Vodafone Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.26 από 269 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Vodafone:

Ανακάλυψε ολοκληρωμένες λύσεις τηλεόρασης, Internet, σταθερής και κινητής στο vodafone.gr.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

269 κριτικές για “Vodafone

  1. Σπύρος Β.

    Καλησπέρα έχω αφήσει ένα κινητό για φτιαξιμο το έχω πάρει από την Vodafone πριν ένα χρόνο και είναι στην εγγύηση.
    Τους περνω τηλέφωνο μια μέρα ολόκληρη και με γράφουν κανονικά.
    Η πολιτική σας ποια είναι να μην σηκώνεται τα τηλέφωνα.

    Αφήνω μύνημα να με πάρουν το σηκώνω το κλείνουν.
    Δύο μηδέν.
    Είπαν στην σύντροφό μου χωρίς να το ελέγξουν ότι μάλλον έχει σπάσει η οθόνη και δεν το καλύπτει η εγγύηση.
    Το κινητό το προσεχαεσαν τα μάτια μου ούτε γρατζουνιά.
    Θα πληρώσω το πρόστιμο και θα φύγω εγώ και όλοι όσους ξέρω από εσάς είστε απαράδεκτοι.

  2. Χρυσανθη Π.

    Χάλια όλα έχει εδώ και μήνες πληρώνω λογαργιασμο δεν έχω ίντερνετ δεν έχω τηλέφωνο σταθερό σε δύο σταθερά σε δύο διαφορετικές περιοχές το ενα Θεσσαλονίκη και το άλλο σε χωριό και στα κινητά δεν υπάρχει σήμα. Και θέλουν να πληρώνονται κιόλας. Θα τους κάνω μήνυση για τα μεροκάματα που έχασα για να τρέχω μια στο ένα σπίτι και μια στο άλλο και για τα ένα σκασμό λεφτά που πληρώνω και δεν έχω τιποτααρκετα πια.

  3. ΛΑΖΑΡΙΝΑ Σ.

    αισχοσ…
    με καλειται στο ιδιο νουμερο αλλα ζητατε καθε φορα αλλον πελατη…γιατι;
    μηπωσ είναι κολπο και βγαζετε χρήματα απο τισ λαθοσ επαναλαμβανομενεσ κλησεισ;
    ερευνοντασ μαθαινεισ…
    εχω στειλει εμαιλ εχω κανει κλησεισ με ολα τα ρομποτ σασ και τουσ πολυ καλα διαβασμενουσ στα μετρα σασ και σταθμα σασ υπαλληλόυσ σασ…
    σασ θεωρω απανθρωπη ρομποτοποιημενη εταιρεια με
    καθολου σεβασμο στην ανθρωπινη ζωη και κατ επεκταση στον πελατη…
    οταν χρωσταει καποιοσ απειλειται και κακοποιειται ψυχολογικα με τισ εταιρειεσ εισπραξεων
    οταν ομωσ χρωστατε οπωσ στην δικη μου περιπτωση μιασ και καθε κληση την πληρωνω λογω εκτροπησ μου στελνετε ρομποτ να βγαλω ακρη…
    θα ντρεπομομουν να δουλευω η να συνεργαζομαι με μια εταιρεια σαν την vodaphone με τον τροπο που φερεται στουσ πελατεσ τησ αλλα και το να μη διορθωνει τα λαθη τησ…
    λαζαρινα

  4. Αλεξανδρα Γ.

