενώ εγώ είχα ζητήσει να γίνει φραγή και με είχαν διαβεβαιώσει ότι είχε γίνει.. απατεώνες φουλ!
”οτι χειρότερο ούτε για πλάκα μην συνεργαστεί κανένας
”Πληρώνω και δεν έχω ούτε ίντερνετ ούτε τηλέφωνο. Έκανα πριν ένα μήνα ανανέωση συμβολαίου… Μέχρι τώρα είχα συνέχεια πρόβλημα και με διαβεβαίωσαν ότι λόγω του ότι ήταν 50αρα η γραμμή. Τώρα με το νέο συμβόλαιο με την 100 συνεχιζω να μην έχω όλη μέρα ίντερνετ ούτε για να παίξει ένα βίντεο στο youtube. Και στο ρούτερ δεν συνδέεται το σταθερό τηλέφωνο. Έχουμε καλέσει επανειλημμένα και όταν μιλάμε μετά από πόση ώρα κλήσης και μόνο για την στιγμή της κλήσης με την εξυπηρέτηση πελατών φτάνει το ίντερνετ στη σωστή ταχύτητα. Κανονική κοροϊδία.
”Είχα πρόβλημα ποσες μέρες με το ίντερνετ ο τεχνικός που ήρθε μου είπε ότι ήταν το πρόβλημα εξωτερικό και το παιδί έκατσε με της ώρες για να το φτιάξει. Μπράβο στα παιδιά που είναι έξω
”Έχω πρόβλημα με το ίντερνετ μιλάω συνέχεια με διαφορετικό υπάλληλο ο οποίος δεν ξέρει τι του γίνεται με συνδέει με άλλο υπάλληλο μου λένε θα σας καλέσουμε αύριο μιλάω με την προσωπική μου σύμβουλο η οποία ούτε το όνομά μου δεν ξέρει να προφέρει και μου μιλάει σα ρομπότ ότι διαβάζει από μπροστά της επικοινωνία δεν υπάρχει… αυτά για τώρα γιατί βαριέμαι να γράψω όλα τα υπόλοιπα αισχος!!!!
”Ο,τι χειρότερο και αθλιοτερο σε εταιρία, παροχής, κυρίως internet…σε όλα τα υπόλοιπα, απλά παντα ανεπαρκής, πάντα τελευταία…..
”Απαραδεκτη εταιρεια που θυμιζει απατεωνες! Μετα απο τηλεφωνικες επικοινωνιες καναμε συμβολαιο σταθερο, δυο κινητα και δυο καρτες sim ολα δωρεαν και απεριοριστα για δυο χρονια συμβολαιου! Υπογραψαμε βασιζομενοι στις συνομιλιες που μας διaβεβαιωναν οτι καταγραφονται και ειναι εγγυηση αλλα στον 8ο μηνα ειδαμε ξαφνικα χρεωση στο λογαριασμο μας 5 ευρω για εκαστη εξτρα καρτα sim internet. Σε εντονη διαμαρτυρια μας η απαντηση ηταν ψυχρη οτι στο συμβολαιο δεν αναγραφεται η διαρκεια αυτων των καρτων και οτι ηταν δωρο για οσο καιρο η εταιρεια ειχε τη καλη διαθεση να μας χαριζει! Συντομα εκοψαν και το απεριοριστο σε 40 μονο GB kai αφου μας εστειλαν μονο σε καταστημα για αντιγραφο συνομιλιας εκει μας ζητησαν με ακριβεια ημερομηνια συνομιλιας κατι αδυνατο βεβαια και το ξερουν οποτε καναμε καταγγελια!!!
”