Καλησπέρα σας εδώ και δύο μήνες δεν έχω internet Ενώ πληρώνω κανονικά κάθε μήνα έχω πάρει άπειρα τηλέφωνα στη Vodafone συνεχώς παραπονιέμαι δεν με έχει βοηθήσει κανενας , πριν από 15 μέρες με ανάγκασε η Vodafone να κάνω Νέο συμβόλαιο με 50 πεντάρα γραμμή για να έχω μεγαλύτερη απόδοση, μέχρι τώρα είχα 20 τεσσάρα γραμμή , Αφού με πείσανε τηλεφωνικώς η Vodafone να βάλω την πενηντάρα γραμμή για να έχω μέσα σε λίγες μέρες ίντερνετ, Και μου υποσχεθήκανε ότι σε 4 η 5 ημέρες θα έχω πλήρες internet στα δωμάτια μου τα οποία έχω νοικιασμένα και συνεχώς οι πελάτες μου παραπονιούνται για το ίντερνετ που δεν έχουν……. Η γραμμή μου δεν είναι ενεργοποιημένη έχουν περάσει σχεδόν 15 μέρες από την ημέρα που έκανα το συμβόλαιο μου στέλνει συνεχώς μηνύματα και μου λένε ότι θα έρθουνε 10 του Ιούλη στις 10 του Ιούλη λαβαίνω μήνυμα ότι θα έρθουμε ενεργοποιήσουν την γραμμή στις 12 Ιουλίου και στις 12 Ιουλίου αλλά βαίνω πάλι μήνυμα και λένε ότι ποιήσουν την γραμμή στις 16 Ιουλίου χωρίς να αναφέρουν το λόγο. Για όλη αυτή την καθυστέρηση δεν τους διαφέρει εάν εγώ έχω πελάτες και διαμαρτύρονται και παραπονιούνται κάθε φορά που παίρνω τηλέφωνο βγαίνει και ένας καινούριος και με γεμίζει ψέματα συνεχώς με το να θέλει να δικαιολογήσει την κατάσταση. Αν καθίσω να γράψω όλα δεν μου φτάνουν 10 σελίδες με την εμπειρία μου που έχω κάνει στη Vodafone θέλω να φύγω Δεν προτείνω σε κανέναν τίποτα είναι η χειρότερη εταιρεία έχω απογοητευτεί πάρα πολύ.
Καλησπέρα σας εδώ και δύο μήνες δεν έχω internet Ενώ πληρώνω κανονικά κάθε μήνα έχω πάρει άπειρα τηλέφωνα στη Vodafone συνεχώς παραπονιέμαι δεν με έχει βοηθήσει κανενας , πριν από 15 μέρες με ανάγκασε η Vodafone να κάνω Νέο συμβόλαιο με 50 πεντάρα γραμμή για να έχω μεγαλύτερη απόδοση, μέχρι τώρα είχα 20 τεσσάρα γραμμή , Αφού με πείσανε τηλεφωνικώς η Vodafone να βάλω την πενηντάρα γραμμή για να έχω μέσα σε λίγες μέρες ίντερνετ, Και μου υποσχεθήκανε ότι σε 4 η 5 ημέρες θα έχω πλήρες internet στα δωμάτια μου τα οποία έχω νοικιασμένα και συνεχώς οι πελάτες μου παραπονιούνται για το ίντερνετ που δεν έχουν……. Η γραμμή μου δεν είναι ενεργοποιημένη έχουν περάσει σχεδόν 15 μέρες από την ημέρα που έκανα το συμβόλαιο μου στέλνει συνεχώς μηνύματα και μου λένε ότι θα έρθουνε 10 του Ιούλη στις 10 του Ιούλη λαβαίνω μήνυμα ότι θα έρθουμε ενεργοποιήσουν την γραμμή στις 12 Ιουλίου και στις 12 Ιουλίου αλλά βαίνω πάλι μήνυμα και λένε ότι ποιήσουν την γραμμή στις 16 Ιουλίου χωρίς να αναφέρουν το λόγο. Για όλη αυτή την καθυστέρηση δεν τους διαφέρει εάν εγώ έχω πελάτες και διαμαρτύρονται και παραπονιούνται κάθε φορά που παίρνω τηλέφωνο βγαίνει και ένας καινούριος και με γεμίζει ψέματα συνεχώς με το να θέλει να δικαιολογήσει την κατάσταση. Αν καθίσω να γράψω όλα δεν μου φτάνουν 10 σελίδες με την εμπειρία μου που έχω κάνει στη Vodafone θέλω να φύγω Δεν προτείνω σε κανέναν τίποτα είναι η χειρότερη εταιρεία έχω απογοητευτεί πάρα πολύ.
”