    Καλησπέρα σας εδώ και δύο μήνες δεν έχω internet Ενώ πληρώνω κανονικά κάθε μήνα έχω πάρει άπειρα τηλέφωνα στη Vodafone συνεχώς παραπονιέμαι δεν με έχει βοηθήσει κανενας , πριν από 15 μέρες με ανάγκασε η Vodafone να κάνω Νέο συμβόλαιο με 50 πεντάρα γραμμή για να έχω μεγαλύτερη απόδοση, μέχρι τώρα είχα 20 τεσσάρα γραμμή , Αφού με πείσανε τηλεφωνικώς η Vodafone να βάλω την πενηντάρα γραμμή για να έχω μέσα σε λίγες μέρες ίντερνετ, Και μου υποσχεθήκανε ότι σε 4 η 5 ημέρες θα έχω πλήρες internet στα δωμάτια μου τα οποία έχω νοικιασμένα και συνεχώς οι πελάτες μου παραπονιούνται για το ίντερνετ που δεν έχουν……. Η γραμμή μου δεν είναι ενεργοποιημένη έχουν περάσει σχεδόν 15 μέρες από την ημέρα που έκανα το συμβόλαιο μου στέλνει συνεχώς μηνύματα και μου λένε ότι θα έρθουνε 10 του Ιούλη στις 10 του Ιούλη λαβαίνω μήνυμα ότι θα έρθουμε ενεργοποιήσουν την γραμμή στις 12 Ιουλίου και στις 12 Ιουλίου αλλά βαίνω πάλι μήνυμα και λένε ότι ποιήσουν την γραμμή στις 16 Ιουλίου χωρίς να αναφέρουν το λόγο. Για όλη αυτή την καθυστέρηση δεν τους διαφέρει εάν εγώ έχω πελάτες και διαμαρτύρονται και παραπονιούνται κάθε φορά που παίρνω τηλέφωνο βγαίνει και ένας καινούριος και με γεμίζει ψέματα συνεχώς με το να θέλει να δικαιολογήσει την κατάσταση. Αν καθίσω να γράψω όλα δεν μου φτάνουν 10 σελίδες με την εμπειρία μου που έχω κάνει στη Vodafone θέλω να φύγω Δεν προτείνω σε κανέναν τίποτα είναι η χειρότερη εταιρεία έχω απογοητευτεί πάρα πολύ.

  5. Βασίλης Ν.

    Όντως στρατιωτικός παίρνω μετάθεση και ζητώ διακοπή συμβολαίου σταθερής. 95€ το κόστος της διακοπής. Παρακαλώ μακριά από το κάκιστο δίκτυο της vodafone, μακριά από τους ανθρώπους που εκμεταλλευονται τον κοσμάκη που παλεύει να βγάλει το μήνα.

  6. Κατερίνα Ξ.

    Συγχαρητήρια στον υπάλληλο κ.Μ Βαγγέλη για την κατάρτιση του. Με εξυπηρέτησε με προθυμία και υπομονή, ήταν ευγενής και αποτελεσματικός, μου έλυσε το πρόβλημα και ήταν άμεση η ανταπόκριση του.

  7. Μαριανθη Γ.

    Η ντροπή η ίδια. Παρέλαβα χαλασμένο ασύρματο ρουτερ, το οποιο δεν είμαι καν σίγουρη οτι ειναι αυτο που χρειαζομαι για την δουλειά μου, γιατι ενω αρχικα μου προτειναν αυτο κ με διαβεβαιωσαν οτι ειναι καταλληλο, σε δευτερη φαση ενας αλλος υπαλληλος ειπε οτι θεωρητικα σας κανει, αλλα πρακτικα μπορεί κ να μη λειτουργεί τελικά. Χωρις λογια.. .. εχω υπογράψει συμβόλαιο 2 χρονων απο 17 ευρώ το μήνα για κατι που μπορει κ να μη μου κανει τελικά. Κ ενω λοιπον περαν ολων αυτων, μου εχουν στειλει χαλασμενο εξοπλισμο, με βεβαιωνει κ η υπευθυνος που εξαρχης επικοινουσα για την αγορα του ρουτερ, αλλα κ ο τεχνικος που διαπιστωσε τη βλαβη οτι θα γινει αμεση αντικατασταση, η οποια δεν εγινε ποτε. Το αποτελεσμα αυτου ειναι να μην μπορω να πουλησω τα προιοντα μου, στην εκθεση που συμμετεχω, λογω μη λειτουργειας του pos μου επειδη η εταιρεια ειναι ανευθυνη κ ανικανη, οπως κ η συγκεκρημενη υπευθυνη που το μονο που φροντισε να κανει καλα ειναι να με βαλει να υπογραψω το συμβολαιο τους.

  8. Θεοφάνης Μ.

    Εάν είχε 0 αστέρια θα τα έβαζα! Ότι χειρότερο σε εξυπηρέτηση! Εδώ και 2μιση μήνες παλεύω πραγματικά να κάνω σύνδεση fiber to the home και δεν έχω τίποτα! Απαράδεκτοι, ανίκανοι, τραγικά αργοί σε όλα τους, δεν θέλουν να εξυπηρετήσουν! Έχασα το χρόνο μου και μόνο που ασχολήθηκα

  9. Ιω V.

    Δεν μπορώ να βάλω κανένα αστέρι. Δεν έχω Ίντερνετ στο σπίτι. Δεδομένα στον δρόμο. Σου κόβουν, όμως, το τηλέφωνο αν δεν πληρώσεις αμέσως. Αγενείς όταν σε παίρνουν να μου πουν ότι χρωστάς. Οι τεχνικοί το παλεύουν αλλά φταίει ο ηλεκτρολόγος του σπιτιού. Με χρεώνουν πάνω από το συμβόλαιο αλλά όταν παίρνω να διαμαρτυρηθώ κόβεται η γραμμή. Βασικά κόβεται μόνιμα η γραμμή όταν παίρνεις εσύ. Όταν παίρνουν αυτοί για να σου πουν ότι χρωστάς σε βρίσκουν πάντα. Θέλω να κάνω διακοπή συμβολαίου εδώ και ένα χρόνο και μου λένε ότι δεν υπάρχει αίτημα. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!!!

  10. Τελειώνει το πακέτο και χωρίς να σε ενημερώσουν σε χρεώνουν.ενα αστέρι πιστεύω είναι πολύ

  11. Θέμης Α.

    Δεν έχει πουθενά ίντερνετ
    Ούτε στο κέντρο
    Μεγάλο λάθος να συνεχίσω το συμβόλαιο στην συγκεκριμένη εταιρεία
    Όχι μόνο αυτό αλλά έκανα το λάθος να βάλω και στο σπίτι
    Δεν πιάνει ούτε με αίτηση
    Μου αρέσει που έβαλα και απεριόριστα στο κινητό …
    Μέγα λάθος
    Με τη πρώτη ευκαιρία φεύγω

  12. Αλεξάνδρα Γ.

    Απαράδεκτη εταιρεία….
    Κανένα ήθος κ κανένα σεβασμό στον πελάτη!!!

  13. Γιάννης Ρ.

    Στις 21/1 γερανός έκοψε το καλώδιο της γραμμής μου η οποία ήταν στο ίδιο σημείο από το 2007. Κάλεσα τις βλάβες για τη αποκατάσταση της ζημιάς και τότε αρχίζει το μαρτύριο μου. Βρήκαν ότι έχουν λανθασμένες συντεταγμένες και για να γίνει η αποκατάσταση πρέπει να κάνουν “μετακόμιση” λέει της γραμμής από τις παλιές στις νέες συντεταγμένες, ο ΟΤΕ απαντά ότι δεν έχει γραμμή στις νέες και μετά από 6 μήνες επειδή δεν μπορούν να κάνουν τίποτα με απελευθερώνουν από το συμβόλαιο μου. Στις 12/6 πάω Κοσμοτε περιγράφω το πρόβλημα μου κλείνουν ραντεβού για τις 17/6 έρχεται ο τεχνικός της και κάνει αποκατάσταση της υπάρχουσας γραμμής μου αυθημερόν. Κανένας από τη Vodafone δεν ζήτησε σύνδεση στην υπάρχουσα γραμμή μου και οίκοθεν ας κάνανε ότι θέλουν με τις συντεταγμένες. Αυτά για τη χειρότερη εταιρεία τηλεφωνίας. Μακριά!!!!

  14. Κατερίνα Μ.

    Η χειρότερη εταιρεία ever! Πρώτον να αναφέρω ότι μένω στο κέντρο μιας από τις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας και ποτέ δεν αναβάθμισαν το δίκτυο ίντερνετ τους σε ταχύτητες πάνω από 24 mbps. Αντιθέτως είχαν το θράσος να με παίρνουν τηλέφωνο να αναβαθμίσω το συμβόλαιο μου για να συνειδητοποιήσουν ότι πρακτικά είναι ανέφικτο! Τώρα όμως είμαι έξω φρενών γτ μετά από δικό τους τηλεφωνικό κυνηγητό, άλλαξα συμβόλαιο σε οπτικές ίνες! Δεν έχω σταθερό, έπρεπε να τους κυνηγάω και να μαλώνω 3 βδομάδες για να προχωρήσουν και να λύσουν το θέμα και ενώ η υπομονή μου έχει τελειώσει, είχαν το θράσος να μου στείλουν λογαριασμό να ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΩ τον μήνα που δεν έχω κλείσει ακόμα στο καινούργιο συμβόλαιο! ΜΑΚΡΥΑ!!

  15. Aνδρεας Α.

    Αφήστε τα λιβάδια της Ποσειδωνίας ήσυχα …και φτιάξτε καμία γραμμή να έχουμε ίντερνετ….

  16. Πανος Α.

    Ψεύτες,άσχετοι κ κλέφτες.
    Πήγα σ αυτούς με την δικαιολογία ότι σου συνδέουν την γραμμή πιο γρήγορα από την cosmote,αποτέλεσμα να με παιδεύουν 15 ημέρες για να έρθει ο τεχνικός τους ο οποίος δήλωσε ότι δεν υπάρχει κουτί ίντερνετ στην πολυκατοικία (σε κτήριο που έχει 3 ορόφους και που κ οι τρεις έχουν ίντερνετ).
    Όταν τους ζορισα τα έριξαν στον ΟΤΕ λέγοντας μου ότι από αυτόν κρίνεται το πότε θα εξυπηρετηθω.
    Μακριά γτ θα σας βγει ξινό.
    Αντιεπαγγελματιες

  17. Ευαγγελία Σ.

    Την εποζη4τη οπτικής ίνας η εν λόγω εταιρεία με έχει 1 μήνα χωρίς ίντερνετ και σταθερό, γιατί δεν μπορεί να βρει τι φταίει και έχει βλάβη το τηλέφωνο. Για να βρεις άνθρωπο και να συνεννοηθείς πρέπει να έχεις πολιτικό μέσο…Cosmote καινπαλι cosmote μάγκες.Δυστηχως στην Ελλάδα ο ανταγωνισμός ειναινκατε φήμη

  18. Λυδία Κ.

    Ο,τι χειρότερο.Παμε για Μαζικό μποϊκοτάζ

  19. Αρης Σ.

    Εξαπατήθηκα!!!
    Ήμουν στον Cosmote το συμβόλαιο έληξε και πήγα για πιο οικονομικά στη Vodafone το σταθερό μου στο σπίτι ενεργοποιήθηκε πριν από δύο μέρες αλλά η ταχύτητα δεν πήγαινε πάνω από τρία mbps τους είπα να φύγω και μου ζητάν τώρα 100 € γιατί λεει σπάω το συμβόλαιο δεν είχα καμία ενημέρωση ότι το ίντερνετ μου θα ήταν 2-3 mbps Κατά τ’άλλα σοβαρή εταιρία!!!

  20. Stavros Soares S.

    το internet κανει περισσοτερες διακοπες απο ολοι την Ελλαδα

  21. Κ. Χ.

    Για διακοπή συμβολαίου (λόγω μετακόμισης)πρέπει να μιλήσεις με το τμήμα αποσύνδεσης αλλά αυτοί θα σε παραπέμψουν στο τμήμα προσφορών. Αλλά αυτοί αφού σου κάνουν μια προσφορά θα πρέπει να ελέγξουν προηγουμένως αν υπάρχει διαθεσιμότητα προκειμένου να μεταφέρουν τη γραμμή στην άλλη πόλη(εκεί που μετακόμισες). Προφανώς αναλαμβάνει το τμήμα μετακομίσεων.
    ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΗΘΕΛΑ
    ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ
    Και ας “απολύσουν” τον TOBi (τον ψηφιακό βοηθό) δεν κάνει τίποτα

  22. Έλενα Χ.

    Μόνο προβλήματα,με το σήμα,με την ταχύτητα, διακοπές στη γραμμή, τεχνικά θέματα στην εφαρμογή my Vodafone που δεν λύνονται ποτέ, αυξήσεις κάθε 6 μήνες πέρα από το πόσο του συμβολαίου για 2 χρόνια, δεν υπάρχει τίποτα θετικό!Απαράδεκτοι!

  23. Angel A.

    Δεν έχω τηλέφωνο το internet μια έρχεται μια φεύγει πληρώνω 47€ περίπου το μήνα …το γνωστό πρόβλημα για τους τεχνικούς της εταιρίας : φταίνε η γραμμές του σπιτιού 😂 σε καμία περίπτωση δεν φταίει η προβληματική εταιρεία τους .. εντομεταξύ πριν κάνα 2 χρόνια ήταν μια χαρά η γραμμή και όλα δούλευαν… “ο ηλεκτρολόγος του σπιτιού βρήκε τις γραμμές μια χαρά ”
    ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΔΕΣ το λιγότερο που μπορώ να πω ….

  24. Στέλιος Π.

    Χαχαχαχαχαχα Καλά δεν ντρέπεται!!! Είχα πρόβλημα με το ρουτερ το Vodafone 300 και μου έστειλε για αντικατάσταση το ZTE h108n 😂😂

  25. Σταύρος Τ.

    Δεν υπάρχει χειρότερο εταιρεία τηλεπικοινωνιών στον πλανήτη Γη λογικά!!!αισχρή, κακή απλά εταιρεία! μαζικό μποϋκοτάζ όπως λέει ο φίλος κάτω μπας και γίνει κάτι γιατί αλλιώς δεν..